V
"vieras"
Vieras
Mulla perjantaina inssi, ja jännittää ihan pirusti. Neuvoja ja tai vinkkejä? Mistä tulee hylsy, mihin kannattaa kiinnittää huomiota? Kertokaahan omia positiivisia kuin negatiivisiakin kokemuksia 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28190921:No varmista ettei siellä peräkontissa ole mitään mikä kolisee![]()
Mulla siis kokemus, että inssi piti hirveän huudon siitä, että autokoulunopettaja yritti kuulemma neuvoa mua kolistelemalla. Ja sanoi lopuksi, ettei rankaise mua siitä, kun en totellut neuvoa.
Ainoa virhe siis minkä tein, oli että ennen ajoa oli sanottu, että jollei suuntaa anneta, mennään suoraan. Ja jostain syystä käännyin yhdessä risteyksessä , ja viimein tajusin, että kun ei ollut sanottu, mun pitäis mennäkin suoraan. Mutta ajoin sit kuitenkin väärin, ja unohdin hädissäni vilkun oikealle kääntyessä vaikka olin ryhmittynyt oikealle kääntyvien kaistalle.
Ja ilmeisesti peräkontissa oli sitten keilat pyörineet tai jotain, minkä inssi tulkitsi open neuvoiksi...