Hae Anna.fi-sivustolta

Inssiläiset

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä Ting, 17.09.2006.

1. Helmu Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Heipparallaa,

Minäkin mietin tossa uudelle ketjulle nimeksi jotain kevätplussaa toivovat tms. mutta onkohan se tosissaan jo liian yltiöoptimistista ?!

Kata, onneksi meitä on täällä kaksi yhtä epätietoista :) Minäkin olen ihan pihalla näistä kaikista jutuista, mutta eiköhän ne tästä selkiä. Minulla siis nuo sumuttelut (Synarela niminen lääke) lopettaa oman hormoonitoiminnan eli nollaa munasarjojen toiminnan, jonka jälkeen alkaa sitten munarakkuloiden kasvattelu Puregon-piikeillä. Minulla on sitten lopuksi vielä Pregnyl, joka piikitetään juuri ennen punktiota (iso neula, hui!). Se piikittely tosissaan hieman hirvittää, mutta Nyyti ja =) ovat siitä jo selvinneet, joten eiköhän mekin. Ja minä kyllä ajattelin ihan itse pistää, vaikka mies saakin tulla pistosopetukseen mukaan, että osaa sitten olla henkisenä- ja taustatukena.

Minä sitten oikein ajatuksella luin uudestaan sen IVF-hoitoohjeen ja siellähän sen sumuttelujen kestokin oli kerrottu. Eli niitä jatketaan ohjeen mukaan koko hoidon ajan, ilmeisesti punktioon asti. Lähipäivinä pitäisi käydä apteekissa hakemassa lääkkeet. Pääsen minäkin kertaheitolla apteekin kanta-asiakkaaksi!

En jaksanut selailla vanhoja viestejä, kun niitä alkaa olemaan jo niin paljon, mutta siis kiinnosti tietää, kuinka kauan teillä kaikilla olikaan yritystä takana? Nämä asiat kun unohtuu tässä ajan kuluessa..... Meillä siis reilu kaksi ja puoli vuotta yritystä nyt takana. Kesällä täyttyisi se 3 v., mutta mehän kaikki plussataan ennen sitä!

Palaillaan taas !

-Helmu-

2. Kata - Vierailija

Helmu, onneksi olet siellä kohtalontoverini! Ja onneksi rohkeat pioneerimme =) ja Nyyti opaastavat meitä! Kyllä tämä vielä iloksi muuttuu ja saadaan ne kevätplussat!!

Eikös sinulle Helmu annettu mitään orgalutranin tapaista (= estää rakkulat irtoamasta)? Huh, puhun ihan kuin tietäisin näistä asioista jotain... (not). Ja mikä teidän aikataulunne on (= millä viikolla punktio tehdään?) Meillä siis v. 13. Kyselit kauanko meillä on yritystä takana. Meilläkin sitä on n. 2,5 vuotta, jonka aikana yksi keskenmeno n. 1,5 v. sitten.

Aurinko paistaa siniseltä taivaalta joten lopetan tähän ja lähden lenkille.
    terveisiä kaikille! Kata

ps. päättäkää te uuden listan nimen, minä mukaudun päätökseenne

3. =) Vierailija

Laitoin nyt meille uuden pinon, jatketaan jutustelua siellä! Toivottavasti nimi passaa kaikile!

Helmulle vielä tuosta yritysajasta, meillä takana 2.5v epäonnistumisia kuten Katalla ja teilläkin.

Toivottavasti Nasuppikin löytää tiensä taukoilujen jälkeen uuteen pinoon!

=)

4. Jaki karhu Vierailija

Ei löydä uutta pinoa! Onko se tuolla nimellä kun ei löydy?

5. =) Vierailija

Jaki, löytyy inssin suorittaneet pakkasakat nimellä, jatketaan siellä!

=)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari