Internet-ikkuna ei sulkeudu ja uusi ikkuna ei aukea päällimmäiseksi, mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neiti Näpsä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neiti Näpsä"

Vieras
Otsikossahan tuo tulikin. Eilen netti-välilehti ei sulkeutunut. Tietokoneen suljin, kokeilin perinteiset ruksit ja alareunan komentolistan. Eipä siinä, mutta siinä sivulla ei aukea muutkaan ikkunat. Eli mten saan tuon sivun kiinni?
Joku on pielessä asetuksissakin ilmeisesti. Yleensä klikkaamalla alareunan sivuja, ne tulevat päällimmäiseksi, vaan ei tuon eilisen sivukuvion jälkeen. En osaa selittää tarkemmin. Paljastettakoon, että sivu, joka jäi auki oli eräs kaksplus-sivulla olevista mainoksista.

Joko on vikaa itse selaimessa tai sitten vähän ikävämpi tapaus myös itse laitteessa voi olla vikaa. Aikanaan taisi mulla olla aika samanlainen ongelma niin se poistui kun poistin selaimen koneelta ensin kokonaan ja sitten latasin uusimman version siitä takaisin. Välillä tästä tulee ongelmia myös minulle sen takia että käyttämäni VPN välillä sekoittaa selaimen toimintaa ja se käy hitaalla. Olisikohan joku laadukas kotimainen vpn testing sivusto josta voisin kenties etsiä uuden ja paremman, toivottavasti. Huomasin vasta tässä vaiheessa että kysymyshän on jo 11 vuoden takaa xD. Toivottavasti selvisi.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä