Hae Anna.fi-sivustolta

Intian matkajärjestäjän lämmin suositus

Viestiketju osiossa 'Kaukomatkat' , käynnistäjänä victoriaraat, 04.03.2012.

1. victoriaraat Vierailija

Intian matkajärjestäjän lämmin suositus kaikille Intiaan matkustamista harkitseville.

Tämän kirjoitan Teille jotka mietitte Intiaan matkustamista. Haluan jakaa positiivisen ja mielenkiintoisimman matkakokemukseni kanssanne. Suosittelen lämpimästi matkajärjestäjä joka hoiti matkaohjelmani alusta loppuun erittäin hyvin, kanssakäyminen hoitui helposti sähköpostitse. Balvinder Rayat on yksityisyrittäjä Intiassa, hän antaa henkilökohtaista ja ystävällistä palvelua johon hän sitoutuu vahvasti, kertaakaan en joutunut olemaan huolissani, voin huoletta suositella häntä jokaiselle. Hänellä on kollega joka on myös kuljettaja, se oli hienoa sillä aina tarvittaessa sai pysähtyä jos silmiin sattui jotakin mielenkiintoista. Hän on itse kuitenkin pääorganisoija.

Matkan keston ja budjetin mukaan suunnitellaan jokaiselle oma matkapaketti. Hinnat koostuvat omavalintaisista toiveista, joten voit valita omia tarpeitasi vastaavan paketin.
    Hän huolehtii hotellien tasosta ja tarjoaa erilaisia vaihtoehtoja. Itse olen matkustanut paljon ja en tarvitse viiden tähden palveluja. Vastasin että tarpeeni olivat lähinnä puhdas vuode sekä peseytymismahdollisuudet eli suihku/wc. Olin erittäin tyytyväinen ja huoneestani löytyi mm. tv, vaikka pyysin edullista tasoa.

Matkan voit suunnitella minne päin Intiaa tahansa, hän opastaa, neuvoo, suosittelee ja auttaa kaikkeen matkaan liittyvään. Olen käyttänyt häntä nyt kaksi kertaa ja matkani ovat olleet täydellisiä, hintataso verrattuna matkatoimistoihin on todella edullinen, laskin että hänen palvelunsa tulivat puolet edullisemmaksi. Tieto siitä että raha menee hänen perheelle, neljälle lapselle, vaimolle, äidille eli hyvään tarkoitukseen saa hyvälle mielelle.

Yhteystiedot:
    DREAM INDIA HOLIDAYS
    Head Office Holidays in India | Tour to north india | Place to visit in north india | visit to india | North India Driver | North India Guide
    B- 25 C, D.S.I.D.C, Flats, Paschim Puri, New Delhi – 110063 India
    E-mail: [email protected] / [email protected] /[email protected]
    [email protected]

Tel. Contact: 0091-9350145805 / 0091-9212175805
    Fax: 0091-11-25219196

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri