irstain pano

  • Viestiketjun aloittaja irma
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
hotti3
Kiva aihe,

pari viikkoa sitten viettelin poikani kaverin (tai hän minut). Pojat oli juhlimassa kesäpaikallamme.
Oli tarkoitus käväistä vaan. Satuin paikalle just kun saunoivat ja kaljoittelivat. Yksi poika (19v) oli munasillaan puhumassa kännykäään. Törmäsin miltei suoraan sen syliin. Komea vartalo ja kookkaat vehkeet !! Näky kostutti heti ja suostuttelinkin muut lähtemään kalalle. Tämä poitsu älysi jäädä pyynnöstäni minua "auttamaan". Otin nopeat drinkit hänen kanssaan, pyysin saunaan kaveriksi. Mentiin pyyhkeiden suojaamina siis . Uimassa kävin nakuna, varmasti teki vaikutuksen, vaikkakin hän onnistui tulemaan uimaan huomaamatta! Poistuessamme järvestä menin hänen edelleen ja nousin laiturin portaat siten että varmasti näki läheltä tavarani (vanha konsti). Poika tuli siitä sitten myöhemmin nolona takas saunaan. Itse heitin pyyhkeen pois sitten kun menin peseytymään. Hän ei tiennyt minne katselis (olen 46v, hyvävartaloinen ja silikonilla korjatut rinnat). Tarjouduin pesemään hänen selän tietenkin . Hän heitti pyyhkeen pois ja huomasin heti puolijäykän , varsin kookkaan vehkeen. Pesin rauhallisesti selän ja pakarat. Toki halusi vastapalveluksen selän pesuun. Sanoi, että tottakai. Nuoret kädet teki hyvää työtä ja jäykkä kalu kosketti pakaroitani. Tunnettuani sen, käännyin ja kiitin. Poika oli hiukan "ulkona", mutta menin lähelle ja suutelin häntä kaulaan ja siirryin alemmas. Ja lopulta hyväilin hänen suuruuttaan suullani. Otin kädestä kiinni ja talutin takkahuoneeseen sohvalle.
Poika osasi mennä oikeaan paikkaan kielineen ja todella hyvin nuoli minut huipulle. Ohjasin sitten hänet huulille ja lopulta sisään. Mieheni kanssa tämä tuntuu hyvältä, mutta pojan iso vehje tuntui aivan taivaalliselta. Laukesin kyllä miltei heti ! Hän malttoi hyvin (oli jo tyttöystävän kanssa harjoitellut) rakastella ja vaihdeltiin asentoa . Tuollainen aisa mahdollistaa kyllä monia asentoja nauttia. Voin sanoa että laukesin useamman kerran ja hänkin sitten minuun. Sovittiin salaisuudestamme. Sanoin, että käy kylässä, kun mieheni on poissa... Lupasi tulla !!

Päätin jäädä yöksi , mutta valitettavasti toista tilaisuutta ei tullut enää. Yöllä toivoin , että ovi narahtaisi ja hän tulisi minuun uudelleen. Ihana hetki, tosin irstasta vietellä noin nuori ja vielä pojan kaveri..!!!
 
ressukka
Minä (tyhmä) menin sänkyyn veljeni kanssa tovi sitten. Ikää mulla on jo50v ja hän on 48v.

Tiesin kyllä että hän on aika Playboy. En ajatellut ollenkaan häntä seksuaalisesti, kun mentiin istumaan iltaa ja rupattelemaan. Oma elämäni oli aika jumissa ja kaipasin kuuntelijaa. Halaisin häntä kiittäen ja se vain tuntui niin hyvältä ja turvalliselta olla siinä. En päästänyt irti ja suutelin sitten. Enemmän ja enemmän. Mentiin makkariin ja hän rakasteli minua niin ihanasti, että olin aivan muissa maailmoissa. Oma äijä ei kyllä ikinä ole pystynyt läheskään samaan. Sai minut tuntemaan itseni naiseksi, joka saa toteuttaa salaiset haaveensa nyt, Veljen kanssa.

En ollut kokeillut anaalia koskaan!! Nyt sekin tabu murrettiin, ja oli ihan miellyttävää..
Sain ratsastaa ja muutenkin kullia tuli kaikin tavoin, takaa edestä. Orkkuja sain pitkästä, pitkästä aikaa . En vain ajatellut, että veli hoitaa siskon taivaisiin. Tiesin, mutta työnsin sen pois mielestäni.. Seksi sinänsä ei ollut irstasta, mutta asetelma sitäkin enemmän.

Nyt jälkeenkin tunnen vetovoimaa häneen ja rehellisesti sanottuna haluan naida uudelleen samanlailla ! Hoitoon kai pitäis mennä, mutta näin vaan kävi.
 
interceptor
Mulla oli 80-luvulla tyttöystävät sekä Turussa ja Tukholmassa. Kerrankin lähdin Turusta juuri saaneena päivälaivalla niin eikös siinä sitten tullut pikku seksitouhut harjoitettua siinäkin. Ja Tukholman päässä tietysti välittömästi. Ehkä nainen vähän ihmetteli kun ei enää mälli irronnut ihan heti kun "selibaatissa" pari viikkoa:)
 
terhi 24v
asun mieheni kanssa rivitalossa, mieheni on asunut tässä 6vuotta ja minä muutin tänne pari vuotta sitten. minulla on saman taloyhtiön yhden miehen kanssa ollut seksi suhde vuoden ajan suunnilleen. pari viikkoa sitten olin yksi aamu viemässä roskia roskakatokseen ja kun olin siellä niin seksi kumppanini juoksi sinne kans sinne ja sano että panettaa. kokeilin housujen läpi niin olihan siellä tikkarini puoli kovana. laitoin roskakatoksen oven kiinni ja otin munan housusta. rupesin ottamaan suihin ja en kerinny kun varmaan minuutin ottamaan niin mies laukesi. onneksi kukaan muu ei tullu samaan aikaan sinne.
 
Kojootti
Lähdin Hamusta kahden parikymppisen siskoksen kanssa jatkoille - bruneten ja blondin. Brunette oli sitä mieltä, että olin sen poka. Kävin niiden kämpillä paskalla ja yllättäen blondi kurkkasi vessan kakkosovesta sisään kysyen voisiko tulla pissalle ja pinkaisi saman tien ammeseen kyykkimään. Noh, brunette ei ollut tästä kohtaamisesta ilahtunut vaan aloitti kissatappelun siskonsa kanssa.

Tällä välin tyttöjen 45v mutsi käytti tilaisuutensa ja alkoi tanssittamaan mua - selkeesti silläkin oli muna mielessä.

Lopulta aamuyöstä panin sammunutta brunettea perseeseen sen parvella, hipsin sen mutsin sänkyyn, jossa nopean herättelyn jälkeen mama otti munaa suuhun ja pilluun.

Blondi jäi tyyppaamatta - oli nimittäin aamulla kiire satamaan vastaanottamaan kuukauden reilaamassa ollutta tyttöystävääni.


Olen aina herkistynyt kauniille ja romanttisille tarinoille ja tämä oli yksi niistä.
Kesäilta ja kaikki.
Rakas tyttöystävä tulossa pitkästä aikaa kotiin ihanan poikakaverin luo.
Niin somaa ja niin suomalaista...aitoa oikeaa rakkautta.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Irstainta ja vaikka mitä on se, että hiv-positiivinen pani useita kertoja tuttujaan ja vähän tuntemattomampiakin ja kertoi vasta jälkikäteen asiasta, vaikka oli ite tiennyt jo usean vuoden siitä.
 
vierailija
Asiasta tietää vaikka kuinka moni, mutta ihan niin kuin heillä olisi jokin sisäpiirisopimus asiasta, että kukaan ei ole kertonut niille, joille kuuluisi kertoa, eli uusille seksikumppaneille.
 
vierailija
Mitä pitää tehdä, jos kuullut asian, jossa on monta toisilleen tuttua porukassa, tehneet jotain väärää välittämättä seurauksista. Se heidän touhu vaan jatkuu. Eikö olekin niin, että se porukka, joka sitä touhua pyörittää, pitäisi itse tehä asialle jotain?
 
mökin Jouni
Olin naapurissa lauantaiiltaa viettämässä, Joimme kahvia naapurin emännän kanssa.Yläkerrassa nuori vastakihlattu morsian oli vähän riettaalla päällä. Tyttären luona on meidän entinen vuokralainen käymässä. Tyttären sulhanen tulee illalla lomalle armeijasta. Kapolla on melkonen"lertikka" tyttäreni tuntuu nauttivan siitä. Tuntui äiti nauttivan siitä,kun tytär sai suurta kyrpää"

"makkeeta mahan täydeltä" Jäi siitä sulhasellekkin turvonnutta pimperoa?

tuttu juttu (muistissa") entinen vukralainen hoiteli myös "leskiäidein tarpeet" siksi eli tunteella mukana.
Ihan kiva,kunnon seksiä nätille tyttärelle.
 
Viimeksi muokattu:
Hymyhuulet
Turku ja Ruisrock 2000-luvun alkupuolella. 17 vuotiaana kaveriporukan kanssa juhlimassa ja yöpaikkaa ei ollut,eikä ikää baariin. Aurajoen rannalla istuessa seuraksi saapui mukavia nuoriamiehiä joilla kuulemma hotellihuone lähellä. Yhden kanssa tiiviimpää tunnelmaa ja samaa matkaa heidän hotellihuoneeseen.. Omat kaverit jatkoi matkaa toisaalle ja loppuyön vietin kolmen miehen kanssa samassa sängyssä. Kivaa oli ja lämmöllä muistelen vieläkin.

Vuoden myöhemmin löysin itseni juhannusjuhlissa sukulaisen ystävän seurasta. Ikää yli neljäkymmentä mutta yksi parhaista seksikokemuksista ;)

Vanhemmat miehet on aina houkuttaneet ja nytkin pikkuhousut kastelee naapurin lähes kuusikymppinen isäntä jonka kanssa pikkutuhmaa vitsiä selvinpäin ja illanvietoissa...
 
hyi
Turku ja Ruisrock 2000-luvun alkupuolella. 17 vuotiaana kaveriporukan kanssa juhlimassa ja yöpaikkaa ei ollut,eikä ikää baariin. Aurajoen rannalla istuessa seuraksi saapui mukavia nuoriamiehiä joilla kuulemma hotellihuone lähellä. Yhden kanssa tiiviimpää tunnelmaa ja samaa matkaa heidän hotellihuoneeseen.. Omat kaverit jatkoi matkaa toisaalle ja loppuyön vietin kolmen miehen kanssa samassa sängyssä. Kivaa oli ja lämmöllä muistelen vieläkin.

Vuoden myöhemmin löysin itseni juhannusjuhlissa sukulaisen ystävän seurasta. Ikää yli neljäkymmentä mutta yksi parhaista seksikokemuksista ;)

Vanhemmat miehet on aina houkuttaneet ja nytkin pikkuhousut kastelee naapurin lähes kuusikymppinen isäntä jonka kanssa pikkutuhmaa vitsiä selvinpäin ja illanvietoissa...
Sehän on vanha irstas ukko. Taitaa muna olla kaksinkerroin.
 
Viimeksi muokattu:
Hymyhuulet
^Ikävä kyllä asia ei noin ole. Jaksaa kuulemma vääntää minusta juttua jopa poikien saunaillassa. Mies kuulee näitä toiselta kaveriltaan. Onhan se hauska,että ystäväpiirissä on maine joka luokittelee ihmiseksi joka ei pysty olemaan p*nematta päivää ;)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä