irstain pano

  • Viestiketjun aloittaja irma
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Yhtiön asuntoa
Mökin vuokraemäntä tuli viime kesänä juttelemaan niitä näitä. Viisikymppinen muodokas rouva, jonka olin paria viikkoa aikaisemmin tavannut rintsikoihin ja pikkareihin pukeutuneena kun hain avainta mökilleni.
Juteltiin siinä hetken ja pyysin sitten katsomaan mökin keittiön tiskialtaan vuotoa. Keittiö oli ahdas käytävänmallinen komero. Hänen ihmetellessään vuotokohtaa pyysi minua katsomaan myös. Menin hänen taakseen ja väkisin ahtaassa tilassa painauduin vuokraemännän takapuolta vasten. Tunsin kuinka hän painoi peppuaan minua vasten. Kysyin haluaisitko kullia ja kouraisin käsillä mehukkaita tissejä. Siinä ei kauaa aikailtu kun laskin housut ja nostin emännän hametta ja survaisin kullia pilluun. Painoin siinä tiskipöytä vasten ja laukesin sisälle. Sellainen tiskialtaan tarkistus. Ja molemmat oltiin tyytyväisiä.

Pakko kertoa saman tyylistä,olin käynyt katselemassa vuokraasuntoa omakotitalon yläkertaa.Eka kerralla jo ihastuin alakerran tosi kivannäköiseen rouvaan.En silloin vielä päättänyt,vaan selvitin milloin hänen lapsensa ovat koulussa,ja aviosiippa työvuorossa.
Se aamu koittikin,menin Klo 9 jälkeen katsomaan uudelleen.Rouva avasi oven lyhyessä aamutakissa.Hän kiipesi edellä portaita,ja paljastui herkulliset näkymät.Hän esitteli vasta maalailtua keittiötä.Näin samalla terhakkaat rinnat avoimesta takista. Olohuoneessa oli maalarin työpukki,hän kävi takamus pystyssä päälle,sanoen "tästä on hyvät näkymät järvelle."Olin hetkessä kiinni tosi pkkaraisissa pökissä,Hän ei vastustellut,päin vastoin. Näin jo aijemmin,mitä olet ajatelllut,mutta tästä ei hiiskuta.Rouvan ahnas pimppi ahmi elintäni,alakerrassa on parivuotias esikoiseni,toivottavasti ei herää, Päätös vuokraamisesta tuli hetkessä. PunttiHeimo
 
Viimeksi muokattu:
pumpsi
Mulla on vähän samnlainen kokemus; oltiin uimarannnalla toisen tytön kans, jota en oikein ees tuntenu sillon. Ollaan vaan samassa koulussa. Uitiin ja otettiin aurinkoa. Kaikkee juteltiin seksistä ja pojista kans. Yhtäkkiä se kysy et oonko ollu koskaan tytön kans ja kerroin et haluisin kyllä, mutta kukaan tällaista pullukkaa halua. Se sano et mä oon kaunis ja haluttava. Hyväiltiin siinä rannalla pyyhkeen alla vähän toisiamme ja mentiin uimaan, niin se kysy et haluunks laittaa käden housuun kun se pissaa vedessä? Olin ihan äimänä ja sanoin et joo. Se pissas rantavedessä kun pidin kättä bikinien sisällä. Kivalta tuntu. Pian mentiin meille ja se nuoli mulle parhaat orkut mitä oon saanu ikinä ja pyysi pissaamaan suuhun kylppärissä. Pissasin tietenkin ja sit mä nuolin sitä. Ollaan oltu siitä lähtien bestikset ja vaikka molemmilla on poikakavereita, niin rakastellaan ja pissaillaan edelleen. Oon ihan hurahtanu harmaissa joggareissa sylikkäin pissaamiseen.
 
remonttimies
Mikä on irstain kokemasi pano.
Rannassa minunkin tapaus sattui. Kauan lähes neljä vuosikymmentä sitten tuolla
Kainuun perukoilla, silloin vielä sähköttömällä seudulla. Siellä oli kylän yhteinen
venevalkama, jossa oli kylän akkojen pyykkiranta.Olin silloin sellainen 17vuotias
koltiainen. Samanikäiset kaverit jo kehua retostelivat jo täyttä päätä omilla naisju-
tuillaan. En tosin ihan kaikkia heidän juttujaan ottanut aivan täydestä.
Naistahan se teki mieli jo minullakin, mutta ei vielä ollut sattunut tilaisuutta.
Sihen aikaan sillä kylällä oli vielä ihmisiä ,nuoriakin jonkin verran. Kerran oikein kuu-
malla ilmalla heinäajan jälkeen päätin lähteä käymään suolle .löytyisikö lakkoja.Jou-
duin menemään järven yli veneellä omaan lakkapaikkaan. Sinä kesänä niitä pitkästä
aikaa jonkin verran olikin.Kävelin veneen luokse rantaan,näin siellä olevan pyykkärin.
Tunsin hänet jo kaukaa erään maatalon emännäksi.Hän huistutti kättään, kuin hänelä
olisi ollut asiaa. Kävelin hänen luokseen, oliko sinulla asiaa minulle? No kun tuo pesu-
koneen rämä teki lakon,voisitko sitä vilkaista? Hän katsoi minua niin anovasti silmiin.
Hän oli tuonut kotoa sinne rantaan sellaisen polttomoottori käyttöisen pesukoneen.
Melkein arvasin mikä siinä on vikana.Hänellä oli mukana joitakin avaimia sekä uusi
sytytystulppa. Vaihdoin uuden tulpan niin muutaman nykäisyn jälkeen moottori läh-
ti käymään.Emäntä siinä ihmettelemään ,kylläpä satuitkin sopivasti rantaan,minne
sinä menet? Ajattelin käydä katsomassa löytyisikö lakkoja. Emäntä oli sellainen 40v
iloinen nainen. Olin kuullut hänestä kaikenlaisia juttuja, että hänet voi selättää
mies kuin mies.Minun ikäkaveritkin vähän puhuivat sellaista. Emännän yllä oli lyhyt
hihaton vanha leninki. Hän oli avojaloin. Mutta remonttimiehen palkka,hän huudah-
ti.Silloin sain äkkiä kuin lisää rohkeutta.No jos saanikein kunnon pusun emännältä,
se riittää. Sen sinä varmasti saat,samalla halasimme jo kiihkeästi.Käteni laskeutui
hänen pakaralle ja siitä leningin alle. Hyvänen aika, eikö hänellä olekaan pikkuhousuja.
Ei tuntunut olevan. Voi ei täällä aah,älä. Mennään tuonne meidän veveeseen. No men-
nään kyllä hänelläkin tekee mieli nuorta kyrpää. Sinä veneen pohjalla sitten nain
naapurin emäntää ensikerran. Hetihän minulla roiskahti emännän sisään.Äkkipoika
mikä äkkipoika. Hän kuiskasi äkkiä: Lähdetäänkö huomenna yhdessä sinne sinun
marjapaikkaan? Lähdetään vaan. Niinhän me tehtiin. Hän tuli vaan omalla veneellään
turvallisuus huomioden. Hänellä oli reppu selässä. Siinä oli eväiden lisäksi myös
viltti. Silläkin oli käyttöä marjareissulla. Kyllä lakkojakin löytyi sankot täyteen.
 
Viimeksi muokattu:
lennän
Alkuperäinen kirjoittaja meniköhän;11144889:
mitä kallista on siinä et maksat panoista 60 egee -- taisit nähdä unta.
irstas pano?

Sain treffit kanssasi. Pysäytit auton pysäkille ja hyppäsin kyytiin. ajoit vain noin 5 km pysäkille jossaa rekat ja kaikki isommat autot pysähtyvät. istuin lastauslaiturilla ja sormetit . Kiihkossa lupasin että voit riisua farkut nähdäksesi paremmin. Laskit nilkkoihin ja nostit salmiakki kuviolla jalkani pystyyn ja syösyit kielellä sisään. Juuri kun olin tulossa lopetit kuin seinään ja tuumasit löytäväsi paremmankin paikan.
Joo ajoimme seuraavaan metsätien haaraan ja istutit mut konepellille . siinä käsien ja tyhjän päällä seilaten työnsit kaiken sisään. vaikka sanoin että sattuu tuo pohjaan pano .Kuolasit ja olit entistä kovempi.
Luulit että olit hyvä . olit vain vanha irstas paska.
 
16v
Olin poikakaverini sen vanhepien mäkillä. Sen isukki tarjos viinaa kaikille, illalla sen isä vei mut saunamökkiin ja rupes puoliväkisin naimaan. Onneksi ei tullut ketään kattoo kun kaverini isä panee minua. Se oli törkeetä mutta kiihotti kun sai "isältäkin" munaa. On irstas vanha ukko kun välillä haluu pikapanot kun muut ei huomaa.
 
Huh huh
Olin nuorena poikana puskassa kusella, kun vanha nainen tuli katsomaan. Halus katsella ja vei kotiinsa missä halus katsella ilman housuja, tarjos viinaa ja kun rupes seisoo niin otti omat housut pois ja rupes päältä naimaan väkisin. Siinä sai isoa riipputissiä suuhun samalla kun eukko tyydytti itseään. Kun ei mulla seisonut niin kaivo tekopeniksen ja rupes naimaan muo peppuun että tunty, n
 
Jaska komaton
Minulla on sellainen ihana kokemus viime kesältä. Olimme terassikierroksella kaupungilla, minä, velipuoli ja hänen vaimo. Kun palattiin aamuyön tunteina kotiin heidän asunnolle, alkoi tapahtua kaikenlaisia kiellettyjä ja "epänormaaleja " asioita. Veljen, (sanon aina velipuolta veljeksi), vaimo alkoi pussailla ja hyväillä miestään minun nähden. Ei siinä mitään siihen asti, kunnes hän pyysi minua mukaan. En aluksi halunnut heidän kahdenkeskeiseen sessioon mukaan, mutta kun veli halusi myös, että minä halailisin ja pussailisin hänen vaimon kanssa, niin minua alkoi kiihottaa todella moinen touhu. Menin heidän väliin istumaan sohvalle, kun vaimo ohjasi minua siihen. Kimpassa aloimme suukotella veljeä, ja kohta vaimo ohjasi minun käden veljeni pullottavalle patukalle. Puristelin ja hyväilin housun kankaan läpi,selvästi seisovaa veljen kullia. Olin aivan kiihottunut, ja vaimo hyväili minun alapäätä hameen alta. Antauduin kiimaisena mukaan heidän mukaansa. Kohta olimme alasti sellaisessa asennossa, että veli nussi minua takaapäin ja minä nuolin hänen vaimon kuumana hehkuvaa kosteaa pillua. Olen naimisistulee sa oleva 28-v nainen, ja pidämme salaisia iltoja, milloin on tilaisuus. Olen aivan myyty ton pariskunnan kanssa. Mieheni kanssa menee nyt entistä lujemmin, koska ajattelen hurjia panoreissuja veljeni kanssa.
tuli
Mulla on 13v vas ssnhrpi sisko, kun huomas että nuorena kasvoin niin sänkyyni. Nyt olen 21v ja on käynyt seitsemän vuotta kyläilemässä aina kun kerkiää. Vaikka sillä on mies ja lapsi haluu heti seksiä kun tulee kylään. Ei sitä osaa kieltää siskolta sen haluja ja itse en muusta tiedäkkän, mitä on opettanut.
 
Viimeksi muokattu:
Eka kerta miestä
Olin kai 15v poika kun pari miestä tarjos viinaa puistossa, en arvannut kun tulin humalaan että haluu naida minua. Viiskyppiset ukot riisu housuni ja rupes työntää mulkkujaan vuoron perään. Kyllä samalla kiihotti?!?? kun samalla sattu ja teki hyvää?????. Onko muilla kokemuksia huonosta ja "nautiskelusta" kokemuksesta.
 
Huh huh
Olin nuorena poikana puskassa kusella, kun vanha nainen tuli katsomaan. Halus katsella ja vei kotiinsa missä halus katsella ilman housuja, tarjos viinaa ja kun rupes seisoo niin otti omat housut pois ja rupes päältä naimaan väkisin. Siinä sai isoa riipputissiä suuhun samalla kun eukko tyydytti itseään. Kun ei mulla seisonut niin kaivo tekopeniksen ja rupes naimaan muo peppuun että tunty kyllä. Nautti kun valitin kun tuuppas sauvaa kunnolla??
 
No Tulihan
Olin nuorena poikana puskassa kusella, kun vanha nainen tuli katsomaan. Halus katsella ja vei kotiinsa missä halus katsella ilman housuja, tarjos viinaa ja kun rupes seisoo niin otti omat housut pois ja rupes päältä naimaan väkisin. Siinä sai isoa riipputissiä suuhun samalla kun eukko tyydytti itseään. Kun ei mulla seisonut niin kaivo tekopeniksen ja rupes naimaan muo peppuun että tunty kyllä. Nautti kun valitin kun tuuppas sauvaa kunnolla??
Kuunolta KUNNOLLA
 
Viimeksi muokattu:
Kyy
Mulle kävi viking linellä kerran mäihä. Iskin baarista oikein isotissisen ja isoperseisen tammukan, tissien koko varmaan joku DD ja perät oli tehty vain sitä yhtä varten. Se oli varsinainen panokone. Ensin käytiin suihkussa yhdessä. Siellä se meinas syödä mulkun kokonaan - tai ainakin siltä tuntui. Kun pääsytiin sänkyyn, niin ensin työnsin mulkun naisen vittuun oikein kunnolla, mutta neiti halusikin perspanoa. Olihan tiukka pakkaus. Ensin tuntui, että ei mene sisään sitten millään, vaikka kyrpä seisoi kuin kanki. Liukastus kuitenkin auttoi, että pääsin tosi toimiin. Neitokaisella oli mukanaan tekomuna, jonka se halusi vielä vittuun sisään ja vibra päälle. Tekihän kutaa kun kulli oli tiukassa perseessä hierottavana - voi taivas. Eihän sitä käsittelyä kestänyt kuin varttitunnin, vaikka kuinka yritti pidätellä. Mälli lenti tytön perseeseen. Ei se siihen loppunut. Sitten taas suihkuun. Tyttö pesi mulkun nyt kuitenkin hellin käsin, mikä herätti sen taas henkiin. Ei kun uudelleen sänkyyn ja vanhanajan pano edestä. Nyt kyllä kestin huomattavasti pidempään ja sain tyttösen valittamaan allani. Hän meinasi kynsiä selkäni verille. Enpä ole vielä semmoista orgasmia naisella nähnyt ennen. Tyttö huusi kuin tapettava, silmät nurin päin päässä, ja tärisi kun horkassa. Silloin en kyllä pystynyt pidättelemään enää, vaan toinen lasti lähti tytön vitun pohjalle. Sitten jäätiin hyttiin nukkumaan ja aamulla ennen Tukholmaa kaikki uusiksi. Olihan perkale yö. Aamulla selvisi, että neitokainen oli kihloissa suomalaisen kaverin kanssa, joka ei suostunut panemaan peppuvakoon vaikka tyttö sita halusi. Hullu äijä ei tiedä mitä paitsi jää. Hortoilin laivalta muna arkana maihin ja painuin kaupungille ostoksille. Enkä ole sen jälkeen tyttöä nähnyt, vaikka olen muutamia kertoja laivalla ollut. Kaiholla muistelen.....
 
rami
nuorena tyttönä kyllä oon ollu mut se oli sitä aikaa ei kaduta eikä ollu mitään traumoja siittä kummalakaan se oli sitä teini aikaa nyt 42 veli 44 kaikee hyvää kaikille jotka ootte kokenut saman ei paha moikka

joo olaan leikitty kaikenlaista nuorena mut teini iässä rupes seksi kiinnostaa oltiin aika paljon kotona kahestaan katotiin yhä lehvaa jos rakasteltiin rupes kiihtuu kupikin ja sit oltiin jo toisissa jo kiinni et silleen se loppu ilta meni eikä kaduta moi moi
 
Viimeksi muokattu:
HUPS
Sain nuoren miehen kylään ja ilta meni kosteissa merkrissä. Kun oli suostuvainen annpon sille doldpja joka kokoapyllyyn. Otti isonkin vaikka valittikin, oli irstasta naida sitä kun vielä tuli uudellenkin. (nätti pylly).
 
Mulukkero
Olin silloin 17-vuotias koltiainen ja pillu tietysti aina mielessä. Runkkailin päivin öin, mutta vonkaamisesta huolimatta en oikeaa pillua onnistunut saamaan. Tytöt vain nauroivat ja käskivät minun vetää käteen, kun ehdotin heille sukupuoliyhdyntää. Olin maatilan poika, ja meillä oli parikymmentä lehmää navetassa. Kerran pillunhimon ollessa kovimmillaan menin navettaan, otin jakkaran jalkojeni alle ja asetuin Mansikin leveän takapuolen taakse. Sivelin Tummelia lehmän pilluun ja laskin housuni nilkkoihin. Kyrpäni seisoi kuin miekka. Työnsin sen Mansikin turpeiden häpyhuulien väliin Tummelin liukastamaan reikään ja vetelin lehmän kyljistä kiinni pidellen nuoruuden innolla lämmintä lehmänvittua. Mansikki märehti rauhallisesti eikä tuntunut välittävän, vaikka sai kullia sisäänsä. Liukas ja lämpöinen vittu sai minut hurmoksiin, ja hetken kuluttua laskin spermani Mansikin vitun perukoille. Tuntui mahtavalta, ja poikuuteni vienyt Mansikkikin ynähti, ilmeisesti tyytyväisenä saamaansa.
 
Muistelija
Ei varsinainen pano, mutta varhaisessa teini-iässä (13v) vietimme mummolan saunakamarissa unohtumattomia hetkiä samanikäisen serkkutyttöni ja hänen isoveljensä kanssa. Illalla oli paikat hellinä kaiken imemisen ja runkkaamisen jäljiltä. Myöhemmin sekkutyttö kieltäytyi leikeistä sukulaisten kanssa. 20 vuoden jälkeenkin muistelen usein noita päiviä, serkkutytöstäni kehkeytyi sittemmin melkoinen miestennielijä (F-kupin rintojensa kanssa), ja itse en unohda miten hyvältä voi kyrpä tuntua suussa.
Irstain pano tapahtui varmaan 18-vuotiaana, kun panin pari vuotta itseäni vanhempaa tyttöystävääni mökkillaiturilla. Tyttö oli laiturilla tavallista äänekkäämpi ja selvästi halusi naapurimökkien ihmisten kuulevan kaiken. Lauetessaan hän huusi niin, että kaiku vastasi lammen toiselta rannalta. Toivottavasti naapureilla oli kivaa :)
 
2.kerroksen asukit
Asuimme vanhan kerrostalon toisessa kerroksessa. Kerran ex:sä jutteli keittiön avatusta ikkunasta käsin naapurin miehen kanssa joka oli alhaalla ulkosalla. Exsän pylly pökötti himottavasti kun hän nojas ikkunaan ja kun oli kesä niin hänellä ei ollut kuin kietaisuhame päällä. Minulla tilanne otti eteen ja menin exsän taakse, nostin hametta mutta exsä tuhahti"voi helkutti" ja pökkäs pyllyllänsä minua mutta sehän vasta minua innosti. Eikösmitä takaapäin sisälle pääsin, siinä sitten varovasti liutin eestaa. Tilanne oli niin kiihoittava etten varmaan montaa työntöä kerinnyt tehdä kun laukesin ja ei exsäkään hirveesti jutustellut sillä hetkellä. Olen minä harrastanut muulloinkin vekkulijuttuja ja jännää on ollut. Terveiset exsälle jos luet :)
 
Viipottaja
.....ei hele..... hävettää....
Mut joo.
Simakellariin ei serkkulikan kanssa uskallettu mennä. Mummo oli mukana, ja lähti ensteks poies.
sanoin serkulle, että pyllistä. vedin pikkuhousut hältä alas, ja lerputtelin puolikovaa pimpin suulla. vähän sain sisälle, mut siihen jäi.
toiste oli parempi onni ja vehje toimi pari minsaa, mut yläkerrassa petillä se.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä