irtisanomisaika (apua)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Sanokaas kaikkitietävät, lasketaanko se siitä päivästä, millin kirjottaa sen lomakkeen vai miten?

Jos 10. päivä allekirjottaa sen irtisanomisen ja irtisanomisaika on 2 viikkoa, mikä on sillon vika työpäivä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos 10. päivä allekirjoitat, niin irtisanomisajan ensimmäinen päivä on 11. päivä, eli 24. päivä on vika työpäivä

Ok, mutta ei siis missään tapauksessa niin, että joutuisin mennä vielä 25. päivä, eihän? :/ Eihän ne voi pakottaa mua meneen sillon vielä?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos 10. päivä allekirjoitat, niin irtisanomisajan ensimmäinen päivä on 11. päivä, eli 24. päivä on vika työpäivä

Ok, mutta ei siis missään tapauksessa niin, että joutuisin mennä vielä 25. päivä, eihän? :/ Eihän ne voi pakottaa mua meneen sillon vielä?

Eivät voi pakottaa! 23. päivä on sun viimeinen työpäivä!

Oltiin ajateltu leipoa töihin kakku, kun olen jäämässä pois, mut kun kysyttiin tota mikä on mun vika työpäivä, et onko huomena, vai maanantaina, niin saatiin kumma vastaus, että "en tiedä, ehkä maanantai tai tiistai"

Mun mielestä se missään tapauksessa ei ole tiistai, mutta toisaalta en viitsis maanantainakaan mennä, jos se ei ole sit sekään. Mun mielestä vaan tommoset pitäs tietää, ettei työntekijän tarvii itse ottaa selvää.

Yhteistyössä