erittäin hienoa, että mies osallistuu perheen kasvattamiseen ja huolehtimiseen.. Useammat miehet eivät näin tee. :flower:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:kukkakimppuja satelee, mutta jos äiti tekee noin on laiska paska loinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pakko nostaa tämä ketju kun täällä nyt on kotiäitien haukkumisviikot menossa...
Jostain kumman syystä vuosiksi kotiin jäävä mies on palsatan mittapuulla kerrassaan hieno ihminen, mutta me pitkän linjan kotiäidit laiskoja työtävieroksuvia täydellisiä b-luokan kansalaisia;=)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pakko nostaa tämä ketju kun täällä nyt on kotiäitien haukkumisviikot menossa...
Jostain kumman syystä vuosiksi kotiin jäävä mies on palsatan mittapuulla kerrassaan hieno ihminen, mutta me pitkän linjan kotiäidit laiskoja työtävieroksuvia täydellisiä b-luokan kansalaisia;=)
Mitä olen palstaa seurannnut niin täällä kotiäitiä ei lasketa edes b-luokkaan, ihan ö-luokan porukkaa ollaan palstan täydellisten mammojen silmissä...
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pakko nostaa tämä ketju kun täällä nyt on kotiäitien haukkumisviikot menossa...
Mitä olen palstaa seurannnut niin täällä kotiäitiä ei lasketa edes b-luokkaan, ihan ö-luokan porukkaa ollaan palstan täydellisten mammojen silmissä...
Ja mä taas oon aivan toista mieltä palstan yleisestä konsensuksesta. Täällähän lynkataan heti, jos äiti tahtoo jotain "omaa elämää" lastenhoidon rinnalle, ja voi sitä joka vie lapsensa hoitoon ennen maagista 3 vuoden ikää! Ö-luokan porukkaa on ne isät, joilla ei tunnu olevan juuri mitään asemaa perheessään. Siis muu kuin elättäjän rooli.
Alkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:Henkinen homppeli tai muuten pitsinnyplääjä.