Isä maksoi kukat tyttärelleen etukäteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Syöpään kuollut isä tilasi tyttärelleen kukkia etukäteen vuosikausiksi – "Älä itke vuokseni, olen paremmassa paikassa"
MTV UUTISET

Yhdysvaltalaisnainen kertoo saaneensa syöpään kuolleelta isältään kukkia viiden vuoden ajan.

Eilen perjantaina 21 vuotta täyttänyt Bailey Sellers kertoo isänsä kuolleen Baileyn ollessa 16-vuotias. Isä maksoi ennakkoon kukkalähetyksen tyttärensä syntymäpäiväksi siihen asti, kunnes tämä täyttää 21 vuotta. Kukkien mukana on tullut myös isän käsin kirjoittama kirje, kuten tänäkin vuonna:

– Tämä on viimeinen rakkauskirjeeni sinulle, kunnes tapaamme jälleen. Pikku tyttöni, en halua sinun vuodattavan vuokseni kyyneltäkään, sillä olen nyt paremmassa paikassa, isä kirjoittaa.

DPa-epJVwAA5E36.jpg

– Olen kanssasi kaikissa käänteissä. Katso vain ympärillesi ja siellä minä olen, kirje jatkuu.

Knoxvillestä kotoisin oleva Bailey Sellers vastaa Twitterissä isänsä kirjeeseen.

– Kaipaan sinua niin paljon isä.

Twitter on täyttynyt liikuttuneiden ihmisten kommenteista.

– Sinulla on ollut suurenmoinen isä, kirjoitti yksi.

Bailey Sellers vastasi kirjoittajille ja sanoi eilisen olleen hänelle raskas päivä.

– Olen odottanut syntymäpäivääni joka vuosi, koska minusta on tuntunut, että hän on yhä täällä. Mutta tämä on viimeinen vuosi, kun saan kukkia ja kirjeen – tämä särkee sydämeni, nuori nainen kirjoittaa.

Sellersin kirjoituksesta uutisoi muun muassa BBC.

Yhteistyössä