Isä meni nukkumaan, Tuksu strippasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siellä joku oli jo kemmentoinutkin minun suullani, joten kopsaan täyden peesin tähän:

"Mitenkäs
"klamour"ihmisille voi olla kolitsihousut yökerhossa? onko betsey:n mekot varastettu vai viety kaniin? Pitäisikö raukalle ostaa edes oikeankokoiset rintsikat? kolehti pystyy
:=))"

Onkos nuo nännit, jotka pilkistää tuolta valahtaneista tissiliiveistä? Ja mitkä ihmeen kotihousut sillä on jalassa?

Voi voi. Minua nolottaa hänen puolestaan, mutta syyttä kai, kun ei itse taida tajuta edes miksi...

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Onkos nuo nännit, jotka pilkistää tuolta valahtaneista tissiliiveistä? Ja mitkä ihmeen kotihousut sillä on jalassa?

Voi voi. Minua nolottaa hänen puolestaan, mutta syyttä kai, kun ei itse taida tajuta edes miksi...

Kenenkään toisen puolesta ei kannata hävetä, ellei ole itse osallinen jollain tavalla sen touhuihin tai toimi itse samalla tavalla. Älä siis tunne myötähäpeää suotta.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Nännithän ne =).

Yhteistyössä