Isä ='( *parkuu*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsellä tulee kesällä 9vuotta kun äiti kuoli, ja edelleen saattaa joku pieni asia saada itkun irtoamaan, niin kuin nyt vaikka esikoisen hampaan irtoaminen, kun tuli elävästi oma eka hampaan irtoaminen, ja nyt kun esikko opettelee ajamaan pyörällä ilman apupyöriä, kuinka mutsi juoks perässä ja piti pyörää pystyssä..

*jaaha, menee hakemaan nessuja *

mun elämän tähän mennessä hirveimmät hetket oli viime kesänä..tai koko kesän kun itse raskaana ja isän kunnon huonontumista seurasin mahan kanssa.
Isä olis halunnu nähdä meidän pojan edes kerran ennen kuolemaansa,se viimeinen päivä kun isä oli vielä tolkuissaan,4päivää ennen kuolemaansa..hän sanoi että tekisi mitä vaan että voisi nähdä ensimmäisen lapsenlapsensa.itsekkin toivoin että poika olis syntyny vähän aijemmin..mutta syntyikin sitten tasan 3viikkoa isän kuolemasta,samana tiistaipäivänä melkein samalla kellonlyömällä.
se oli pelottavaa..
olin samalla onnellinen lapsesta mutta silti masennuin täysin ja koko loppuraskaus meni siinä surussa.
Isä koki huonoa omaa tuntoa siitä että oli sairas,oli itkenyt vaimolleen että pilasi kaikkien kesän ja mun odotusajan.
en tiedä kauan mun pitää käydä näistä juttelemassa että pääsee edes jollaintapaa yli.haluisin joksikin aikaa nollata pään aj vaan olla..mennä jonnekkin ja unohtaa kaiken muun.
pelkästään oman lapsen näkeminen muistuttaa isästä

Yhteistyössä