Hae Anna.fi-sivustolta

Isä ja tyttö (13v) saunassa

Viestiketju osiossa 'Yksinhuoltajuus ja uusperheet' , käynnistäjänä ma74, 10.02.2008.

1. Täytyyhän sitä peseytyä eikä suhtautua kyynisesti siihen oletko miehen kanssa naisena saunassa vaiko naisen kanssa miehenä. Kumpikin tietää toistensa kropat millaiset ne ovat joten ei siinä mielestäni mitään syntiä ole jos menet vastakkaisen sukupuolen kanssa samaan saunaan! Välillä se tekee hyvää käydä kimpassa naiset ja miehet samassa tilassa saunomassa. Eikä siinä mitään arkuutta saa olla, koska jokainen on joskus täysin paljaana vastakkaisen puoliskon edessä tai vieressä. Hyviä yhteissaunoja sitten vaan!

2. @kqeu Vierailija

Itse olen piakkoin 13-vuotias tyttö ja satuin törmäämään sattumalta tähän keskusteluun.
    Teistä en tiedä, mutta minun mielestäni on aivan luonnollinen asia mennä isänsä kanssa saunaan, vaikka olisikin murrosikäinen. Olen käynyt isäni kanssa saunassa koko ikäni, ja käyn edelleen. En koe sitä millään tavalla epämukavaksi yms. Meidän perheessä (niin äidin ja isänkin luona) alastomuus on ihan luonnollinen asia. Isäni jaäitini ovat eronneet muutama vuosi sitten eikä se vaikuta isäni ja minun saunomiseen millään lailla.

3. huhhuh Vierailija

Mun tytär ainakin alkoi murrosikäisenä mennä yksin saunaan kun alkoi tissit kasvaa. Nolotti. Jos isälläs alkaa kikkeli seisomaan, ei ole enää soveliasta mennä sen kanssa saunaan. Sun ikäinen kyllä osaa itsekin saunoa. Pesetkö alapääsikn sen nähden?

4. Jutta Vierailija

Olen 13v, rinnat suuret, saunon isäni kanssa. Pesemme selkämme, isä kiihoituu siitä, tunnen miten iso penin painautuu takapuoleen vastaan. Olen pessyt isäni peniksen pienenä, se on todella iso. Äiti tulee saunasta, ja alkaa pesemään isää. olin saunassa, isä ja äiti rakastelivat suihkussa. Otin mallia siskoni 16v kanssa.]

5. opk Vierailija

Tuttu tilanne ja ikääntyneelle naiselle kauhean nolostuttava. Eniten ujostuttaa pikkuhousujen riisuminen. Ikäiseni naiset tietävät syyn ja ymmärtävät häveliäisyyteni. Nolostuttava asia koskee lähes kaikkia ikääntyneitä naisia. Siksi vanhemmalle naiselle on hankalaa olla alastomana saunassa nuorten miesten kanssa. Täti-ihmisenä haluan visusti suojata paljaan häpyni.

6. pervertico Vierailija

7. poika saunassa Vierailija

Minä olen mennyt AINA vapaaehtoisesti naisten kanssa saunaan, Ja täysin tahallani istun jalkani hiukan erillään, Ja penis pystyssä. Musta on kiva katsella miten naiset reakoivat minun vehkeeseeni.

8. Sepetius Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Jos on äitini mukana, Hän pesee minut joka kerta, Enkä ole vielä kertaakaa sanonut sille että EI saa pestä minua. Hän on mun äitini, EI mun vaimoni.....

9. Texa Vierailija

Semmosia ne eksät ja äksät on kun kaikenmoisia fuusioperheitä pitää olla niin ei ihme jos kaikenmoiset pervopetterit ja puumapiiat tulee muotiin.

10. Pervo isä Vierailija

11. Pervo isä Vierailija

12. vierailija Vierailija

novoe tokkiisa

13. vierailija Vierailija

14. vierailija Vierailija

Ihan ok mun mielestä vaikka monet on eri mieltä oon aina käynyt koko perheen kanssa saunassa siskoni 20v siis isä äiti ja mun kaa (veli) saunassa joskus ollaan vaan minä ja sisko saunassa sit äiti sanoi mulle kun olin nuorempi olkaa sit kiltisti saunassa kyllä mä kattelin vähän se pimppiä tietysti ja mä seisoin siskoni eessä ja sisko on nähnyt 1000 kertaa että oon kattonut sen pimppiä se on ihan normaalia meillä yritän sit leikisti kiusata ja koskea sen pimppiä sisko tietää että pelleilen vaan

15. pikkupoika Vierailija

Meillä kävi mun duuni kaverini poikansa kanssa. Sitten saunaan ja minä ukkoni kanssa ja kilpailu kumpi on ekana lauteella saa löyly kauhan. Sen duuni kaverini poika oli kainona puku tilassa. ei olis halunnut luopua housuistaan ja sen isä yritti
    lahjoa poikaansa heikoilla tuloksilla. Minä reippaana tyttönä menin avuksi sille ukolle. Minä läppäsin sen pojan taka puolta ja nykäisin siltä housut pois koivistaan
    ja vein alastoman pojan suihkuun ja kastelin pojan. Taivas kun olikin kaunis sen pikku pojan pili kun katselin sitä samalla kun minä kastelin sitä. Poika katseli mun
    tissejäni ja sillä jäykistyi sen peli samalla. Minä painoin pojan mun tissejäni vastaan ja tunsin pienen pojan pilin pään osuvan mun koipeeni. Hei poika se on mun hanki omasi itsellesi ja ukkoni vei mut saunan puolelle. Tästä on kulunut jo monta vuotta ja se poikanin on jo iso poika. Minä muistin tän kun poika peruutti
    kuorma auton firman pihalle ja tuli rahti kirjan kanssa mun eteeni. Timo multa tuli heti ja poikakin muisti mut varmasti kun meni punaiseksi heti.

16. vierailija Vierailija

Ei siinä mitään oikeesti se on tavallista ihan niinkuin ois isän kanssa autossa sama juttu saunassa ei siinä mitää ihan ok

17. vierailija Vierailija

Jep samaa mieltä ne pikku poikien pippelit on tosi söpöjä mutta se varmasti näytti uskomattoman söpöltä erektiossa haluisin nähdä jonkun pikku pippelin erektiossa miltä se näyttäis mies pippeli erektiossa puolet pienempi siitä ehkä

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri