Hae Anna.fi-sivustolta

Isälle jokin erityinen joululahja

Viestiketju osiossa 'Joulu' , käynnistäjänä Mävaa, 08.12.2014.

1. Mävaa Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Auttaisi varmaan jos tietäisitte jotain tästä mahtavasta persoonasta:
    -50v
    -pitää veineilystä (veneily aiheisia kirjoja ja muita on jo aika runsaasti mutta jos joku tietää esim järkeviä varusteita veneeseen)
    -KITARANSOITTO
    -pitää kirjojen lukemisesta
    -hiihto
    -BLUES
    -olut
    -on yrittäjä metalli alalla
    -KORIPALLO (susijengi kirja on jo kirjahyllyssä) teen aina myös osan lahjasta itse. Lahja voisi maksaa maksimissaan 50€. Saan vanhemmiltani ison ja kalliin lahjan niin haluaisin tänä vuonna panostaa oikein kunnolla! Myös lahjaidea äidille olisi tarpeellinen :)

2. origami2 Vierailija

Teatterilippu väliaikatarjoiluineen käy varmasti sekä isälle että äidille, ja mahtuu antamaasi hintahaarukkaan (jos molemmille varaa tuon 50 euroa). Lahjakortin voi ostaa esityskohtaisena tai avoimena, jolloin lahjan saaja voi itse päättää koska ja kuinka lahjakortin lunastaa.

Yksi kiva vaihtoehto vanhemmille (varsinkin äidille) voisi myös olla lahjakortti päivälliselle johonkin hyvään ravintolaan.

3. origami Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Nykyään kun ei tarvitse enää edes pukeutua päivälliselle tai teatteriin niin ne ovat helppo ja ghHE_kVWXxM monikäyttöinen lahja, ja jos jättää päivämäärän avoimeksi voi lahjansaaja käyttää sen sitten ihan fiilispohjalta.

4. Mävaa Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Kiitos vinkistä! Olen ajatellut että teen kaikille perheenjäsenille pienen paketin, joihin kaikkiin sisältyy asioita joita he käyttävät päivittäin ja yksi hieman hintavampi ja arkesta poikkeava juttu. Leffalippu kävisi hyvin tai liput johonkin konserttiin johon vanhemmat pääsisivät yhdessä. Tästä tulee mahtavaa kiitos vielä:) äidille ostan myös sarjalipun vesijumppaan kun siellä hän kuitenkin käy melkein viikottain.
    Isän pakettiin tulee myös plektra ja jokin blues levy.

• Tykkään Tykkään x 1
  5. Lahjaideoita Vierailija

Joulu jo meni, mutta erilaisia kivoja pieniä lahjaideoita olen löytänyt täältä: uniikkilandia.fi. Pienellä summalla saa sieltä jo ihan kivoja juttuja. Elamyslahjat.fi on tietenkin toinen jos mieluummin lähtee sille linjalle :)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri