Hae Anna.fi-sivustolta

isän oikeudet, lapsi voi huonosti äidin luona

Viestiketju osiossa 'Vanhempana' , käynnistäjänä mies ja isä, 26.10.2008.

1. make Vierailija

Joo elikä meillä tuli ero kun lapseni äiti lähti matkaan 20vuotta vanhemman miehen(perhetuttavan kanssa) 3viikkoa eronkälkeen he muuttivat yhteen ja lapsi 2,5v poika sovittiin viikko ja viikko. nyt äiti yrittää ärsyttää ja kiusata minut loppuun lapsella selittelee kuinka lapsi tykkää nukkua heidän välissä ja jää mielummin leikkimään uudenmiehensä kanssa(miehellä on neljä lasta ennestään) ja jättää lapsemme miehensä hoitoon kun itse lähtee jossain käymään. monta todistajaa että mies on jättänyt omat lapset keskenään kotiin 3v 5v 7v 10v. En itse jaksaisi riidellä ja olla tekemisissä koko porukan kanssa mutta kun lapsi yhdistää ja siksi heidät on nähtävä kerran viikossa ainakin, myös se vielä että itse haluaisin nähdä lasta kesken viikonkin mutta se harvemmin käy jayleensä kun lapsi on minulla ei äidistä kuulu.

2. Arska Vierailija

Moi
    Miten onkin mahdollista, että erona meillä, ettei minulla ole avovaimoo ja erosta on 8v.
    Muuten kaikki samoin.
    Tämä sosiaalitanttojen mafia joka toimii äitien sanelun mukaan löytyy joka paikasta. Et ole ainoa, eikä olla kaksin. Meitä on satoja.
    Meidän täytyisi koota näitä elämäntarinoita ja alkaa ajamaan joukolla asiaa. Yksin se ei ole onnistunut, eikä edes kaksin. Serkkuni samassa suossa.
    Olisi mukava kuulla enemmänkin omista kokemuksistasi.
    Itse sain juuri tänään yhden vanhan feministin sosiaalitantin eroamaan hommasta hoitaa poikani asiaa. Onneksi se tajusi itse tehdä sen. Nimittäin ohimennen narautin sen kertomaan, että jos äiti on sitä mieltä, että isälle pitää saada valvotut tapaamiset ja lähestymiskielto niin he tietenkin tukevat tässä äitiä. Tietenkin kuulematta lainkaan isää missään kohtaa. Eihän sellainen sovi.
    Noh. Aikaisemmin samainen sosiaalitantti eväsi oikeuden käyttää avustajaa tilanteessa jossa oli sossun puolesta 6 naista ja eksä päälle. Syy, etten saanut käyttää avustajaa oli, että eksäni ei tykännyt tilanteesta!!!! Lisäksi oli aika huuto kun selvisi, että tallensin tämän koko keskustelun. Sitäkään ei olisi saanut tehdä. Sossulla kuulemma käytäntö, että ei saa tallentaa. Eli nämä sossuämmät suoraan polkevat Suomen lainsäädännönkin alleen, että saavat tahtonsa ja päähänpinttymänsä läpi.
    Eikä näissä asioissa osaa auttaa kukaan. Oikeuslaitoskin on vaan turhanpäivänen instanssi koska käräjäoikeuden päätöksen nojalla saa virka-apua 3kk päätöksen antamispäivästä.
    Eli yhtä tyhjän kans kun 3kk päästä eksä voi taas kieltäytyä antamasta poikaa tapaamisiin. Taas kierros 4kk jono oikeuteen jossa sitten pari istuntoo ja päätös, josta taas se 3kk varmuus.

Aivan hanurista koko järjestelmä. Koko perheneuvolasysteemi pitäisi räjäyttää atomeiksi ja tehdä uudelleen poistaen kaikki yli 5-kymppiset ämmät sieltä ja muut luonnevikaset feministit. Ne kun eivät sovi tuohon työhön edes huonosti asennevikoineen.

3. äiti Vierailija

Olen 8 vuotta ollut uusioperheen äiti, 5 lasta. Mullakin oli exän kanssa ongelmia, en ole ikinä kieltänyt lapsia tapaamasta häntä, vaikka oli lähestymiskielto minuun.
    Ei sun ex-vaimolla ole oikeutta kieltää lasta tapamasta sua, see on lapsen oikeus tapaa molempia vanhempia. Lapsi saa itse sanoa haluako tapaa vai ei.
    Vaikka tiedän että naiset voi olla oikein p...., pitä sul nyt itse mietiä mitä hän käyttää sua vastaan ja seuraavan kerran kun teillä on selvittelelmisiä sanot kaikki faktat yksittelleen häntä vastaan. Tiedän, see tuntuu inhottavalta ja likaiselta, mutta näin on tehtävä jos haluat jotenkin päästää asiassa eteenpäin. Varmasti et muista kaikkia tärkeitä seikkoja, niin että kirjoittaa ne ylös.

Olen asioinut itsekin lastenvalvojalla ja tiedän että niistä paljon apua ei ole jos kysessä on isä.
    Jaksamista taiselussa

Eikä näissä asioissa osaa auttaa kukaan. Oikeuslaitoskin on vaan turhanpäivänen instanssi koska käräjäoikeuden päätöksen nojalla saa virka-apua 3kk päätöksen antamispäivästä.
    Eli yhtä tyhjän kans kun 3kk päästä eksä voi taas kieltäytyä antamasta poikaa tapaamisiin. Taas kierros 4kk jono oikeuteen jossa sitten pari istuntoo ja päätös, josta taas se 3kk varmuus.

Aivan hanurista koko järjestelmä. Koko perheneuvolasysteemi pitäisi räjäyttää atomeiksi ja tehdä uudelleen poistaen kaikki yli 5-kymppiset ämmät sieltä ja muut luonnevikaset feministit. Ne kun eivät sovi tuohon työhön edes huonosti asennevikoineen.[/QUOTE]

4. Oulu Vierailija

Aivan samaa mieltä. 5 vuotta taistelua, vaikka on yhteishuoltajuus ja tapaamiset alunperin "soviteltu" käräjäoikeudessa. Äiti voi tehdä ihan mitä haluaa. Ei ole mitään väliä uudella päätöksellä. Edelleen lähivanhempi voi kusettaa oikeusjärjestelmää, lastenvalvojalla ei ole mitään valtaa, perheneuvola on aivan avuton. Kaikki instanssit puoltavat lähivanhemman tempauksia. Onko täällä Oulussa mitään yhdistystä, mikä ajaa etävanhemman oikeuksia?

5. Isä ja tyttö Vierailija

Mahdankohan enää tavoittaa enää ketjun aloittajaa?
    Jos niin haluaisitko kertoa miten teidän asiat menivät ?
    Itsellä hyvin paljon samanlainen tilanne ja kukaan ei kuuntele edes lapsen mielipidettä , joka on hyvin selkeä (haluan asua isällä ).
    Lapsi 10v.

6. Hellu Vierailija

Siis erositte lapsen ollessa vasta kaksi vuotias. Se on vastuuttomuuta vanhempina, jos on kerran naimisiin menty ja lapsikin tullut, niin jumalauta eihän sitä nyt heti ruveta eron kanssa puuhastelemaan lapsen ollessa vasta kaksi vuotias.

7. Hellu Vierailija

[/QUOTE]
    Rakkaat miehet katsokaa tarkkaan mihin vakoon siemenenne kylvätte, ettei tarvitse jälkeen päin naukua huonoa onnea.
    ESIM. katsokaa tarkkaan millainen on naisen äiti, tyttärestä tulee vanhemmiten samanlainen.
    Katsokaa tarkkaan naista, kestääkö vastoinkäymisiä, vai luovuttaako heti, pystyykö ja kestääkö pääkoppa tehdä työtä ja huolehtia asioistaan, onko säästäväinen vai piittaamaton velkainen tuhlari.
    NÄMÄ KALLIIT NEUVOT ANNAN TEILLE AIVAN ILMAISEKSI.

Jaa tämä sivu