isäkuukaudesta pikaisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emppuliinit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

emppuliinit

Jäsen
13.12.2005
170
0
16
Miten se olikaan jos isä pitää sen isäkuukauden niin montako päivää isä silloin pitää siitä lopusta äitiyspäivärahasta, oliko se 6 vai 12? Entä onko äidin pakko silloin mennä töihin vai voiko olla hoitovapaalla?

kiitos :flower:

12 päivää. Äiti ei voi olla hoitovapaalla samanaikaisesti. Kokeile saatko palkatonta siksi aikaa töistä, jos tarkoituksesi on jäädä kuitenkin vielä hoitovapaalle.

kiitos! Tarkoitus ei siis ole pitää sitä isäkuukautta heti mun äitiysloman päätyttyä, vaan hieman myöhemmin. (senhän saa pitää 6kk sisällä äitiysrahakauden päättymisestä) Siis jos pidän vuosilomia nuo 12 päivää niin milloin pidän ne? silloin kun äitiysrahakausi päättyy vai silloin kun isä pitää sen isäkuukauden? Ja aion jäädä hoitovapaalla. =)

jos ei silloin ole yhtään mitään? Tai siis mitä jos on silloin vuosilomalla? Miten tää homma etenee? isäkuukaudesta ole siis kuullut, mut en tiedä miten mun pitäisi menetellä, joten jos viitsii vääntää rautalangasta niin olisin todella kiitollinen.
Vakkariduuni mulla on oottamassa, mutta en kyllä sinne ajatellut palata siksi aikaa kun mies pitää isäkuukauden..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Mutta eikö pidä välissä palata töihin saadakseen vuosiloman ja rahat siitä?

Sinulla on oletettavasti pitämättömiä jotka olisi jo pitänyt pitää??? Ne ainakin saa pitää.

Ööö.. tämän talven talviloman pidin jo etukäteen. Jäin siis äitiysvapaalle vasta syyskuussa. Ensi kesänä mies pitää isäkuukauden joten tässä etukäteen kyselen (tyhmiä :p ). Eikä äitiysvapaan aikana kerry normaalisti kesälomaa kuitenkin? Mut hoitovapaan aikan ei?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta eikö pidä välissä palata töihin saadakseen vuosiloman ja rahat siitä?

Sinulla on oletettavasti pitämättömiä jotka olisi jo pitänyt pitää??? Ne ainakin saa pitää.

Ööö.. tämän talven talviloman pidin jo etukäteen. Jäin siis äitiysvapaalle vasta syyskuussa. Ensi kesänä mies pitää isäkuukauden joten tässä etukäteen kyselen (tyhmiä :p ). Eikä äitiysvapaan aikana kerry normaalisti kesälomaa kuitenkin? Mut hoitovapaan aikan ei?

Juu. Äitiyslomalta kertyy vuosiloma, mut hoitovapaalta ei.

Yhteistyössä