Isän hoito muutti takasin täl kyläl voi V!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en kestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en kestä

Vieras
eI OLLU MUIJA VIIHTYNNY TOISEL PAIKKAKUNNAL ja saatana palas tänne. Vaika varsin hyvin tietää ettei o äpäräs kanssa terve tullut. Se on tietää nyt mulle taas unettomia öitä ja tsressiä pitkäksi aikaa. Mä en jaksas enää tätä painajaista. Isä sano et kyl sille tehdää asia selväks et älyää pysyä poissa ens kerral ku saadaa se muuttaan. Onneks sil on valtaa tällä paikkakunnalla, ei olla rupusakkia kuten tuo vosu.

Ja sä meinaat että joku kunnanvaltuustossa oleva pystyy noin vaan häätään jonkun "teidän" kylästä?
Voi elämä, sulla taitaa olla aikalailla vääristynyt käsitys Suomen valtaapitävistä elimistä. joku valtuustohemmo on ihan sama ku tavan kaduntallaaja. Mun faija on valtuustossa, ja minäki olen!
Ketähän sitä alkais savustaan ulos kunnasta...*kjeh kjeh*

isukki oli kunnanvaltuustossa ja sillä oli suhde nuorempaan naiseen joka sitten tuli raskaaks.

Tää ap aiko pakottaa sen naisen aborttiin yhdessä isänsä kanssa ja muuttamaan myös pois paikkakunnalta...

Ihan ku kaks tavallista talliaista pystys toisen ihmisen häätämään pois :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja en kestä:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja ósanottoni:
ihanaa,palasit taks palstalle.sinun kanssa onkin muutama värssy kirjoiteltu.
eiks se isäs ollöut joku tärkee pamppu teijän kylillä?

Eiks se ollut joku kunnanvaltuutettu :laugh:

On, jA SUna mä en nauras.

Niih, kato mein faija voi tulla häätään SUTKIn, on se vaan niin tärkee kunnanvaltuutettu!
*REPS!!!*

Alkuperäinen kirjoittaja annie:
Ja sä meinaat että joku kunnanvaltuustossa oleva pystyy noin vaan häätään jonkun "teidän" kylästä?
Voi elämä, sulla taitaa olla aikalailla vääristynyt käsitys Suomen valtaapitävistä elimistä.

Juurihan uutisoitiin, että suomalaiset ovat käsittämättömän huonosti perillä politiikasta :D

Yhteistyössä