Isi ja tyttölapsi uimahallissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä...

Vieras
Tuo meidän perheen mies alkaisi käydä mielellään uimahallissa meidän leikki-ikäisen tytön kanssa, mutta hieman mietityttää kun joutuisi tietenkin menemään miesten puolen pukuhuoneeseen ja pesuhuoneeseen. Miten teillä on toimittu ja ovatko teidän perheen miehet vieneet tyttöjä uimahalliin. Vauvan ja taaperon kanssa asia vielä ok, mutta onko 4-5 -vuotias jo liian iso miesten puolelle. Tietenkin mahdolliset tirkistelijät ym. mietityttää. Liian pieni kuitenkin vielä menemään yksin naistenpuolelle. Itse en oikein uimahalleissa viihdy kuin joskus harvakseltaan.

No meillä ei oo kuin poikia ja tuleehan nekin kaikki naisten puolelle jos on mun kanssa että mun mielestä on ok tyttöjen mennä miesten puolelle. Tuskin sun tytär ainut siellä on.. Ite en kauheasti jäis pohtimaan mahdollsiia tirkistelijöitä yms.

7v on virallinen raja eli 7 v ja sitä isompien pitää mennä oman sukupuolensa pukuhuoneeseen eli 5v on vielä ihan ok viedä miesten puolelle. Olisiko sun mielestä jotenkin enemmän ok viedä 5v poika naisten puolelle?

Mutta mun mielestä tuohon kyllä pitäisi saada joku järjellinen systeemi, koska mäkin haluaisin mennä poikien kanssa uimaan, mutta en uskalla laittaa eka ja toka luokkalaista keskenään miesten puolelle : /
Tampereella tesoman uimahallissa on hyvä systeemi, pukkarit on yhteiset molemmille eli sielä on lukolliset kopit jossa voi käydä riisumassa ja laittamassa pyyhkeen päälle ja sitten molemmat sukupuolet omiin suihkuihinsa jne. sielä on helppo laittaa aika pienikin suihkuttelemaan ite ja sitten menee odottelemaan altaiden puolelle...

Yleensä uimahallin säännöissä on, että kouluikäisten pitäisi mennä omalle puolelle, ja sitä nuoremmat saa mennä isän/äidin kanssa sukupuoleen katsomatta.

Ja mitä noihin tirkistelijöihin tulee, niin eihän lapsen ikä siihen liity, onko niitä. Jos on, niin kai ne tirkistelee oli lapsi sitten 3- tai 5-vuotias. En usko että miesten puolella on mitään pedareita sen enempää kuin naisten puolellakaan, ja eiköhän lapsen iskä huolehdi, ettei kukaan ala käydä asiattomaksi.

• Tykkää
Reactions: Madicken04
Kyllä minäkin olen käynyt molempia sukupuolia olevien lasteni kanssa uimahallissa niin, että saunottiin ja suihkuteltiin siellä miesten puolella. Samoin vaimoni käynyt naisten puolella. En ole oikeastaan tullut edes ajatelleeksi, että siinä olisi jotain outoa. Ja tosiaan uimahallien säännöthän taitavat käskyttää kouluikäiset ja sitä vanhemmat oman sukupuolensa tiloihin.

Mä kävin lasten kanssa uimahallissa, jossa oli erikseen "perhekoppeja" - eli isompia puku- ja suihkutiloja, jotka oli tarkoitettu yhdelle perheelle. Näin siksi, että en halunnut päästää 7-vuotiasta poikaa yksin miesten puolelle suihkutiloihin.
Kurjaa, ettei kaikkialla ole vielä tuollaisia.

[QUOTE="Sirkkeli";27095076]Meillä kävi alle kouluikäisenä isänsä kanssa, ja oli miesten puolella. Eiköhän kuitenkin suurin osa ole siellä ihan normaaleja isejä, veljiä yms.[/QUOTE]

Osa on niitä ransuja.

[QUOTE="...";27095060]niiltä pervoilta kun ei voi missään välttyä. Kunhan miehesi pitää tytön turvassa niin antaisin mennä.[/QUOTE]

Mitä helvettiä?? "kunhan miehesi pitää tytön turvassa" ?? :O

Onko siellä miesten puolella jotkut vankilan suihkusäännöt - että ei kannata noistaa saippuapalaa lattialta?
:whistle::laugh:

Tampereella tesoman uimahallissa on hyvä systeemi, pukkarit on yhteiset molemmille eli sielä on lukolliset kopit jossa voi käydä riisumassa ja laittamassa pyyhkeen päälle ja sitten molemmat sukupuolet omiin suihkuihinsa jne. sielä on helppo laittaa aika pienikin suihkuttelemaan ite ja sitten menee odottelemaan altaiden puolelle...

Tesoman uimahalli on kyllä kiva paikka ja hyvä toi pukkarisysteemi. Vois kyllä pitkästä aikaa lähteä uimaan tässä lähiaikoina :)

Kyllähän ap:n huoli on aiheellinen vaikka sille paljon täällä hymähdellään:( Nykyajan sairas yhteiskunta on vaarallinen nimenomaan lapsille ja muille heikoille jotka eivät pysty puolustautumaan.

[QUOTE="vieras";27095081] En usko että miesten puolella on mitään pedareita sen enempää kuin naisten puolellakaan, ja eiköhän lapsen iskä huolehdi, ettei kukaan ala käydä asiattomaksi.[/QUOTE]

Heh, onks niille sitten oma puoli? Miten niin niitä olis miesten puolella yhtä paljon kuin naisten puolella. Kaikki sen nyt tietää että pedarit on 99,9%sti miehiä.

[QUOTE="vieras";27096301]Heh, onks niille sitten oma puoli? Miten niin niitä olis miesten puolella yhtä paljon kuin naisten puolella. Kaikki sen nyt tietää että pedarit on 99,9%sti miehiä.[/QUOTE]

Mutta silti 99,9% miehistä EI ole pedareita. :mad:

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27096348:
Mutta silti 99,9% miehistä EI ole pedareita. :mad:
Pötypuhetta. Veikkaisin tuon luvun olevan 77%.
+Miehistä noita valuvikoja löytyy muitakin, jotka liittyvät seksin ja väkivallan yhdistämiseen.

[QUOTE="vieras";27096277]Kyllähän ap:n huoli on aiheellinen vaikka sille paljon täällä hymähdellään:( Nykyajan sairas yhteiskunta on vaarallinen nimenomaan lapsille ja muille heikoille jotka eivät pysty puolustautumaan.[/QUOTE]

Mut enemmän mä olen huolissani niistä ekaluokkalaisista pienistä, vähän aroista pojista YKSIN siellä miesten puolella. Mieluusti otankin pojalle jonkun kaverin mukaan. Pärjää siis hyvin siellä miesten puolella, mutta mistä tiedän kuka juttelee mitäkin, tulee kiinni tai vetelee nahkaansa...
Suurinosa onkin hyvää porukkaa, muttei tarvi olla kun yksi puolipervo niin se on jo riittävästi...

[QUOTE="vieras";27096445]Pötypuhetta. Veikkaisin tuon luvun olevan 77%.
+Miehistä noita valuvikoja löytyy muitakin, jotka liittyvät seksin ja väkivallan yhdistämiseen.[/QUOTE]

Olen valmis myöntämään, että miehistä noita "valuvikoja" todellakin taitaa löytyä naisia runsaammin, mutta muuten tulkitsen viestisi pelkäksi v...tuiluksi ja senpä vuoksi päätänkin keskustelun omalta osaltani tähän. Aurinkoisempaa päivänjatkoa!

Alkuperäinen kirjoittaja äippä...;27095008:
Tuo meidän perheen mies alkaisi käydä mielellään uimahallissa meidän leikki-ikäisen tytön kanssa, mutta hieman mietityttää kun joutuisi tietenkin menemään miesten puolen pukuhuoneeseen ja pesuhuoneeseen. Miten teillä on toimittu ja ovatko teidän perheen miehet vieneet tyttöjä uimahalliin. Vauvan ja taaperon kanssa asia vielä ok, mutta onko 4-5 -vuotias jo liian iso miesten puolelle. Tietenkin mahdolliset tirkistelijät ym. mietityttää. Liian pieni kuitenkin vielä menemään yksin naistenpuolelle. Itse en oikein uimahalleissa viihdy kuin joskus harvakseltaan.

useimmissa uimahalleissa on sääntönä että koululaiset omalle puolelle, joten 4-5v voi mennä vanhemman kanssa.

[QUOTE="hupsis";27096476]Mut enemmän mä olen huolissani niistä ekaluokkalaisista pienistä, vähän aroista pojista YKSIN siellä miesten puolella. Mieluusti otankin pojalle jonkun kaverin mukaan. Pärjää siis hyvin siellä miesten puolella, mutta mistä tiedän kuka juttelee mitäkin, tulee kiinni tai vetelee nahkaansa...
Suurinosa onkin hyvää porukkaa, muttei tarvi olla kun yksi puolipervo niin se on jo riittävästi...[/QUOTE]

Näin juuri. Isä mukana katsomassa että muut kayttäytyy hyvin (oli sitten pieni tyttö tai poika), mutta omian poikia en ole päästänyt miesten puolelle liian nuorina. Sekä mies että pojat ovat kyllä kertoneet että kaikki siellä EI osaa käyttäytyä, vaan estottomasti vetävät suihkussa käteen tuijotellen muita yms. Aikuinen sentään uskaltaa sanoa tälläiselle, mutta lapsi tuskin uskaltaa vaan ahdistuu helposti

[QUOTE="vieras";27096277]Kyllähän ap:n huoli on aiheellinen vaikka sille paljon täällä hymähdellään:( Nykyajan sairas yhteiskunta on vaarallinen nimenomaan lapsille ja muille heikoille jotka eivät pysty puolustautumaan.[/QUOTE]

No eiköhän se isä ole siellä mukana siksi. ei kuaan ole sinne yksin alle kouluikäistä laittamassa.

Kyllä viisivuotias voi mennä vielä miesten puolelle turvallisen aikuisen kanssa.

Mutta jatkoa ajatellen olisi suositeltavaa, että ap:kin voittaisi vastenmielisyytensä ainakin joskus, ja kävisi lapsen kanssa naisten puolella katsomassa meiningit, jotta lapsi sitten kouluiässä selviää omin nokkineen siellä lastenkin puolella.

Yhteistyössä