isille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nyt

Vieras
Joo mei ei oltu ne läheisimmät. Sä teit meille pahaa ku oltiin pieniä, mut yritit korjata aina virheesi ostamalla ja lahjomalla...sä satutit mut kuitenki olit isi, vaikka ei halunnu ni aina mä sua rakastin!
viina oli sun ystävä, se mille kerroit kaikki...joskus vihasin sua niin et halusin sun kuolevan,mua sattu!
nyt tänää sä oot menny pois, sä oot sielä pilven päällä ja tiedän että pelkäät, sä pelkäät kaikkea uutta vaikka sanot olevas kova!sä et soittanu, halusit lähteä yksin. kuolema oli sulle liikaa,tiesit sen tulevan...kuinka oot ollu pieni ihminen siinä suuressa sängyssä ja sua on pelottanu, mut toivon että ukki oli sua siellä jossain vastassa...
kuinka saisin muutettua meidän viimeisen puhelun,kuinak olisin halunnu sanoa kauniimmin...edes sen että rakastan sua, sä oot mun isi nyt ja aina...aina vaikka et täällä olisi!
hyvästi isi rakas, lepää rauhassa!

tietääkö kukaan että jos olen 2pienen lapsen kanssa kotona ja nyt en halua olla yksin niin saako mieheni saikkua kun minun isäni on kuollut jotta voi hoitaa lapsia?

Hae itsellesi sairasloma, niin mies voi jäädä pakottavasta perhesyystä kotiin hoitamaan lapsia ja vie sinun saikkupaperisi töihin. Jotkut työnantajat maksavat jopa palkkaa tuollaisena aikana.

Ja osanotto isäsi takia.

Yhteistyössä