Isin vai äitin Tyttö/poika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Perhoinen84

Vieras
Musta tuntuu että meillä on molemmat sekä tyttö ja poika Isin rakkaita,äiti on taas vaihteeks ihan tyhmä :o mutta kyllä mäkin välillä kelpaan :whistle: :D en tiedä sitten vaikuttaako se että isi on aika paljon töissä yms,että siks ne on niin isin rakkaita silloin kun se on kotona :D

Meillä on se tyhmä, joka komentaa. :snotty:
Eilen kun meillä oli perunoita ja makkarakastiketta ruoaksi poika sanoi, että sä teet äiti maailman parasta ruokaa. Hetken päästä korjasi, että äiti, sä teet toiseksi parasta ruokaa maailmassa, mummo tekee parasta. :snotty:

Esikoinen on äidin poika, jo ihan siitäkin syystä että isänsä ei asu täällä, vaikka kyllä tuosta isäpuolestakin tykkää. Kuopus taas on täysin isin poika.

Meillä on Isin tyttö ja Mamman poika =)

Tyttö on nyt 4 vee ja on aivan rakastunut Isäänsä. Jos sanon tytön kuullen miestä rakkaaksi niin tyttö heti tokasee päälle "son MUN rakas" - Hellusta =)

Esikoinen (3v) on isin poika, on aina ollutkin. Hän ei ole ikinä äitin perään itkenyt, mutta vieläkin on kova paikka, kun nukkumaan mennessä isi on töissä. Ja isin poika edelleen, vaikka isi on heitä jo puoli vuotta kotona hoitanut.
Kuopus (1,5v) taaseen on äitin poika, varsinainen takiainen :)

Kaksi isin tyttöä täällä... Katsotaan saisinko tämän kolmannen itselleni :D

Pienempi tosin oli vähän pidempään enemmän äidin muru, nyt kyllä menee isi ohi ja isosti...

Äitin molemmat. Isikin on äärettömän tärkeä. Mies on töiden vuoksi paljon poissa, joten lapset ovat tottuneet oelmaan minun kanssa. Äitiä huudetaan pyyhkimään pylly ja viemään nukkumaan ja lohduttmaan, kun sattuu..

Vanhin lapsista taistelee mun kanssa, keskimmäinen ja iskä ei aina ymmärrä toisiaan ( ovat aivan samanluonteisia), ja sitten tuota pikkusta ymmärtää ja lellii kaikki! :D

Ja tosiaan tuo vanhin on samanluonteinen, kun minä. Että vastakohdat ymmärtää meidän perheessä toisiaan ja samanlaiset taistelee... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Meillä on se tyhmä, joka komentaa. :snotty:
Eilen kun meillä oli perunoita ja makkarakastiketta ruoaksi poika sanoi, että sä teet äiti maailman parasta ruokaa. Hetken päästä korjasi, että äiti, sä teet toiseksi parasta ruokaa maailmassa, mummo tekee parasta. :snotty:

Suloista =) =)

Eikö sinustakin äitisi tee parasta ruokaa maailmassa :D

Meidän mummo teki maailman parasta karjalanpaistia, äitinikin mielestä.