Iso huoli! Raskaustesteistä, haaleasta plussasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Eli huolena nyt haaleat plussat. Su tein testin (clearblue), johon haalea plussa tulikin. Se kuitenkin on nyt jo haihtunut lähes olemattomiin, tiedän kyllä ettei niitä sen kymmenen minuutin jälkeen kannattaisi tihrustaa, mutta kuitenkin. No siis tein eilen uuden, jossa vielä haaleampi plussa. Mitä siitä pitäisi olla mieltä? Tuulimunako? Viikkoja on nyt noin 5 takana (edel. kk:ta laskettuna). Menkkakipuja selässä, muttei mitään vuotoja. Oireita on ihan kivasti.

Kommentteja, kokemuksia? Kiitos!!!!

No mä sain varhaisen keskenmenon eli alkio kiinnittyi ja alkoi kuolla. 5+0 alkoi vuoto. Plussa oli voimakas testipäivänä menkkojen oletetun alkupäivän aikaan ja haaleni siitä sitten. Eli jos ei voimistu, se on keskeytynyt keskenmeno... kun ei kerran vuoda. Ei siinä auta kuin odotella ja hakeutua sitten lääkäriin vaikka raskaushormoonin pitoisuuden tarkempaan määritykseen.

10-15% alkaneista raskauksista menee kesken. Itse raskauduin sitten hetipian tuon jälkeen ja nyt on vauva sylissä =)

Kiitos Cecilia kommenteistasi! :)

Jotenkin tässä muutaman keskenmenon kokeneena ja äitinäkin osaan (tai ainakin kovasti yritän) ottaa asiat siten miten ne tulevat. Toivo on kova, mutta onkohan ihan turhaa... Sen vaan haluaisi tietää, että missä mennään, eikä odottaa. Pitäisi varmaan soittaa ihan huomenissa neuvolaan jos osaisivat auttaa. Ensin kuitenkin ajattelin heti aamulla tehdä vielä samanlaisen testin, ja elää sen mukaan. Jos vaikka olisikin tummunut. Kierto on kuitenkin viimeaikoina ollut vähän mitä sattuu, että jos ei vielä viikkojakaan olisi tuota viittä täynnä...

Muita ajatuksia kellään?

Sain viime sunnuntaina hyvin haalean plussan dpo 12, herkkyys 10. Maanantaina vähän vahvistunut, mutta illalla myöhään repäisevä kipu alavatsalla. Yhä vieläkin tulee hyvin haalea plussa, mutta kyllä se kesken meni. Huomenna teen vielä digitestin.

Harmi kun en kuvia ottanu kuopuksen testeistä.

Tuo on meinaan semmonen vahvistumaton viiva. Tein ekan testin jälkeen parin päivän kuluttua uuden testin, jossa oli ihan yhtä heikko (erittäin heikko!) plussaviiva kuin ekassakin testissä. Ajattelin itsekin, että vuoto alkaa.

Ei alkanut ja myöhemmin tein vielä kolmannen testin. Silloin viikkoja oli jo kivasti ja viivakin oli todella voimakas. Niin ja vauva pitää lähteä nyt viemään vielä pikku-unille..

Sain viime sunnuntaina hyvin haalean plussan dpo 12, herkkyys 10. Maanantaina vähän vahvistunut, mutta illalla myöhään repäisevä kipu alavatsalla. Yhä vieläkin tulee hyvin haalea plussa, mutta kyllä se kesken meni. Huomenna teen vielä digitestin.

Siis täh? Repäisykivustako tuon päättelit? :D

Kuule. Ne repäisykivut on ihan normaaleja, johtuvat kohdun kasvusta ja kannattimien löystymisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24628693:
Siis täh? Repäisykivustako tuon päättelit? :D

Kuule. Ne repäisykivut on ihan normaaleja, johtuvat kohdun kasvusta ja kannattimien löystymisestä.

No tuo nyt ei ollut "repäisykipu". Muutama keskenmeno takana, joten täsmälleen samanlainen kipu kuin silloinkin on ollut. Muutoin mulla ei olekaan raskauksissa ollut minkäänlaisia "repäisykipuja".

Mulla viikkoja nyt 29+jotain. Tästä raskaudesta eka testi oli toodella haalee, kuin haamu. Toinenkin testi muutaman päivän päästä oli tosi haalee, aavistuksen kuitenkin vahvempi kuin ekassa testissä. Muakin ahdisti se suuresti, koska oli ollut sitä ennen yks tuulimuna ja yks keskenmeno.

No cb:n tavallinen on ensinnäkin testinä ihan susi..En ikää ostais moista enää, sen verran on vääriä plussia yms. antanut et jätän tuhlaamatta rahojani moiseen..

Ja sitten..Hcg nousee vaihtelevasti, eikä se että viiva ei ole vahvistunut parissa päivässä, kerro vielä mitään, itse nimittäin tuskailin samaa mut sit tein digitestin ja kun siihen viikot sain, annoin asian olla, raskaana olin ja olen.

Varmaks ei voi sanoa mitään ja kaikki on mahdollista, mutta raskaana kunnes toisin todistetaan on hyvä motto, päivä kerrallaan ja tsemppiä!

No cb:n tavallinen on ensinnäkin testinä ihan susi..En ikää ostais moista enää, sen verran on vääriä plussia yms. antanut et jätän tuhlaamatta rahojani moiseen..

Ja sitten..Hcg nousee vaihtelevasti, eikä se että viiva ei ole vahvistunut parissa päivässä, kerro vielä mitään, itse nimittäin tuskailin samaa mut sit tein digitestin ja kun siihen viikot sain, annoin asian olla, raskaana olin ja olen.

Varmaks ei voi sanoa mitään ja kaikki on mahdollista, mutta raskaana kunnes toisin todistetaan on hyvä motto, päivä kerrallaan ja tsemppiä!

Vääriä plussia?? No nyt vasta huolestuinkin. Viitsitkö kertoa hieman lisää? Kiitos. :) Digitestiä tänään kanssa katselin, mutta jäi vielä hyllylle. Semmonenko tässä nyt vielä olisi haettava...

Hyvä motto, siitä taitaa tulla nyt mun ajatuksiani ohjaava lause silloin kun huoli on kovimmilaan.

[QUOTE="apua";24628776]Vääriä plussia?? No nyt vasta huolestuinkin. Viitsitkö kertoa hieman lisää? Kiitos. :) Digitestiä tänään kanssa katselin, mutta jäi vielä hyllylle. Semmonenko tässä nyt vielä olisi haettava...

Hyvä motto, siitä taitaa tulla nyt mun ajatuksiani ohjaava lause silloin kun huoli on kovimmilaan.[/QUOTE]

Googlettamalla löytyy sen tsiljoona keskustelua ja kuvaa haamuviivoista yms. joita cb antaa vaikka ei raskaana oliskaan että sinuna kävisin hakemassa jonkun muun testin, jos menkat on myöhässä niin sillon se plussa tuskin väärä on.. ;)

Ja onpa siitä samasta testistä paljon puhetta tuolla kaksplussa vauvakuume osiossakin.

Plussa kuin plussa. Takana kinaa kaks kun-katsoo-silmät-ristissä-valoa-vasten-niin-viiva-näkyy-testauksen tulosta ja kolmas polskuttaa mahassa. Neljäs kiukkuaa keskenään toisessa huoneessa.... Eli se alun haalea plussa ei tarkoita etteikö voisi sujua loppuun asti mainiosti. Toisilla vaan se hcg nousee ilmeisesti hitaammin ja plussatkin on haaleampia. Itse taidan kuulua näihin....

Tästä tuoreimmasta odotuksesta tein kaksi s-marketin halvinta testitikkua ja tulos tosiaan näkyi kun tikkua piti vinossa vessan lamppuun päin ja sillai. Apteekin First Signal-testi on herkempi kuin nuo,ja siihen tuli haalea plussaviiva.

Yhteistyössä