Iso kiitos huutiksen trokareille :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Kävin kattoassa huutiksessa, joskos sieltä löytyisi likoille jotain kivaa päällepantavaa. Ja löytyihän sieltä. Ihania Cupcaken takkeja :heart:

Niitä vaan oli siellä taas melkosen paljon myynnissä "laput kiinni", eli uusina, joten ajattelin googlettaa Cupcake ja tsekata, josko niitä myydään juuri nyt alessa josakin putiikissa. Ja myytiinhän niitä.

Huutiksessa takki maksoi 60€ + postit maksikirjeenä, kun sama takki maksoi alle 45€ posteineen putiikista tilattuna. Ja anorakkia myytiin huutiksessa käytettynä hintaan 50€ + postit, kun se putiikissa maksoi 35€.

Nyt vaan odottamaan pakettia ensi viikolla saapuvaksi :)

Jotta kiitokset huutiksen trokareille ja tehomyyjille. Ilman teidän apuanne en olisi välttämättä älynnyt goolettaa ja löytää sitä kautta tuotteita edullisemmin :saint:

Olen huomannut saman ja nimenomaan tuon Cuppiksen kohdalla. Itsekin meinasin huutaa yhtä vkhaalaria. Onneksi googletin ja yllätys oli suuri, kun nettipuodista löytyi sama haalari edullisemmin alesta!

Nuo cuppiksen talvihaalarit oon kyllä törkeän hintaisia normihinnoissa!!!

[QUOTE="vieras";24304777]Olen huomannut saman ja nimenomaan tuon Cuppiksen kohdalla. Itsekin meinasin huutaa yhtä vkhaalaria. Onneksi googletin ja yllätys oli suuri, kun nettipuodista löytyi sama haalari edullisemmin alesta!

Nuo cuppiksen talvihaalarit oon kyllä törkeän hintaisia normihinnoissa!!![/QUOTE]

Mulle Cupcake on ihan uusi tuttavuus...tai siis on meillä sisävaatteena jokunen vaate ollut, mutta ei ulkovaatteena. Olen niitä kyllä kuolannut, mutta kun ovat niin suolasen hintaisia. Mutta eipä ne nyt näemmä alessa hirmuisia summia maksanut :)

Huomasin muuten samalla, että tickettejä saa suomesta halvemmalla näin alen aikaan, kuin mitä ne Tanskassa maksaa. Eroa ei ole montaa euroa, mutta säästö se on pienikin säästö :)

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;24304852:
Vajaa pari viikkoa sitten oli Skanssin Jesperissä Cupcaken tuotteita puoleen hintaan.

Mä olen senvertaa puolikuntoinen, etten pääse sinne. Meinasin tänään lähteä, mutta ei tullut mitään. Joten nettishoppailu passaa nyt mulle paremmin :) Ja lähes puoleen hintaan sain nuo netistäkin. Ei ihan, mutta melkein :)

mie olen aina miettiny että miksi mie en noista cupcaken vaatteista piä. olen kovasti yrittäny olla ennakkoluuloton mutta en vaan lämpene niille. ja sitten ihmettelen kovasti myös niiden hintaa (tottakai minusta aivan törkeen kalliita kun en tykkää niistä vaatteista muutenkaan)??? toppatakki 130 eugenia? lapselle?? WHAAAAT??? :O

onko niissä joku erikoinen ominaisuus vai miksi ne on niin paljon suositumpia kun normivaatteet? vai onko kyse ns. retrotrendistä?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24305055:
mie olen aina miettiny että miksi mie en noista cupcaken vaatteista piä. olen kovasti yrittäny olla ennakkoluuloton mutta en vaan lämpene niille. ja sitten ihmettelen kovasti myös niiden hintaa (tottakai minusta aivan törkeen kalliita kun en tykkää niistä vaatteista muutenkaan)??? toppatakki 130 eugenia? lapselle?? WHAAAAT??? :O

onko niissä joku erikoinen ominaisuus vai miksi ne on niin paljon suositumpia kun normivaatteet? vai onko kyse ns. retrotrendistä?

Mulla ei tosiaan ole käyttökokemusta, mutta mä tykkään niiden mallista, väristä ja siitä ylisöpöstä sydämestä :) 130€ kuulostaa kovalle hinnalle, sitä en suostuisi ihan hevvillä pelkästä takista maksamaan, puvusta kyllä. Mutta tuo kalliimpi takki maksoi siis 45€ posteineen, joten sitä en pidä enää kalliina :)

En tiedä onko se IN vai ei, mutta mä pidän siitä joka tapauksessa :)

[QUOTE="mä";24305085]Paljonkohan lastenvaatetrokauksessa on kyse varastetun tavaran jälleenmyynnistä tai piraattituotteista?[/QUOTE]

Tämäkin on käynyt joskus mielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24305055:

Ainahan on jotain mallia/merkkiä huudossa. Monesti se riippuu ihan siitä mitä muutkin tarjoavat ja mikä nousee sillä hetkellä esiin ja tietysti mitä kaupat ostavat sisään. Molo ja Cupcake olivat viime kautena näkyvästi esillä (ja ticketillä ei minusta ollut erikoiset kuosit) ja sitä ennen huudettiin tickettiä. Saapi nähdä mikä se on nyt tulevana kautena.

Minä inhoan noita Cupcaken sydänvaatteita, mutta esim viime talvena Cupcake tarjosi lähes ainoana merkkinä räväkän värisen toppatakin pojalle (oranssin), joten ostin sen siis alesta. Molo olisi ollut toinen värikäs vaihtoehto :D

Minusta tässä ei ole mitään ihmeellistä. Jos ko merkkiä tarjotaan kaupoissa, niin kai sitä ostetaan. Vaikea ostaa esim Lenneä, koska sen jälleenmyyjiä ei oikein ole ja nettikaupassa on pari mallia - tytölle vaaleanpunaista ja pojalle sinistä. ARGH.

Ainahan on jotain mallia/merkkiä huudossa. Monesti se riippuu ihan siitä mitä muutkin tarjoavat ja mikä nousee sillä hetkellä esiin ja tietysti mitä kaupat ostavat sisään. Molo ja Cupcake olivat viime kautena näkyvästi esillä (ja ticketillä ei minusta ollut erikoiset kuosit) ja sitä ennen huudettiin tickettiä. Saapi nähdä mikä se on nyt tulevana kautena.

Minä inhoan noita Cupcaken sydänvaatteita, mutta esim viime talvena Cupcake tarjosi lähes ainoana merkkinä räväkän värisen toppatakin pojalle (oranssin), joten ostin sen siis alesta. Molo olisi ollut toinen värikäs vaihtoehto :D

Minusta tässä ei ole mitään ihmeellistä. Jos ko merkkiä tarjotaan kaupoissa, niin kai sitä ostetaan. Vaikea ostaa esim Lenneä, koska sen jälleenmyyjiä ei oikein ole ja nettikaupassa on pari mallia - tytölle vaaleanpunaista ja pojalle sinistä. ARGH.

Miten voikaan mennä maku näin ristiin :D :D :D Ne sydänvaatteet on maailman ihanimpia :D

Yhteistyössä