Iso klitoris

  • Viestiketjun aloittaja Mitä tehdä?
  • Ensimmäinen viesti
Mitä tehdä?
Uudella tyttöystävälläni on huomattavan kokoinen ja näköinen klitoris, jota hän hyväilee aktimme aikana. Hän ei halua minun koskettavan siihen käsilläni vaan ainoastaan kesken aktin hän haluaa useita kertoja minun imevän sitä, kuin pientä penistä muutaman minuutin ajan. Klitoris on todella suuri, kiihottuneena ainakin 3-4cm, ehkä isompikin. En ole ennen tälläistä tavannut, enkä oikein tiedä kuinka sitä pitää kohdella ja mitä sille pitäisi tehdä. Neuvokaa ja opastakaa te joilla on tästä kokemuksia.
 
Yrjö
Meillä oli sama tilanne nuorikkoni kanssa. Hääyönä huomasin kummastuksen. Muutaman vuoden jälkeen, kun seksileluja alkoi tulvimaan markkinoille, ostin peniksenkehittimen hänelle. Viikko viikolta, kuukausi kuukaudelta pumppasimme venyvää pikkunappulaa. Nyt, 15 vuotta myöhemmin, on mammalla melkoinen kalu: Velttona 15 cm ja juhlakunnossa 20. Paljon iloa ja nautintoa on tuo komeus takaluukussani saanut aikaan.
 
ani
Ei ole omakohtaista kokemusta isosta klitoriksesta, mutta muutaman kerran on tullut asia puheeksi androgyynin interseksuaaliaktiivi-ystäväni kanssa.

Kysy naiseltasi neuvoa js asia ei ole hänelle liian arka. Kokeilkaa mitä voi tehdä ja mitä ei. Jos hän pitää imemisestä tee sitä esileikkinäkin.

monia kyseisen ominaisuuden omaavia naisia voi löytää seksuaalivähemmistöjen foorumeilta, vaikka he eivät olekaan seksuaalisesti ""poikkeavia"". Kenties löydät sellaisen foorumin ja voit sieltä löytää asiantuntevamman vastauksen.
 
Jarno
Vaimollani on juuri tuollainen suuri klitoris, joka on aivan, kuin pikkupojan pippeli kaikkine esinahkoineen. Se on tavattoman herkkä ja hän ei myöskään pidä jos kosketan sitä kädellä, mutta suulla sile voi tehdä melkein mitä vaan. Se saa myöskin erektion aivan, kuin miehen penis.
 
Onellinen mies
Ystävättäreni klitoris on noin miehen peukalon ensimmäisen nivelen pituinen ja paksuinen lepotilassa. Kiihottuneena se kasvaa ainakin pari senttiä ja kovettuu kovaksi kuin penis sekä sen päässä oleva ihopoimu vetäytyy taakse kuin esinahka. Ystävättäreni tykkää, kun koskettelen hänen klitoristaan ja aivan erityisesti, kun vemplaan sitä edestakaisin kädellä jossa sormet ovat haarallaan ja klitoris kulkee pitkin sormien välejä. Imeminen ja huulilla ja kielellä pyöritteleminen saa hänelle aina jättiorgasmin. Kesken yhdynnän hän haluaa useita kertoja, että nuolen ja imen klitorista joka auttaa saavuttamaan yhä uusia ja isompia orgasmeja. Iso ""seisova"" klitoris on aivan huippu juttu, joka on tehnyt meidän seksielämästämme taivaallista.
 
Eino
Puoleksi miehiä nuo teidän naisenne. Ja itse taidatte olla vähintään puoleksi homoja, kun kerran noita pikkupojan pippeleitä imeskelette. Ihmekö tuo, sillä olihan maailman kuuluisin homokin, ""Tom of Finland"", suomalainen!
 
yäk
Siis mitä kiihottavaa tuollaisessa jättiklitoriksessa on????
Mieheni tapaili kerran myös sellaista naista jolla oli hervoton klitoris kuin pikkupojan pippeli ja häntä se kyllä ällötti.
 
Sika
Ehdottaisin, että esim kesken aktin imisit sitä kuin pientä penistä. Useita kertoja ja muutaman minuutin ajan kerrallaan.
Luulen, että näillä ohjeilla saat tyttöystäväsi tyydytettyä.

Ainiin, älä missään nimessä koske siihen käsilläsi, ime vaan.
Kuin pientä penistä. Useita kertoja kesken aktin. Muutaman minuutin ajan.
Kyllä se siitä.
 
Brunette
Minulla on juuri tuollainen iso klitoris. Pienenä tyttönä ihmettelin, miksi minun uikkareistani pullottaa ulkonema, kun muiden tyttöjen housuista ei pullota mikään. Häpesin aina saunassa näkyvää pallukkaa, enkä juuri perhemme ulkopuolisten kanssa saunaan halunnut mennäkkään.

Murrosiässä huomasin kuinka mukava klitoristani on pyöritellä ja hangata sopivia esineitä vasten. Nopeasti opin myös antamaan itselleni ihania orgasmeja päivittäin.

Poikaystävät tykkäsivät klitoriksestani kovasti ja annoin heidän imeä ja nuolla sitä. Klitoriksen imeminen on minulle erittäin ihanaa ja haluan sitä esileikkinä ja myöskin yhdynnän aikana useita kertoja. Kertokaa te miehet ja miksei myös naiset mitä haluaisitte tehdä minulle ja kuinka haluaisitte käsitellä kiihottunutta 4-5 senttistä klitoristani. Ehkä saatte minutkin innostumaan ja voidaan harkita niiden totettamista livenä.

Olen ollut koko ikäni erittäin paljon ja paljosta seksistä pitävä bi-nainen.
 
Isomunainen nainen
Olen sitä mieltä, että joulupukki ja bätmän ovat satuolentoja, mutta joku, mikä on ja pysyy, on kilitoris.

Mä alan huippu-urheilla, josko munkin klitoris siitä kasvaisi... miehen mittaan...
 
Tonnikala
Kyllä, isoja klittoja on olemassa. Älkää nyt silti uskoko kaikkea mitä täällä kirjoitetaan. Muutaman sentin nappula on vielä ok, mutta kun joku väittää että 15cm... Kuule, ei se ole kilotoris, se on kilohaili. Kannattaa ottaa pois ettei tulehdu. :D
 
oho
Brunettelle!

Minä tossa mietinkin sitä että mahtaako ""se"" näkyä auikkareiden läpi?? Ilmeisesti näkyy :) Ai mitäkö tekisin kanssasi...Suutelisin huuliasi,rintojasi...tunnustelisin erikoisuuttasi alushoisujen läpi ennenkuin paljastaisit sen...Tutkisin, imisin,pyörittelisin sitä...pitkään ja hartaasti...Luultavasti ensimmäisen erittäin kiihkeän nainin jälkeen mälli irtoisi varmaan aika nopeasti mutta en jättäisi silti sitä rauhaan..Btw kuinka vanha olet? Ja missäpäin Suomea vaikutat?
 
Brunette
Olen 34 ja asun pääkaupunkiseudulla. Kuulostat aika hyvältä, mutta odottaisin sinulta kuitenkin paljon parempaa. Olen tottunut saamaan paljon, enkä meinaa luopua tavoitteistani. Miksi sinua kiinnostaa iso klitoris? Mitä erityistä haluaisit tehdä sille ja minulle, että saisit minut hulluksi nautinnosta? Mistä itse nauttisit eniten? Olisitko valmis orjattarekseni, jos pukisin sinut vaikka naisten alusvaatteisiin ja leikittäisiin, että sinullakin on iso klitoris?
 
oho Brunetelle
Täällä ollaan taas ;)

Ihmismieli ja halut ovat joskus arvoituksellisia.Kun luin tätä ketjua,alkoi todella panettaa,Miksikö,en tiedä, mutta eivät varmaan nekään jotka pitävät naistenkengistä jne...Tämä oli päälimmäinen syy kirjoittaa omat kommentit.

Tutustuisin ainutlaatuisuuteesi sekä koko vartaloosi pehmein suudelmin ja kosketuksin. Hioisit minusta pillunnuolijoitten timantin orjanasi.Vaikka naistenalushoisut jalassa.Saisithan sinäkin nuolla isoa clittaa:) Ja ei käsien sitominen tunnu huonolta idealta, jossa saat vapaat kädet toimia.Ja jos omistat tekokyrvän, on sillä kiva leikkiä ennen aidon sisäänvientiä, nam Olen suht koht avoin tällä saralla.

Olen parivuotta sinua nuorempi ja asun pääkaupunkiseudulla.Eiköhän jatketa tästä, Brunette?

 
Asiaa tutkinut
Naisilla on erikokoiset klitorikset vähän niin kuin miehillä on eri kokoiset penikset, klitoris myös paisuu huomattavasti kiihottuessaan, samoin kuin penis. Kritoriksessa on myös varsi mutta se on usein peitossa, mutta toisilla taas se on enemmän näkyvillä. Klitoris muodostuu alunperin vähän samoin kuin penis, mutta on vaan paljon pienempi, siis yleensä.

Olen vaan miettinyt, että saavatko naiset joilla on isompi klitoris parempia orgasmeja kuin pienillä klitoriksella varustetut naiset, olisko Brunetella tai jollain muulla kokemusta asiasta?
 

Yhteistyössä