Iso klitoris

  • Viestiketjun aloittaja Mitä tehdä?
  • Ensimmäinen viesti
Brunette
Tahtoisimpa todellakin pukea sinut sukkanauhaliiveihin ja pitkiin rintaliiveihin. Tekopenikseni sitoisin vyötärölleni ja testaisin pikkuisen pyllysi liukkautta ja sinun ison klitoriksen kokoa sukkanauhojen puristuksessa. Antaisin toki sinun nuolla klitoristani välillä, ehkä imisin sinuakin, mutta päästäisinkö sinut kyntämään vakoani klitoriksellasi olisikin jo toinen juttu. Ehkä osaisit yllättää minut jollakin ihanalla perversillä jutulla, jotta suostuisin antautumaan sinulle ehdoitta. Kerro siitä!
 
Ani
ootakaapa pojat ensin selville mikä se klitoris on ennen kuin alatte siitä täällä juttelemaan. 5 sentin klitoris, voi kiesus! eikö teillä ole ollut biologiaa koulussa?!?
 
oho
Hmmm..Vai tahtoisit pyllyäni testaa...Se ei oikein ole minusta kovin kiihottavaa.Mitäs jos vietäs tätä leikkiä vähän toiseen suuntaan jos välttämättä haluisit leikkiä vyötärödildolla. Sulla on varmaan joku itsesi tyylinen seksuaalinen naisystävä joka tulisi mukaan. Olisi äärettömän kiihottavaa katsoa ja osallistua leikkiin kun naisit häntä dildolla! Vai naitaisko yhdessä, sandwich??? Vai tehtäiskö se sulle?
 
ihmettelijä
Miten te joilla on ""iso""klitoris olette saaneet sen,onko se ollut aina sellainen vai hormooneilla vai miten?Itselläni on TOSI pieni ja olen vähän kait kade teille joilla on iso!!??Nimittäin luulen että ne joilla on iso saavat paremmin orkut?Itsellä täytyy ""hinkata""vaikka kuinka että saa ja se on vain pienuuden syy????
 
Brunette
Eiköhän se iso klitoris ole perintönä geeneissä saatu. Niin ainakin minulla on. Olen toko antanut ystävieni ja ystävättärieni immeä sitä joskus jopa tuntikausia. Naiset ovat siinäkin hommassa taitavampia he kai tietävät omasta kokemuksestaan juuri sen oikean voimakkuuden joka antaa klitorikselle ne parhaat orgasmit. Miehet ovat usein liian hellävaraisia ja varovaisia. Olen myöskin vakuuttunut, että iso klitoris antaa nopeammin ja voimakkaammat orgasmit, kuin pieni. Ystävättäreni on käyttänyt hyvällä menestyksellä pölynimuria kehittäessään klitorista suuremmaksi. Kunnon imaisut kerran pari päivässä saa ihmeitä aikaan. Kannattaa kokeilla!
 
ihmettelijälle
Ei pidä paikkaansa, että normaali kokoisella, tai pienellä klitoriksella ei sais kunnon orkkuja. Höpöhöpöä on...enkä suosittele mitään suurennusjuttuja (ainakaan imurilla :DDD), on sen verran herkästä elimestä kyse. Taitavat olla puoliksi miehiä nämä 5cm klitan omistajat :D
 
myös iso
Ei me ison klitoriksen omistavat naiset olla puoliksi miehiä. Kyllä me olaan 100% naisia. Suuntautuminen voi tietenkin olla vaihteleva, mutta totuus on, että monet naiset ovat erittäin kiinnostuneita siitä ja haluavat tutustua siihen usinmiten imemällä ja nuolemalla, koska se niin monen mielestä on niin ihana. Myös miehet pitävät siitä, onhan se erikoinen ja ehkä vähän miehistä kalua muistuttava. Sellainen minullakin kuitenkin on ja olen siitä hyvin iloinen ja onnellinen. Kertokaa muutkin kokemuksistanne, omistatteko itse sellaisen, tai onko sellainen tullut jossakin vastaan!
 
Epätietoinen
Moi! Voitko kertoa kuinka iso klitoriksesi on? Jos osaat sitä kuvailla:) en ole sellaiseen törmännyt... Tyttökaverillani on klitta ehkä noin pikkusormenpään kokoinen... Ihan asiallisesti mielenkiinnosta kysyn... Kiitos vastauksesta:)
 
Väsymätön
Hei,

Olen 37 v mies Helsingistä. Olen aivan hulluna naisen nuolemiseen ja klitoriksen hellimiseen imemällä. Usein rakastelen suullani sänkykumppania tuntitolkulla, pidän kiinni pakaroista tai reisistä hieman asennosta riippuen, ja käytän kieltäni märkänä, pehmeänä ja leveänä. Nautin (ja kärsin samalla), että itse en saa oikeastaan mitään kosketusta tuona aikana, ja nainen saa useita huippuja muutaman tunnin aikana.

Mieliasentoja:
- nainen selällään, peffa tyynyllä, reidet koukussa avattuna, ja itse olen jalkopäässä nuolemassa. Tällöin kontrolli on mulla, kun naisen lantio nytkii kiimasta, ja voi itse kontrolloida kosketusta

- itse selällään, nainen istuu kasvoillani kasvot jalkopäähän päin, jolloin nenä uppoaa emättimeen ja nainen voi hieroa itseään nenääni vasten, ja kieleni ja suuni hyväilee klitorista ja pillun etuosaa.

Tässä jälkimmäirsessä asennossa on vielä sellainen sadistinen piirre, että siinä missä itse vatsallaan naisen jalkovälissä voi hiukan omaa kiimaansa hallita hankaamalla penistä sängyn patjaa vastaan ja näin ylläpitää sopivasti erektiota, selällään maaten ainakaan mulla erektio ei kestä tuntitolkulla ilman kosketusta.

Se vasta uskomattomalta tuntuukin, kun kiimainen nainen nautiskelee orgasmeistaan voihkien kasvoilla, ja itse ei voi kuin lantio kiihkosta nykien ja kiimatipat peniksestä valuen antaa suullaan nautintoa. Tämä tietenkin niin sovittuna, että mies pitää kädet vain naisen vartalolla, tai ei ainakaan koske omaan penikseensä. Vaikka itse en muuten piiskaa otakaan, vaan tykkään antaa sitä joskus hellästi, tähän voisi yhdistää vielä sen, että jos miehen kädet menevät liian lähelle omia sukukalleuksia tarkoituksena yrittää runkata puutteessaan, nainen antaa piiskalla sormille...

Nainen voi laskeutua tästä välillä 69 asentoon, ja suudella kiusoittelevasti nivusia, penistä tai sen lähiseutua.

Mahdollinen armahdus suihinoton tai muun muodossa muutaman tunnin ""kidutuksen"" jälkeen vetää silmät yleensä 45 astetta vinoon, ja pari niveltä sijoiltaan :)

Ehkä tämä herkku on tullut tavaksi, kun muuten en ole mikään ihme härkä, varmaan keskikokoista pienempi ja aika herkkäkin varsinkin uusien kiihottavien tuttavuuksien kanssa.

Brunette tai muut suuseksistä pitävät naiset 20-50 v, jos nautiskelu kiinnostaa, mailaa [email moderoitu]
 
auvo
Kukaan ei tunnu puhuvan ongelmista joita jätti klittan kanssa syntyy päivittäin. Se hankautuu melko varmasti kipeäksi pyöräillessä, pikkuhousut sen saattavat hiertää rikki. Ratsastusharrastus on täysin pois suljettu. Ulkonäköseikat yleisissä saunoissa? Ei elämä tuollaisten luonnonoikkujen kanssa ole pelkkää onnea, elämässä on ihan oikeasti myös muutakin kuin sänkyhommat. Kirurgia kyllä auttaa.
 
auvo
Kukaan ei tunnu puhuvan ongelmista joita jätti klittan kanssa syntyy päivittäin. Se hankautuu melko varmasti kipeäksi pyöräillessä, pikkuhousut sen saattavat hiertää rikki. Ratsastusharrastus on täysin pois suljettu. Ulkonäköseikat yleisissä saunoissa? Ei elämä tuollaisten luonnonoikkujen kanssa ole pelkkää onnea, elämässä on ihan oikeasti myös muutakin kuin sänkyhommat. Kirurgia kyllä auttaa.
 
Brunette
Väsymätön ja oho. Varsinkin oho, et kommentoinut mitenkään ehdotustani pukea sinut pitkiin rintaliiveihin ja sukkanauhaliiveihin. Samoin väsymätön, soisitko minullle sen ilon, että tekisit kaikki nuo kertomasi jutut minulle pukeutuneena yllä kuvatulla tavalla. Miksikö haluan näin johtunee ehkä perversiosta, että tälläisiin liiveihin pukeutunut mies ottaa minut edestä ja takaa voimakkaasti ja rajusti ja kun sinä olet väsähtänyt, niin minä kynnän vielä pienen peppusi dildollani. Kertokaa muutkin miehet miltä tällainen yhden yön resepti tuntuisi!
 
oho
Ei mulla ole mitään sitä vastaan jos puet mut halusi mukaan.Ei mun miehinen itsetunto siitä laske.Sehän olisi vain kiihottavaa imeä ja nuolla molempien jsoja klitoriksia!Takapuoleni on saanut kehuja naisilta,joten eiköhän alushoususi jstua myös minulle;)Tosin klitorikseni saattaa pullahtaa tringien alta pois.Toivottavasti sinulle käy samoin.

Tuo dildo takamukseen pikkasen arveluttaa..Sormi siellä on käynny enkä pitänyt sitä ollenkaan epämiellyttävänä.
 
Maija
Minulla oli aikoinaan todellakin pieni klitoris,oli joo, mutta käytin n.6kk hormooneja jotka saivat klitorikseni kasvamaan n.2senttiseksi. Ja kyllä, olen paljon herkempi, saan aivan mielettömät orgasmit! Joskus pitää kesken duunin painua vessaan ""sormelle"" ja oi että kun on ihanaa,se vaan et pitää saada aikaan pikaorkut. Ja mikä sen ihanampaa kun mies osaa oikein ajan kanssa nuolla ja imeä!! Olen todellakin onnellinen klitastani, joka oikean kohtelun saaneena myös paisuu niin et tuntuu että alapää räjähtää pillunpäreiksi =).
 
Brunetten orja
Brunette olet unelmieni nainen. Olen juuri kaiken tuon kuvailemasi käsittelyn tarpeessa, naisen alusvaatteet, nöyryytys, loputon pillun nuolenta, raju akti ja lopuksi käytät vielä dildoasi. Aaah.

Kykenen siis alistumaan ja ottamaan vastaan käsittelysi, mutta samalla olen naimakone, joka ottaa sinut rajusti pitkin työnnöin.

""Väsymätön"" kuvaili hekumallista klitoriksennuolentaa, juuri sitä mistä pidän paljon. Parasta on olla alistettuna, nainen kasvojen päällä, jolloin sinä, brunette määräät tahdin. Tässä asennossa voisit komentaa minut runkkaamaan itseäni ja laukeamiseni hetkellä siirtyisit alemmas, jolloin kyrpäni suihkuttaisi spermat pitkin pillunhuuliasi. Koska orjasi oli näin hätäinen, nouset uudelleen ylemmäs ja istuudut hajareisin suulleni ja kasvoilleni, jolloin maistan oman spermani. Muutamalla lantionliikkeellä voitelet koko naamani spermalla ja pillusi hunajalla.

Nyt joudun tyydyttämään sinua suullani kunnes kyrpäni seisoo jälleen ja otan märän pillusi voimakkailla, pitkillä työnnöillä. Lopun hoidat sinä, Brunette, tahtosi mukaan...
 
Tytteli87
Siis kyllä mä uskon, että toi on mahdollista ja oon vissiin nähnyt jotain ohjelmaakin tollasesta... Ja sulle, joka sanoit, et sen voi hoitaa kirurgisesti, niin ainakin oon kuullu, että yhdellä ihmisellä, jolle tää on tehty, on jäänyt siitä sellaset kivut, ettei se pysty edes harrastamaan seksiä (siis sille oli tehty se jo pikkutyttönä kosmeettisista syistä).
Itseäni ajatus jättiklitasta kauhistuttaa, koska ainakin itsestäni tiedän, että mun pieni klitorikseni on hyvin tuntoherkkä ja jos ei oo oikeen kiihottunut, niin en mä tykkää, et sitä ihan suoraan kosketaan, joten en voi kuvitella, et olis kovin mukavaa jos se vielä roikkus jossain ulkopuolella... Mut mä nyt oon muutenkin vielä sen verran nuori ja kokematon, että toikin saattaa vielä joskus muuttua...
 

Yhteistyössä