Iso penis -asiasta!

  • Viestiketjun aloittaja namumelli
  • Ensimmäinen viesti
diudiudiuoooo
Täällä huudellaan että "ei saa yleistää, ei kaikkien mielestä iso tunnu paremmalta". Siis ihan suoraan sanottuna kaikki naiset menkää itseenne. Jos tarjolla on 22cm tai 12cm niin kumman otatte?? olettain että kantaja olisi sama.

Tähän ei edes tarvitse vastata, koska asia on päivän selvä. piste.
 
ainokainen
Minusta keskeistä ei ole koko, vaan erektion kovuus.
Ex-miesystävälläni oli todella iso muna, mutta sellainen, joka ei seisokissakaan ollut ihan täysin kovana. Jos minä esim. ratsastin päällä, se saattoi taittua ja "kaatua", ei pysynyt tanassa. Ja tosiaan komeasta ulkomuodostaan huolimatta en onnistunut saamaan tyydytyksen tunnetta siitä munasta. Asia harmitti. Monelta pienimunaisemmalta olen saanut paljon paremman tuntuiset panot!
 
penikset
Minäkään en kyl ymmärrä yhtään tota "Koolla ei ole väliä" -puhetta. Tuntuu siltä, että ne joiden miehillä on pienempi penis, yrittää vakuutella itellensä, ettei se haittaa. Tietysti on parempi, että on normikokoinen penis ja muuten osaa käyttää sitä, kuin että on iso mutta on huono muuten sängyssä. Mutta se ettei koolla olisi väliä? Kyllä sillä vaan on. Nykyisellä miehelläni on aika iso penis, ja hänen kanssaan voin saada orgasmin helposti pelkällä yhdynnällä, toisin kuin aiempien pienipeniksisten kanssa, siitä huolimatta että olen aika tiukka. Muistuu mieleen ne kerrat, kun piti yrittää ties mitä kommervenkkejä jos halusi saada orgasmin... En missään nimessä jättäisi nykyistäni, vaikka hänellä olisi kuinka pieni kalu, eikä kai kukaan järkevä niin tekisi, mutta tuo "koolla ei ole mitään väliä" -lässytys voisi loppua... Ennemmin voisi todeta, että normaalikokoinen penis on ihan käypä tavara, eikä pienikokoinen penis ole este hyvälle suhteelle.:)
 
asdas
Olen ajatellut sen asain niin, että jos kokeilemaan pääsen, niin se ero mieheeni täytyy olla kuin yöllä ja päivällä. Eli peniksen on oltava vähintää kokoa "herranen aika".

kyllä on uskomattoman paska mäihä käyny miehellä, että on saanut lahjaksi ensin minipeeniksen ja sitten vielä onnistunut hankkimaan itelleen näin tyhmän akan. ei mene tasan ei..
 
Viimeksi muokattu:
Pieni
on kohtalaisen pieni penis, noin 15 cm. Seksi naisen kanssa ei koskaan ole ollut ongelma, ja palaute ollut hyvää. Seksin takia suhde ei koskaan ole ollut kyseenalaistettu, päinvastoin se on aina ollut voimavara.

Kyllä se varmasti on enemmänkin siitä käytöstä. Ja sitäpaitsi anaaliseksi on naiselle nautinnollisempaa kun mela ei ole 25 cm.
 
Kokenut
olen 35 v nainen jolla keskimääräistä enemmään seksisuhteita emmeisyydessä. Vastaan on tullut kaikkea, myös ns tosi isoa. Nyt elän vakiintuneessa parisuhteessa miehen kanssa jolla ehkä 14 cm:n eikä seksi koskaan ole ollut parempaa. Joten itse en allekirjoita koon merkitystä.
 
hui
no kyllä kai se vaikuttaisi, mutta eikö 14 cm lukeudu pieniin mielestäsi ?

En kulje mittanauha taskussa mittaamassa kenenkään mulkeroiden mulkusia. Jotenkin se on miusta aika epäoleellinen asia ihmisyydessä. Sukuelimethän siis ovat korvien välissä eivätkä haaroissa.

Tiedän kyllä muutamia miehiä, joilla mulkku on noussu pipoon ja heistä on tullut varsinaisia "mulkvistejä". He ovat kuitenkin jääneet matkalle ruikuttamaan pientä, kireää pipoaan.
 
Viimeksi muokattu:
hui
Mitä sit kun se laittaa kokovartalo kordarin päähänsä ja sukeltaa? Pitää varmaan olla happipullot mukana, kun ui sun syvyyksiin? ... ja oviaukko eli reikä kuin ladon ovi et pullot ym mahtuu ...
 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja kireäpimpsainen nainen;10313339:
Pienimulkkuiset miehet ovat vain löysävittuisten naisten puhetta. Eivät totta.

... piti olla varmaan "kireäpipoinen nainen" no aina sattuu noita kijoitusvirheitä. Kireäpipoiset ovat vailla pään hoitosuhdetta. Vinkiksi vaan. Ole hyvä.
 
Miehen mielipide
Paradoksi on se, että miesten itsetunto pyörii usein peniksen koon ympärillä, eivätkä he voi sen kokoon juurikaan vaikuttaa, kun taas naisilla ajatukset eivät pyöri emättimen tiukkuuden ympärillä vaikka he voivat siihen vaikuttaa paljon.
 

Yhteistyössä