Iso penis? Millaista?

  • Viestiketjun aloittaja Ihmettelevä
  • Ensimmäinen viesti
Ihmettelevä
Olen tavannut miehen, jonka kanssa ei vielä kunnolla olla mitään, mutta olen nähnyt hänen heppinsä.
Se on ihan mielettömän kokoinen jörtikkä!
Miten on, millaista on silloin kun miehellä on selkeästi aivan tolkuttoman iso? Olen jostanut lukenut että hervottoman iso penis ei kovene erektiossa samalla tavalla kuin normaalikokoinen, vaan on sellainen pehmeä lussu koko toimituksen ajan.
Onko näin?
Miltä tuntuu naisesta kun miehellä on ISO - joka ei kovene tai - joka on kova. ?
 
N39
Kova tuntuu ihanalta ja saa kyllä tuntoaistit säkenöimään! Pehmeitä olen kokenut lähinnä humalassa ja ne tuntuvat kuin velttoa sientä työntelisi edestakaisin. Ei anna kunnolla kitkavastusta, eli ei ole stimuloivaa kiihotusta kuten kovalla.

Kokeilemaan vaan! Kyllä olen kokenut TOSI isoja koviakin! Kaikki ovat olleet vaaleita suomalaisia (kuitenkin joku alkaa muuten taas rasistiset leimaamiset).
 
ihmettelevä ap
Kova tuntuu ihanalta ja saa kyllä tuntoaistit säkenöimään! Pehmeitä olen kokenut lähinnä humalassa ja ne tuntuvat kuin velttoa sientä työntelisi edestakaisin. Ei anna kunnolla kitkavastusta, eli ei ole stimuloivaa kiihotusta kuten kovalla.

Kokeilemaan vaan! Kyllä olen kokenut TOSI isoja koviakin! Kaikki ovat olleet vaaleita suomalaisia (kuitenkin joku alkaa muuten taas rasistiset leimaamiset).

Voiko tämmöinen asia olla suhteen este? siis.. mietin.. siis, olen nähnyt miehen vehkeitä, jotka ovat KAUNIITA ja tämän miehen iso vehje ei sitä kyllä ollut.
Ei sillä tavalla, että tulisi ekana mieleen että pääsispä käsiksi vaan enemmänkin kauhureaktio toiseen suuntaan.

Olen miehen kanssa vasta suudellut ja sen hän ainakin taitaa.
Olemme tapaamassa, hän aivan varmasti odottaa seksiä, kenties suhdettakin tai sen tapaista tästä, mutta minä en ole ollenkaan varma muiltakaan osin mutta tuo oli sellainen mikä saa aikaan ajatuksen että perun tapaamisen, mutta en ole varma viitsinkö.. kehtaanko.. mitä selitän syyksi kun ollaan jo sovittu ja nyt alan miettiä miehen vehkeen kokoa..

Ja hei, olen ihan aikuinen nainen, lapsiakin jo, ikääkin on, mutta tätä tämmöistä en ole kokenut. Mietin, kärsiikö isomunainen mies siitä että on niin hervottoman iso, aivan kuten pienimunainen potee sitä, että on liian pieni tai ohut tms. ?

Jostain luin, etta sama verimäärä on pienessä kuin isossakin, eikä tämän takia paisuvaiskudos kovene kuten normikokoisessa
 
Viimeksi muokattu:
Iso mies
Mene vain estottomasti koeajamaan! Jos mies ei saa kunnon erektiota eikä sinua sytytä puoliveltto niin voit sanoa että kokeilette seuraavan kerran kun miehellä on kivikova erektio.

Ei muuten pidä paikkaansa tuo että sama määrä olisi verta! Itsellä sykkii iso kalu terhakkaan kovana mutta yleensä vain jos on puute.
 
Varteenotettava
Tarkennatko, minkä kokoinen tuo "mielettömän kokoinen jörtikkä" on senteissä (pituus ja paksuus). Itellä on 22 cm pitkä ja 15-16 cm ympärysmitaltaan ja on mahtunut hyvinkin, kun vaan malttaa odottaa, että naisen paikat ns. aukeaa.

Lisäksi tuo oletus, että iso kalu olisi lähtökohtaisesti jotenkin pehmeä ja lörpsähtäisi nopeasti on ihan höpöpuhetta. Toki iso kalu vaatii enemmän verta stondiksessa, mutta ainakin meikäläinen pystyy kevyesti yli tunninkin sessioihin, kun vaan malttaa himmata välillä ettei mene ylikierroksille.
 
ihmettelevä ap
Tarkennatko, minkä kokoinen tuo "mielettömän kokoinen jörtikkä" on senteissä (pituus ja paksuus). Itellä on 22 cm pitkä ja 15-16 cm ympärysmitaltaan ja on mahtunut hyvinkin, kun vaan malttaa odottaa, että naisen paikat ns. aukeaa.

Lisäksi tuo oletus, että iso kalu olisi lähtökohtaisesti jotenkin pehmeä ja lörpsähtäisi nopeasti on ihan höpöpuhetta. Toki iso kalu vaatii enemmän verta stondiksessa, mutta ainakin meikäläinen pystyy kevyesti yli tunninkin sessioihin, kun vaan malttaa himmata välillä ettei mene ylikierroksille.

Ympärysmitta 15-16 cm ??!!!
Enpä mittatikun kanssa ollut, kun vain sattumalta näin kun housutta hetken oli. Tuota kokoluokkaa se vehje oli, meni miehen puolireiteen, yli 20 cm ja ympärysmitta just tommonen halko, ehkä noita lukuja jos mitan käärisi ympärille, halkaisija varmaan 4 cm.

Eli siis valtava, ja kun olen lukenut just sitä, että tuota kokoluokkaa olevat isot olisi jotain pehmeää pesusientä eikä kovene ollenkaan..
Joten naisten kokemuksia, miesten kokemuksia jos oma on tommonen, ja onko nää vastaajat oikeasti miehä jotka kirjoittaa ? Siis ellit -palsta eikä suomi24 :D ja miehiä? Oikeasti?

Minä olen ihan normikokoinen tapaus. En kumpaankaan suuntaan poikkeava, käsittääkseni. Kaksi sormea on epämiellyttävä.
 
Viimeksi muokattu:
Leenuska
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelevä ap;11525687:
Ympärysmitta 15-16 cm ??!!!
Enpä mittatikun kanssa ollut, kun vain sattumalta näin kun housutta hetken oli. Tuota kokoluokkaa se vehje oli, meni miehen puolireiteen, yli 20 cm ja ympärysmitta just tommonen halko, ehkä noita lukuja jos mitan käärisi ympärille, halkaisija varmaan 4 cm.

Eli siis valtava, ja kun olen lukenut just sitä, että tuota kokoluokkaa olevat isot olisi jotain pehmeää pesusientä eikä kovene ollenkaan..
Joten naisten kokemuksia, miesten kokemuksia jos oma on tommonen, ja onko nää vastaajat oikeasti miehä jotka kirjoittaa ? Siis ellit -palsta eikä suomi24 :D ja miehiä? Oikeasti?

Minä olen ihan normikokoinen tapaus. En kumpaankaan suuntaan poikkeava, käsittääkseni. Kaksi sormea on epämiellyttävä.
Tuota, oman empiirisen kokemukseni perusteella tuo 4 cm halkaisija on ihan normaalin paksuinen ja parhaiten sopii itselleni. 5-6 cm halkaisija on jo harvinainen ja sitä voi kutsua haloksi mutta on aivan liian leveä minulle, yhdynnästä tulee kivulias vaikka kuinka lämmittelisi paikkoja ja varovasti heiluttelisi.
 
Emelia
Minulla oli aikoinaan poikaystävä, jolla oli valtava vehje. Sormeni eivät ulottuneet sen ympärille eli oli paksumpi kuin ranteeni. Miehellä oli kunnon seisokki ja kalu oli kivikova. Ensimmäiset hetket sisääntyöntymisen jälkeen olivat täyttä tuskaa, mutta kohta kipu hellitti ja alkoi tuntumaan taivaalliselta. Vieläkin muistelen kaiholla tuota jättikalua.

Jos et miehen kanssa uskalla petiin asti, niin voisit antaa minulle miehen yhteystiedot. Kiinnostaisi kovasti saada vielä kerran elämässä isoa kalua.
 
Poju
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelevä;11525454:
Olen tavannut miehen, jonka kanssa ei vielä kunnolla olla mitään, mutta olen nähnyt hänen heppinsä.
Se on ihan mielettömän kokoinen jörtikkä!
Miten on, millaista on silloin kun miehellä on selkeästi aivan tolkuttoman iso? Olen jostanut lukenut että hervottoman iso penis ei kovene erektiossa samalla tavalla kuin normaalikokoinen, vaan on sellainen pehmeä lussu koko toimituksen ajan.
Onko näin?
Miltä tuntuu naisesta kun miehellä on ISO - joka ei kovene tai - joka on kova. ?

Minulla on noin 15cm levossa ja aika paksu, kovana kasvaa noin 2-3cm, mutta tulee kyllä ihan kovaksi. Vähän vielä vasemmalle käyrä ja kyllä ovat kaikki naiset tykänneet. Jos on pienempi kokoinen nainen ollut, niin hyväksi todettu usein puolihölmöllö laittaminen.

On ihan hauskaa välillä kun on naisten kanssa saunassa, niin tuijotus ei meinaa loppua välillä ;)
 
Isokalu
Minulla oli aikoinaan poikaystävä, jolla oli valtava vehje. Sormeni eivät ulottuneet sen ympärille eli oli paksumpi kuin ranteeni. Miehellä oli kunnon seisokki ja kalu oli kivikova. Ensimmäiset hetket sisääntyöntymisen jälkeen olivat täyttä tuskaa, mutta kohta kipu hellitti ja alkoi tuntumaan taivaalliselta. Vieläkin muistelen kaiholla tuota jättikalua.

Jos et miehen kanssa uskalla petiin asti, niin voisit antaa minulle miehen yhteystiedot. Kiinnostaisi kovasti saada vielä kerran elämässä isoa kalua.

Moi
minulla on 21 cm ja 5,7 paksu mielelläni saisit nauttia siitä.. olen 187/76 siisti mies
Missäs haluaisit toteuttaa?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä