Iso penis? Millaista?

  • Viestiketjun aloittaja Ihmettelevä
  • Ensimmäinen viesti
Onnistuva mies.
Kannattaa muistaa ettei kovinkaan paljon näiden palstojen sisältöihin kannata luottaa. Oikeaa seuraa löydät vain deitti -sivuilta tai sitten baareista. Netissä saadaan munasta millaisen mittainen tahansa joten ei ole uskominen niihinkään.
Jos vaatimuksena on suuri, niin sitä joutuu vähän enemmän etsiskelemään.
 
Viimeksi muokattu:
Seidi
Minulla on noin 15cm levossa ja aika paksu, kovana kasvaa noin 2-3cm, mutta tulee kyllä ihan kovaksi. Vähän vielä vasemmalle käyrä ja kyllä ovat kaikki naiset tykänneet. Jos on pienempi kokoinen nainen ollut, niin hyväksi todettu usein puolihölmöllö laittaminen.

On ihan hauskaa välillä kun on naisten kanssa saunassa, niin tuijotus ei meinaa loppua välillä ;)
Olisi ihanaa saada käyrää kullia ja kuulostaa sopivan kokoiselta kyllä kai isoa kullia tuijotetaan minäkin varmaan olisin ihan märkä
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Olen tavannut miehen, jonka kanssa ei vielä kunnolla olla mitään, mutta olen nähnyt hänen heppinsä.
Se on ihan mielettömän kokoinen jörtikkä!
Miten on, millaista on silloin kun miehellä on selkeästi aivan tolkuttoman iso? Olen jostanut lukenut että hervottoman iso penis ei kovene erektiossa samalla tavalla kuin normaalikokoinen, vaan on sellainen pehmeä lussu koko toimituksen ajan.
Onko näin?
Miltä tuntuu naisesta kun miehellä on ISO - joka ei kovene tai - joka on kova. ?
962
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
MInulla on myös kokemusta valtavasta kalusta , eräs tuttumme , nuorimies musta : Ei saanut ikäisiltään koska oli niin iso . Kerran otimme mieheni kanssa ja tämä nuorimies oli kanssamme , ilta johti siihen että , mieheni luvalla menimme tämän nuorenmiehen kanssa sänkyyn : Olin hiukan humalassa ja olin kyllä kiimassa , sillä olin nähnyt miehen kalun lepotilassa , varmasti reilusti yli 20 cm ja aika paksu . Kun hieroin ja yritin ottaa suuhuni miehen kalua , ei mahtunut ja kun se seisoi niin se oli ainakin 30 cm ja paksuutta 6 . 7 cm. Menin selälleni ja olin kyllä märkä ja hän työnsi kulliaan sisälleni , menihän se ja kokoajan syvemmälle , mies nai minua ja työnteli kaluaan ,imuun , kyllä se sattui . Lopuksi tuntui kuin koko kalu olisi ollut pillussani , ajattelin entä jos pillerit pettää kun spermat menevät suoraan sisääni . kun hän laukesi ja veti kalunsa pois , spermaa ei tullut vähään aikaan pillustani pois , kuin jonkiajan päästä ja sitä tuli valtavasti . Jälkeenpäin mieheni sanoi että kävi katsomassa meitä ja sanoi että , kyllä se kaveri työnsi kokonaan sen hirmu kalun pilluuni . En tullut raskaaksi vaikka niin ajattelin .
 

Yhteistyössä