S
SexSofia 44v.
Vieras
Pidätkö mies suhtkoht isosta,pyöreästä pepusta naisella? Onko se kiimasen näkönen kun nainen pyllistää? Ja entäs sieltä näkyvä posliinipimppi pehmeiden reisien välistä? takapillu? Pidätkö??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SexSofia 44v.:Pidätkö mies suhtkoht isosta,pyöreästä pepusta naisella? Onko se kiimasen näkönen kun nainen pyllistää? Ja entäs sieltä näkyvä posliinipimppi pehmeiden reisien välistä? takapillu? Pidätkö??
Alkuperäinen kirjoittaja SexSofia 44v.:Pidätkö mies suhtkoht isosta,pyöreästä pepusta naisella? Onko se kiimasen näkönen kun nainen pyllistää? Ja entäs sieltä näkyvä posliinipimppi pehmeiden reisien välistä? takapillu? Pidätkö??
Alkuperäinen kirjoittaja jari44v:Alkuperäinen kirjoittaja SexSofia 44v.:Pidätkö mies suhtkoht isosta,pyöreästä pepusta naisella? Onko se kiimasen näkönen kun nainen pyllistää? Ja entäs sieltä näkyvä posliinipimppi pehmeiden reisien välistä? takapillu? Pidätkö??
HHmm olen aivan sekaisin leveäperseisistä naisista. Jumalauta että se on kaunis näky ja sitten kun saa levittää pakaroita ja paljastaa punertavan märän kiima pillun asettaa terskan huulille ja hiljalleen upottaa sisään. Laita mulle kuva pepustasi [email moderoitu] niin voin katsella sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja aino kalevi:Alkuperäinen kirjoittaja jari44v:Alkuperäinen kirjoittaja SexSofia 44v.:Pidätkö mies suhtkoht isosta,pyöreästä pepusta naisella? Onko se kiimasen näkönen kun nainen pyllistää? Ja entäs sieltä näkyvä posliinipimppi pehmeiden reisien välistä? takapillu? Pidätkö??
HHmm olen aivan sekaisin leveäperseisistä naisista. Jumalauta että se on kaunis näky ja sitten kun saa levittää pakaroita ja paljastaa punertavan märän kiima pillun asettaa terskan huulille ja hiljalleen upottaa sisään. Laita mulle kuva pepustasi [email moderoitu] niin voin katsella sitä.
kukaan ei ole niin tyhmä että laittaisi sulle kuviaan runkkari.
Alkuperäinen kirjoittaja mc mietaa:kyllä minä pidän isostaja pyöreästä pepusta mutta vitussa pitää olla karvaa muuten ei oikein iske.
Alkuperäinen kirjoittaja dreameri:Alkuperäinen kirjoittaja SexSofia 44v.:Pidätkö mies suhtkoht isosta,pyöreästä pepusta naisella? Onko se kiimasen näkönen kun nainen pyllistää? Ja entäs sieltä näkyvä posliinipimppi pehmeiden reisien välistä? takapillu? Pidätkö??
Joo naisellani on iso peppu, saisi olla mielellään huomattavasti pienempi. Lihakkaan naisen jälkeen unelmoin kireästä pienestä herkkupepusta ja pitkistä hoikista reisistä sekä kapeasta uumasta. Voi kun saisi.
Missä tavataan?Alkuperäinen kirjoittaja Aa1:Alkuperäinen kirjoittaja dreameri:Alkuperäinen kirjoittaja SexSofia 44v.:Pidätkö mies suhtkoht isosta,pyöreästä pepusta naisella? Onko se kiimasen näkönen kun nainen pyllistää? Ja entäs sieltä näkyvä posliinipimppi pehmeiden reisien välistä? takapillu? Pidätkö??
Joo naisellani on iso peppu, saisi olla mielellään huomattavasti pienempi. Lihakkaan naisen jälkeen unelmoin kireästä pienestä herkkupepusta ja pitkistä hoikista reisistä sekä kapeasta uumasta. Voi kun saisi.
Saathan sinä kun vaan haluat.Älä kerro naisellesi.
Alkuperäinen kirjoittaja Mutta minkä kokoinen:on iso pylly ? Omani ympärys on 90 cm ja aika pienenä sitä pidän.
Alkuperäinen kirjoittaja nuorinainee:Omani on n.97cm pepun kohdalt mitattuna. vyötärö n. 70cm ja pituutta löytyy 177cm. muuten tosi "urheilullisen blondin" näköne;> onko 97cm jo liian iso? Koska oon jo kauan kärsiny jostain syyst täst lantio alueest :s