Iso pylly

  • Viestiketjun aloittaja arja-helena
  • Ensimmäinen viesti
jiiloo
Hmm, no tietysti riippuu mitä sitten pitää isona pyllynä ja mitä ei. Silloin jos ei naimaan ylety, niin täytyy olla kyllä jo aikamoinen laardiperse tai sitten minimuna.
 
Perään katottava
Olen vasta löytänyt tämän palstan, joten anteeksi jos tästä on jo keskusteltu..

Minulla on aika iso pylly, sellainen joita latinattarilla näkee (tyyliin JLo mutta isompi). Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että mitä miehet ajattelevat sellaisesta? Joku kirjoitti, että rakastelu on vaikeaa kun iso pylly on tiellä, mutta onhan niitä asentoja monta, joista löytyy sopiva. Löytyykö täältä ketään miestä, jota iso pylly kiihottaa? Mitä naiset ovat mieltä toisten naisten isoista takamuksista? Vai huokaisetteko sellaisen nähtyänne helpotuksesta, ettei itsellä ole niin isoa?
On päivän selvää että iso pylly ja nuori nainen siinä meinaa mennä kahvikin väärään kurkkuun

Ja lisäksi niillä kinkuilla kelpaas Paras mitä voi olla iso pylly ja kapea vyötäro huh huh sano varikin
 
Viimeksi muokattu:
tappikalle
Olen vasta löytänyt tämän palstan, joten anteeksi jos tästä on jo keskusteltu..

Minulla on aika iso pylly, sellainen joita latinattarilla näkee (tyyliin JLo mutta isompi). Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että mitä miehet ajattelevat sellaisesta? Joku kirjoitti, että rakastelu on vaikeaa kun iso pylly on tiellä, mutta onhan niitä asentoja monta, joista löytyy sopiva. Löytyykö täältä ketään miestä, jota iso pylly kiihottaa? Mitä naiset ovat mieltä toisten naisten isoista takamuksista? Vai huokaisetteko sellaisen nähtyänne helpotuksesta, ettei itsellä ole niin isoa?

katson kulkiessani naisten takamuksia ja niiden keinuntaa. mitä isompi sen nautinnolisempi.
tule naisekseni niin saa kasvaa vieläkin isommaksi ja nautin siitä.
 
Viimeksi muokattu:
Kertokaa mikä on iso
No ketokaa mikä on iso!!!!

Omani ulkomitoiltaan 90 cm ja vyötärö 64 cm. Pidän takamustani, pyöreä sellainen, helkutin isona. Häpeän sitä oikeastaan.

Onko se hyvä vai paljonko pitää laihduttaa, että olisin sopuisa ?

Kertokaa miehet !!!!
 
lussi
Alkuperäinen kirjoittaja Kertokaa mikä on iso;10304787:
No ketokaa mikä on iso!!!!

Omani ulkomitoiltaan 90 cm ja vyötärö 64 cm. Pidän takamustani, pyöreä sellainen, helkutin isona. Häpeän sitä oikeastaan.

Onko se hyvä vai paljonko pitää laihduttaa, että olisin sopuisa ?

Kertokaa miehet !!!!
on hyvä naisen tunnistaa just isosta perästä
 
pienipyllyinen mies
Iso pyöreä pylly on aivan ihana ja miellyttää aivan tajuttomasti tällaista pienipyllyistä kypsää miestä
Olen vasta löytänyt tämän palstan, joten anteeksi jos tästä on jo keskusteltu..

Minulla on aika iso pylly, sellainen joita latinattarilla näkee (tyyliin JLo mutta isompi). Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että mitä miehet ajattelevat sellaisesta? Joku kirjoitti, että rakastelu on vaikeaa kun iso pylly on tiellä, mutta onhan niitä asentoja monta, joista löytyy sopiva. Löytyykö täältä ketään miestä, jota iso pylly kiihottaa? Mitä naiset ovat mieltä toisten naisten isoista takamuksista? Vai huokaisetteko sellaisen nähtyänne helpotuksesta, ettei itsellä ole niin isoa?
 
Viimeksi muokattu:
Iso ja iso
Alkuperäinen kirjoittaja Kertokaa mikä on iso;10304787:
No ketokaa mikä on iso!!!!

Omani ulkomitoiltaan 90 cm ja vyötärö 64 cm. Pidän takamustani, pyöreä sellainen, helkutin isona. Häpeän sitä oikeastaan.

Onko se hyvä vai paljonko pitää laihduttaa, että olisin sopuisa ?

Kertokaa miehet !!!!

Nuorena vaikka oon laiha miehenalku, tykkään vanhemmista isoista naisista. Kiva päästä takaa kunnolla ja kun vielä isot rinnat. En tykkää vanhempien luuranka pyllystä ja monella nuorella ei ole pakaroita ollenkaan. Ei kannat laihdutta kyllä kilot lähyevät naimalla jos haluaa. Se on makuasia onko 90 tai 110cm. Kyllä varmaan vientiä riittää sullekkin.
 
M23v
Kypsä viiskymppinen nainen, sirot sääret, muodokas ulkoneva pylly. Ei mahaa ja isot, vähän roikkuvat rinnat. Pari tyynyä vatsan alle, rouva mahalleen pylly pystyyn. Itse selkään, kädet rinnoille ja kalu takaa kypsään tussuun. Rajua pumppausta, pitkitettyä nautintoa, lujat työnnöt syvemmälle ja syvemmälle, aah!, aah!, aaah!, lopulta sykkivä laukeaminen.
 
subsub
Siis pepusta tekee mageen paitsi muoto ja kiinteys, niin mittasuhteet muuhun kehoon.

Mika tekee Lopezista tai Kardashianista niin seksyn, ei todellakaan perse yksinaan, vaan se, etta kyseessa muuten todella sirot naiset, sirot saaret, pienet vyotarot, ja muutoin suht hoikat, sitten siihen iso pyorea pylly niin jo seisoo miehilla ei vaan silmat vaan mutkin paikat!

Oli sitten minkakokoien tahansa, niin yksi on vakio, mita enemman naisella on kaaria ja motoja kehossaan (hoikallakin naisella voi olla ulkoneva, kiintea ja muodokas peppu, vaikka pieni olisikin) niin sita varmimmin miehet pitavat seksikkaana.
 
Onko väliä
Alkuperäinen kirjoittaja Kertokaa mikä on iso;10304787:
No ketokaa mikä on iso!!!!

Omani ulkomitoiltaan 90 cm ja vyötärö 64 cm. Pidän takamustani, pyöreä sellainen, helkutin isona. Häpeän sitä oikeastaan.

Onko se hyvä vai paljonko pitää laihduttaa, että olisin sopuisa ?

Kertokaa miehet !!!!

Mun kaverin äidillä on iso pylly, pääsin kerran kokeilenaan takaa ja kyllä tuntu hyvälle. Sitten ratsasti mun päällä kunnolla(120kg ja minä noin 50kg) että tuntu. Oli kiva olla alla ja katsoa heiluvia rintoja ja välillä takaa nauttimaan ja katselemaan kun nain. Ei kannata laihduttaa.
 
Female_ Over_Fifty
Kypsä viiskymppinen nainen, sirot sääret, muodokas ulkoneva pylly. Ei mahaa ja isot, vähän roikkuvat rinnat. Pari tyynyä vatsan alle, rouva mahalleen pylly pystyyn. Itse selkään, kädet rinnoille ja kalu takaa kypsään tussuun. Rajua pumppausta, pitkitettyä nautintoa, lujat työnnöt syvemmälle ja syvemmälle, aah!, aah!, aaah!, lopulta sykkivä laukeaminen.
Kiitos kuvausksestasi... huh
 
Viimeksi muokattu:
jäykkänä
Alkuperäinen kirjoittaja Kertokaa mikä on iso;10304787 begin_of_the_skype_highlighting**************10304787******end_of_the_skype_highlighting:
No ketokaa mikä on iso!!!!

Omani ulkomitoiltaan 90 cm ja vyötärö 64 cm. Pidän takamustani, pyöreä sellainen, helkutin isona. Häpeän sitä oikeastaan.

Onko se hyvä vai paljonko pitää laihduttaa, että olisin sopuisa ?

Kertokaa miehet !!!!

Juuri oikean kokoinen pylly tiukkoihin nahkahousuihin. Sellainen kääntää pään.
 
Utelias nainen
Minua kiinnostaisi tietää, että millaisia nk. märkä-unia miehet näkevät ? Näettekö unta tai haaveiletteko jostakin kuuluisasta filmitähdestä tai jostakin naisesta, jonka olette joskus tavannut tai nähnyt ? Ilmestyykö hän uniinne usein, ihan jatkuvasti ja heräättekö sitten tyytyväisänä näkemäänne ? Oletteko kenties ollut unissanne haaveidenne naisen kanssa.
 
Unissaan/saanut
Minua kiinnostaisi tietää, että millaisia nk. märkä-unia miehet näkevät ? Näettekö unta tai haaveiletteko jostakin kuuluisasta filmitähdestä tai jostakin naisesta, jonka olette joskus tavannut tai nähnyt ? Ilmestyykö hän uniinne usein, ihan jatkuvasti ja heräättekö sitten tyytyväisänä näkemäänne ? Oletteko kenties ollut unissanne haaveidenne naisen kanssa.

Olen laiha nuori "mies" ja saanut vanhempaa ISOA naista. Kyllä tuntu hyvälle, olen nähnyt märkiä unia sen jälkee. Kyllä on pakko aamulla kun seisoo niin kunnolla runkata puoli tuntia vähintään että saa monta kertaa, kyllä päivälläkin seisoo pelkkä ajatus.
 
Viimeksi muokattu:
Asiaa ajatellut
Mitä on todistettavissa?
Yleisesti ottaen faktahan on se, että makuja on monenlaisia: Osa pitää isoista, osa pienistä, osa keskiväliltä ja osalle kelpaavat kaikki. Väitän että jaottelu menee loppujen lopuksi aika tasan.

Asiaa ei ole kovin tutkittu (harmi sikäli koska aihe on kiinnostava ja koskettaa varmasti monen tuntoja), mutta omien empiiristen havaintojeni pohjalta sanoisin, että 1/3 pitää niistä isoista, ja toinen kolmasosa sitten taasen pienistä. Loput tästä joukosta varmasti menevät sille välille tai eivät juuri välitä koosta.

Itse kuulun tuohon ensiksi mainitsemaani joukkoon, ja tällä tarkoitan nyt todellakin isojen takamusten omaavia naisia: Jennifer Lopezista eteenpäin. Syy miksi tänne kirjoitan ajatuksiani on se, että jostain syystä koen tietynlaista häpeää mieltymyksiäni kohtaan.

Isoihin takamuksiin liittyy jonkinlainen yhteiskunnallinen ja sosiaalinen stigma ja miehet/naiset, jotka julkisesti puhuvat mieltymyksistään, saavat tietynlaista huvittuneisuutta ja hilpeyttä osakseen - yleensä naureskellaan ja pidetään hupsuna. Jotkut, kuten tälläkin palstalla, alkavat jopa moralisoimaan ja haukkumaan. Tämä onkin aivan normaalia, sillä isoja takamuksia ja niistä pitämisestä ei enää pidetä normaalina!

Syy tähän on selvääkin selvempi, nimittäin kauneusihanteet. Se, että tietty joukko pystyy pitämään niin suurta ääntä pikkupeppuisten naisten puolesta johtuu ainoastaan siitä, että nykypäivän kauneusihanteet antavat tälle oikeutuksensa. Ne ns. normittavat ihmisvartalon hyväksi koettuja, mutta suurimmaksi osaksi täysin kuvitteellisia ominaisuuksia.

Julkinen mielipide ja näkyvyys kuitenkin tuovat ilmiöön varjopuolia siinä vaiheessa, kun kauneusihanteet alkavat määrittää oikeata ja väärää, alkavat dominoida sitä mikä on hyväskyttyä. Negatiiviseksi kauneusihanne muuttuu silloin, kun se jähmettyy ja alkaa hallita ihmisen elämää.

Kauneusihanne ei saisi koskaan olla kiveen hakattu totuus. Siitä tulisi aina olla mahdollisuus keskustella ja kiistellä, ilman turhia leimoja. Kauneusihannetta täytyy voida, ja itse asiassa täytyy muuttaa - syömishäiriöiden ja itsetunto-ongelmien tilastot puhuvat karua kieltä.

Ja niinhän itseasiassa läpi ihmiskunnan historian on tapahtunut. Uskallan väittää, että hoikkien ja pienipyllyisten naisten ihanne on hyvin nuori ilmiö. Moderni eurooppalainen, hoikka, naisihanne on vasta 1900-luvun ilmiö, ja pikkupyllyilmiö sitäkin nuorempi.

Historiallisessa katsannossa, jossa lähdemateriaalina käytetään taidetta (kuvataide, runous, kirjallisuus), ja taidehan on kauneusihanteiden merkittävin ilmentäjä, voidaan havaita, että reheviä ja muodokkaita naisia on pidetty esteettisesti ja eroottisesti erittäin hyvinä aina näihin päiviin saakka. Langanlaihat sitä vastoin on yhdistetty, jos nyt ei rumuuteen, niin ainakin heikkouteen ja keskenkasvuisuuteen. Rehevien naisten kauneusihanne voidaan helposti johtaa aivan ihmiskunnan alkuhämärään. ks. esim. Venus-patsaat Venus of Willendorf - Wikipedia, the free encyclopedia

Mainittakoon vielä biologisesti ja evolutiivisesti se tosiasia, että naisen kurvikkaille ja reheville muodoille on syynsä, nimittäin hedelmällisyys ja lisääntyminen. Naisen lantio on miestä leveämpi ja kerää rasvaa enemmän siitä syystä, että se on lisääntymisen kannalta elintärkeää. Tästä syystä voidaan väittää, että biologisesti miehet tuntevat vetoa naisiin, joilla nämä asiat ovat kondiksessa. Ihmislajin alkukoti on afrikassa, ja geneettisesti tämä ilmenee hyvin afrikkalaisissa naisissa, joilla tyypillisenä rodullisena ominaisuutena on leveä lantio ja iso peppu.

Summa summarum: Nainen, omasit sitten pienen tai ison takamuksen, ole ylpeä siitä, sillä aina löytyy joku, joka sitä ihannoi ja jumaloi. Eivät ihmiset biologialleen mitään voi, ainoastaan kauneusihanteille.
 
hjk
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ole mieheni piilohomo vaan erittäin hetero;10261842:
Olen pieni nainen, vyötärö 65 cm la lantio n. 90 cm pyllyn kohdalta. Yleisen käsityksen mukaan kai olen pienipyllyinen, mutta omasta mielestäni mulla helvetin iso ahteri. Itse kärsin näin isosta pyllystä kyllä.

Mies tykkäisi vaikka pienemmästä. Mieheni on myös hoikka, mutta silti mitä heteroin ja seksikäs.

Jos tarkoitat tuolla "olen pieni nainen" sitä että olet myös lyhyehkö niin silloin minusta 65cm ja 90cm on aika naisellinen ympärys mitta, eihän 155cm ja 175cm naiset voi omata samanlaisia ympärys mittoja :D Jos joku sanoo et oikeen kokonen aninen painaa sen ja sen verran ja vaatekoko vähintään 44 nii eihän nää voi pätee kaiken pitusille koska hyvin lyhyellä ihmisellä vaatekoko 44 tarkottaa jo lihavuutta kun taas vähän pitemmällä sisarella se vois olla sopiva.

Itsein pieni nainen, mitat muutama cm isommat kun sulla, vyötäröstä saisin olla kapeempikin
 
ami
Olen vasta löytänyt tämän palstan, joten anteeksi jos tästä on jo keskusteltu..

Minulla on aika iso pylly, sellainen joita latinattarilla näkee (tyyliin JLo mutta isompi). Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että mitä miehet ajattelevat sellaisesta? Joku kirjoitti, että rakastelu on vaikeaa kun iso pylly on tiellä, mutta onhan niitä asentoja monta, joista löytyy sopiva. Löytyykö täältä ketään miestä, jota iso pylly kiihottaa? Mitä naiset ovat mieltä toisten naisten isoista takamuksista? Vai huokaisetteko sellaisen nähtyänne helpotuksesta, ettei itsellä ole niin isoa?
Tykkään kovasti iso-pyllyisistä naisista
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä