Iso pylly

  • Viestiketjun aloittaja arja-helena
  • Ensimmäinen viesti
siivooja_m
Olen vasta löytänyt tämän palstan, joten anteeksi jos tästä on jo keskusteltu..

Minulla on aika iso pylly, sellainen joita latinattarilla näkee (tyyliin JLo mutta isompi). Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että mitä miehet ajattelevat sellaisesta? Joku kirjoitti, että rakastelu on vaikeaa kun iso pylly on tiellä, mutta onhan niitä asentoja monta, joista löytyy sopiva. Löytyykö täältä ketään miestä, jota iso pylly kiihottaa? Mitä naiset ovat mieltä toisten naisten isoista takamuksista? Vai huokaisetteko sellaisen nähtyänne helpotuksesta, ettei itsellä ole niin isoa?
Minä ainakin rakastan isopyllyisiä naisia yli kaiken niissä on vain sitä jotakin jytyä. Olen ehkä hiukkasen pervo mtta isopyllyisen naisen kanssa esim. facesittin on kikista parhainta ja kyllä aina asennot ja muut tarpeeseen löytyvät.
 
Viimeksi muokattu:
M40
Minä pidän isoista pyllyistä enemmän kuin pienistä treenaamattomista/laudoista ns rusinoista.

Iso pylly voi olla kiinteä. Ihana puristeltava ja maisteltava. On mahtava kun saa katsella ko pyllyä kun nainen nukkuu kyljellään vierellä tai kun hänet on "houkuteltu" kontilleen eteeni ja saa nautiskella näkymistä ja siitä miltä "se" tuntuu sekä samalla pidellä lantiosta, pepusta ja hivellä muuta vartaloa.
 
SuxetSuxet
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä