Iso vauvamaha on alkanut ahdistaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hmm"

Vieras
Olen koittanut aina suhtautua niin että se on ihanaa mitä kropassa tapahtuu raskauden aikana mutta rehellisesti, muiden päivittelyiden johdosta on alkanut ahdistaa.

Olen nyt vkolla 24, toinen raskaus ja maha pullahti heti esiin. Näytän että olisin huimasti pidemmällä. Ensin meinasin piilotella masua mutta nyt tuntuu että väljissä vaatteissa näytän vielä paksummalta.

Argh. Ei jaksais keksiä aina kommentteja jolla sais napautettua jotain jolla sulkis suut tai ohittais huumorilla. Jotkut päivät on varmaan hormonienkin takia sellaisia että meinaa itku tulla ennen kuin ehtii mitään sanoa..

Mua ei toisten kommentit ahdista, mutta kyllä kyrsii kun ei meinaa autosta pois päästä, kenkien laittaminen alkaa olla melko tuskaista jo nyt, öisin tarttee melkein nostokurkea kyljen kääntämiseen.

Vituttaa ja ahdistaa mihin sfääreihin tämä tästä vielä kasvaa. Mutta enää max 5 kuukautta, sitten ei koskaan enää... on se sen arvosta!

On inhottavaa kyllä saada kommentteja asiasta kuin asiasta, jos sen on yrittänyt piilottaa.

Kyllä siinä mielessä paras ase kommentteja vastaan on korostaa mahaa, silloin sä hallitset tilanteen jos saat mahasta kommentteja - niitähän odotitkin, kun korostit mahaa :)

Voit myös aina mainita jotain hämmentävää kuten "ai, toiset ovat sanoneet ihan muuta, onko tämä nyt tosiaan jo niin suuri sitten" tai vaikka päivitellä asiaa itsekin tyylillä "todellakin on kyllä ero ensimmäiseen raskauteen, silloinhan vatsaani ei melkein huomannut edes tässä vaiheessa" tms. päivitellä miten pieni edellinen maha oli :)

Yhteistyössä