isoin lapsi mitä tiedät ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täysikuu valvottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Omani oli näköjään 4v neuvolassa 114,5 cm, eli hiukan lyhyempi kuin ap:n. Nyt on jo aikuinen ja olisiko tuo 195 pitkä nyt ja kengän numero on 49. Ei sitä pituutta sen kummemmin ihmetelty vaikka minä ole olen ihan normi mittainen eli 167 cm, isänsä on yli 190.

Esikoiseni on nyt 5-vuotiaana 123 cm, olikohan vuosi sitten 118 cm. Menee omalla käyrällään, ei mahdu tavallisiin. Keskimmäinen on peruspitkä, ylimmällä käyrällä.

Kuopus taas ottaa kovasti kiinni

Alkuperäinen kirjoittaja täysikuu valvottaa;30410792:
Mikä on iso lapsi ?
Isoin 1 v, 2 v jne mitä tiedät?
Oma oli juuri 4v neuvolassa, 116 cm. Voisko olla pidempiäkin?

Tuttavamme on ihan hulvaton, ikää kohta 50 vuotta mutta "ikuinen lapsi"

Somalit ja muut mamut on isoja lapsia. Tullessaan he ovat alaikäisiä, ja oleskeluluvan saatuaan ovatkin täysi-ikäisinä baarissa. Sitten jos jäädään esim. raiskauksesta kiinni, ollaankin taas alle 15-vuotiaita.

njoo, tämä minun "jättilapseni " oli myös 2-vuotiaana juuri tuo 95 cm ja 15 kg. Joka vuosi on tullut se 10 cm vähintään pituutta sen jälkeen, 3-vuotiaana 105, 4-vuotiaana 116 jne......

Alkuperäinen kirjoittaja täysikuu valvottaa;30413515:
njoo, tämä minun "jättilapseni " oli myös 2-vuotiaana juuri tuo 95 cm ja 15 kg. Joka vuosi on tullut se 10 cm vähintään pituutta sen jälkeen, 3-vuotiaana 105, 4-vuotiaana 116 jne......

Meillä oli näköjään 2v 99 cm. Sitten kasvu hoikan tasaantui. Oli jo rippikouluiässä yli 190 cm ja sen jälkeen ei kasvanut kuin muutaman sentin.

Meidän 5v tyttö 122cm. Minä 167cm ja mies 187cm. Miehen suvussa naiset pitkiä, miehen mummukin 174cm. Mun puolelta naiset taas n. 150cm pitkiä, mä olen suvun naisten kesken hujoppi...

Yhteistyössä