Isokaluinen mies huom!

  • Viestiketjun aloittaja goldiecocks
  • Ensimmäinen viesti
goldiecocks
Hei

Nyt on paassyt kaymaan jotakin mysteerista; kun aloitin vastakkaiseen sukupuoleen tutustumisen, oli minulla kaksi poikaystavaa perakkain joilla oli valtavat kalut. Totuin siihen miten sattuu, ja venyy, mutta oikeassa hetkesa tekee uskomattoman hyvaa.

Nyt jostakin syysta kaikilla miehilla sen jalkeen on ollut sellaista olisiko jotakin 13 senttista kalua, mika tuntuu aika pienelta. Kaikilla neljalla miehella joiden kanssa olen ollut on ollut sellainen kyllakin varmasti normaalin kokoinen, mutta ei missan nimessa iso kalu. Whyyyy? :)

No, mutta asiaan, milta naytat muuten isokaluine mies, kuvaile kroppaasi ja ulkonakoasi. Haluan tunnistaa sinut! ;)))
 
mmmh
Hei

Nyt on paassyt kaymaan jotakin mysteerista; kun aloitin vastakkaiseen sukupuoleen tutustumisen, oli minulla kaksi poikaystavaa perakkain joilla oli valtavat kalut. Totuin siihen miten sattuu, ja venyy, mutta oikeassa hetkesa tekee uskomattoman hyvaa.

Nyt jostakin syysta kaikilla miehilla sen jalkeen on ollut sellaista olisiko jotakin 13 senttista kalua, mika tuntuu aika pienelta. Kaikilla neljalla miehella joiden kanssa olen ollut on ollut sellainen kyllakin varmasti normaalin kokoinen, mutta ei missan nimessa iso kalu. Whyyyy? :)

No, mutta asiaan, milta naytat muuten isokaluine mies, kuvaile kroppaasi ja ulkonakoasi. Haluan tunnistaa sinut! ;)))
atleetti huomioitavaa isot verisuonet pinnassa käsissä ja käsivarsilla ei reenatuilla
herkästi polttava katse en katso kauan siksi naiset stimuloituvat liiaksi välttelin
suorastaan kun aloitin pysyvän elämän kestävän kanssa käymisen puolisoni kanssa
20 vuotta sitten niin pitkä aikainen pysyvä elämän kumppanuus (toivottavasti teille myös)
kasvot sopu suhtaiset lantiossa huomioitavaa kaareva naisellinen lapsesta pitäen
huomioitu muitten lasten huomioimana .luonne
oma tahtoinen yksin toimeen tuleva viihdyn hiljaisuudessa pidän sieluista joita
kun ei tunneta suotta pelätään nimitetään myös haamuiksi ihania tuttavuuksia
engleitä otaksuisin enemmänkin todella ihania vaatii aistien herkkyyttä tuntea läsnä
lähestyminen on minullakin välillä monia vuosia mennyt aistien turtana ollessa työ
kiireitten takia kertovat toisinaan tulevista tapahtumista vaijis on uskoa mutta
koskaan ei erehdystä ole ollut painotan koskaan .
olen onnelinen luonteeltani yleis kuvana .
olen aina pitänyt nais kauneudesta kaukaa ihaillen ehkä teitäkin jossain joskus
juna asemalla liikenten vilinässä kadulla kävelemässä mmmh

älä etsi minua olen pysyvästi puolisoni oma iki oma
 
Viimeksi muokattu:
pano mies
seksireffit.fi Valkkaa yläreunasta , mies etsii naista . Plikkaa siitä ,
katso kuvista tatti koko ja kun löydät sopivan pidä . Vie ja pidä
huolta , että hoitaa hampaansa . Käy pesulla , käyttää antiseptistä
tedoranttia ja partavettä . Että silleen.
 
Renee élégant
No moi , pano mies . Kiitokset meni perille , ok .
Sitten aiheeseen , Tuli muuten pano miehen heitosta , netti sivuissa
mieleeni : alastonsuomi.fi .Sivusto .Siellä niitä on , samoilla ohjeilla .
Mutta pienenä erona , neito sinun on kirjauduttava ja laitettava
oma kuva , vaikka yleis kuva . Katso muitten kuvia ja tutustu kaavaan .
Miten menetellään . Tuolta sivustolta toden näköisesti parhaat
kuvat , mainituista "tateista". On niitä tyttösiä jotka useammankin
poimivat , toisinaan... Muistelin aamulla tällä saitilla , sellaista tyttöstä .
Olemukseltaan aivan kuin puoli seitsemän tyttönen , säihkyvine silmineen ,
nauravine kasvoineen .huomaan muistelevani yhä , eri naista tietenkin .
Aivan toisaalla olevaa . Mutta kyllä häntä muutkin muistelevat , varma on .
 
hyvä muna
Niin se vain on, että uimahalleissa iso kalu kerää kaikkien huomion, niin heteroiden kuin homojen.Osa ison kalun omaavista ei sitä iailua huomaa, mutta osa osaa nauttia siitä.
 
no nenästä
sen huomaa. Jos on kyöppänenä, niin on iso muna, esim. ranskalaisilla. Myös isonenäisillä on iso. Nopönenillä on pieni. Ja isokourasilla on iso. Tumpeilla miehillä on iso muna. Jos etumus pulottaa, siitäkin voi päätellä.
 
heli
Mun miehellä on runsaasti näitä ulkoisia merkkejä, jotka viittaisivat isoon kaluun.
Housuista löytyy kuitenkin naurettavan pieni napero. Älkää luottako liikaa merkkeihin, vaan käsi rohkeasti housunkaulurista sisään ja käsituntumalla totuus esiin. Toki lepokoko ei kerro kaikkea, mutta antaa suuntaviivaa.
 
käkkärätukka
Alkuperäinen kirjoittaja no nenästä;11635291:
sen huomaa. Jos on kyöppänenä, niin on iso muna, esim. ranskalaisilla. Myös isonenäisillä on iso. Nopönenillä on pieni. Ja isokourasilla on iso. Tumpeilla miehillä on iso muna. Jos etumus pulottaa, siitäkin voi päätellä.

Ei kaikilla kikkarapäillä ole Ron Jeremyn salamia.
 
Tietäjä tietää
Alkuperäinen kirjoittaja no nenästä;11635291:
sen huomaa. Jos on kyöppänenä, niin on iso muna, esim. ranskalaisilla. Myös isonenäisillä on iso. Nopönenillä on pieni. Ja isokourasilla on iso. Tumpeilla miehillä on iso muna. Jos etumus pulottaa, siitäkin voi päätellä.
Nämähän ovat pelkkiä myyttejä. Jostain syystä naiset kuitenkin haluavat uskoa näihin myytteihin, kuten keskustelun aloittajastakin huomaa.

Tutkimuksissa ei ole todettu esim. nenän, jalan tai käden koon korreloivan mitenkään peniksen koon kanssa. Kyseessä on pelkkä uskomus, joka ei perustu faktaan. Myöskään miehen pituuden ja peniksen koon välillä ei ollut tieteellisesti merkittävää korrelaatiota, vaikka naiset luulevatkin että pitkillä tai muuten isoilla miehillä olisi automaattisesti isompi.

Käytännössä siis sekä sillä isonenäisellä pitkällä miehellä että lyhyellä pienikätisellä miehellä on housuissaan todennäköisimmin keskikokoinen peeenis. Ne harvinaisen isot tai pienet ovat lähinnä poikkeuksia, joita jotkut sitten käyttävät vahvistamaan omia uskomuksiaan esim näin:

Viidellä miehellä on iso nenä, mutta normaalin kokoinen penis --> Älä kiinnitä asiaan huomiota.
Yhdellä miehellä on iso nenä ja iso penis --> "Kyllä se iso nenä = iso penis -juttu pitää paikkansa!!!"
 
vierailija
Hei

Nyt on paassyt kaymaan jotakin mysteerista; kun aloitin vastakkaiseen sukupuoleen tutustumisen, oli minulla kaksi poikaystavaa perakkain joilla oli valtavat kalut. Totuin siihen miten sattuu, ja venyy, mutta oikeassa hetkesa tekee uskomattoman hyvaa.

Nyt jostakin syysta kaikilla miehilla sen jalkeen on ollut sellaista olisiko jotakin 13 senttista kalua, mika tuntuu aika pienelta. Kaikilla neljalla miehella joiden kanssa olen ollut on ollut sellainen kyllakin varmasti normaalin kokoinen, mutta ei missan nimessa iso kalu. Whyyyy? :)

No, mutta asiaan, milta naytat muuten isokaluine mies, kuvaile kroppaasi ja ulkonakoasi. Haluan tunnistaa sinut! ;)))
olen33v 186/83 karvainen rinta isot pystyt nännit ei enään six pack pieni peppu lantio kapeahko isot pallit ja 22/13,4 ympärileikattu kyrpä koska iso terska kengän koko46, sormet eivät pitkät mutta vahvat. spermaa tulee ja tulee paineella.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Niin se vain on, että uimahalleissa iso kalu kerää kaikkien huomion, niin heteroiden kuin homojen.Osa ison kalun omaavista ei sitä iailua huomaa, mutta osa osaa nauttia siitä.
kyllä, kerran oli herkkä päivä ja kelluin spa puolella relasti ja huomasi että erektio näkyy aika rivosti uikkarien etumuksessa ja myös altaan toisella puolella naiset tuijottivat ihanan röyhkeästi. samoin samassa uimalassa kk myöhemmin suihkun jälkeen pukuhuoneessa siistijän posket punaisena ja silmät kiilsivät.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä