Isolle pojalle ihania vaatteita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pojan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pojan äiti

Vieras
Mistä saa isolle poikavauvalle ihania vaatteita? Aika usein vauvan vaatteiden koot näyttävät loppuvat 80 cm:iin, sen jälkeenkö siirrytään poikien osastolle ja spiderman -kammotuksiin? Nyt vajaan vuoden ikäiselle pojalle menevät vielä useimmat 80 cm vaatteet, mutta surettaa jo nyt siirtyminen "isojen poikien" vaatteisiin. Miksi pojille tehdään niin rumia vaatteita?

Kaupoissa joissa myydään kotimaisia lastenvaatteita, löytyy vauvan vaatteita ihanan raikkaissa(kin) väreissä isoimmillekkin! Mun mielestä poikien vaatteiden värimaailma on huomattavasti parantunut viidessäkin vuodessa, ei ole enään pelkästään sini/harmaa/musta värimaailma.
Kannattaa katsoa ensin isoimmat lähimarketit ja sitten suunnata vaikka lastenvaateputiikkeihin (myös vapaavalinnasta saattaa tehdä ihania löytöjä)

Samaa itsekin olen surrut, että miksi isommille pojille pitää olla niin typeriä vaatteita.
Isommille tytöille on kyllä kivoja ja värikkäitä vaatteita ja sitten poikien vaatteisiin tungetaan juuri näitä spidermaneja ja eritoten pääkalloja, joita inhoan ylikaiken. Muuten kiva vaate on pilattu tuolla tyhmällä kuvalla, plääh!
Joskus onneksi löytyy kivoja vaatteita, mutta valitettavan harvoin.

Surukseni olen huomannut saman. Itse ostan nykyään melkein kaikki poikien vaatteet ulkomailta, lempikauppani on amerikkalainen Gymboree missä on ihania poikien vaatteita muistaakseni 10v. ikään asti.

Yhteistyössä