ISOmmaksi pesueeksi 23

  • Viestiketjun aloittaja Aurora Vee
  • Ensimmäinen viesti
Aurora Vee
Tässä tämän ketjun porukka:

Haidi 32v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Ohdakkeenkukka -80, t -98, p -00 ja -03, mies -71 + vknloppulapsoset t -98 ja p -96
Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset
Aurora Vee 28, mies 27 t-05, p-06
Tehotyttö :) ks. tiedot jo synnyttäneistä
Safiiri 35v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö -08

Plussanneet :

Titti 38 v, t -97, t -99, p -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93 /La 12/08


Jo vauvan saaneet :

Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007
ÄssÄ 28v, tytöt -00 ja -02, km11/06,Tyttö syntyi 20.9.2007( LA 20.9.)
Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03, ja poika syntyi 23.01.2008
Safiiri 35v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö syntyi 10.2.08
Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 , Tyttö 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 Poika syntyi31.5.08
 
Aurora Vee
Uusi ketju aloitettu!

Tarkistakaa omat tietonne, en ole ihan varma pitääkö tässä kaikki paikkansa.

Uusimmalta kirjoittajalta kaivataan vielä nimimerkkiä. Kopioi tämä lista ja lisää omat tietosi. Tervetuloa!
 
Aurora Vee
Sitten kuulumisia...

Hämmentävä sunnuntai. Kuulin ilouutisia, serkkuni vaimo sai poikavauvan! Jee! Heillä on yksi tyttö sekä enkeli-esikoinen, joka menehtyi yllättäen 8 kk:n iässä. Ikävä tapaus, mutta ihanaa että saivat vielä kolmannenkin lapsen!

Sitten toinen juttu. Testasin aamulla negan herkällä kasettitestillä (Acon 10), jätin roskiin ja lähdin vartin päästä moneksi tunniksi pois. No kun tulimme kotiin siihen oli tietty ilmestynyt toinen viiva... Äkkiä apteekkiin hakemaan yhtä herkkää tikkutestiä (samaa merkkiä, kun muita yhtä herkkiä ei ollut), joka taas oli puhdas nega vielä tuntikausia myöhemmin. Kp eilen vasta n. 21/26, ei YHTÄÄN liian aikaista! :-D

Lievästi hämmentävää. Joku teistä (kuka se oli?) sanoi Aconin antaneen vääriä plussia, mutta mulla varhaisista (kp 25/26) haamuplussista on kasvanut kaksi lasta. :) Kunpa ne netistä tilaamani testit tulisivat jo tänään! Täytyy pidätellä automatkalla ja testata HETI kotiin tullessa, heh.

Pientä öllötystä ehkä on, mutta lähinnä kun ajattelen näitä vauvajuttuja, joten taidan kuvitella kaiken.

Nyt ei ehdi muuta. Hyvää juhannusviikon alkua kaikille!
 
Aurora Vee
Ai niin, uudelle kirjoittajalle tervetulotoivotukset vielä kerran!

Kirjoitin tuonne vanhaan ketjuun, että teillä on vähän samantyyppinen elämäntilanne kuin meillä vielä tuossa viime kesänä/syksynä. Olemme saaneet kaksi ekaa lasta opiskeluaikana, mieheni valmistui syksyllä DI:ksi ja minä jätän lähipäivinä todistuspyynnön maisterin papereista. Nyt olemme kummatkin töissä ja lapset (3 ja 1½v) päiväkodissa.

Haaveena olisi saada olla pitempään kotona kolmannen kanssa, ihan VAAN "lomalla" ilman paineita opinnoista ja työnhausta. Vanhemmatkin lapset saisivat palata kotiin ainakin suurimmaksi osaksi aikaa (meillä on myös hyvät tarhapaikat, tulevaisuus näyttää).

Meillä kolmosprojekti yritetään ajoittaa sopimaan työkuvioitteni kanssa: määräaikainen työsopimus päättyy vuodenvaihteessa eikä jatkosta ole tietoa. Kolmas lapsi alkuvuodesta voisi sopia kivasti, kun vielä haluamme melko pienen ikäeron. Voi olla että joudumme ottamaan ehkäisyn uudelleen käyttöön jos joudun työnhakuun alkuvuodesta.

Kuulostaa ehkä törkeältä aikatauluttaa lapsensaantia niin, mutta kuten sinullakin kakkonen sai alkunsa ekasta kierrosta joten kai se on mahdollista tälläkin kertaa.

Olisiko pieni esittely kaikilta sopiva?
 
Haidi kirjautumati
Huomenet...muita muutoksia ei kohdaltani tuhon listaan ole kuin ikä, joka taas vaihtui...tuli täyteen tuo Jooxin mainitsema 25:)
Visaisen kysymyksen joox heitti...mites olion kanssa...hmm! Ei sotaa, mutta ei puhdasta rauhaakaan, päivä kerrallaan. Inssistä ei olla puhuttu sanaakaan, eikä oikein mistään muustakaan tärkeästä. Nopeasti saadaan sanaharkka käyntiin...eli kipinät kytee vielä entisestä ottelusta, mutta parempaan päin silti. Omanapa edelleen ??? ei näy tätiä. Aamulla taas nipisteli alamahaa, mut meni ohi. Josko se akanrutka tänään kakkukahveelle paukkaa. Sekaisin meni jokatapauksessa tämä systeemi, vaikka olio mielensä muutaisikin. Kun ei täti tullut ajallaan, ei myöskään seuraava ovis tule silloin kun oli laskeskeltu sen tulevan, eli tuleva kierto jää väliin ihan jo työkuvioiden vuoks. En viitsi alkaa sovittaa vapaata ovistikkujen mukaan...se on ikävää kun joutuu ilmoittamaan vapaan tarpeesta tosi lyhyellä varoitusajalla ja täällä kun se ei ole mikään saikkupäivä vaan joutuisin korvaamaan. En tälläisessa kesätyössä viitsisi alkaa puljaamaan...mutta tilannehan saattaa veilä muuttua...ne oliot ja niiden ajatukset niin kun tiedätte!!!
Äiti soitti illalla ja sanoi laittavansa mun tililleni tänään "syntymäpäivää"...kiva yllätys...jos vaikka hemmottelisin itseäni ja tilaisin ajan hierojalle tai jotain muuta mukavaa, mihin ei normaalisti ole varaa tai tule muuten lähdettyä.

 
joox pikapikaa
PAAAAAAALJON OOOOOONNEEAA VAAN,
PAAAAAAAAAALJON OOOOOOOOONNEEEEAA VAAN,
PAAALJON ONNEEA HAIDI - PALJON ONNEEAA VAAN !!!!!!!
Jah-Hu-huu !! Vihdoin ! 25 täynnä, jibiii!!

Olion kans vielä skismaa, voi nakki !
Siis onko teillä tuon inssipaikka niin kaukana, että vapaata tarviit ?
Meillä se hoidettiin aamusta ennen töihinmenoa ( helvetin näppärää....)
ja sitten saikii töissä ihmetellä, mitäs nyt tapahtuu....heh.

Hemmottele kaikessa rauhassa ihan vaan itseäsi,
ota tosiaan joku hemmotteluhoito ja nauti *=o} !
( TÄÄ on lääkärin määräys ! )

Ja mä; phoh. Hampilääkäriin.....iiks.
Iltapäivällä kerron sitte kuulumisia, jos mun sormet toimii.
Nakit ollu kumman turpeet ja jäykät eilisaamusta asti,
särkylääkettä otettu taas enempi ku laki sallii.....mutta kyllä
kuulkaa nukuttikin sitte kivasti !
Mun eka ihan oikee "loma"aamu, kun ei tarvinnnut ketään herättää,
ruokkia eikä patistella. Nukuin klo 9. asti !!!!!

Kivaa päivää kaikille *=o} !
 
Aurora Vee
Haidille onnittelut 25-vuotispäivän johdosta! Se onkin tärkeä rajapyykki. ;-D


Eikö kukaan huomaa kommentoida eilistä testitulostani...? No parempi niin kuin että toteatte tylsästi että malta nyt vielä odottaa muutama päivä ja testaa sitten vasta uudestaan... Yritän tässä olla säntäämättä apteekkiin ja tekemään testiä töissä! Onneksi apotekiin/supermarkettiin on kilsan matka, laiskimuksena en halua käyttää koko lounastuntia siihen. :-D
 
Papu75*
Hyvät huomenet kaikille! Mitenkäs viikonlopusta ollaan selvitty?

Teretulemasta vaan uudelle haaveilijalle!

Mites Joox, onko ollut hiljaista kun pojat läx? Ja Tittillä on ollut kanssa rauhallista?

Voi Aurora!!!! Kääkkis!! bd bd bd bd bd bd bd Nyt peukkuja ja varpaita pystyyn!!!!

Haidille


sekä peukutuksia että akkapirulainen olis vaikka hukkunut matkan varrella suohon!!!

Mitenkäs Tehiksen varpajaiset sujuivat?

Vauvakuumeesta... mulla on ollut aina krooninen vauvakuume, johon on tullut hetkellistä helpotusta synnärikäynnin jälkeen. Toisaaltaan on lykky, että olio laittaa välillä (tai siis aina, mutta kun ymmärtäisi, ettei IHAN aina tarvis) kapuloita mun kuumehöyrykärryihin. Muutaman kerran olen siis jopa sanonut, että se on tässä, ei enään ikinä ;)) Noooo....

Ohdis, missäs koopeissä sitä nyt mennään... oliskos loppuviikosta testailupäivä????
bd bd bd bd bd bd bd bd bd!!!!!!
Kiitti onnitteluista ;)

Eipä täällä ihmeellistä, "heräsin" eilen siihen, että jussijuhlat olis jo perjantaina...
Rupesin tekee jonkin sortin suursiivoa kotosalla ja sitten kun tökkiinnyin siihen touhuun (joka siis tuli aikas pian) lähdin ulos riehumaan siimaleikkurin kanssa. Kaadoin yhden lahon puunkin leikkimökin vierestä, mulla on sellainen IhQ moottorisaha, joka käy sähköllä... ei katsokaas kärtsää :))))
Meillä on puol metrisiä hyttysiä joka hieman rajoittaa sitä ulkona olemisen iloa... halolla tarvii niitä huitoa...
Neidillä oli taasen aamulla kamalia paukuroita päässä, onneksi zyrtec auttaa.
Kummipoikaa tuli siis taasen käytyä katsomassa, se on kanssa niiiiiin ihana, huoh.

Jasså, kai tarvis tehdä töitä, niin voi hyvin mielin lähteä (siis alas lämmittämään saarioisten herkkuruokaa) syömään.
 
ohdakkeenkukka - töissä
Maanantaiaamua koko porukalle :}

Uusi kirjoittelija? Kivakiva, tervetuloa! Minä olen Ohdis, meillä on uusioperhe, muksuja yhteensä 5 kappaletta. Pappi sanoo meille aamenen elokuun 16. ja toivon mukaan silloin jo yhteistä naperoa odottelisimme.

Aurora, mä puhuin Aconin testistä. Roskishaamun siitä olen saanut aina, kerran sitten haamun ihan testiajan sisälläkin. Loppuviikosta kyllä sulla sitten ihan oikeeta plussaa näyttäs, eiks me sovita nyt niin? ;}

Mitähän te kirjuuttelitte tonne vanhaan ketjuun, ei enää kaikkea muista vaikka luinkin läpi..aijuu, Titti, mä olen ollut siinä luulossa et sen hormonikierukan saisi synnärillä, olen sen joskus joltakin äidiltä kuullut. Voi olla et mun tietolähde on aivan väärässä :/ olisihan se ihan loistojuttu jos synnärillä sen saisi, samalla vaivalla ja samoilla vuodoilla.
Mulla kyl on aikanaan ollu kuparikierukka ja pikkasen hirvittää laittaa "roinaa" putkiin mut kaipa se on vaan pakko, kun en todellakaan jaksa/muista plärätä pillerien tai tarrojen kanssa..

HAIDILLE ONNEA, 25 siis tuli täyteen ;}
Ja tietysti bd bd bd bd bd bd !!! Hyvältä kuulostaa, olisihan se hienoa jos tämä homma olisi nyt sitten järkätty jo teidän puolesta niin voit sitten unohtaa tikut ja muut ;}
Testauspäivää tiedossa?

Jooxille rohkaisevia ajatuksia hampilääkärille ;D

Jotain mä ny unohdin kuiteski mutta muistetaan sitten seuraavalla kerralla.

Kp 22. Missä on mun oviksen jälkeinen nännikipu? :/ Alkaa epäilyttään, onko se oviksen pirulainen sittenkään ollut kun eilen tuli limojakin :(




 
Papu75*
Hahaa, Aurora, mä ehdin kommentoida, sinä vaan ehdit painaa entterii aikasemmin kuin minä =)))) Pomo pirskutarallaa kun häirittee mun kirjoittelua välillä, ei pysty aina suoraa putkeen kirjoittaa, pöh! ;))

G;tä kuka tekee ja mitä tekee... siis Juhannus/kesäsiivoa?
 
Papu vielä..
Jooxikin oli ehtinyt väliin; tsemityksiä hampilääkäriin!!! Toivottavasti sormet on jo notkistunut ja kipu helpannut!

Ohdis, mites se nyt menikään, navasta kaakkoon? Mä edelleen veikkaan kiinnittymisnippailuja :))))
 
Haidi kirjautumati
Kiitosta vaan laulusta joox...oisimpa kuullu ihan livenä:)
Minä en yleensä kommentoi kenenkään roskishaamuja kun tulkinnat pitää ohjeen mukaan tehdä tietyssä ajassa, eikä enää sen jälkeen...mutta mitäs me naiset uskottais mitä paperissa sanotaan:) itse en koskaan ole tikkuja enää ns. vaikutusajan jälkeen tiiraillut, ne näyttää yleensä jos näytettävää on...ellei sit ole viallinen testi.
Monellahan ne roskishaamut ovat plussaksi muuttuneet, mutta silti en niihin luota, miellummin sitten tastailen uudelleen jos tarve vaatii.
Pakko tunnustaa, testasin minäkin lauantaina ihan huvikseni, eli päivänä jolloin olis pitäny alkaa ja ihan puhdas nega tuli...silti täti hukassa???

Joox, meiltä on matkaa inssiin, eli kaupunkiin sairaalalle 37km, mut täällä homma menee niin, et kun poli aukee klo8 viedään tarpeet sinne. Ne toimitetaan sit heti labraan asianmukaiseen pesuun jne. tämä vie aikaa n. pari tuntia ja sit mennään takas sinne toimenpiteeseen kun lääkäri ehtii ottaa vastaan. Yleensä olen mennyt n. 10-11 välillä...siinä sit menee se pieni hetki itse hommassa, makuuttaavat n. puolituntia kipattuna alassuin:) sit ennen kun ajat kesällä tuon tukkoisen kaupungin läpi, yhtä pääkatua pitkin niin kyllä siinä melkein yks aamuvuoro tuhlaantuu, ennen kun kotiin saakka ehtii.
Entisen pomon aikaan pyysin aina polilta lapun, että hoidettavana siellä olin, eikä tarvinnut korvata, mutta tälle nykyiselle en kyllä sano missä olen ollut. Tuo on niin hankalaa kun ei voi etukäteen koskaan tietää milloin siellä pitää olla. Kierto määrää sen ja sit jos vielä käy niin, et ultrataan ja näyttää et ei oo ihan viel irtoomassa munispallero, niin sit siirtyy päivällä tai jopa kahdella ja taas pitäs olla poissa töistä.
Kyl tää naisena olo on sit ihanaa...eiks olekkin?
 
Aurora Vee
Kiitos kaikille peukutuksista! :)

Ohdis, meillä on täsmälleen samat koopeet. Jokin kosminen yhteys varmaan! :-D

Juhannus vietetään siis mökillä miehen veljen perheen kanssa (6 aikuista ja 6 alle 5-vuotiasta lasta). Porukkaa siis on pilvin pimein katsomassa miten meikäläinen ei uskalla ottaa alkoa... Varmasti huomaavat. No sit täytyy kertoa jos on kerrottavaa.

Ja jos taas on menkat tulossa, olen kuin talviuniltaan herätetty karhu koko juhannuksen, mikä on loistavaa kun pitäisi olla ystävällinen kaikille... Kiva kanssa räplätä rättien ja tamponien kanssa saunassa ja huussissa.
 
AaaVee
Alkuperäinen kirjoittaja ohdakkeenkukka - töissä:
Maanantaiaamua koko porukalle :}

Aurora, mä puhuin Aconin testistä. Roskishaamun siitä olen saanut aina, kerran sitten haamun ihan testiajan sisälläkin. Loppuviikosta kyllä sulla sitten ihan oikeeta plussaa näyttäs, eiks me sovita nyt niin? ;}
Tarkoitatko että olet saanut roskishaamun aina, riippumatta siitä oletko ollut raskaana vai et? Oliko kyseessä kasetti- vai tikkutesti?
 
Titti*
Toooodella ankea paluu arkeen... : (

Nukuttu on muutama hassu tunti, poika valvoi ihan piruuttaan puoli yhteen!!!!! Mitä enemmän yritti tainnuttaa sitä enemmän laittoi vastaan. Hianoo...

Viikonloppu oli joo rauhallinen, kolmistaan kepsuteltiin ihan koko vkl!! Se rauha päättyikin sit eilisiltana kun exältä ja sen eukolta alkoi vihdoin tulee niitä vittuiluviestejä!! Oli vauvauutiset tavoittanut ja helvetti oli irti!!!!! Sekin valvotti yöllä. On se kumma että vaikka kuinka siihen valmistautuu ja odottaa niin aina se silti yllättää, se raivon ja katkeruuden määrä! Ja nyt jotenkin vielä herkemmässä tilassa niin ottaa rankemmin ne haukkumiset vaikka tietää ettei pitäisi yhtään miettiä koko juttua.

Pomolle ja Isolle pomolle juuri kerroin uutiset, on sekin pois alta. Ehkä jo elokuussa olisi sijainen jo paikalla, onneksi tuo toinen sihteeri tulee mun paikalla, ei tarvi opettaa juttuja sille, se joutuu oman työnsä neuvoo sit uudelle tulevalle sijaiselle. Sanoin pomolle suoraan että en Ainakaan kahteen vuoteen tule takaisin, jos ollenkaan. Kolmen vuoden päästä poika menee jo Eskariin (!!!) ja sit voisi jo harkita töitä, ihan sellaisia virallisia. Miehelle tulee varmaan tehtyä kotona töitä, siis paperitöitä eikä tiskausta jne...

No joo, jos nyt sinne asti päästään, tänään on meinaa aika kivulias päivä, tutuntuntuinen kipu viime syksyltä... Toivottavasti se johtuu vain unenpuutteesta ja vinotuksesta...

Jo rupeis tekee töitä, sen verran omaa napaa taas tuli... Onnittelut ja peukut kaikille tasapuolisesti.
 
Mirkku33
Lyhyesti;

AaaVee: peukut pystyyn!! Onnittelut serkullesi perheineen pienokaisesta!!

uusi kirjoitteje; tervetuloa munkin puolestani!!

Papu; mä oon kade sun OMISTA työkaluista! Mun mies on pannut kaikki työkalut multa piiloon/karanteeniin, ku mä loukkaan itteni aina niiden kans. Viimeks polttopuita hakatessani löin kirveellä palikkaan jotenkin omituisesti, ja se toinen pää palikasta osui mua silmäkulmaan = musta silmä.
Ja vasaralla löin peukalonpään irti, kun naulasin jotain verkkoa aitaan raivon vallassa. Tyhmä.

Jooxille tsemppaukset hamppilääkäriin!

Rsitiäiset oli ja meni, ihan kivasti! Nimi saatiin yhdellä virrellä :eek:), me kun ei oikein noita virsiä ruukata laulaa, kaikkea muuta kylläkin ;o). Käyn tuonne suljetulle laittamassa nimen, tänne en, kun niitä on aikas vähän näillä leveyksillä, niin pian joku hoksaa mut ;o)).
Eilisen olikin takki aika tyhjä kun laittamista oli vaikka kuinka. Ja kuten arvata saattaa, anoppi kierteli tarkoin joka paikan, varmaan syynäsi olenko siivonnut komeroiden päältäkin :eek:/. Kuten olen jo miljoonaan kertaan maininnut, en ole hänen suosiossaan, ja vielä vähemmän lasten syntymän jälkeen, en tiedä miksi.

Haidi; synttärionnittelut!! Sähän oletkin nuori :eek:). Tsemppiä olion kanssa.

Juhannuksesta; ajatus oli lähteä asuntoautolla käymään jossain, mutta sää-tiedote lupaili aika köyhää ilmaa joka paikkaan, joten ehkä olemme sittenkin kotona, pääosin oman sakin kanssa. Ehkä yksi kaveripariskunta käy, jos eivät ole menossa etelä-pohjanmaalle miehen kotipaikalle. Joten aika auki on plänit.
 
ohdis-
Kauhee määrä tekstiä tullu taas, menee hetki aina lukiessa :D

AaVee ;} siis en ole ollut raskaana, kun olen Aconilla testaillut. Paitsi sillon pari kiertoa takaperin, lääkäri veikkaili että silloin olisi hedelmöittyminen tapahtunut ja sitten varhainen keskenmeno mutta ne on vaan veikkailuja. Viime kierrossa sain sen väärän plussan testiajan sisällä, ja se osoittautui siis ovulaatioksi, joka oli pari-kolme viikkoa myöhässä.
Kosminen yhteys :D sä vaan pääset aiemmin testaileen, sul on lyhempi kierto, mokoma ;}

Voi Titti sitä sun exääs, saisi joku tunkee suohon :/ ainoo mikä merkkaa kuitenkin on sun ja masukin hyvinvointi, annetaan vaan kateellisten manailla, eiks ni :}

Juhannus..möh..me joudutaan repeemään. Mä lähden omieni kanssa mun porukoille ja olio omiensa kanssa niiden porukoille. Mun porukoille kun tulee veljet perheineen ja haluun niitä nähdä ehdottomasti (tosin se juominen ärsyttää) mut sitten olion äiti on odottanut, että tää jussi oltas siellä kun viime jussi oltiin mun porukoilla. Joten tehtiin tällainen ratkaisu, ei tarvii kenenkään sitten loukkaantua ja kärsitään ite :(


 
Titti*
Joo Ohdis, oletko vapaaehtoinen??? Se tässä masentaa etten ikuna kuuna päivänä tuu pääsemään siitä eroon, vitjat vaikka kuinka eron ottaa niin aina se seuraa mukana... Sata kiloa on taas tänään harteilla... : (
 
Papu75*
Voehan Ohdis, saadaan sitten kutsua sun kyytiläistä kaakkokyytiläiseksi... taijotainsellaista ;))))) bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd
Vai jaettu juhannus, mikäs siinä jos ite sen pystytte/haluatte/kykenette erossa viettämään :) (Ite odotan kuin kuuta nousevaa kun pojat, siis kaikki myös oli, lähtevät kesällä vkonlopuksi leirille, jahuu!!)

Mirkku, mä voisin lainata sulle mun suht turvallisia työkaluja (ne ihan selvästi jotain easy variaatioita, miehille jotka ovat vieraantuneita koneista...)
Luulisin, että olen saanut niitä ihan sen takia, että olio pääsis ite helpommalla... Mut toisaaltas tykkään kyllä tehdä muutakin kun kotihommeleita, pääsee adrenaalit kato liikkeelle ;)))
Ja auts.. vasarointia...
Onnittelut nimetylle vauvalle :) Ja ARGH sun anoppias!

Tittille jaksuja ökkökökkö exän kanssa!!! Helppoa täältä on sanoa, mutta älä pask****a välitä! (Meillä kyllä olis vielä saunan takana tilaa!?) Yritä olla ressaamati moisesta mitättömyydestä! Tuu tänne purkamaan pahat olot pois, kyllä minä ainakin jaksan/haluan sua siinä auttaa!
Nyt lepoa lepoa ja jaksuja myös kyytiläiselle! Sori, tää mun dalmis, mutta loppuiko sun loma nyt? Hyvä että sait pomoille kerrottua tulevat äippälomat.
Ja saikkua sitten vain jos vähääkään siltä tuntuu!!!!

Ja takaisin työrintamalle.
 
Aurora Vee
Harmi, Titti, että joidenkin mielestä toisen onni on omasta pois. :-( Älä murehdi!

Oma äitini teki tänään rikosilmoituksen ex-miehestään (eli isästäni), joka jatkuvasti lähettää ilkeitä ja mauttomia tekstiviestejä varoituksista huolimatta. Toivottavasti äijä saa mitä ansaitsee. Heillä ei ole alaikäisiä lapsia, joten väleissä pysyminen ei ole olennaista. Teille joilla on vielä pieniä lapsia exienne kanssa homma on hankalampi.
 
Titti*
Papu, juu tämä ja ensi viikko töitä, sit taas kaksi lomaa.

Oon mä jo tutun poliisin kanssa kerran keskustellut jo lähestymiskiellostakin exälle ja eukolle mut sit puoleksi vuodeksi ne rauhoittuikin, pelästy raukat... Mut aina tasaisin väliajoin saan kuulla kuinka paska oon. Vaikka tiedän että ne on vaan katkeria niin silti on päiviä että sattuu.

Joo, töitäkin riittäis, ei vaan saa mitään tehtyä...
 
joox täällä
Phöh.
Mä en ikinä enää lähekään hammaslääkäriin ( tai minnee muuallekaan )
kun tänne on juttua tullut niin maan pirusti, ettei lukea ehi...

Jaa, nää nykysysteemit on outoja; tässä demonstraatio käynnistä,
kuvitelkaa ilmeet itse.
käydäänpäs nyt pikkupikku suuhygienistilla näyttämässä niitä pikkupikku hampeja,
sitten me nähdään, mihin pikkupikku jonoon menet...siis
3:n kuukauden vai 6:n kuukauden kuluttua TARKASTUKSEEN kutsuttavien jonoon....
sitten se täti katsoo nuo pikkupikku hampit,
jos on paljon reikiä pikkipikku hampissa, niin sitten täti antaa ajan oikein hammaslääkärin toimenpiteeseen....siellä sitten porataan pikkupikku poralla pikkupikku hampeja, eiks nih ? - Gnjää-gnjöö-öökg <- sanoo joox töttöröt suussa.

( mieli teki sanoa kyllä isommastikin rumia sanoja !! ) AARGH !
Ennen mentiin hammikseen, muija poras ja paikkas - ja that`s it.
Lasku kouraan.
Onks ihan pakko tehdä noin V*#¤%n vaikeeks kaikki ?!
Että mua vinottaa ! Mä juoksin kylän toiselle puolen rakkulat kantapäissä
verta vuotavina, että ehin sinne - ja sitte tulos on toi.
Odottelen siis mihin jonoon mahdan päästä ja milloin soittavat aikaa...pah ja pöh.

Auroralle salaiset bd bd b db db db db db dbd bd :t
Haidille samoin ( laitoinkin jo )
ja Ohdikselle tietysti myös kaakkonippiksestä bd bd bd bd bd bd:t
( njäh! Täähän jännäks menee !! )

Ja Titti; mä tiedän tasan tarkkaan ton fiiliksen,
mulla on kans exä just tonluokan p*ska.Muijansa ei soittele / textaa enää,
kyllästyin sen vinkunaan ja sanoin suorat sanat.
Monasti oon kyllä exällekin snaonut, mutta pakkohan meidän on lasten takia
jotain yhteyttä pitää.
Onneks asuvat riittävän kaukana meistä,
ei tarvii ikinä enää nähdä.
Hankalaa, jollei joskus lähes mahdotonta on asioita hoitaa kuiteski.

Sun täytyy vaan lohduttautua sillä,
että tiedät niiden olevan kateellisia ja toikin menee aikanaan ohi.
Anteex; mä tiedän et on helppo sanoa täältä, kun ei oo siinä keskellä kaikkea p*skaa.
Mutta olen ollu tarpeeksi, tiedän mitä se voi olla.
Jaksuhalit sinne ;o)

Niin, Aurorallahan oli kans tuo isä semmonen häiriköijä,
hyvä että äitis tekee rikosilmoituksen mokomasta.
Lapsen on hiukka vaikeempi varmana omasta isästään tota tehdä,
vaikka tilanne menis miten hankalax.
Siis henkisesti vaikeempi, tarkoitin.

Mirkulla saatu nimi, hienoa!
Onnittelut sen johdosta !

Haidi; mä lyön vetoa, että sä ET olis halunnu livenä tota kuulla...
mun lauluäänellä saadaan härkäsammakotkii hiljenemään ( eikä suinkaan kunnioituksesta kaunista lauluääntä kohtaan..... )

Ja Papu; ollaax taas kaksin sitte häntäpäätä pitelemässä,
vai suostuiko teitin olio jo ?




Noin. Sainpas sanottua - ja nyt en enää muista mitämuuta mun pitikään....äh.

 

Yhteistyössä