ISOmmaksi pesueeksi 23

  • Viestiketjun aloittaja Aurora Vee
  • Ensimmäinen viesti
Titti*
Onnea Safiiri, saa sitä juhlia, ei mua haittaa! Aselepo matkan ajaksi sovittu, mietitään juttuja sen jälkeen... Jaa, missäs me ollaankaan nyt, jossain Lusin jälkeen olevassa paikassa... Ja jo pari vuotta täyttänyt 28, ei kehdannut enää 25 olla... ; )
 
Haidi kirjautumati
Höh mulle ei aikasemmin näkynytkään safiirin täytskäri...ONNEE ONNEE ONNEE kovasti 19 vai oliks se 25 vai mitä se oli vuotiaalle:)))

Me tultiin just paikallisesta terveyskeskuksesta...kuopuksen jalkaa upposi lasisiru uimareissulla...perhana...ei sitä lasia siinä enää ollut kun isäni haki tytön autolla rannasta, mutta verta tuli kun pässinkaulasta...kunnon palkeekieli repsotti ja voi sitä huutoo kun sitä puhdistin. Varmuuden vuoksi piti käydä sitä tuolla näyttämässä, kun tää hellekin tuo omat vaaransa noihin haavoihin. Perhosteipillä haava kiinni ja taitokset päälle, pari päivää täytyy pitää kastumatta jne...loistavaa!!!
Onneks isäni oli täällä, kyl olis ollu mukavaa kantaa 10v likka rannasta kotiin ja terkkarille:)) ei kai olis auttanu muu kun ottaa pojan skootteri alle ja hurauttaa sillä...sit olis varmaan saanu paikata minunkin kintut:))))) samalla!

Voitte siis arvata onko akvaarion siivous jo aloitettu, puhumattakaan, et keittiössä olis verhot vaihdettu, lattiat pesty jne jne...seuraavan kerran sitten:))
Ovistikut sentään tuli postissa, että ei tarvii sitä enää panikoida, huomiseksi on testaus tarpeita runsaasti taas:)
 
safiiri,
Ohdis testannu plussan??? Hyvät hyssykät, huvikseni lueskelin tuolla odottajien puolella ensioireista ja bongasin Ohdiksen sieltä kirjottamasta. ONNEA SITÄKI ENEMMÄN näin "hieman" jälkikäteen *punastuu jokseenki nolona*

Titille vielä siippatsempityksiä. Ja Haidille onnistunutta tikutusta ja samaan hengenvetoon ohoh-huokaus tuosta kuopuksen tapauksesta.
 
joox täällä
Jah-Hu-Huu!!
Pinkkis oppi ajamaan pyörällä vihdoin !!
Eilen oltiin puistossa asfaltilla harjoittelemassa,
ja kumma kyllä kun jaksoin vaan houkutella aina 2:n minuutin välein uudestaan,
niin tyttö oppi !
Että mä olen ylpeä ! *=o)
Siis ekä tytöstä, että omasta kärsivällisyydestäni
( joka oli kyllä TOOOOSI koetuksella tossa hommassa )
Tyttöä ei ole aiemmin kiinnostanut pyöräily juurikaan,
sai viime kesänä jo lahjaksi ihanan pinkin pyörän,
mutta ei edes apupyörillä tykännyt harjotella,
kolme kertaa ajoi viime kesänä ja nyt sitten oppi ilman appareita ajelemaan....
Pinkkis piti sitten koko pihan väelle ajonäytöksiä täällä koko illan,
ei malttanut uniaikaan sisälle tulla kuin tappelun kanssa .

Tässä uutiset meiltä...nyt herättämään tyttöä,
päästään puutarhahommiin - tai siivoomaan, jos sataa....
 
Haidi kirjautumati
Sitä elellään keskellä viikkoa...keskiviikkoa siis kaikille!
Vieläkös ne naiset nukkuvat kun täällä ei ole kukaan vielä käynyt?
Täällä rakon täyttö menossa, et pääsisi tikuttelemaan...noilla tikuilla kun ei saanut ekasta yön jälkeisestä pissasta tehdä.
Josko kotihommeleita tässä hieman tekisi, ei jäisi kaikki illaksi oliolle:) vink vink...jaksaa keilata paremmin:)))


 
Tehotyttö.
Ihana hätäset huomenet!
Pitäis olla jo menossa, kun poitsu tuossa niskassa roikkuu ja yrittää saada äitiä käyntiin :-D

Safiiri, Ohdis tosiaan testasi plussan, mutta tuo pikkuinen alku ei sitten pysynyt kyydissä mukana. Tästä ketjusta löytyy nuo jutut muistaakseni... Vai ollaanko alotettu uusi sen jälkeen, enpäs nyt muistakaan :-/

Hurraa Pinkkis!

Pitää mennä, moiks! Ai ni, Haidille hyvät keilailut!!!
 
safiiri,
No sillä lailla. Täytyy koittaa etsiskellä tarkempaa juttua. Voi vihvilä sentään, mää oon viimeaikoina päästelly sammakoita suustani hiukan liian usein. Ohdikselle siis pahoittelut :(
 
Papu75*
Noniiin. Piti pitää hieman henkäisytaukoa että sai Jalostajat nenusta ulos.

Särkänniemet ja syntymäpäivät sujui hyvin.

No, tänä aamuna paikalle paukahtanut täti vahvisti mun päätökseni siitä, että mun palstailu jää tähän.

Kaikille plussaonnea!
 
Haidi kirjautumati
No ompas nyt hiljaista kun kerrankin minä ehdin tänne:(
Kohta taas lääkärireissulle, kuopuksen känsän jäädytykseen...ollaan kohta päivittäisiä asiakkaita tuolla meidän TK:ssa:)
Eilinen haamukin vahvistui ovistikkuun, eli vuorokausi olis tässä aikaa kaataa olio petiin:)))) enkä suinkaan taida jättää tilaisuutta käyttämättä...parempi pitää harjoituksia yllä, vaikka ei tulisi tulostakaan.
Nyt ruokaa laittamaan noille meidän rinsessoille, ehditään vielä syödä ennen tohtoria. Sen jälkeen pitääkin jo kiitää töihin...onneksi on lyhennetty päivä:)))
 
safiiri,
No niinpähän löyty jokunen sivu taaksepäin Ohdiksen suru-uutinen. Voi itku sentään.

Papulle tätipahoittelut. Älä vaan kuiteskaan katoa minnekkään. Oot niin meitä aina tsemppaamassa, joten nyt meikäläiset tsemppaa sua.

Haidille onnekasta siipankaatoa.

Ja muille terkkuja.
 
Tehotyttö.
Ulkoilut ulkoiltu...
Siis äkkiä yritin selailla vanhoja viestejä, että onko Papu jostain meille suuttunut?!!? Sniif :-( Mitä mitä?
Halituksia Papu tädin tulosta <3 Älä luovu toivosta. Minä ainakin uskon, että vielä se sullekin tärppi tulee. Oletko ajatellut käväistä lekurilla ja etsiä syyn?
 
Ohdis
Safiiri, ei se mitään! Sammakoita sattuu itse kullekkin, usko pois.

Olio lähti reissuun tenavien kanssa ja mä olen ihan yksikseni lauantaihin saakka. Ja sillon on mun polttarit :D

Loppuviikon on töissä kiirusta, pyörähtelen tässä vain pikaiseen.

Ohdis ja kp ?? (ei oikeesti hajuakaan ja hyvä näin :} )
 
joox lisää Papulle
ET kyllä mua yssissein tänne jätä, kun nuo muut plussailee kilpaa....sniif !
Pa-Pu ! Et kyllä jätä ;o(
Ollaanx me riidoissa....suututinkos mä sut ?
Vai mistä meni sit jalostajaa sieraimeen ??
Voi ei...anteeksi, jos mä jotakin oon....voi vihveli, anteex !

Meillä Pinkkiksellä kiukkuraivoärrä-päivä,
joten hermoja taas koetellaan....kauppaankin tästä pitäis.Äh.
 
Tehotyttö.
Yritin tuossa tosiaan vähän kelailla vanhoja viestejä, et oisko siellä jotain, mitä on tehty/sanottu tai jäänyt tekemättä/sanomatta.. En oikein mitään ainakaan huomannut, mutta se nyt ei mitään merkkaa.
Olen kyllä tosi pahoillani, jos jotain typerää on tullut tehtyä tai sanottua tms.
Ei muistettu ainakaan kyllä peukuttaa, että se täti ei sinne tulis... Mä en ainakaan ole viime viikolla oikein pysynyt jyvällä ja viikonloppuna tipahdin taas varmaan lopullisesti. Niin on ajatukset pyöriny näissä omissa kuvioissa. Sitä nyt ainakin siis pahoittelen! Kaikillekin siis! Koittakaa kestää pikapyörähtäjää... En tiedä oisko sitten parempi olla kääntymättä ollenkaan, kun ei kerran ehdi kaikille kommentoida?!?!

Harmi :-(
 
Ohdis
Tehis, mä nyt en ainakaan pahastu jos pikaiseen vaan pyörähdetään, enkä jaksa muutenkaan uskoa että tämä porukka siitä hermostuisi. Kaikilla on kiire omilla tahoillaan, joten aina ei kerkee/jaksa/pysty kaikkea muistamaan. Joten sä pysyt messissä. Piste ;}

Mietin kanssa, että onko Papulla ollut kotosalla harmitusta aiheesta tai oikeet emäpimssit jalostajan kera kun en minäkään keksi millä tavoin olisi täällä loukattu..hmmh..voi meitä naisia.
 
Papu75***
Pitää nyt tulla vähän kommentoimaan.

En koe että kukaan olisi minua täällä loukannut, tuntuu vain olevan sellaista yksinpuhelua. Kuten usein olen todennutkin, niin ilmeisesti se on tämä mun huono ulosanti. Enkä rupea mitään onnitteluja ym. kerjäämään tekastulla nimimerkillä. Jos ei ketään kiinnosta, niin ei.
Eikä todellakaan mitkään pikapyörähdykset haittaa (ketään vissiin), kyllähän sen ymmärtää että kun on pesuetta ja muutakin elämää, niin ei täällä ehdi reetostelemaan jatkuvasti joka ikistä liikettä ja lukemaan jokaikistä sanaa.

JA ennenkaikkea, totisen tosi, menkat löi kyllä viimeisen naulan nyt mun vauvahaaveisiin. Se on hankalaa (??!!"#¤%) haaveilla vauvasta, kun puolisko ei sitä halua. Ja ette usko sitä tuskan määrää, että saan tämän ajatuksen itsestäni irtoamaan, on kuin yrittäisi repiä jotain ylimääräistä elävää jäsentään irti.
Nou kän dooo, ja elämä on.

Plussaa ja kaikkea hyvää teille ihan jokaiselle toivottelen!!!!!!
 
Aurora Vee
Minäkin pyydän anteeksi jos en kaikkia muista peukuttaa, mielessäni kuitenkin olette ja yritän lukea kaikkien jutut tarkkaan. Ja anteeksi että roikun täällä vielä sitkeästi plussattuanikin, on vaikea päästä käyntiin tuolla odotuspuolella kun on minulle tuntematonta porukkaa...

Toivon kyllä Papun palaavan selittämään viestinsä. Hassuahan se on tuolla lailla jättää porukka ihmettelemään.

Viime viikkoina tämä naisten kieroilu (tarkoittaen ettei sanota suoraan, vihjaillaan, mökötetään, mietitään itsekseen jne), mukaan lukien omani!, on ruvennut väsyttämään aika paljon. Kertokaa jos on jotain kerrottavaa, sanokaa jos jokin harmittaa - ennen kuin homma paisuu kokonaiseksi rokkapurkiksi! Tätä yritän itsekin opetella. Vaikeaa se on.

Nyt kotiin, huomenna taas linjoilla.
 
Aurora Vee
Papu, emmää vaan tajua miten sun juttusi olisi yhtään enempää yksinpuhelua tai että ulosantisi olisi heikompaa kuin muilla... Kyllä mä ainakin mielestäni kommentoin aina jos mulla on mielipiteitä, kuten siitä kätilöohjelmasta. Lörpöttelevä työsuojelutarkastajakin jäi mieleen. Ja aina jos joku esittää kysymyksen tai gallupin, yritän vastata. Eli kyssäreitä peliin jos haluat aktiivisempaa vuorovaikutusta!

Aika usein riittää että tietää/toivoo jonkun lukevan mitä höpisee ja että se ehkä herättäisi ajatuksia jonkun toisen päässä. Ehkä joskus jopa viihdyttää jotakuta.

Ymmärrän kyllä jos ei kiinnosta kirjoitella täällä jos kotona on ristiriitaisia ajatuksia vauvahaaveista. Voimia sinulle ja hyvää kesän jatkoa jos tosiaan jätät kirjoittelun tähän!

Aurora
 
Ohdis
Ei kyllä Papuseni, sinua voi huonosta ulosannista syyttää. Sun ja Jooxin jutut oli ne jotka mut sai alunperin tähän poppooseen mukaan.

Mä tiedän tuon tunteen "kuin yrittäisi repiä jotain ylimääräistä elävää jäsentään irti". Melkeen niillä sanoilla mä silloin pahaa oloani oliolle purin..

Toivottavasti käyt meitä edes silloin tällöin moikkaamassa, ikävähän sua tulee <3
 
Tehotyttö.
Olen joskus miettinytkin, että mahdetaankohan me huomioida Papua samalla tasolla kuin hän jaksaa aina huomioida toisia. Tässä se vastaus sitten tuli harvinaisen selvästi eli EI olla huomioitu. Papulla on itsellään ihanan empaattinen tyyli. Välillä ihmettelenkin, miten jaksat... Harmi, että tässä näin on käynyt :-( Varmaan kukaan ei ole tarkoituksella jättänyt juttujasi huomioimatta. Tämä vaan on välillä niin lennokasta, että jotkut tärkeätkin jutut uppoavan sonnan sekaan :-D Olen tosi tosi pahoillani Papu! En haluaisi sinun katoavan kokonaan, vaikkei vauvahaaveet ihan konkreettisia olisikaan. Tai tule edes tuonne vanhempana -palstalle. Siellä ei ole oikein lähtenyt juttu vauhdikkaasti käyntiin, mutta jos vaikka vielä lähtisi...
Kovasti voimahalauksia menetetystä ruumiinjäsenestä! :-( Jospa joku vielä joskus sen olion pään kääntäisi.

Jaahas, vaunuista kuuluu jo iloinen jokellus..
Äkkiä sanon vielä omista kieroiluista, ettei nyt joku suutu. Olen päättänyt omat testi- ja oireanalyysit poistaa näiltä palstoilta. Eli siis niihin asioihin palataan, kun jotain todellista on. Toisin sanoen, mikäli plussaan, niin sydämen sykkeen nähtyäni saatan ilmoittaa muillekin. Olen nin kypsä siihen, että mulla ei ole oikeutta pohdiskella ja mukaoireilla täällä. Siis tässäkin tarkoitin niitä ulkopuolisia kommentaattoreita..
Josta tulikin mieleen, että terveystäti sitten otti ja suuttui myös?!?!

HEI HALOO meitä :-D
 

Yhteistyössä