ISOmmaksi pesueeksi 23

  • Viestiketjun aloittaja Aurora Vee
  • Ensimmäinen viesti
safiiri,
Ei hempskutti. Täällähän on ihan naislauma vauhissa... Hopsista hei, ystävättäret. Nyt loppuu "marttyyrointi" itte kullakin. Kirjotellaan niinku ennenki ja luetaan jutut niinku ennenki. Aivan varmasti kaikki tän ketjun jäsenet on ihan yhtä tärkeitä - ei munkaan juttuja aina kaikki kommentoi, eikä oo kyllä tarkotuskaan. Kuitenkin meikäläiselle teistä on tullu tosi tärkeitä, vaikka oikeesti koskaan ei olla nähtykkään. Mulla on yleensä (niinku nytki, nelkku on sitterissä ja jokellus on muuttumassa hieman äänekkäämäksi, hermostuu siis kohta) niin kiirus että en kerkeä käyä täällä ku kääntymässä. Mutta mielessä kyllä ootte ihan joka päivä ja monestikki päivässä. Samoin ku tuo toinen "vakkariketjuni" ex-kermitit.

Ei muuta ku edelleen niitä ollakko vai eikö olla -pohdintoja kirjottamaan vaan (tarkotettu erityisesti Tehikselle, joka suunnittelee ittekseen pohtimista), muidenki tuntemuksia ja mietintöjä on kiva lukea ja yhessä miettiä. Samoin ku muidenki arkirumbasta sun muista mielen päällä olevista jutuista on hyvä lukea.

Pah meitä jos rakkaan ketjumme joku jäsen ei tunne itteään kotoisaksi täällä. Ja pah ulkopuolisille ketjuun kuulumattomille, jotka kommenteillaan pahoittaapi meiän mieliä.

Safiiri, joka päästi höyryjä pihalle ;)
 
joox täällä
Sä olet se ainokainen , mun lisäksi siis,
jonka olio ei myöskään ole myöntynyt uuden vauvan taloon tuomiseen,
joten et VOI hylätä mua, kohtalotoveri .... ethän ??

Kyllä mä huomaan sun jutut, ja koitan ainaskin kommentoida aina jotakin,
vaikka täällä onkin keskustelut elpyneet niin vauhdikkaiksi,
ettei perässä meinaa pysyä tän dalmiksen kanssa sitte millään.

Kyllä muakin vinottaa kuulla muiden onnistumisista joskus
ja vinottaa tää oma tilanne useinkin,
varsinkin taas nyt kun se PiMS-Gorilla jyrää täysillä "#¤&%¤¤/(())/%¤#"#"!*^""#¤!!
mutta sitten taas ajattelen, kiva kun edes ne muut...
olen siis onnellinen teidän muiden puolesta joka kerta, kun saavutatte jotakin.
Ja ihanahan täällä on jakaa noi ilot ja surut,
kaikki on tukena tai teilaa täysin, niinhän se homma menee.
Kunnioitan kuitenkin muiden ( toivottavasti rehellisiä ) mielipiteitä asioista,
myös sun mielipiteet ja jutut on tärkeitä.

Et kyllä jätä mua yksin tänne raakkumaan
kurjaa kohtaloani kuin joku vanha varis ..... ethän ?? Pliiiiiiiiissss ?

 
safiiri,
Salamana jälleen. Tultu ykkösen pesiskoulusta. Poika osuu palloon paljo paremmin ku mää ikinä ala-asteaikoina. Lahjakkuus tai sitte mää vaan olin pesiksessä aivan onneton.
 
Ohdis
Huomenia ketjulle, Safiiri (pesislahjakkuus ;}) kirjoitti aika hyvin siitä miten teistä voi tulla tärkeitä, vaikka ei olla koskaan nähtykkään. Näinpä minäkin yllätän itseni ajattelemasta teitä, käyn työpäivinä vaikka oisi kuinka kiire ja jos joskus vielä plussaankin, niin tännehän mä ryntään sitä ensimmäisenä hehkuttamaan.

Missäs muuten Mirella on menossa?
 
joox lisää
Safiiri ja Ohdis; veitte jalat suustani !
Kyllä joskus tuntuu, että te olette kaikki niin tärkeitä,
jo ystäviksi tituleerattavia oikeestaan,
että teille kerron enempi asioita kuin mun bestikselle....
( sehän EI mitenkään edes hyväksy, että haaveilen vielä vauvasta )
Mutta siis tarkoitan ihan muitakin asioita , esim.olio-jutskat.

Pitäiskö meidän pikkuhiljaa alottaa uutta ketjua, tää on jo niiiiiiiiiiiiiiiiiin
pitkä... ??

Me lähdetään tänään Pinnkkiksen kanssa ( pyörällä, jos tuo suostuu ajamaan; eilen ei millään taas ! )pankkiin hommaamaan lahjakorttia,
kun ei muuta rippilahjaa siskolle keksitty sitten.
Meneepä päivä kävellessä sinne ja takas, vaik meilläpäin on kylmä ja harmaa päivä,
eilen oli ihana hellepäivä sentään.

PiMSsit jyrää niin et korvissa soi, mulla on torvet tosi jotenkin arat ja kipeet,
sattuu kun käveleekin...nii, ja rinnat. öyks.Auz !

Hauskaa & Mukavaa päivää kaikille... aijoo, muistakaas;
Torstai on toivoa täynnä *=o}

 

Yhteistyössä