ISOmpaa pesuetta haaveilevat 17 ;o)

  • Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti
joox3, kirjautumati
Äläpäs, Titti, hötkyile......
mulla on pisin kierto ollu tasan 115 päivää.jees.
luitte oikein.helevetin pitkä,etten sanois!

Nyt kp 34, joten ei pietä kiirusta uuden testin kans.
Sain jotenki muuten itelleni hassun mielenrauhan,
kun sain ainaki kerran testattua....hitto voitte uskoa,
miten sydän jyskytti niin että korvissa paukkui sen 5 minaa ku odottelin tulosta.....
Mut ajattelin sit ensviikolla hakee uuden testin, ehkä...
alkavat perskeleet vielä sinuttelemaan tossa apteekissa,
kun siellä alvariinsa juoksen.
Oishan noita kauppojakin tässä, mut kun oon tällanen hölö,
niin olen tutustunu lähes joka kaupantätiin tän kahen ja puolen vuoden aikana,
kun on täällä asusteltu.
Jeps. En siis kehtaa niistä testejä ostella...
tai sit mun täytyy tehdä reissu stadiin taas.
Katotaan,katotaan ku ehitään ;o)

Nii ja ite en hötkyile nuiden kuvien kans,
voisin laittaa heti satakuus kuvaa tytöstäkii sinne,
mut koitan malttaa...vaihtelen niitä sitte tasasin väliajoin...

Aijuu;
meil himassa oltiin minä ja mutsi skorpioneja,
systeri ja faija leijonia.....voitte vaan kuvitella, huh!
 
Tehotyttö.
Hmm.. haluattekos lisää pärskiä???
No, kerron kuitenkin. Meillä tässä viime päivinä isäntä on kovasti vongannut. On vissiin yli viikon tauko, kun en vaan saa viriteltyä itseäni siihen fiilikseen... Nyt tässä on kuulemma alkanut leikkiä vaikeasti tavoteltavaa ja eilen uhkas, että hän alkaa sitten runkkaamaan eikä anna, vaikka kuin vonkaisin :-D No, kauan sitä kesti. Aamulla tuli jo viestiä, että paan sua illalla. Tuossa bussista äsken laitteli viestiä, että onko muuta ohjelmaa illaksi ku SE. Ihmettelin kovasti, että mitä hän nyt oikein ehdottelee. Siihen hän, että torstaihan on saunapäivä ;-) Ja vastasin siihen, että NIIN, KIVAMPI SE ON SAUNANLAUTEILLA RUNKATA. VOi apua, ensin iski paniikki kelle ton viestin laitoin. Onneksi meni oikein kummiskin!

JAaps, pitää mennä. Neiti heräs.
 
=oD joox
Buaahhhahahahahhhaaaaaahhahahahhhhaaa........................
( noi muut alkaa pitää mua ihan lopullisesti kilahtaneena,
kun hirnun täällä koneella itekseen ;òD )kohta ne kärrää mut hoitoon....

Juuniin ; Kivaa saunailtaa teille , Tehis !
 
Haidi kirjautumati
Vonkaamisesta tuli mieleen, että käykää kuuntelee radio energyn sivuilta, energyn aamupoikien tekemä biisi, nimi tais olla beibi älä vonkaa...kuulin sen eilen, enkä saa mielestäni sitä pois. Kaikessa idioottimaisuudessaan hyvä biisi...lataan sen ukolle kännykkään:)

Jaa, että tisseille täällä nimiä on lueteltu, meillä ne on "soppalautaset" isäntä kerran ohi kulkiessaan syvän soppakulhon kanssa tökkäsi sen minun rinnuksille ja sano, että täs oliskin äitille sopiva kuppikoko...arvatkaapa meinasinko vejellä ympäri korvia.
Olen sen jälkeen monesti tarjonnu sitä lautasta ja pyytäny et kävis ostaa mulle jotkut kivat hepeneet, vaan eipä oo menny.

Juutuin tähän koneelle kun kävin parvekkeelta pakastimesta hakee jauhelihaa sulamaan kun olio laitto viestii, en tiedä mitä meinaa kokkailla...tuossa se jauheliha nyt sulaa skannerin päällä:)))
Jaahas jos tästä vaikka taas pyykkisavottaan, puhtaita narulle ja ainakin 1.5m pino kuivia kaappiin...jihuu!!!
 
mirella76
Voe hyvät hyssykät sentää=))))))))))Mä täällä hörötin niin et poika heräs...sillälailla!
Enkä yrittäny nukuttaa ku tunnin...

Ei saakeli,tuosta apteekista.Tää on nii pieni paikkakunta,tai no kylä ennemmin et täällä tietää tasan ja tarkkaan kaikki jos meet ostaa vaikka peräpukamavoidetta niin ennen ku ehit takas kottiin nii sulle soitetaa et mitä sä sillä voiteella...

Sama ku alkuraskauden aikaan oksentelin ihan tajuttomasti(siis tällä kolmosen) niin pukkas oksu sitten tulemaan kesken ystävien häitä ja juoksin äkkiä ovesta ulos kun vessa oli täynnä.Hetken päästä joku koputtaa olalle ja kysyy et mitä teen...vastasin et venaan bussia..etkö nää??!!!

Tosta ikäerosta oli juttua..meillä on muksujen välillä 8v...kotona meillä oli
äiti=kaksonen (siis todellakin kaxnaamanen)
isä=skorppari(niin mustavalkonen ku olla vaan voi)
veli=härkä(malttamaton,hermot menee..mikä kestää ...)
mä=kauris(en sitten yhtään sellane)

Itestäni oon löytäny yhen huonon puolen muitten lisäksi,olen äärettömän äkkipikainen.
Uutena vuotena kiljuin pihalla neljän aikaa yöllä kun ampuivat raketteja tossa 5m päässä.Tuli muutama laatusana ja aika monta yhdistelmäsanaa.Pakkasivat rakettinsa ja lähtivät...kihahti niin kiinni ku muksut oli sitten pystyssä ja toi poika pelkäs.Mies on enemmänki sellane et anteeks et olen olemassa ja joo,kyllä se käy-tyyppi.
Kyllä se kotona sitten näyttää välillä sen "hurjan" puolensa...

Nyt ruokkimaan nuo muksut...


 
Joox päivittää...
Kävin taas ( minä toivoton hölmö )luuraamassa tuolla
vauva-lehden sivuilla
ja siellä kun on sellanen laskuri,
mistä nyt ihan kaikkee mahdollista näkee....
se sanoi, että sopivaisin hedelmöitysajankohta ois ollut just silloin
risteily päivinä, eikä suinkaan silloin,
ku oltiin jo kotosalla ( niinkuin se toinen laskuri sanoi ) jaa-a....
mulla jotenkin alkaa toivo taas heräämään asian suhteen.
Mitään sen ihmeempiä oireita ei kuitenkaan ole.
Sillointällöin pientä kuvotusta vaan.
Mut toivonkipinä * pysyy kyydissä kunnes se täti meille tulee ;o)

( ton laskurin mukaan l.a = 18.11, eli ois aika kiva 40 v-lahja oliolle ;o)
 
Tehotyttö.
Tääkii tuli vielä pankkiin palstan kautta. Oliokin jo kotiutui Hesan reissulta...

Ihanaa, Joox siellä päivittelee tärppipäiviä :) Mut hei kyllä sellasten kylvöjen jälkeen voi tärpätä muutaman päivän myöhemminki. On siellä niin monenmoisto pikkuoliota ollu liikkeellä, ETTÄ.

JOS määki ny oisin raskaana, ni varmaan aika samois mentäis??? Mut en mää oo. En oo ennenkä tullu raskaaks, jos en oo oikeesti halunnu. Henkinen ehkäisykeino on tähän asti toiminu. On tosi luotettava :-D
 
Titti*
Nii tisseistä vielä, meillä ne on ketunnenät... ; )

Jos te ootte raskaana niin mulla on ne oireet!! Ei helpota taas millään.. Mut niinhän se oli tammikuussakin, monta viikkoa synnytyksen jälkeen oli vielä oireita. Hö. Juuri miehelle sanoin että taitaa olla vaikea kuukausi tulossa kun pitäisi taukoa pitää, olis taas himot heräämässä että vauvaa pitäis tehdä... Joo, ja sit LA olis 15.12, ei kuulosta kauheen kivalta... Joulu ja sillee.. Mut veljelläkin on kaksi lasta syntynyt vuoden välein juuri jouluna, ja siskonlikan poikakin on syntynyt 23.12... Joo ei... tai jos sit... äh. Tylsää on kyl odottelu.

Jaa Tehiksellä on tosi luotettava ehkäisy käytössä!! Kuulostaa hyvälle... ; ) Millos seuraavan kerran testaat?? Sillai kuukauden välein vois olla ihan hyvä ottaa ihan rutiiniksi, eiks je??

Tyttöset lähti koulun diskoon, ihan pojan kanssa kaksin täällä... Se kaivoi kaapista vanhoja valokuvia, nro kakkonen on niissä ihan just syntynyt, aika liikkiskuvia... Täytyy mennä vielä selaamaan ja haaveksimaan..
 
joox vielä
Jaaha,jaahas...oispa se kiva jos odotettais ihan yhtä aikaa...
mun kans ei ikinä kukaan ( siis edes puolituttu ) ole odottanu samaan aikaan,
ja se toisaalta aika tylsää, ei sillai voi vaihdella "kuulumisia" odotusjutuista.

Mun kavereiden lapset on jo 14-18 v ikäisiä,
ja kaikilla tietenkin on vain se 1 kullannuppu,
joten ikäeroista ja perheen kokoeroista johtuen ei sillä saralla ole
mitään yhteisiä juttuja.

Mulla on kyllä massu sen näköinen, ku odottaisin,
mut saattaa johtua menkkojen tulostakin....mene ja tiedä sit.
Raskaudet on mulla näkyny aina ihan heti kun massu pullottaa oitis,
mut tosiaan PeeäMäSsätkin näkyy samallalailla.


Meil on muuten naapurissa tytöt, jotka syntyneet eka joulupäivänä,
toka uudenvuodenpäivänä...aika hauskasti.

 
joox lisää ; PeeÄs Tehis
Yritin laittaa sinne suljetulle niitä marsipaanikuvia,
mut noup.
Fileet oli liian isoja....koitan, jos osaisin jotenki liitteenä sen laittaa tulemaan,
mut en tiä.Ku en tajuu.
vanhamikävanha....vaimitensenytoli....
mut jos sulla, Tehis on se s-postissas,
ni koitaksä laittaa sen kaikkien näkösälle,
pliide ;o)

Hei; kaikkiaan 12 koneellisen verran oon "pahistellu" täs 2:n päivän aikana....
nyt on pyykkikopassa vain yhdet pikkupikkupikkarit.
Ja pesin kaikki neljäskympis........ETTÄ MÄ OON PAHA !
 
Tehotyttö.
Ei ookaan enää runksaunomas, vaan kuvahommissa täällä. Vähän kuvankäsittelyhommia.. Miehen käsittelystä en vielä tiedä. Tuskin hää itekkä käsitteli, ku oli keskimmäisten kans saunomas :-D Oli täs taas kaikkee harkkahäslinkii saunomisen lomassa. Kohta se tulee vongulle, se on varmaa!

Palaillaan astialle tuohon marsipaanijutskaan huomenissa. Jos ne ois jossain netis, niinku varmaan on, ni sais tän kätsysti kyllä...
 
Haidi kirjautumati
Perjantai huomenet
Pers vaan kipenee kipenemistään. Täytys vähän järjestellä paikkoja. Puolenpäivän jälkeen olis se työharjoittelun tavoitekeskustelu ja nekin paperit pitäs viel puhtaaks kirjottaa, eikä tää istuminen tee yhtään hyvää, älkää siis ihmetelkö jos häviän eetteristä.
 
joox3, kirjautumati
Jaahas...mitäs tälle päivää...?

haidi, voi sun ahterias, voevoe....paranisko yhtään,
jos teidän olio puhaltais sitä ihan läheltä...?? ;o)

Mitenkähän on Tehisken käyny iltasella....O..o

Papu; mitäs sulle kuuluu ja onkos se hoitotäti vielä vuoteenomana, vai...?
Laitas jotakin kuulumisia, pliide !!

Hei APUA ; meidän tytsy synnytti täs välissä kaksoset....Oiva & Alita,
piti oikein onnitella punastelevaa nuorta äitiä ;oD !!

Noh, ruotuun taas ( siis omaa (.) ...mulla ei mitään fiilareita edelleenkään,
mutta mietin tos yön pimeinä tunteina -heräsin kuvotukseen taas -kun aloin
tyttöä odottamaan,
silloin mulla ei kyllä tullu rinnatkaan kipeiks ennen viikkoa 9 tai 10....
enhän mä tahvo silloin tajunnut odottavanikaan,
kun ihmettelin vaan omaa huonoa kuntoani,ku ei mitään jaksanut...
ja vetelin kaksin käsin vitamiinia poskeen ( MYÖS P-vitamiinia reiluina annoksina )
sitten vihdoin tajusin testata, ja olin tosiaan viikolla 9 siinä vaiheessa jo...iiks.
Pojistahan mulla oli ihan heti rinnat niiiiiiiiiiiiiiiin kipeet, että.
Ja menkkoja odotellessa on kans aina.

Tää antaa taas uusia ulottuvuuksia tähän hommaan....

Mirella; lisäilet sitten ku ehdit, otat oliosta oikein edustavia kuvia ;o)

Jaahas...tyttö kiljuu, kaksosilla on kakka...huhhuh.
 
ohdakkeenkukka -töissä
Alkuperäinen kirjoittaja joox lisää ; PeeÄs Tehis:
Ai nii mut sähän oot siellä saunan lauteilla runk..eiku saunomas ;o)

Tipahdin - - -

Jos nyt pamahtaisi samantien plussaa raskaustestiin niin mulla se varmaan ois sitten jouluvauva..
*vilkasee laskuria*
Joo-o, hyvin kerkeisi vielä kotiutumaan ja paistamaan pipareita ennenkuin pukki tulisi, la ois 13.12. :}

Nuorimmainen on syntynyt vanhan kansan juhannuksena. Muut kiertää juhlapyhät kaukaa.

Haidi, pikaisia paranemisia toivomme!
 
joox vielä
Heehhehehehehhehhheeeee !..
Tyttö tuli sanomaan tähän viereen : " ANTEEKSI VAAN, Rouva Äiti, mutta
meidän vauvoilla on kakka housuissa, joten voitko MILLÄÄN lopettaa surffailuu ??!"
 
Titti*
Miksei aina voi olla perjantai perjantai...!!!! *loilotiloi*

Että hyvää huomenta vaan!! Viikon paras päivä sitten vihdoin saapui, kyllä aamulla venytytti pitkään sängyssä, huomenna saa onneksi nukkua! Kyllä on ollutkin tosi raskas viikko, lentsu vei kyllä tosiaan voimat.

Haidin täytyy sit varmaan venyä sinne lääkäriin kun ei hanuri meinaa parantua... Ei kyllä helpolla sua nyt päästetä, höh.

Mirellan olion kuvaa odotellaan, soita sinne Soneralle ja sano pari valittua sanaa, eiköhän se siitä... ; ) Tosi hyvä oli sun laivakuva, hattua nostan että viitsit sen laittaa, ite en tod omia laivakuvia ikinä kehtais laittaa, kuolisitte nauruun!! Ja ihan saletisti!!!

Lisää kahvia naamariin, ei vielä ajatus oikein luista...
 
mirella76 (taas)
Mun oli pakko laittaa et näätte minkälainen fressi nassu ja ilme on ku bailaa aamuun asti=)Ei sovi mulle,hehhhehahhaa.4tunnin unien jälkeen olo oli vielä kamalampi...joo,mut se siitä.Olio on siellä nyt lisättynä.Me ei kumpikaan ilmeisesti osata käyttäytyä,mä en laivalla ja olio kameran eessä.Pientä petrausta kummallakin.
 
Joox päivittää...
Tytöstä & Oivasta kuva laitettu ihan tuoreeltaan !
( poikavauvaan piti nimikin kirjoittaa,
että pikku äiti muistaa omien lastensa nimet sitten...)

Mirella...te ette vaan ole tarpeeks paljon käyttäytyny "huonosti" - vain
sillätavalla oppii katsos käyttäytymään paremmin,
kun aikansa harjottelee ....
Kiva kuva teidän oliosta, romanttisesti sumee.
 

Yhteistyössä