ISOmpaa pesuetta haaveilevat 17 ;o)

  • Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti
mirella76 (taas kerran)
jooxille ja tuoreelle äipälle hirmuiset onnittelut.Mullakin on jo 4 "lastenlasta" Jenna,Niilo,Nea ja mikäs se nyt olikaan...oottakaas ni kysyn...Ai niin,Inari.
 
Titti*
Mää oon jotenkin kattonut ihan väärin tuota mahd tulevaa joulun LA:ta.. Mistähän mä sen itelle sain 15. päivä?? Ohdakkeenkukan kanssa mennään ihan samoissa päivissä näköjään, 13. päivä näyttäisi mullekin jos nyt annettaisi mennä.. Mies jo aamusella sitä vähän ehdotteli... Mut jos Ohdakkeenkukkakin jouluvauvaa niin jos mekin... Äh, emmätiiä...

Vai on täällä jo lisäännytty!! Onnea vaan kaikille asianosaisille! ; )
 
Titti*
PIKAOPAS PAREMPAAN OLOON - JOKAISELLE NAISELLE

1. BIKINIKUNTOON HETKESSÄ!
Ota vaatteet pois. Pue bikinit päälle. Valmis.

2. EROON MENNEISYYDEN PAINOLASTEISTA!
Lopeta märehtimästä menneitä heti paikalla.

3. VÄHENNÄ TYÖTAAKKAASI!
Kieltäydy tekemästä enempää kuin pystyt. Piste.

4. TEE MIEHESTÄSI UNELMIESI MIES!
No hei, pientä rajaa. Ei tule onnistumaan, lopeta
yrittäminen.

5 NÄIN SAAN PAREMPAA PALKKAA!
Mene pomon puheille ja pyydä lisää liksaa

UUTTA KEVÄÄSEEN:

· HIUKSET: Osta marketista vaalennusväri ja pidä sitä
liian vähän aikaa päässäsi. Saat kivan keväänkeltaisen hiussävyn.

· VAATTEET: Leikkaa farkkujen lahkeesta 20 senttiä pois.
Tadaa, kevätcaprit!

· SISUSTUS: Pese ikkunat. Paitsi jos et jaksa, niin älä pese.

· RUOKA: Keväällä on ihana ostaa parsaa. Parsanippu säilyy jääkaapissa
pari viikkoa ja sitten sen voi kätevästi laittaa biojätteeseen.

· MEIKIT: Tänä keväänä muotia ovat kirkkaat värit Niin kuin viime keväänä.
Ja sitä edellisenä. Se viisi vuotta vanha oranssi luomiväri on siis ihan hyvä.

Näin helppoa se on, eikö?

 
Haidi kirjautumati
Eihän sitä malta olla kauaa pois, vaikka pers on tuhannen p*llun päreinä, kipeetä tekee mut kyl tää tästä, jos ei ala asettua niin meen päivystykseen ja pyydän lekuria tökkäämään puukon hanuriin.
Vai auttaskohan opettaja kohta jos pyllistäisin sille:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ei hitto kiire pukkaa vieläkin on ne paperit kirjoittamatta...nyt täytyy taas jatkaa. palailen kun ope lähtee.
 
Titti*
Ai niin, mun taitais olla parempi olla kattomatta telkkarii enää... Viime perjantaina vollotin sitä Ameriikan Idolssii ja eilen tuli Ameriikan Talentti jonka voitti Bianca Ryan, 11 v tytteli joka osaa laulaa aivan jumalaisesti!! Youtubesta sitten kävin kuuntelemasta kyseistä tyttöä ja tziizus kun taas tuli märistyä.. En kyllä ikinä ole kuullut mitään niin upeata!! Kannattaa käydä tsekkaa...
 
joox vielä
joo, mä tiedän ton tytsyn,
joskus ehkä vuosi sitte tuli s-postissa sellainen pätkä, jossa se laulaa.
on törkeen hyvä !!

Mut Titti hei; mä volisin eilen, kun tuli "luukusta lukaali " ---- huh huh.
Hyvä ettei olio kärränny mua heti johonki niuvanniemeen *%=o}
 
joox lisää
Hittohemmetti...nyt tyttö vaatii mua :" Annat tissiä mun vauvoille,
kun oot niiden serkku - ja serkut voi antaa toiselle tissii - sitäpaitsi näiden äidillä on nyt vähän hommia, ni ala antaa sit tissii jo...." =oD ( sit tyttö lähti "hommiin", eli ajelemaan autoilla ympäri kämppää )
Aika hyvä äiti...ehkä meidän pitää mennä hei tosissaan tonne ulos nauttimaan ihanasta auringonpaisteesta.
 
Tehotyttö.
Ehdin lukea, yes!
Ihanaa, täällä synnytellään. Onnittelut Joox-mummille, eiku siis serkulle :)

Aivan huiput noi ohjeet!

Just, ja Haidi pyllistää opelle, hieno homma ;-)

Siis väittääkö Titti, et hän on nähnyt jotain nimeltä mainitsematonta bändiä parempaa, ÄLÄ VIITTI!

Joo, runkuksi tais mennä. Neiti kylkiäinen päätti vallottaa tän muden. Isäntä tuumaskin, että taitaa olla tytöillä joku salaliitto :)

Mulla on MUKAOIREITA myös... KETÄ KIINNOSTAAAAAAAAAA (murkkua lainaten)!!!! Jos joku kiinnostunut ilmottautuu sillä aikaa, kun käyn tuon pikkuherran laittamassa päikkäreille, niin ehkä kerron ;-)

Se on moips.
 
Titti*
Ainiin, hmmm.. No toiseks paras Youtube-esitys!! ; D Sillä pimatsulla on vähän ikäetua teihin nähden... ; D

Juu kiinnostaa kaikki oireet, mullakin kerran niitä on eikä millään hellitä... No ehkä tissit on ihan vähemmän kipeet kuin alkuviikosta. Mut kyllä me viime ja toissa viikolla ihmeteltiin kaverin kanssa näitä mun oireita, mulla yleensä ekat oireet on ihmeellinen hajuaisti ja superhutera pää. Pojan kanssa meinasin polttaa kämpänkin kun duunista tullessa laitoin ruokaa ja menin kolmeksi (!) tunniksi pötkölleen ja herättyäni huomasin että levy on edelleen päällä... Ja olohuoneesta asti tiesin aina mitä syödään keittiössä ihan hajun perusteella. No, hajuaisti on vähän hellittänyt mutta pää on edelleen kuin Haminan kaupunki...

Ja Tehiksen viikon tauko ei ole mitään, meillä on jo kolme viikkoa täynnä... ; )
 
Papu75*
Apuuuva! Mä siis ihan oikeesti tipun kärryiltä... kops..

Jooxista mullut mummuserkku eiku serkkumummu, siis Rouvaäiti???

Kovasti plussautumista olis ilmassa?!?!

Parhaat ohjeet mitä oonkaan nähnyt! Jes!

Ja mitä, Haidilla ei perä tule kuntoon, pöh! Jos tosiaan olio puhaltelis ehtoolla oikeen antaumuksella? Toivottavasti nyt lähtis ihan oikeesti paranemaan!

Tehiksellä oireita????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Jahas, mulla ilmeisesti on auttanut nuo niin epäsäännöllisesti otetut helokit, että täti saapui tänne ihan ajallaan ja ilman tuhruja, merkillistä!!!! Eli, helokkeja kehiin, auttaa ihan vissiisti myös plussailuunkin!!!!!!!!
Nyt on kuulkaas sellainen homma, että lahjoin tädin sipseillä ja suklaalla että jää meille nyt vähäksi aikaa, ketkäs kaikki jäisi ilman tätä 'ah niin ihanaa vierailua?

Jaiks gottago, mummu vartoo nuorimmaisen kanssa kaupungissa että äitee pääsis töistä... (eli hoitotilaanteesta ei ainakaan selkiä mitään seuraavaan kolmeen viikkoon)
 
joox kiittää
Kiitos, Papu !
Saat pitää tädin teillä.
Et ainaskaa meille lähetä, ethän...?

Se on muuten kumma juttu toi työnteko,
kun se perskele häiritsee tät harrastamista niin kovasti.
Mäkään en taas ehi surffailemaan tänään ku illalla sit vasta.
Nyt kun tuo nuori äippä vielä syö alakerrassa, nopaa piipahdin vaan.
 
Tehotyttö.
Yes, satu luettu, poitsu nukutettu ja oman isukin kanssa jo puhelukin puhuttu. Tää on taas niitä päiviä, kun kaikki loksahtelee paikoilleen.. Mutta tulen kohta kertomaan niistä oireista. Pitää hoitaa pari jutskaa ja keittää kahvia.

Voi HIMPULANHIMPULANHIMPULA, täti töräytti Papun tykö :-( :-( :-( Mää en ala! Haleja<3
 
Haidi kirjautumati
Papu laita se akka tulemaan tänne seuraavaks, sillä huomenna menee viimonen tätinhoukutusnappi (primolut) että tänne sen suunta olis seuraavaks.
Nyt on kämppä siistitty viikonloppu kuntoon, hyvä täs on siivoilla jne. kun tuota istumista pitää välttää, eikä nyt huvita sängyssäkään maata. Jotain positiivista siis tässäkin vaivassa:)
Tulis nyt se opettaja niin pääsis siitäkin hommasta eroon, seuraava koitos olis sitten työharjottelun arviointi muutaman viikon päästä, mutta se on helppo homma nyt kun ei ole näyttöä.
 
Tehotyttö.
Niin, niitä MUKAoireita...
Ensinnäkin pieni pikakurssi siis tästä meneillään olevasta "kierrosta".
Ekan kerran mulla oli ovisolo jo joulukuun lopulla, heh. Tammikuun alussa ihan pientä tuhruilua, ihan muutama pisara vain. (Synnytyksestä tuolloin 2,5kk, jälkivuodosta muutama viikko.) Koko tammikuun ja helmikuun on jomotellut aivan ovismaisesti. Tilasin niitä ovistestejä ja r-testejä. Viimeisen o-testin tein 12.2., jolloin vahva viiva. R-testit näytti siis negaa. Testannut olen siis uudelleen 29.2. ja 6.3. (muistaakseni). Kaikki negaa. Mahdollista on, että tuon vimpan o-testin jälkeen on mennyt about viikko ovikseen, näin oli viimeksikin kun testasin ja tärppi kävi (ultrassa varmistui).
Ja oireita siis... Siis MUKA.
Noi nännit tosiaan on oudot. "Munasarja"vihlonta on palannut tauon jälkeen. (Viimeksi raskaana ollessa naureskelin, että jollen ois plussaa saanu testiin, niin luulisin oviksen olevan TAAS.) Illalla paleli, yöllä heräsin paleluun. Joo, tiedän, voi olla flunssa tulossa! En ole muuten lämpöjä mitannut, mutta lapset ovat tässä jonkin aikaa tuntuneet viileiltä omaa poskea vasten (paitsi kuumeisina nuo pienet!)
Aivan kuin olis ollu silmätulehdusta parisen viikkoa, silmät oudot.
Ensi viikolla testaan, jollei nyt mitään mullistavaa tapahdu. Mielellään ottaisin kyllä sen tätösen nyt tänne. Meillä tulee siis Haidin kanssa RIITAA??? :)
 
Papu75*
Perskutarallaa, kiire näitten töiden kanssa tosiaan, ei ehdi kunnolla paneutua tänne virtuaalielämään ;) (<-----Joox..)

Tehiksellä menee kyllä merkilliSeksi nuo olot (runksauna???? Vai veti likat yhtäköyttä, hih!) Eipä kai tuossa muuten mitään merkillistä olisi, kun ei niin pitkä aika synnytyksestäkään kuiteskaan ole... mutta se ovis plussa?.. hmmm.. Testiä odotellessa.

Luulisin, että tällä kertaa pääsenkin sutjakkaasti tädistä eroon, kun tuli niin reippaasti. Laitan kyllä halukkaille eteenpäin ja lastaan vielä lisää sipsiä ja suklaata (Mitä mulle sitten jää!!!!?????) mukaan, ettei harhaudu polultaan!!!!

Oikeee hyvää viikonloppua kaikille, nyt mä lähden taas matalalennolla kohti cityä nääs!
 
Haidi kirjautumati
Tehis revitään se akka kahtia puolet sulle, puolet mulle...sit siitä ei enää olekkaan ketään kiusaamaan päästään kaikki samaan vauhuun sit kevätkesän aikana:)
Mihinköhän se opettaja hävis, sen olis jo pitäny tulla. Kohta lähden kauppaan, en minä ala koko päivää sitä kyttäämään jos ei kerran sovittuna aikana tule.
 
Tehotyttö.
Naatiskelen täällä kaffetta ja jädee. Ihan kohta alan hommiin, juu juu!

Siis vaikka olis minkälaista monikakkulalaisuutta, niin ei kait nuo o-testit vahvaa viivaa näytä, jos ei mitään meininkiäkään ois vielä hormonitoiminnasta???? Siis mun pienet aivonystyräni ei ainakaan millään voi ymmärtää, että toi ei olis merkki mistään.
Ja siis aina ennen on menny synnytyksestä 9-12kk ennen ku on menkat alkanu. Mutta tällasta jomottelua ei ole ennen ollutkaan.. Siks mä ne testit hankin, että näkisin oonko oikeessa. Mua ärsyttää ihan sikana tää tilanne!!! Haluis tietää, missä mennään. Ja vieläkin kaivertaa vähän se, että voisko imetys tehdä sen, ettei r-hormonia eritykään pissiin ja testit ei näytä???

Pliis, laita Papu se täti tänne ja kiitos suklaat myös :-D
 
ihan joku muu..
Kyllähän nuo ovistestit voivat näyttää plussaa ilman ovistakin. Nehän kertovat vain kohoneesta lh-tasosta, eivät ovulaatiosta. Ja pco:ssahan lh-taso on usein koko ajan koholla. Imetys ei vaikuta r-testin tulokseen eli jos on raskaana ja hcg:tä on, niin näkyisi testissä kyllä.
Ehkä elimistö vielä toipuilee synnytyksestä ja siksi noita "oireita" on. Ihmisen mieli on lisäksi vahva eli jos haluaa uskoa raskauteen niin kaiken, jopa silmien oudot tuntemukset, saa liittymään mahdolliseen raskauteen.
 
Tehotyttö.
Sehän tässä se pointti onkin, että sitä raskautta EI NYT oikein edes haluta. Nega r-testissä on ollut huokaisun paikka! Epämääräiset oireskelut eivät ole kadonneet, joita siis pidän ovis/r-oireina. Mulla hyvin toisiaan muistuttavia.
Taustailija ei nyt siis ollut ihan perillä tästä tilanteesta, mikä nyt ei ole mikään ihme:)
Todella toivon, että tuo imetysasia on kuten kirjoitit. Siitä vain googlettamalla jotakin löytyi... En todellakaan haluaisi huomata olevani raskaana rv 15 tms.
Sen pari kertaa, mitä aiemmin olen o-testejä kokeillut, on vahva viiva tullut vasta ovisksen tienoilla. Muuten hailakkaa...

Edelleen tilailisin vasta sitä aikaisintaan kevätvauvaa tai sitten ei ollenkaan :)
 
ihan joku muu..
Kyllähän ne sun ovis/r-oireina pitämät tuntemukset voivat olla ihan täysin muutakin. Mutta jos noin huolettaa niin kannattaahan niitä r-testejä tehdä aina välillä. Ja jos kerta lapsi ei olisi toivottu niin olisiko vaikka kumeissa mitään järkeä??
 
Tehotyttö.
Tää tyttöjen salaliitto todella toimii :)
Piti alkaa jotain tylsiä kotitöitä tekemään, niin neiti heräs..
iionn (<------neidin terkut)

Niin lisäys vielä tuohon lyhyeeseen oppimäärään, että tuo Apteekin testi 29.2. näytti reilusti testiajan ulkopuolella tullutta hailakkaa haamua. Ilmeisesti ja toivottavasti siis kemiallinen reaktio???
Ja vielä siis muistutan, että plussa ei toiveissa, mutta ei täyskatastrofi (paitsi ehkä hetkellisesti..)
 
Tehotyttö.
Hih, tuota kumiehdotusta osasin odottaa... :-D
Kokeiltu on, muttei oikein nappaa. Ja kun on ajatus, että EHKÄ se viides vielä saa tulla, niin katotaan mitä se luonto tuumaa.
Ennen on tosiaan henkinen ehkäisy toiminut. Siihen nytkin luotan ;-)
Ensi viikolla testaan, kun edellisestä alkaa olla jo pari viikkoa...
 
toinentaustis
Alkuperäinen kirjoittaja Tehotyttö.:
Sehän tässä se pointti onkin, että sitä raskautta EI NYT oikein edes haluta. Nega r-testissä on ollut huokaisun paikka! Epämääräiset oireskelut eivät ole kadonneet, joita siis pidän ovis/r-oireina. Mulla hyvin toisiaan muistuttavia.
Taustailija ei nyt siis ollut ihan perillä tästä tilanteesta, mikä nyt ei ole mikään ihme:)
Todella toivon, että tuo imetysasia on kuten kirjoitit. Siitä vain googlettamalla jotakin löytyi... En todellakaan haluaisi huomata olevani raskaana rv 15 tms.
Sen pari kertaa, mitä aiemmin olen o-testejä kokeillut, on vahva viiva tullut vasta ovisksen tienoilla. Muuten hailakkaa...

Edelleen tilailisin vasta sitä aikaisintaan kevätvauvaa tai sitten ei ollenkaan :)
Muistaakseni kirjoitit ex-kermit ketjuun, että ärsytti nähdä yksi viiva testissä.
 

Yhteistyössä