ISOmpaa pesuetta haaveilevat 18

  • Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti
Titti*
Titti 37 v, tyttö -97, tyttö -99, poika -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93
Haidi 31v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Iltaruska kaksospojat-88, poika-92, tyttö -93 km06
Ohdakkeenkukka -80, t -98, p -00 ja -03, mies -71 + vknloppulapsoset t -98 ja p -96
Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset
Tehotyttö :) ks. tiedot jo synnyttäneistä

Plussanneet :

Mirkku 32v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 La 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 La?


Jo vauvan saaneet :
Kata 33v, poika-94, kaksoset (t+p)-99, tyttö-05, LA 1.6 Poika syntyi 29.05.2007
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007
ÄssÄ 28v, tytöt -00 ja -02, km11/06,Tyttö syntyi 20.9.2007( LA 20.9.)
Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Safiiri 35v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, LA 24.2
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03
 
Haidi kirjautumati
Titti vihmeränä laittanut uuden ketjun pystyyn:)
Minä sain opettajan ovesta ulos...keskustelu keskusteltu, mukavaa oli huomata, että samoilla linjoilla ollaan, eli oppi on päähän mennyt jopa meikäläisen luupäähän.
Lapsukaisia tässä kolusta kotiin odottelen ja olla möllötän, ei ihmeempää tekemistä, jos vaikka kattos nauhalta eilisen rimakauhua ja rakkautta, iltapäivän ratoksi.
Myöhemmin vois viettää kainaloiltaa kunhan olio kotiutuu ja käy suihkussa pesemässä "rahanhajun" pois...eli hikensä mitä töissä valuttaa.
Jos en palaile enää eetteriin niin viikonloput arvon rouville.
 
Titti*
Oli niiin pitkä toi edellinen...

Mä oon täällä miettinyt että alkaako mulla jo tulla ovisoireita??? Eilen illalla tuli vähän jo sellainen olo että pitäis päästä peuhaamaan, eli p***ttaa ihan sikana...! ; ) Muistan jostain vaan lukeneeni että kun munikset tulee vuorokuukausina vasemmalta ja oikealta puolelta niin jos joku kerta toinen ovis myöhästyy niin seuraava voi kuitenkin olla ajoissa, you know?? Eli mulla edellinen ovis oli noin neljä päivää myöhässä niin nyt jos se olis ajoissa niin olisi jo maanantain tienoilla normikierron mukaan... Ainakin oireet alkaa viittaamaan siihen... Saas nähdä....
 
Haidi kirjautumati
Sama pää kesät talvet niin ei muista mitään...mun piti teille laittaa, että oletteko tilanneet täältä www.kotitestit.com testejä? Aika huokeita ovat ja tulevat nopeasti, usein kahdessa päivässä. Eikä kylän juoruakat saa selville mitään:)))
Jos tilaatte ovistestejä niin valitkaa se sininen jossa lukee ammattikäyttöön...niitä samoja käyttää esim. TK:n labrat jne. Se on aivan yhtä helppo käyttöinen kun ne ns. kotitestitkin, mutta reagoi herkemmin, en enää muista niitä arvoja, mutta herkempi on kuin se kotikäytöön tarkoitettu. Ja mikäs sen tärkeempää meille kun saada tieto aikaisemmin:)))
 
joox3, kirjautumati
Tsiisus , hei !
Ka-ve-rit.... mä oon pari tuntii vex ja tääl käy armoton sutina !
Tehiksen fanitkin on löytäny meidät...oh-hoh- ja hoi-jaa.
Ne on aina niit viisaampii, jotka ei tiedä mitään, mut kommentoida tarvii.

Pitäkää se akka, saatte vaik suklaatitkii pitää.
Mä lähetän vaikka lisää, jos kesken loppuu....
meillä oli niin suloisen ihana päivä tytön kans ( hei; mun EKA päivä Mummina, he !! )
et taas tuntuu, et tulis vaikka kuus ipanaa vielä.....
huomenna tietysti voin olla ihan jotain muuta mieltä...

Haidilla sujuu loistavasti noi opiskelut...voi oispa musta ollu moiseen,
mut ei niin ei.
Elämä kiinnosti / kiinnostaa paaaaaaaaaaaljon enempi.
Mä oon kade aina kun joku jaksaa opiskella ja tosiaan pärjää...nih. kade .
Älyttömän ihanasti sanottu toi " vihmeränä "....;oD nauratti sikana taas.

Mulla muuten joskus oli käytössä ovistestejä pitkäänkin,
koskaan ei näyttäny mitää oviksia, vaikka olikin.
Merkkiä en muista, ostin ne suoraan helsingin väestöliitosta.
Ostivat käyttämättömät testit sitten takaisin, kun ei enää tarvittu.

Mutta mulla kai näkyy jotenki huonosti noi lh:t ja äo:t...jamitäniitänytolikaa.... ;o)

Jaa nyt se olio jo tulee himbbee...kauppaanki pitäis..äh.
Ensviikolla apteekkiin, jos mitään muutosta ei tilanteeseen tule...dippadidappadiduuu

 
joox lisää
Ihanaa, kun on taas havahduttu ahkerammin piirustelemaan viestejä tännekii;
katoin piruuttani, niin toi ed. ketju oli aloitettu 3.3 ja siellä oli yli 320 viestiä...
hyvä,hyvä !
 
ohdakkeenkukka -töissä
Titti, jos p**ettaminen on viksen oire niin mä en kyl tajuu miksi mulla se iskee pahimmin aina tädin vierailun jälkeen..meillä alkaa hedelmälliset päivät ensi viikolla. Voi miesparkaa..

Ehhehe, niin hauskaa kun käydään kommentoimassa toiseen ketjuun ihan asiaan kuulumattomia juttuja :D
Jos pitää päätään aukoa niin NIMET KEHIIN!
 
Titti*
Okukka (sorry lyhennys, sulla niiiiin pitkä nikki... ), MULLA se on ainakin oire oviksesta, nykyään muulloin ei petitouhut jaksa kiinnostaa ollenkaan... Olenkin ajatellut että luonto vetää tän variksenpojan puuhun kun jotain kolme-neljä päivää ennen ovista voisi kaataa äijän jo eteisen lattialle... Ja sehän ei kyl pane vastaan, tai siis panee mut ei laita... ; D
 
joox vielä
Ilmottaudun kans tohon samaan jengiin,
eli kun ovi lähenee, niin p***ttaa niin p*sti....
Toi kestää mulla n.4-5 päivää aina.
Joo-o, Titti on oikeessa, se ON luonnon keino saada meidät ihmiset
lisääntymään. Näin O.
 
Tehotyttö.
Yes, yks veski kuurattu.
Hei, mites muut poikien äidit. Joudutteko välillä pitämään oppituntia kepin heiluttelusta veeseessä? Hitto, minen ymmärrä mikä siinä on niin vaikeeta. No, en oo koskaan omaa saanu käsissä pidellä, ni en kai sit tajua.

Juu, ovis panettaa, niin täälläkin. Ihan tälläi nätisti sanottuna. Mulla ei hirmusti ole himoja ollu tässä viime aikoina, niin sen puoleen vois kuvitella ettei ovista ole vielä ollu. Tai oikeestaa, on välillä semmosia ihme kohtauksia ollu. Kerrankin Prisman hyllyjen välissä iske ihan kauhee pnetus päälle. No eihän siellä ollu ketään pantavan näköstä lähimainkaan. Kyl se sit ohi meni.

Vielä taustiksista sen verran, että mun mielestä tuo eka vierailija oli ihan asialinjalla! En sitä pitänyt mitenkään ärsyttävänä. Ihan asiaa puhui, eikä ollut ihan mun historiaan niin perinpohjin paneutunut kuin tää toinen. Mutta kerron teille joskus paremmalla ajalla suljetulla yhden jutskan...

Hei ne Jooxin marsipaanit. Nii, onks ne jossain netissä. Kato sieltä sen saa suoraan tänne. En oikein voi niitä omaan albumiin laittaa, kun se taitaa olla muutenkin vähän täynnä. Ja kun en tällä omalla koneella saa niitä sieltäs spostista, en tiä miks!

Ei se täti Joox sinne tule. Ku me revitään sitä Haidin kanssa hampaat irvessä kahteen suuntaan...

Lyhyeen oppimäärään vielä sen verran, että sillon vahvan viivan aikoihin oli myös ne mulle tyypilliset ovisoireet; päänsärkyä, tissien nipistelyä ja limailua. Ja ton jälkeen alko kivuton ja kuiva kausi. On siis todella vahva fiilis, että se ovis sillon oli. Täytyy taas tota kalenteria plarata, et mites se nyt menikään... Vaan eipä todellakaan haittaa, vaikkei tulis plussaa eikä menkkoja ja oisinkin väärässä!

Se on mentävä jatkamaan... Kohta pitäs sapuskatkin heittää.
 
ohdakkeenkukka -töissä
On muuten pitänyt sanomani, että vaikken paljoa suljetulla kirjuuttelekkaan niin luen kuitenkin kaikki mitä sinne raapustelette (tulee mulle sähköpostiin)

Titti, ei mitään.. saa mua lyhennellä, kunhan ei ala kuitenkaan kukkikseksi kutsumaan :D
Nikki juontaa mun sukunimestä. Tai äidin tyttönimestä siis jonka pöllin itselleni ja muksuilleni kun ero tuli. Tykkään kauhiasti. Ja kohta pitäisi luopua *niiisk*

 
mirella76
Jippii,Tehiksellä on faneja...oiskos joku fanikerho nyt paikallaan?=)

Mietin täs just et mitä pistää päälle ku mennään tuon olion kanssa syömään ja sitten leffaan ja yöksi hotelliin...on siis vuosipäivä kyseessä.8 vuotta yhteiseloa,ja monia vielä edessä (toivottavasti).


 
Titti*
Mä pidin oman sukunimeni tällä kertaa naimisiinmennessäni... Periaatteenani oli että kaikki meidän perheessä on isiensä nimisiä. Ja niin on, minäkin!! On sen verran harvinainen sukunimi etten enää halua siitä luopua. En mä muutenkaan voinut olla vain nuorimman lapseni niminen, tytöt olis saattaneet pahastua ja tuntea itsensä ulkopuoliseksi.

Mitkä ihmeen Jooxin marsipaanit???
 
Tehotyttö.
Risotot hellalla... tai siis toivottavasti kattilassa. Pikakäännös täällä, jos ei enää ennen maanantaita kerkiä.

Jooxil on sellasii hienoi marsipaanei kuvina.

Fanklubi on jo perustettu ajat sitten :) Uudet jäsenet ei tietenkään tiedä. Syyskesällä -06 tulin tänne haaveilijoihin ja perustin tän ketjun. Kirjotin myös parissa muussa haaveilijaketjussa. Alusta asti on tuota fanitusta ollut. Lyhyt oppimäärä: mulla ei saa olla oireita, olen ärsyttävä jne jne. Mua varten on täällä perustettu ihan omia ketjujakin. Että sellasta. On aika hienoo olla melkein niinko julkkis :-D Kaikki varmaan elleissä tietää tehiksen, kiitos aktiivisten fanien, heheh :)
Mutta pitää muistaa, että ihan aiheesta vetävät herneenpalkoja nenuihinsa. Sillä jos mulla napsahtaa plussa toivottuna tai ei-niin-hirveen-toivottuna, on se joltain taustailijalta pois! EIKÖ??????????????????????????

Mukavaa viikonloppua, jos ei enää ennen törmätä.
 
mirella76 (taas ja erittäin myöhässä kohta)
Voe Tehis,sie oot julkkis=)))))))))))Nyt kaik fanit,katse tähän viestiin hetkeksi...haloo,onko siellä nupissa ketää kotona?Onko sulta pois jos joku tulee raskaaksi tai miettii ovistaan?Katsos,ei kenenkää tartte teiltä lupaa kysyä et saako nyt sit tuntea näin...ja mä paskanmarjat välitän siit et mitä mieltä joku sit on jos mä jotain tunnen.EVVK!Tehis on loisto tyyppi PISTE!!
 
Haidi kirjautumati
Siirrän tän taas tänne, niin ei tarvii ettii monen mutkan takaa http://groups.msn.com/Isotpesueet.

Ai tehiksellä on fanclub...mul oli kans aikoinaan toisaalla ja sehän oli hubaa touhua, aikani kuluksi lisäsin välillä vettä myllyyn ja taas sain makeet naurut.
Perustin lopuksi niille ihan oman ketjunkin, eikä kukaan tajunnu et se perustaja olin minä...vieläkin siellä juttu käy kuumana ja uusiakin näkyy aina tulevan porukkaa...kyllä mä olen niin PRO (lainaus nuorisolta).

Oliota tässä kaupasta odottelen...sit näkee mitä meil tänään syödään, olen ollut laiska sapuskan suhteen kun en oo vielä mitään tehnyt.
Kuopus halus kaurapuuroo:9 ja nyt sitä onnellisena tuolla syö mustikoiden kera.
Esikko popittaa taas nupit kaakossa, kohta joku naapuri kitisee kun bassot jytkää, mut viittaan vaan kintaalla, päiväsaikaan saa elämän äänet kuulua.
Keskimmäinen lähti naapurikuntaan seurakunnan nuorteniltaan...hyvä välillä käydä kuulemassa herran sanaa:)))

Käviks kuka kuuntelee sen vonkaus-biisin...sitä olis hyvä soittaa olioille:)
Tää biisi löytyy helpommin YouTubesta kun kirjoittaa hakuun beibi älä vonkaa.
Tästä tulee selvästi meidän ketjun tunnusbiisi, jonka kaikki ketjulaiset opettelee ulkoo:)))
Kaikessa yksinkertaisuudessaan tää kolahti ja kovaa:))
 
Tehotyttö.
Meinasin just tulla vielä heittämään ton linkin. Haidi oli nopeempi :)

Enpäs muistanu käydä kuuntelees.. Täytyypä muistaa.

Joo, toi fanitus on kyllä hauskaa! Eikös tännekin sillon kuumimmillaan joku tiukkapipojen ketju perustettu vähän noiden mun fanitusten jälkimaininkeina.

Mirella, ei kannata hirveesti puolustella. Nimittäin siitä tulee sanomista sit seuraavaksi! Kato kaikki täällä aina vaan puolustelee muaaaaa :-D

Nyt ootellaan isukki kotiin ja neidin käyn hakemassa jalkkistreeneistä. Alkas kyl olla kohta pyöräilyaika!!! Lähdetään sitten kauppareissua tekemään vaunuilla&rattailla. Se on näky, kun reput selässä vaunut piukassa pussukkaa tallustellaan kylän halki :)
Heipsun!
 
joox Galluppiin
Juu, Tehis.
meillä olen kyl kovasti yrittäny opettaa, että pojat voi , saa ja oikeestaan
TÄYTYY pissata sisätiloissa istuen pöntöllä.
Meillä kaikilla kolmella se lerssi tuntuu heiluvan suuntaan ja toiseen,
pönttöön osuu just 2 tippaa, loput seinillä ja lattioilla.........
ja kuka siivooooo ??!!
- no Äitipä tietenki.
Viimeks kauheen huutokonsertin jälkeen ( kesti siis 2 päivää ! )
meni ukko ja siivos yhden vessan.
Sen pienemmän, ja VAIN pöntön vierustan.
Isompi jäi mulle, ja loppusiivous pienemmäs.
Olin tooooooooooooosi ilonen.

Tuntuu se olevan supervaikeeta pidellä sitä nakkiansa niin,
ettei seinille lentele....prskl !

Jaa, mun täytyy toi vonkausbiisi käydä kuuntelemassa ku ei oo korvia liki....
siis ens tiistaina, heh....josmävaanmuistan.

Ne marsipaanit on sellasi aihania kuvia, koitan saada joteski ne suljetulle kuviks.
Tai s-postissa kaikille vaik.tai jotain.
Tehikselle sen aiemmin laitoin, mut saanksmä sen teille muillekii jotenki ?
Täytyy taas mennä opiskelee niitä kompuutterimaailman saloja...

Mirellalle onnistuneita treffejä ja onnea vuosipäivän johdosta !!

meilläki meni just tasan 6 v. yhdessä-päivä,
joten sitä kriisivuotta alotellaan tässä...ainahan sanotaan,
et se 7:s vuosi on pahin. Ja niin on mulla aiemmassa elämässäni ollukkii...kääks.

Jippijeijippippiiii...
olio toi mulle lahjan: sen IHQ:n uuden Muumi-sarjan Mymmeli-mukin ;o)
Se on ihana !!
( sit se heti sano, et tarvii saada lokeroo, ku toi lahjanki....
no way...emmä tollasilla lahjuksilla vielä lämpee...)

Lisää tuonnempana taas , täällä lapsukaiset on toistensa tukassa kiinni...gottago !
 
Tehottö
Sen verran piti vielä tulla lisäämään, että noista oireistahan itsekin alunperin käytin nimitystä MUKAOIREET. En todellakaan usko niiden olevan SITÄ, vaan ihan pelosta johtuvaa ;-)
 
joox lisää ; PeeÄs Tehis
"Kerrankin Prisman hyllyjen välissä iske ihan kauhee pnetus päälle. No eihän siellä ollu ketään pantavan näköstä lähimainkaan. Kyl se sit ohi meni."<---Tehis

Nonni. Sun olis pitäny mennä Cittariin .... siellä ne kaikki pantavan näköset käy
( vai onx mulla vaan outo maku ?!? )
 

Yhteistyössä