ISOmpaa pesuetta haaveilevat 18

  • Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti
Tehotyttö.
Pikasesti.. Vaatekaappiprojekti menossa ja tuo tyttökin tuohon taas vähäksi aikaa heräsi.

Siis tosissaan, kyllä tuo Titti nyt kyydissä pysyy ihan varppina! Ihanaa ihanaa <3
Ihan tässä tulee sellanen olo, että pitäiskö itsekin pyrkiä junaan mukaan..

Haidille lähetetään nyt ne tositsempit matkaan! Eikun kyytiin vaan heti, eiks juu.

Voi että kun saatais Joox ja Papukin siihen. Auttaisko isot puhinat,PUUUUUUUH.
Tuo ukon kellistys tietty auttais kovasti Joox ;-)

Täällä pitkästä aikaa oli eilen kumi käytössä. Lähellä oli taas tosiehkäisykin, kun molemmat pienet tuhisi sängyissään.. Mulla vaan ei paikat tota kumia kestä :-( Ton imetyksen takia on limakalvot niin ohuet, että parempi ois isännän sitten vaan tosiaan runkata, jos ei kumitta voi touhuilla. Tuohan oliohan kyllä touhuis, mutta mä haluan nyt ehkästä sitä jouluvauvaa. Kun ei tosta hormonitoiminnasta ole siis tietoa, että mitä ja millon tapahtuu. Nyt reilu viikko ilman ja sitten voikin taas jo kumitta hyöriä, EHKÄ :)

Jaahas, pitää mennä. Palaillaan.
 
Haidi kirjautumati
Etsin tuossä äsken tytölle yhtä valokuvaa laatikosta ja löysin samalla yhden mahakuvan vuodelta -94, skannasin sen koneelle ja vähän rajailin kun asusteena oli sairaalan side ja kuminauha:) tyrkkäsin kuvan suljetulle. Tuo maha oli mielestäni suuri, mutta ei niin suuri kun kuopukselta.

Olo alkaa olla jo ok, enää ei tarvitse joka suupalan jälkeen juosta pöntölle istumaan, josko tästä huomenna jo töihin lähtis, sillä perjantainahan tuo loppuu koko harjoittelu.
Maanantaina alkaa taas istuminen koulussa, joten tännekkään ei ehti taas kun aamuyöstä pikaseen kääntymään...yritän kuitenkin jossain välissä.
Jos aletaan olion kanssa kulkemaan samalla kyydillä, vierailuni täällä harvenevat, sillä yhtäaikaa kun kotona ollaan, ei tee mieli kaikea kirjoitella kun tulee niitä olanyli katseita:(

Jatkan tukan miettimistä...grrr...vaikeeta!!! Parturi viideltä, aikaa on vielä jäljellä...taidan alkaa piirtää ruutupaperille ihan omaa viritystä:)
Katotaan ymmärtääkö parturi toista parturia piirrosten suhteen...laitan sit kuvan suljetulle mikä oli lopputulos...no enkä laita!!!
 
Haidi kirjautumati
Mun tämän päivän horoskooppi:

Tunnut nyt tietävän mitä olet tekemässä. Älä anna kenenkään hiljentää vauhtiasi tai murentaa uskoasi, sillä tänään on etenemisen aika. Vie suunnitelmaasi eteenpäin luottavaisin mielin.

Voi kun tuo kestäs pidempään kun vaan tämän päivän:)
Kukas meistä on kaksonen...saanko seuraa tähän toivon ylläpitämiseen?


 
joox lisää
Pakko lisätä tähän, kun aina ihailen nuita pikkupallero-massuja....
oon pyhästi luvannut oliolle,
että jos vielä joskus oon raskaana,
niin oon sillai kauniisti, ihanan pikkupalleromasun kanssa vaan kuljeksin täällä...
( niinku kaikki ne muut )
etten aio olla sellanen kerrostalon levyinen navan kohdalta...
arvatkaa, nauraako se ??!
 
ohdakkeenkukka - töissä
Aprillipilalle synttärionnitteluja.

Titti, kyllähän tuo kyydissä pysyy. Eikös se niin menny, ettei välttis jouluvauvaa :D joten sillonhan se tulee :} ihana juttu

Saas katsoa josko ne roskishaamut muuttuisi vielä parempaan suuntaan..sitä odotellessa..oviksen perusteella menkat voisi alkaa tänään, mutta viimeistään perjantaina ovat myöhässä.
kp 26/28
 
joox vielä häiriköi....
Mites tää mun skooppi?
( ja muistaakseni parin muunkin täällä )

SKORPIONI 24.10. - 22.11.
Nostat jalkasi polkimelta ja näet, että kone kulkee itsestäänkin. Älä pidä kiinni kaikista langoista. Anna muillekin valinnanvapautta.

 
Haidi kirjautumati
Kukas se pyysi tuoreempaa kuvaa tuolla suljetulla minusta...siellä se nyt komeilee (kauhistuttaa), ihan ite teitä varten nappasin äsken ja totesin, että kyllä on todellakin aika mennä parturiin...jos ehdin niin laitan jossain välissä sitten sen uuden tukan sinne mikäli siitä tulee edes siedettävä.
 
Tehotyttö.
Tunnustan Haidi, minä vaadin.. Täytyypäs lähteä kurkkimaan.
Itsekin tulin kyllä just sieltä. Lisäsin nimittäin vähän vanhempaa kuva-arkistoa:)

Ja mun piti olla jossain ihan muualla taas... Äsh! No, olen tänään sentään oman vaatekaapin käyny kovalla kädellä läpi. Jätesäkillinen roskiin :) Pitää vissiin kaupoille lähteä...

Tekstiviestijupakkaan en nyt viitsi ottaa enää kantaa lainkaan. Ärsyttää koko juttu!
 
safiiri,
Hellouta ihan julkisestikki pitkästä aikaa! Lukaisemassa oon täällä käyny aina sillon tällön, mutta niin mukamas kiirusta pitää että hyvä ku tuonne ex-kermeihin ehtii käyä raapustelemassa.

Vaan nyt on ihan pakko!

ONNEA SATATUHATTATSILJOONAA KILOA TITILLE! Itte en oo koskaan tuota testiä käyttäny, mutta päättelisin että siinä kököttää positiivisen r-testi :)

Samaan syssyyn ilmottaudun Ohdiksen roskisten vahvistumisen jännääjäksi. Muutama päivä vielähän sulla on ennen ku täti on virallisesti myöhässä. Hulluna peukkuja pystyssä täällä!

Laittakaas nyt hyvät naiset tuo plussapuhuri oikein tuulemaan. Ilouutisia muiltaki ootellaan.

Safiiri
 
Papu75*
Mun horoskooppi ei kyllä tiennyt mitään. Eilen oli ilttiksessä osuva horoskooppi..muttemääsitäenään muista.

Hyvä Haidi, kuvat ennen ja jälkeen! Mene hieman aikaisemmin sinne kampaajalle, ehdit selailla siellä niitä kirjoja.

Äääh. ei ole helppoa.. karpalomehu kyllä autta noihin virtsisonkelmiin, mutta kun se rupeaa närästää!!!! Mäenkestätätätätätätä!
 
Kesä1
Hei,

Tehotyttö tänne patisteli kertomaan, kun ollaan samoja heinikiä vuodelta 2005, enkä tosiaan ole tälle palstalle kertonutkaan, että kolmatta meillekin nyt odotetaan! Nyt on menossa 13.rv, siis 12+5 taitaa olla tarkalleen. Minä väännä lopputyötä, koko ensi kesänkin, ja tarkoitus olisi saada ainakin isommat opinnot valmiiksi ennen La9.10.

Täällä voidaan hyvin, vaikka kohdunpohjaa mitattiinkin JO eilen lääkärissä, ja se oli kyllä suhteessa niin valtava, etten tiedä miten tämä kaikki mahtaa oikein päättyä! Ja kun tosiaan tunnen jo liikkeitäkin. Olen sellainen leveälantioinen ja rakenteeltakin sellainen, että raskaus ei ole kyllä keneltäkään enää salassa, vaikka lähtöpainoni olikin normaali. Että sellaista se on...ja turvotus on kauhea, paino nousee nyt jo melkein puoli kiloa viikossa. Verenpainekin on korkeampi, kuin aiemmissa raskauksissa vielä raskauden puolivälissäkään... Että välillä pelottaa, mutta sillä mennään mitä tulee!

On ollut vähän hankalaa kirjoittaa oikein millekään palstalle nyt, no heinis2005 tietenkin on voinut tarvittaessa kirjoittaa, mutta Lkaäidit2008 tuntuvat ajoittain karsastavat uudelleenodottajia, ja ymmärränhän minä, että ensisynnyttäjillä on ehkä suurempi tarve puhua juuri odotuksesta...mutta haluaisi sitä itse kukin kun kohdalle osuu :)
Meillä tosiaan tuo isompien lasten uhma vie vähän mehuja tässä, vaikka tietysti he ovatkin arjet hoitopaikassa, äiti kun opiskelee...sekin sellainen asia, josta kantaa jatkuvaa huonoa omatuntoa, mutta nyt tämä projekti hoidetaan pois. Ihanat ilmat ja sisällä vaan kökötetään :) Liikunta tekisi turvotuksellekin "hyvää", mutta väkisin jää vähemmälle...

Kirjoittelen taas, ja minunkin puolestani onnea kaikille uusilleekin plussanneille!

Kesä1
 
joox täällä
Tervetuloa joukkoon, Kesä1 !!
Laitappas jotain tietoja itsestäsi, päivitetään piiiiitkästä aikaa meidän listaa -
eli perheen nyk.lasten syntymävuodet, sukupuolet, ja vanhempien iät( ei pakko )

Mut tosiaan, TERVETULOA ;o) !!
 
Tehotyttö.
Jooxillekin muistin virkistykseksi, että Kesä käväisi täällä joskus (en nyt muista millon) ilmottaumassa haaveksijaksi. Plussa tuli niin nopsasti, ettei tainnut ehtiä täällä kauheasti rupatella :) Mutta listalle ei Kesä tosiaan tainnut laittaa itseään ollenkaan...
Tosiaan täällä voidaan puida vaikka noita sinun jaksamisia Kesä! Tänne mahtuu kaikki aiheet, mitä vaan ikinä keksitään. Eikä täällä tosiaan tarvitse olla oviksia metsästämässä tms. Isomman pesueen haaveilija voi olla lähes kuka vaan!

Odotuspuolellahan on myös suurperheellisille oma ketju.. Olettekos muuten aatelleet muut siihen sitten siirtyä, KUN aika tulee???
Papu ehkä tulee ex-kermitteihin?
Huvittavaa, että minäkin kirjotan just niissä ketjuissa pääasiassa, joihin virallisesti en kuulu. Vauvanhoitopuoli ei kauheesti inspaa vaan...
 
Papu75*
Paljon Onnea Kesä!!!! Juu, tule ihmeessä oloja tänne kirjoittelemaan! Tosi aikaisin sulla tuntuukin liikkeet, ihanaa!

Voi Tehis!!!! Mulla tuli ihan tippa linssiin... nyyhkis... Joskus vaan oikeesti tuntuu ettei mun The Aika tulekkaan enään. Tarvii tunnustaa, että joskus käyn lueskelemassa ex-kermeissä... joo ja haaveilen että itekkin sinne pääsisin. Kiitos!

Niin, piti vielä sanomani, että vaikka en (vielä) olekkaan raskaana, musta on silti ihanaa puhua raskausjuttuja!
 
Titti*
Joo mä olin jo syksyllä SuPereissä, taidan kesällä ehkä palata sinnekin takas josnytsitkun jotain on kerrottavaa... ; ) En nyt piiiitkään aikaan aio odotuspuolelle siirtyä joten koittakaa kestää mua täällä...
 
Haidi kirjautumati
Minen mittään kirjoja lähe selaamaan sinne parturiin, kyl mul on omat visiot päässä, se on sit eriasia mikä on lopputulos:)

Tässä iltapäivän ratoksi ja olioiden kauhuksi:

Miksi kurkku on parempi kuin mies?

- kurkku maistuu paremmalta
- voit valita minkänäköisen kurkun haluat
- juhlapäiväksi voit valita herkkukurkun
- voit ottaa niin monta kurkkua kuin tahdot
- kurkku pysyy jääkaapissa kovana viikon
- kurkku ei tule mustasukkaiseksi, vaikka jääkaapissasi olisi muitakin kurkkuja
- kurkku ei lupaa mitään, mitä se ei pidä
- sinun ei tarvitse koskaan itkeä kurkun vuoksi
- kurkku ei kysele kun tulet myöhään kotiin
- kurkku ei koskaan lainaa hammasharjaasi
- kurkku ei polta, ei juo
- kurkku ei jätä likaisia kalsareita makuuhuoneeseen
- kurkku on helppo ottaa mukaan matkalle
- vaikka olisit kuinka vanha, voit aina valita tuoreen kurkun
- kurkku ei koskaan kysele "olenko minä ensimmäisesi"!
- kurkku ei kaipaa vapaailtoja
- kurkku ei koskaan kerro ominaisuuksistasi muille kurkuille
- kurkku ei lähentele, kun olet juuri lakannut kyntesi
- kurkku ei koskaan jätä sinua:
a) toisen naisen
b) toisen miehen
c) toisen kurkun vuoksi
 
Papu75*
Usallappas Titti kuule kadota täältä nyt plussattuasi ! :) Kaikki oireet, tuntemukset ja mitämieleen tuleekaan tänne vaan!

Mitäs mun piti vielä... ööö (dalmis).. Haidille onnistunutta ja hyvin visioitunutta kampaajareissua!

Kurkkua ostamaan.. ;)
 
Titti*
Joo jos pääsen täältä kustannuspaikalta ajoissa tänään kotiin niin voin laittaa oireet illalla tännekin... Joo en katoa kun en uskalla muualle vielä/ikinä lähteä... ; )
 
joox lisää Titti*lle
Kävin luuraamassa toisesta ketjusta sun kirjoituksen,
ja oikeesti vaik mulla ei oireita olekaan,
( siis muita kuin armoton närästys heti kun syö jotain ja väsy ja pissatus ja
se massukipuilu ) niin toi sun tarina antaa mullekin toivoa....
vaikka en sillai oikeesti uskokaan saavani +:aa, niin pitäisköhän munki testailla vielä...vaikee uskoo kyllä, et oisin, mut jotenki mua kaivelee.

Olihan toi tyttökin sellainen ylläri, huomasin viikolla 11 muistaakseni vasta
epäillä edes oireita.

Mutta Titti hyvä, älä tosiaan katoa ainakaan vielä !

Jaahas..pitääkin listätä parit kurkut kauppalistaan...
niin siis salaattiin kans tarvitaan, höh ;o)
 

Yhteistyössä