ISOmpaa pesuetta haaveilevat 19

  • Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti
joox3 kirjautumati
Titti 37 v, tyttö -97, tyttö -99, poika -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93
Haidi 31v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Ohdakkeenkukka -80, t -98, p -00 ja -03, mies -71 + vknloppulapsoset t -98 ja p -96
Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset
Tehotyttö :) ks. tiedot jo synnyttäneistä

Plussanneet :

Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 La 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 La?


Jo vauvan saaneet :
Kata 33v, poika-94, kaksoset (t+p)-99, tyttö-05, LA 1.6 Poika syntyi 29.05.2007
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007
ÄssÄ 28v, tytöt -00 ja -02, km11/06,Tyttö syntyi 20.9.2007( LA 20.9.)
Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Safiiri 35v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, LA 24.2
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03


Tässä lista, josta puuttuu : Kesä1 ( + poistin iltaruskan, kun ei ole kuulunut aikoihin )
ja Titti on toistaiseksi vielä haaveilijoissa....ilmoittakoon, kun siirretään plussanneisiin ;o)
 
joox lisää
Ja tietenkin yksi unohtui....Sorry ;o/ !!

Titti 37 v, tyttö -97, tyttö -99, poika -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93
Haidi 31v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Ohdakkeenkukka -80, t -98, p -00 ja -03, mies -71 + vknloppulapsoset t -98 ja p -96
Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset
Aurora Vee 28, mies 27 t-05, p-06
Tehotyttö :) ks. tiedot jo synnyttäneistä

Plussanneet :

Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 La 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 La?


Jo vauvan saaneet :
Kata 33v, poika-94, kaksoset (t+p)-99, tyttö-05, LA 1.6 Poika syntyi 29.05.2007
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007
ÄssÄ 28v, tytöt -00 ja -02, km11/06,Tyttö syntyi 20.9.2007( LA 20.9.)
Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Safiiri 35v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, LA 24.2
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03


Korjailla saa sitten jos jotain on...
 
Titti*
Juu mulla tulee ensi kuussa vuosia lisää joten jos sinne asti päästään tän plussan kanssa niin päivitetään ne sitten samalla. Supersupermatalalla profiililla mennään nyt vähän aikaa...
 
joox lisää
super super super matalan profiilin ISOT ISOT ISOT db db db db db db db db db db db db db dbdb db db db db dbd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd :t
ja tarrasukkia & vauvaliimaa kans Tittille

Hmmm...kauankos me saadaan vielä Ohdiksen testiä ootella ?
 
Titti*
No johan noilla peukuilla pitäis jo koko korttelin plussat pysyä matkassa!! X )

Nii ja meinaatko tosiaan maanantaihin asti meitä täällä kiusata ite???

Vitsi kun tuli melkein kyynel silmäkulmaan kun joku oli tuolla odotuspuolella käynyt onnittelemassa mua... Oli lukenut toukokuisista aiemmin tarinaamme... Ihania ihmisiä... Nyyh...
 
Aurora Vee
Minullakin on täällä Titille varpaat koukussa! (halusit matalaa profiilia, nämä eivät näy sukkien läpi) Nopeasti olette keränneet rohkeutenne ja yrittämään uutta, joten onhan se täysin luonnollista että pelottaa.

Ja kiitos vielä kerran kannustuksistanne, vaikka kerroin niin suoraan näistä pääkoppani ongelmista. Kyse on siis mm. kipeistä tunteista joita alkoholisti-isän lapsena olen yhtäkkiä joutunut kohtaamaan äidiksi tultuani. Jännää, että luuli käsitelleensä asiat jo kauan sitten ja heivanneen sen äijän tekoset sinne missä pippuri kasvaa (jossain Pohjois-Afrikassa kai?), niin pintaan ne pyrkii.

Jaaha, rakas mieheni tuli vaklaamaan, teenkö ahkerasti gradua vai näpyttelenkö taas palstoille. Enhän minä.

Rauhallista yötä kaikille (varsinkin yökukkujien mutseille)!
 
Titti*
Laskun kävin vielä maksaa ja aina täältä kautta pitää lähteä pois. Minäkö koukussa...

Kiitos Aurora! Juu kun tuo ikä alkaa pikkuhiljaa tulla vastaan niin on taottava heti kun rauta on vielä kuumaa!! Hmm, tai siis munikset vielä toimivia... = D Mut mitään ei koskaan saa jos ei yritä, sitähän jaksamme vielä tehdä, sit jos tämäkin keskeytyy niin pitää miettiä kyllä tosissaan jaksaako enää... Joojoo, ihan niinkuin siihen pystyttäisi, me varmaan yritetään vielä eläkkeelläkin...

Mut nyt koisii, huomenna taas vaihteeksi sikana töitä!!!
 
joox3, kirjautumati
Huomenet ja HERÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTYYYYYYSSS !!
Täällä kukutaan, kun ois tytölläkin vapaapäivä,
niin täähän heräsi jo sianpieremän aikaan taas....Noh, ehditäänpäs ainakin siivoomaan ( surffaamaan ) siivoomaan (surffaamaan)...ööö...siis jotakin ainakin tänään. Ehkä.

Oudot vatsakivut ( mut kummasti ne ei oo kokoajan, välillä vaan tuntuu ) vaivaa,
heräsinkin pariin otteeseen...ja nyt mul on kuvottava olo....(nälkä? )

Kivaa tätäpäivää jokaiselle, anyway *=o} !! Meen jatkamaan kilpa-autoratahommia tytsyn kans, jeeeeeeee
 
Titti*
Huomenta!!

Mullakin oli kovia menkkatyylisiä kipuja yöllä... Nyt ei enää. Niitä näköjään liikkeellä... Ja ihan aavistuksen pahaa oloa välillä tyrkkää, sillei ihan hetken vaan silloin tällöin.

Nyt jännätään pystyykö poitsu olemaan koko päivän tarhassa, oli vähän kuuman olonen yöllä, eilen pärski koko illan. Katsellaan...
 
Aurora Vee
Huamenta täältäkin!
Muistutan vaan, että oksetus on AINA hyvä asia! Siis jos yrittää vauvaa. Kertoo hcg-hormonin kasvusta.

Tätä positiivista mantraa voi toistella joka kerta oksentaessaan sisuskalujaan siihen talon fiinimpään posliinimaljaan.

Gradun kimppuun. Mutta ensin päivittäinen surffaus...
 
joox vielä häiriköi....
Voi V.....Vihvilä !!! AAARRRGGHHHHHHHHHHHHHH !
että mua ottaa pattiin ( verenpaine vetää viidettä mittaria jo ) kun noiden poikien kans saa säätää joka halavatun aamu !!
Tää aamu oli erityisen hankala taas....sain kitarisat suorana huutaa yli tunnin,
kun kouluunlähtöä pitäis tehdä ja akuankat ja tappelu keskenään ja tappelu joka sukasta ja pikkarista ja paidasta ja takista ja housuista ja kengistä yms,yms...kiinnostaa PAAAAAAAAAAAALjon enempi.
Miten se voi olla noin vaikeeta joskus???!!!
Ja miten ne raukat ehtis ikinä kouluun, jos mä en karjuis vieressä kokoajan...??! - huooooooooooooooohh...
Saakeli kun kitarisat on nyt kipiänä...mä en varmaan puhu loppupäivänä mitään.

Siis pojilla on melkein 2 tuntia heräämisestä kouluun lähtöön aikaa, silti se menee tosi tiukilel lähes joka aamu, kun eivät vaan voi toimia vaan jäävät möllöttämään ja nahistelemaan jostain saakelin akuankan sivusta, jos muut lapset on sotkenut sivun, johon yksi jäi, tms....
Koulumatkaan ( johon mulla menee n. 12 minuuttia ! ) niillä on aikaa 45-50 minuuttia kävellä se, silti usein myöhästelevät - ja ihan sama, käveleekö yksin vai kaksin....

Onks muilla tällasta ??
Byääähhh......

 
Tehotyttö.
Ehdin vielä pyörähdykselle. Täällä ollaan lähes valmiita lähtemään reissuun. Pikkuneiti meni kylläkin ekoille päikkäreille jo... Harmi, että ostoskeskus aukeaa vasta kympiltä!

Auroralle kovasti tsemppiä gradun vääntöön! Ei se ole helppoa näillä keväisillä keleillä. Saakos muuten kysellä, että mikä tiede sulla on???

Tajusin illalla, että en ollut noteerannut tuota Ohdiksen vikatestiä mitenkään, höh. Jotenkin oli taas eilen niin paljon kaikkea, että se jotenkin unohtui. Anteeksi siis! Harmillinen homma, että sellanen tuli nyt just tähän jänskään saumaan. Onneksi niitä testejä saa esim. apteekista lisää ;-) Koskas ME testataan taas???

Tittille lähetetään kyllä kaikki mahdolliset kiinnistystarvikkeet mitä maa päällään kantaa!!! Täältä lähtis tollasta vähän järeämpää tavaraa kuten rautanauloja, sementtiä, piiiitkiä ruuveja, kulmarautoja jne jne. :-D

Kyllä jänskättää tuon Jooxinkin puolesta, että mitäs tästä kehittyy..

Mulla oli kans taas illalla melkoiset "menkkakivut" ja vatsa pallerona. Eikä vaan mitään kuulu.. Höh ja pöh. Suoraan sanoen mun ois ihan tosi vaikea nyt tästä orientoitua raskaana oloon. Vaan kait siihenkin sitten taas sopeutuis.. Olen nyt jotenkin niin tyytyväinen siihen ajatukseen, että meille EI tänä vuonna tule vauvaa. Olen tyytyväinen jos tämä mielen ja kropan yhteistyö on sujunut! Kumien kanssa kun ei täällä taatusti touhuilla enää. Yhteistyö saisi siis vielä jatkua jonkun aikaa...
Tosi ikävä, että minä täällä jaapatan tätä asiaa näin päin, kun toiset kovasti haluaisi raskaaksi. Anteeksi siis siitäkin :) Mutta jotenkin luotan, että kyllä TE ymmärrätte.

Ai niin, se Jooxin olion koulutushomma. Juu pistä vaan säkkiin ja bussiin. Jos laitat tänään, niin saattaa osua samaan bussiin ku meidän olio. Joskus iltapäivästä. Ehkä neljän tai puol viiden bussiin (Kampista.. ööö vai Kampilta, kuis tää menee).

Täällä saattaa olla kyllä huonoakin koulutusta luvassa, että kannattaa nyt harkita..
Prkl, annan kohta köniin tolle oliolle! Hänellä tullu muutama kilo takaisin, kun on sujuvasti mun kanssa vetänyt sitä SUKLAATA. Nyt hän on päättäny, että suklaa jää, eikä aio minuakaan millään tavalla tukea tuossa harrastuksessa, päinvastoin.. Nyt parina päivänä puristellu mun vatsalölleröä ja tuumannu, että kyllä se suklaa kuule sullakin näkyy. JA ihan vaan sen takia, että suuttuisin ja lopettaisin suklaansyönnin minäkin. AIKA KIERO KAKIHOUSU, PRKL! :-D Mun löllerö on kyllä pääasiassa tuota vatsanahkaa, joka palautuu täysin vasta kun imetys päättyy. Ainakin ennen ollu niin..

Nyt loppu, kohta on hoppu. Moiks.

Tehis
 
Tehotyttö.
Pikana vielä Jooxille lähetän rautahermoja :)
Joskus on hermot kireellä täälläkin vähän vastaavien juttujen kanssa. Tosin meillä kyllä nuo mukulat suht mukavasti hoitelevat nuo aamutoimensa. Molemmat ovat vähän sellasia enkaivaanmyöhästytyyppejä, joten katselevat kelloa aikas usein... Aamuisin vähempi tappelevat, illat täällä hankalampia!
Mutta meillä on tuota ikääkin jo hiukan enempi..
 
ohdakkeenkukka - töissä
Huomenta itse kullekkin

Kp 28/28 täällä mennään ja tuntuu kuin joku repisi munasarjaa irti..
Hormonit heittää häränpyllyä, itkettää ja hermo menee..huoh. Vasenta nivustakin jomottaa.
Aivastelemisesta ei tule loppua. Joillain plussanneilla sekin oli the oire :D
Mä pistän karhunraudat kuistille yöksi ettei se täti pääse lähellekkään..

Tehis, ME testaillaan vasta viikonloppuna jos menkkoja ei kuulu :}

Aurora, pippuri on peräisin Intian rannikolta ;}

 
Aurora Vee
Hei taas,
pohdin tuossa että varmaan olis pitänyt sanoa varpaat RISTISSÄ eikä koukussa... Äidinkieleni on toinen kotimainen, joten välillä joudutte tulkitsemaan tekstejäni vapaasti... Mutta olkoot koukussa.

Heh, kehtaako tässä edes sanoa että alani on viestintä...
 
Aurora Vee
Ai Intiassako pippuri kasvaa... Mää en tiiä tommosista, mää on käyny vaan Mallorcalla.

(jostain syystä "yksinkertainen" minäni puhuu aina Turun murteella, sorry turkulaiset!)
 
joox täällä
Kiitos, Tehis, herrmoista !
Tarpeeseen tulis. Hitto kun oli lähellä etten tempassu kumpaakin ukkoa korville. PRKL !!
Onneks saan olla neiti aurinkoisen kans tän päivän kotosalla, mitähän kaikkee me keksitäänkään vielä...?

Tehis hei;
suklaan voi helposti ja kivasti korvata seksillä,
olen huomannut.
Ainoo "huono" puoli siinä on se, et jos ei käytä kumeja,
niin se massu voi kasvaa vieläkin isommaks....ehe !
Kerrot vaan oliolle tän tosiseikan, ni loppuu toi veetuilu masulölleröstä ;o)

Eikä tuo eri aiheiden kans painiminen haittaa ollenkaan,
kyllä me tajutaan sua, eihän me niin tiukkiksina olla, vaikka haaveillaankin...
ja haaveilethan säkin mutta tuonnempana ehkä...

Voi vitsi kun nuo meidänkin önnit osais jo hoitaa aamuhommelit kunnialla....
( vastahan täs on kolmas kouluvuosi menossa,
ei kai se oppi noooin nopeesti vois perille poikalapsilla mennäkään....?! )
Perskele, jos vielä joskus saan raskautua, niin tilaan tytön.
e h d o t t o m a s t i ;o)

 
Papu75*
Kääkkis, päivän poissa ja heti tippuu kärreiltä!

Öh... eli se on totta, että suklaa on korvattavissa seksillä... ja toisinpäin ;)

Joox, meillä on kanssa kaksi tuntia aikaa aamutoimiin ja silti lähetään tukka putkella viimeisillä minuuteilla. Illalla pyrin laittamaan kaikki valmiiksi ja jne... silti mikään ei löydy ja kaikki joteskin käy tooooosi hitaalla (itse herään vasta siinä toisen kahvikupin aikoihin). No can do, kaikki ei vaan ole aamuihmisiä.

Aurora Veelle vilkutuksia!

Tehis ja Joox.. koskas on testipäivät?

Btw... eilen juuri totesin, että josjakun meille vielä tulee vaavi, niin kyllä se poika oikeesti olis "helpompi"! Ainakaan pojilla ei ole niiiiiin paljoa koko ajan asiaa!
Olin siis eilen tytön kanssa kotosalla, tuli vähän takapakkia henkisessä voinnissa, yritän laittaa tarkempaa selvitystä suljetulle, jos teiltä vaikka liikenis neuvoja!
 
joox lisää
Äläs nyt juukeri sentään Papu mua ihan masenna,
tytön mä tilaan kuitenkin....meillä katos säilyis sillai tasapaino,
tyttökin aina kysyy, et " miksei me Äiti otettais vielä yhtä tyttöä,
niin meillä ois sitte 3 tyttöö ja 3 poikaa...?!"

Sma vika; mäkin herään siinä toisen kupillisen kohilla,
siksipä herään ihan ekana täs perhees,
et joku ois tolkuissaan kun muita pitää hoputtaa....
 
ohdakkeenkukka - töissä
Meillä on vissiin aika poikkeus nuo aamulähdöt..muksut nousevat viimeistään 7:00 ja pukevat päälle, tekevät aamupalan ja katsovat lastiksia syödessä, sitten hampipesulle ja reppu selkään. Ja lähtevät linja-autoa kohti klo 7:30.
Joskus heräävät itsekseen aiemminkin. Ja meillä ei ole lapsilla herätyskelloa edes :}

Papu, musta kans tuntuu et pojat on helpompia. Ainakin nyt kun olen esimurkkuikäiselle tytölle vääntänyt rautalankaa joka asiasta pari viikkoa :}

Suklaa ja seksi..no niin! Olen siis saanut seksiä kohta noin kaksi viikkoa sitten mutta vetänyt usemman suklaalevyn :O
Ja joku nyt vaan on meidän lapsentekoa vastaan, mies kävi eilen magneettikuvissa ja kaksi alinta välilevyä sökönä. Lääkäri määräsi lisää lepoa...stana..
 
Papu75*
Tittille bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd
bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd
bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd
bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd
bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd!!!!!!

Okukalle bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd!!!!!!

 
joox3 kirjautumati
Alkuperäinen kirjoittaja ohdakkeenkukka - töissä:
Meillä on vissiin aika poikkeus nuo aamulähdöt..muksut nousevat viimeistään 7:00 ja pukevat päälle, tekevät aamupalan ja katsovat lastiksia syödessä, sitten hampipesulle ja reppu selkään. Ja lähtevät linja-autoa kohti klo 7:30.
Joskus heräävät itsekseen aiemminkin. Ja meillä ei ole lapsilla herätyskelloa edes :}

Joudunx mä maksaa paljon väliin jos vaihdettais ipanoita ??
 

Yhteistyössä