ISOmpaa pesuetta haaveilevat 19

  • Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti
joo Xo)
Meidän Hilma Huima saneli 2-vuotiaana takapenkillä isille ohjeita:
Kuule ei aina tarvi pysähtyä ( liikenenvaloissa helsingissä ) kyllä
ne muut menee pois alta, aja kovaa vaan !
Nykyisin kyselee joskus: Isi eiksme voitais ajaa formulavauhtii nyt vaikka ?
( viimeks silloin ku isi ajoi 140:ä motarilla, ei riittäny....)
Jaahans, pojat tuli...mitähän tälle päivää on keksitty...moikkis vähäks aikaa !
 
Papu75*
Tehis:
"syy usein on peilissä.. Pitäisi vaan sitä pinnaa venyttää ja muistaa se huumori! Itse välillä äkkipikasuuksissaan vetää Jalostajan purkin sieraimeen samantien ja katastrofihan siitä syntyy. Miten sitä nyt voi rakentua mitään järkevää, jos aikuinen heittäytyy 5-vuotiaan tasolle ja vastapelurina 12-vuotias??? "

EHHEHEHEOOOHHOO! Voi jessus, veit kengän suustani!!!!!! Mä ajattelin mistä mun tukkosuus johtuu, mutta siellä onkin koko hemmetin jalostajan purkki, eikä vaan 1herne!!! Voi... mahaan sattuu...Kiitos ja kumarrus Tehis! Joskus tekee niin hyvää nauraa oikeesti vakaville/vakavilla (äkäsillä) asioilla.

Joox, huhuileppa Senoraa, (ellei sattuis nyt näkemään) hällä muistaakseni oli joku runolinkki.
 
Tehotyttö.
Ja mikä parasta.. Täällä kun on päivän päästelly höyryjä, niin lapsia ja miestä odottelee kotona lehmänhermoinen ja aurinkoinen äiti.
Ai juu, naapuriinko ne kaikki änkes??? :-D
 
ohdakkeenkukka - töissä
Ahhahaa :'D
Jalostajan purkkiko se mullakin noita poskionteloita tukkii?

Tehis, mä peesaan sua ja laitoin myös menemään palautetta apoteekin testistä. Josko sieltä jotain kuuluisi kun tulee useampi ilmoitus samasta asiasta?

Jooxin leikkaus kuulostaa hurjalta :/ sun pitää sit vaan harjoitella mahdollisimman äkäsiä ja katu-uskottavia ilmeitä?

Hmmm...mitäs muuta...ah niin, pallit. Mielummin Matin pallit kun Iken pallit ;}
 
Haidi kirjautumati
Se on taas iltapäivää:)
Liekkö aamulla nielemäni clomifen-pilleri laskeutunut paikalleen mesilaaksoon kun niin pirusti juilii mahaa...tappelee tätin kanssa jossain tuolla munajohtimienkantimissa. Kohtuun koskoo ja kovaa...parin tunnin kestosupistus päällä...auts! Nää meikäläisen "hilloviikot" on nykyään sitä et eka päivänä vuotaa ei niin reilusti, yöllä ei oikeestaan mitään, sit on päivä tai kaks et ei lainkaan vuotoa, sit koskee pirusti ja tulee niagaranputous puoleksi päiväksi, sit alkaa pikkuhiljaa loppua. Kohtu ei kait jaksa työtään hoitaa ja poistaa kerralla tuota törkyä pihalle...pitää kerätä pari päivää voimia ja sit rykästä loput.

Jooxille runontynkää...päivää tietysti täytyy tässä vaihtaa sen mukaan milloin vauva/t syntyvät, mutta esim. näin

Oli tiistai päivä arkinen,
vaan pieni vauva muutti sen.
Tuli päivästä suuri ja ihmeellinen,
te varmasti aina muistatte sen.

Tämmöisenään tai vaihtamalla vauvan paikalle tyttö/poika/vauvat...mitä milloinkin tarvitaan. Tämän sain itse joksu kortissa kun neiti kakkonen syntyi ja tätä olen käyttänyt itse kun olen vauvoja mennyt ekaa kertaa tervehtimään.
 
joo Xo)
Sieltä oli syntynyt tytöt...olio ei edes kysyny mittoja
eikä muuta oleellista tietoa, ikäeroa tuli 30 minuuttia,
senverran tiedän...pääsen ostamaan ihania pinkkejä pikkupieniä hörhelöjuttuja ;o)
Jaa-huu!!
 
Tehotyttö.
Ja huomenet heti perään :)
Muuta en nyt ehdikään, kun tuli vähän määräystä ylempää.. Tuo poitsu totesi, että ET MENE KONEELLE, KOSKA KIELSIT S:LTAKIN ;-)
Nyt on laitettava kaik hommelit niin, että päästään ajoissa pihalle. Aivan ihana keli!
 
Aurora Vee
Ihania uutisia, Joox!

Tehis, missä te asuittekaan, kun on hieno sää? Sinäkö olit sieltä Länsi-Suomen suunnalta? Vai oliko toteamuksesi sarkasmia. Täällä Porvoon seudulla meinaan sataa, plaah...

Muuta en ehdi minäkään...
 
Joox päivittää...
Ihanaa olla ihan fiilareissa toisten puolesta,
kun saivat vauvat ;ò)
Kukkalähetys tilattu aamutuimaan, tällaisen runonpätkän kera:

Onnittelemme
äitiä ja isää,
saitte joukkueeseenne
kaksi lisää!

Toi siis meni kukkien mukana, mutta sitten kun mennään nuuskuttelemaan vauvoja ihan livenä, mä piirustan itsetehtyyn korttiin pidemmän pätkän ...

Voi vitsi kuinka ihanaa....mua vaan ottaa aivoon tuo olio,
kun ei mitään olennaisia tietoja kysellyt,
eihän nuo tajua ! MurrRRRrr.
Mua tietty kiinnostaa, miksi ihmeessä edes käynnistivät, kun viikkoja tasan 37....
täytyyhän joku hätä vauvoilla tai äidillä olla, ei ne muuten käynnistele...
Noh , kunhan pääsen niitä kuulustelemaan
sitte joskus...mutku haluis ihan hetinyt tietää kaiken.

Jahas...mä "siivoilen" taas vihmeränä Xo) !!
 
Aurora Vee
Joox, tuo on just tyypillistä miehille, eivät koskaan kysy olennaisia asioita! Esimerkiksi jos joku on ostanut uuden auton, eivät ikinä kysy minkä VÄRINEN se on! Kyllä sekin on tärkeää moottoritilavuuden ja vuosimallin ohessa...

Ilmeisesti äiti ja tytöt kuitenkin voivat hyvin, jos ei tullut muita tietoja. :)

Täytyypi jo ottaa vähän lounasta. Kun herää kuudelta, niin iltapäiväkahvitkin joutuu juomaan jo klo 11.
 
ohdakkeenkukka - töissä
Kaksostytöt :} siinä on sitten tosiaan hörhelöt paikallaan. Viikko 37 on aika aikaista käynnistellä, mutta eiköhän tuokin selviä ajallaan mistä oli kyse. Ilmeisesti kuitenkin oli jo hyvissä ajoin suunniteltu tuo käynnistys, eli tuskin mitään hätähätää ole ollut. Pieniä neitokaisia ovat vielä, oi voi..alkaa taas itkettää :D

Tehis! Mä sain vastauksen jo siitä viallisesta raskaustestistä, onko sulle kuulunut mitään? Hyvittävät testin, pyysivät palauttamaan apteekkiin jos mahdollista ja saisin sieltö uuden testin tai sitten laittavat uuden tulemaan postissa. Vaihtoehtoisesti saisin valita muitakin tuotteita.

Aurora, ei ole Keski-Suomessa sen kummempi sää. Harmaata kovin ja näyttää siltä että kohta tuloo jotain märkää taas :/

Tää aloitti tikuttelun tänään. Haaleaa viivaa pukkaa...
Meillä vaan alkaa stressaamaan toi kylppäri-käräjä-jutska ihan tosissaan ja olio tuntuu murehtivan nyt vähän kaikkea..että saas kattoo miten sitäkin kellistellään otollisena ajankohtana..pitänee odottaa että nukahtaa ;D
 
joox lisää
Meilläpäin tosi harmaa ilma...aamusta ihanasti paistoi,
ajettelin, että lämmin puutarhantonkimis/harrikantiiraus-päivä tulollaan,
mutta eip.
Näkyy olevan 2 + astetta, kuivaa ja harmaata.
Lupaavat novassa sadetta tälle ip:lle.
Pöh ja pah.
Tää on tosi hankala vuodenaika, kun ipanat joutuu toppavaatteissa lähtemään aamusta kouluun, mutta kun tulevat kotiinpäin,
niin toppavaatetus on ihan liikaa, pitäis olla kauhia rinkka,
että saavat ne kannettua muualla kuin päällään kotio.
Kaipa sitä oli sama vaiva itellä joskus kouluaikoina, ei vaan muista....

JAhas, nyt tuli textari oliolta:
Tyttö A=2200g, B=2740g, pituudet 46-48 cm.
Ihan olivat hyvän kokoiset vauvat,siis ;ò)

Voivoi...oikein itkuparku tulee, kun ajattelee,
kuinka suloisia ne on tossa vaiheessa........
byäähhhhh.
 
Papu75*
Pikaisesti täältä, meillä paistaa aurinko!! Jipii.. mutta kuinka kauvan.. paree olis paistaa tai ainakin olla satamati päivällä, kun annoin pojan laittaa kouluun toppanilkkurit jotka ei pidä vettä.

Joox; Ihania vauvauutisia!!! Hyvän kokoiset kaksoset! IhQ... mä lähden nyt tulee, niin lähetään sitten sinne laitokselle, joohan!!!!

Muille pikainen vilkutus, pakko käydä syömässä ja mennä taas!
 
joo Xo)
Vitzi, Papu...tuut mun kans
sinne ja kopataan tytsyt kainaloon ja kadotaan
nuuskimaan niitä jonnekin...ei kai kukaan huomais,
jos iha vähä vaan ...??!
Jox mennään ?
Mä keitin jo kaffet mukaan....

Oikeesti; mä en kestä odottaa, että näen nuo tytskät ;ò)
( vaikkakin niiden äiti on outo kurppa, enkä oikein siitä tykkää )
mutta vauvoja tekis mieli jo lähteä katsomaan.
 
ohdakkeenkukka - töissä
Tytöt on olleet hyvän kokoiset :} oisko käynnistelyä katsottu juuri siihen, että tytöt olisi noin 2,5 kilon maagisella rajalla.

Minä olen näkevinäni nurkan takaa, että ulkona olisi jo selkeämpää....josko tännekin aurinkoa vielä saataisiin.
 
senora
olit kyselly värssylinkkiä... Just postiivareita oisin tyrkyttäny. Mutta hienostihan keksit runonpätkän ihan itsekkin...
Onnea vain kaksosten äipälle ja perheelle... Ilmeisesti noi kaksosraskaudet otetaan noilla viikoilla käynnistykseen...

 
Papu75*
Onneaa Okukalle oviksen metsästykseen, sun tarvii kertoa oliolle miten ressiä saa varmasti purettua ;)

Joox, otankos mä korput mukaan, tai tarvii vissiin ottaa jotain suklaaherkkua kaffeen kanssa, mennäänhän me nap.. eiku nuuskimaan vauvoja =))))
Mitä sitä yhdestä kurpasta... niitä riittää! Olen mäkin mennyt joskus katsomaan äitipuoltani (joka oli oikeesti kuin jostain lumikista...tosin mä en ole niin kaunis kuin lumikki, mutta muuten) joka sai vauvan, ihan vaan vauvan takia. Joo ja hei, tämä vauva on n. saman ikäinen kuin mun oma pojuni!! Eli hänen tätinsä, heh..

MOOOII SENORA!! Ihanaa, kohta sä saat kanssa oman vauvvelin, malttia ja onnea loppusuoralle!!! (Käyn kyllä ihan omatoimisesti vaklailemassa ex-kermeissä välisteen..)

Kauheeta kädenvääntöä oikeasta iästä tulla äidiksi.. meinasin eka, etten siihen mitään laita, mutta meninkin sitten Okukan perässä :)
_Tässä iässä_ tietää jo sen ettei oikeaa ikää ole =))) No, nuorena jaksoi kyllä valvoa ja ehkä leikkiäkkin enemmän, muttei siinä nyt muuta oikeestaan ole. Uneliaampi olen nykyään. Ja ryppysempi. Ja karvasempi.. kattoko kukaan 4D eilen??? Huh...

Jahas, silppuri soimaan, olen täytellyt kaiken maailman GRRR papruja tänään, vähä menee hermo, kaikissa lukee lopussa "lisäksi täytä liitteksi se ja se lomake" ja vaikka mitä. Perse. No, aurinko paistaa, mä lähden kohta kaffeelle ja kotiin haravoimaan..
pomo taas..
 
safiiri,
Jooxin ystävättärelle huikeat kaksosonnittelut! Mun ja nelkun laitoksellaoloaikana siellä synty kahet tyttökaksoset. Sitte oon yhet bongannu paikallisesta lehestä syntyneitä -osastolta. Sitte nuo Jooxin kaverin.

Missä pojat? Kai se vaan sattumaa on, mutta jo sillon laitoksella ollessani kiinnitin asiaan huomiota.
 
Tehotyttö.
Ohdis, sain eilen vastauksen juu. Mulla se oli ihan normaali se testi kuulemma.

Vai vauvavarkaisiin täällä ollaan lähdössä, hih.

Ai, tääl on joku vääntöketjukin taas, yllättäen... Haen ensin kaffekupin ja luen sitte.
 
joo xo)
Alkuperäinen kirjoittaja safiiri:
Jooxin ystävättärelle huikeat kaksosonnittelut! Mun ja nelkun laitoksellaoloaikana siellä synty kahet tyttökaksoset. Sitte oon yhet bongannu paikallisesta lehestä syntyneitä -osastolta. Sitte nuo Jooxin kaverin.

Missä pojat? Kai se vaan sattumaa on, mutta jo sillon laitoksella ollessani kiinnitin asiaan huomiota.
Toi on niin totta !
Aika harvoin näkee poikakaksosia tai -kolmosia,
mutta tyttöjä tai poika-tyttö-yhdistelmiä on kyllä, aika paljonkin
( vai kiinnitänkö mä tuplien äippänä vaan moiseen enempi huomiota ? )
Kun pojat syntyi, oli viereisessä huoneessa just syntynyt tyttökaksoset....
en jaksanu niitä silloin mennä vaklaamaan,kun ne oli sectiolla tullu ja äippä kipiänä,
mut ois ne ollu kiva nähä, hih ! samoihin aikoihin sentäs syntyneet.

Mä olin muuten koko osastolla silloin ainoa, jota ei oltu leikattu...
käpsin itekseen siellä käytävillä ja muut ne kärväili kipeinä...tylsää.
Ois ollu ihan kiva nähdä muitakin just vauvan saaneita silloin.

Mutta meidän poikien lisäksi tiedän mun ent.työkaverin saaneen poikatuplat,
ja ent.naapurin sekä yhden puolitutun.
Ja kaaaaaaaaaaaikilla muilla on tyttöjä...

Mut noita poikia kyllä syntyy vähempi näköjään muutenkin....
on niillä hyvät ajat sitte isompina, kun tyttöjä ois tarjolla vaikka kuinka ja paljon, heh...
ja tytöt repii toisiltaan tukkaa päästä, kun pojista tappelevat...jaa-huu.
 

Yhteistyössä