ISOmpaa pesuetta haaveilevat 19

  • Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti
joo xo)
Alkuperäinen kirjoittaja senora:
olit kyselly värssylinkkiä... Just postiivareita oisin tyrkyttäny. Mutta hienostihan keksit runonpätkän ihan itsekkin...
Onnea vain kaksosten äipälle ja perheelle... Ilmeisesti noi kaksosraskaudet otetaan noilla viikoilla käynnistykseen...
Kiitos ulle, Senora !
Mäkin olen vaklaillut tuolla Kermit the frog:issa,
milloin kukakin lähtee laitokselle...noh, lähinnä Mirkkua kun sillä jo niin lupaavasti
alkoi, mutta ei sittenkään.
Samalla katson, mitä muille kuuluu ja joskus vierailevana kirjoitankin.
Kiva siis että Frogit vierailee meilläkin täällä "naapurissa"....

Mutta todella mua ihmetyttää, miksi toi käynnistys,
jos ei mitään hätiä oo ollu ( niinku olio sanoi...)
muutenhan ne antaa mennä samoille viikoille kuin yhdenkin kans,
tonne 41-42: een asti,ennenku käynnistelevät.
Mut yleisestihän tuplat tulee 37-39 viikoilla,
kun eivät mahdu yksiössä kaksin oleskelemaan ;o)

 
joo xo)
Alkuperäinen kirjoittaja Tehotyttö.:
Eikös poikia nimenomaan synny enempi ku tyttöjä???
Vai olenko väärässä TAAS... ;-)
Emmää tiä ihan oikeesti tilastoja mitenkään,
mutta tarhassa ja koulussa yms. täälläkin on paljon vähempi poikia ku tyttöjä....
ja ihan sama oli Espoossa ja Helsingissäkin.

On kait nuista jotakin tilastontynkää jossain, tarvii kaivaa...
 
ohdakkeenkukka - töissä
Kysymys:
Miksi poikia syntyy enemmän kuin tyttöjä?

Vastaus:
Kyseessä on varmaankin luonnon keino varmistaa, että molempia sukupuolia olisi esim. pariutumista ajatellen yhtä paljon. Poikia syntyy enemmän, mutta naiset elävät pidempään. Tämän seurauksena sukupuolten väliset määräsuhteet vaihtelevat iän mukaan. Biologian määräämää miesenemmistöä harventaa luonto; poikien taipumus kuolla tyttöjä enemmän tapaturmaisesti, väkivaltaisesti ja myös tauteihin. Myöhemmin poikien enemmyys pienenee muuallakin ja vaihtuu miesten varhemman kuolleisuuden takia ennen pitkää naisenemmistöksi.

(Ylen kysymysarkisto)

Meillä on suvussa kaksospojat :} aikuisia miehiä jo mutta kuitenkin...

Mä meinasin jo kirjoittaa sinne ikä-ketjuun enempikin mutta deletoin osan pois, koska kuitenkin joku käsittää väärin jotakin eikä se ole mukavata. Kun kaikki on niin kovin yksilöllistä :}

Lapsen ja äidin ikäerosta sen verran että mä koen minulla ja tytölläni olevan liian vähän ikäeroa (18v). Tyttö on "vanha" ikäisekseen ja minä taasen ikuinen penska.

Oman äitini ja mun välillä tuntui olevan kauhea ikäkuilu (33 vuotta) joka johtui siitä kun äitini oli aina niin "aikuinen" ja olimme tosi etäisiä aina tähän saakka, nyt on välit läheisemmät kuin koskaan. Asia voi olla ihan toisin muissa perheissä, joissa äiti on nuorekkaampi ja aktiivisempi kuin omani oli.

 
joo Xo)
Tää kävi luuraamassa tilastoja...tossa oli vuosien 1761-2006 väli,
ja elävänä syntyneita 1000 tyttöä kohden on poikia syntynyt 1035-1064 kpl,
vaihtelee hiukan vuosittain.
Mut siis ei merkittävää eroa.

Tästä siis aasinsilta tällaseenki asiaan:
MIKSI helvetissä kaupoissa on tytöille 603 kertaa enemmän vaatteita+ kenkiä
ja valinnanvaraa kuin pojille ??? !
Pojille on musta tai sininen takki+harmaat housut.
That`s it ! Tytöille on punasta,pinkkiä,sinistä,turkoosia,lilaa ja kikertävää ja kukertavaa, ja...ja....
Eli on työ ja tuska etsiä aina erilaisia kuteita / kenkiä noille pojille,
kun eivät samanlaisissa kulje koskaan....prskl!

Iästä; mulla on mutsin kans 21 v.ikäeroa ( olen siskoksista nuorempi )
ja musta tuo ikäero on loistava.
Nuorempana kävin paljonkin äitini kans esim.baareissa, yms...
Koskaan ei oo toimeen aiemmin silleen hyvin tultu,
vuosia oli ettei kumpikaan toisesta kuullut mitään,
mutta minä kaipasin ja otin yhteyttä sitten.
Nyt aikuisena on alettu soittelemaan ihan kuulumisia kysellääkseen vaan...
äiti harvemmin soittaa, minä sille soittelen 3 kertaa viikossa,vähintään.

Itse ajattelin aikanaan ethdä alle 25:na lapset,
mutta eipä niitä noin vaan tehty.
Olin paria päivää vaille 31, kun pojat syntyi.Silloin mielestäni vanha,
enää en.Ihan sopiva vissiin...
Mut tohon ketjuun en oo kommentoinu mid,
vaikka luenkin sitä joskus...sehän on joku vuosi sitten aloitettukin,
muistaakseni.

Jahas, saako multa lyhyttä tarinaa sitte mihinkään...?
No eip. Gottago, ukkeli tuli läksyineen tähän...
 
Aurora Vee
Kopsasin tohon ikäkeskustelun loppuun alkupään viestin, joka oli minusta tosi fiksusti kirjoitettu. Kirjoitin sinnekin, että mielsin itseni melko nuoreksi kun olin juuri täyttänyt 25 esikoisen syntyessä. Johtunee elämäntilanteesta: mies vielä vuotta nuorempi, opiskelut kesken, kellään muulla samanikäisistä kavereista ei ollut lapsia... Veljillä ja serkuilla oli pieniä lapsia, he kaikki 4-7 vuotta vanhempia.

Toisilla on samassa iässä jo 2-4 lasta, niin ne elämäntilanteet vaihtelevat! :) Olin itsekin ihan lapsi vielä alle 20-vuotiaana, ajatukset ihan muualla kuin perhe-elämässä.

Nyt kun haaveilen kolmannesta lapsesta alle 3-kymppisenä, olisin varmaan melko nuori kolmen lapsen äiti. Siinä paukkuu toinenkin normi, eli nykynormien standardiperhekoko. Aina pitää olla vähän erilainen, kai (kasvissyöjä-vasenkätinen-puolisokea suomenruotsalainen ei riitä). ;-DD
 
joox lisää ; PeeÄs
Niin jäi tosta äsken ,
eli poikia siis tosiaan syntyy enempi, mutta jotenkin vaan sitte tuntuu,
että noita tyttöjä on enemmän joka paikassa....

Kaksos + kolmostilastoja en enää monikkoperheiden sivuilta löytänyt,
missä lienevät.
Aiemmin sieltä löytyi kaikki luvut....mistä tulikin mieleen,
että joku oli kirjoitellut että tälläviikolla on syntynyt neloset,
ensimmäiset sitten vuoden 1994...
ei ollut kellään tietoa, pitääkö tuo oikeesti paikkaansa.

JIMiltä muuten tuli eilen ohjelma,
katoikohan kukaan täällä.....?
Joku talonuusimis-ohjelma; jenkkiperheeseen oli tullut kuutoset,
4 poikaa+2 tyttöä, perheessä ennestään 1 poika....huhhuh!
EN edes pysty kuvittelemaan... =O
 
Aurora Vee
Samoihin aikoihin linjoilla, Joox!

Katsoin sitä Hurjaa remonttia: oli juu Jenkkilän ensimmäiset kuutoset. Äiti oli saanut hormonihoitoja kun toista lasta ei alkanut kuulumaan, ja lopulta synnytti kuutoset. Nyt 2,5-vuotiaita ja järkyttävän vilkkaita! (meidän lapset olisivat olleet kauhusta kankeita tv-ryhmän edessä)
 
Papu75*
Pikana taas. Kattelin kanssa pätkän sitä hurjaa remonttia, oli siinä vilinää kerrassaan, kuus lasta kerralla, huh!

En muuten osaa tuohon äiti-lapsi ikäeroonkaan sanoa, mulla on äiteen kanssa 20v ikäeroa ja hyvin ollaan aina tultu toimeen (no joo, murkkuna en...). Oliolla on ikäeroa vanhempiensa kanssa päälle 30v ja ovat ihan toiselta planeetalta... mut kai sekin on ihan ihmisistä kiinni...

Niinhän minäkin olin aikoinaan ihan varma (voi kun oliskin ollut oikeassa, edes silloin), että kaikki lapset (olipa niitä sitten kuin paljon tahansa...) olis tehty alle kolmekymppisenä. Jaa.... ruokakauppaan..........lapsentekoon..........ruokakauppaan..........lapsentekoon............ -------> HOBBY HALLIIN! ;)
 
joo Xo)
Tässä se taas nähdään, kuinka erilaisia me ollaankaan.......

1. NIMET
>
> > Kun Laura, Liisa, Elisa ja Marja menevät ulos lounaalle he
> > kutsuvat toisiaan
> > Lauraksi, Liisaksi, Elisaksi ja Marjaksi.
> >
> > Kun Marko, Kalle, Esko ja Tomi menevät ulos, he viittaavat
> > toisiinsa nimillä
> > Läski, Godzilla, Runkkari ja Pelle.
> >
> >
> > 2. ULKONA SYÖMÄSSÄ
> > Kun lasku saapuu, Marko, Kalle, Esko ja Tomi heittävät jokainen
> > pöytäänkaksikymppisen vaikka lasku ei tee yhteensä kuin 32.50 EUR.
> > Kenelläkään ei ole pienempää, eikä kukaan viitsi myöntää haluavansa
> > vaihtorahaa takaisin.
> >
> > Kun tytöt saavat heidän laskunsa, kaivavat he salamannopeasti
> > taskulaskimensa esiin.
> >
> >
> > 3. RAHA
> > Mies maksaa 2 EUR yhden euron hintaisesta tavarasta jos hän
> > tarvitsee sitä.
> >
> > Nainen maksaa yhden euron 2 EUR:n hintaisesta tavarasta jota hän
> > ei tarvitse
> > mutta joka on alennusmyynnissä.
> >
> >
> > 4. KYLPYHUONEET
> > Miehellä on kuusi tavaraa kylpyhuoneessaan: hammasharja,
> > partavaahto ja
> > -höylä, saippuapala ja mainospyyhe.
> >
> > Keskiarvo tavaroitten lukumäärälle tavallisen naisen
> > kylpyhuoneessa on 337.
> > Mies ei todennäköisesti pystyisi tunnistamaan suurinta osaa näistä
> > tavaroista.
> >
> > 5. VÄITTELY
> > Nainen saa viimeisen sanan joka väittelyssä.
> >
> > Mitä tahansa mies tämän jälkeen sanoo tarkoittaa, että hän aloittaa
> > uuden väittelyn.
> >
> >
> > 6. KISSAT
> > Naiset rakastavat kissoja.
> >
> > Miehet sanovat rakastavansa kissoja, mutta kun naiset eivät näe, he
> > potkaisevat niitä.
> >
> >
> > 7. TULEVAISUUS
> > Nainen on huolissaan tulevaisuudesta kunnes löytää aviomiehen.
> >
> > Mies ei ole koskaan huolissaan tulevaisuudesta, ennen kuin
> > löytää vaimon.
> >
> >
> > 8. MENESTYS
> > Menestynyt mies on sellainen, joka tienaa enemmän kuin hänen
> vaimonsa
> > pystyy kuluttamaan.
> >
> > Menestynyt nainen on sellainen, joka löytää tällaisen miehen.
> >
> >
> > 9. AVIOLIITTO
> > Nainen avioituu miehen kanssa olettaen että tämä muuttuu, vaikka
> > näin ei
> > tapahdu.
> > Mies avioituu naisen kanssa olettaen että tämä ei muutu, vaikka
> näin
> > tapahtuukin.
> >
> >
> > 10. LAITTAUTUMINEN
> > Nainen laittautuu kaupassa käyntiä, kukkien kastelua, roskien
> vientiä,
> > puhelimeen vastausta, kirjan lukua ja postin hakemista varten.
> >
> > Mies laittautuu häitä ja hautajaisia varten.
> >
> >
> > 11. LUONNOLLISUUS
> > Miehet heräävät yhtä hyvännäköisinä kuin he menivät nukkumaankin.
> >
> > Naiset jollain tavalla levähtävät yön aikana.
> >
> >
> > 12. JÄLKELÄISET
> > Ah, lapset. Nainen tietää kaiken lapsistaan. Hän tietää
> > hammaslääkärivarauksista ja romansseista, parhaista kavereista,
> > lempiruuista,
> > salaisista peloista, toiveista ja unelmista.
> >
> > Mies on suurin piirtein tietoinen hänen kotonaan asuvista lyhyistä
> > ihmisistä.(hobitteja...)
> >
> >
> > 13. PÄIVÄN AJATUS
> > Jokaisen miehen tulisi unohtaa tekemänsä virheet.
> > Ei ole mitään syytä kahden
> > ihmisen muistaa samaa asiaa.
 
ohdakkeenkukka - töissä
Pakko kommentoida edelliseen. Mikäs se miehen kuudes tavara siellä kylppärissä on kun ei tossa ollu :D gti-magazine?

Ja tää yllättäen pillitti kun katto hurjaa remonttia :D
 
Titti*
Kyl mä täällä, aivan sairaasti vielä töitä, ensi viikolla ehkä paluu normiin niin kerkiää höpöttelee enempi.. välillä nopsaa vaan kurkkailen... Masu kasvaan varmaan joo kun on niin täynnä ilmaa koko ajan että pelottaa että nousen kohta lentoon!!! Pitää varmaan hakee jotain Cuplatonta, sattuu mahaan...

Ja juostaan...
 
Haidi kirjautumati
Pikainen päivitys...äiti tuli kyllän ja lähtee vasta illalla klo 22 pois:) nautitaan nyt mummosta kokonaisen työvuoron verran:) hän lähti lasten kanssa kauppaan, lapset tilas mummolta iltaruuaksi tortilloita ja mummohan ponkas kauppaan. Meinattiin leipoa pullaa jne. siinä se ilta sit vierähtääkin.
Olio on kipeenä, mutta pakon sanelemana meni käymään kaupungissa hoitamaan yhden asian. Raukka parka kuumeessa ja räkätaudissa...apua...siittiöt vähenee. Juu niin se on, tuollainen normaali kuume räkätaudin yhteydessä voi huomattavasti vähentää siittiöiden määrää ja kestää n. 3kk ,että tilanne palaa normaaliksi. Täytyy hoitaa ukko kuntoon pian, että jos insseihin päädytään kesällä on tarpeita mitä käyttää. Kohta tulee kauppalaiset, joten on mentävä hommiin...kuulumisiin.
 
joo xo)
Alkuperäinen kirjoittaja ohdakkeenkukka - töissä:
Pakko kommentoida edelliseen. Mikäs se miehen kuudes tavara siellä kylppärissä on kun ei tossa ollu :D gti-magazine?

Ja tää yllättäen pillitti kun katto hurjaa remonttia :D
Tota mystistä kuudetta tavaraa mäkin mietin.....
mut oisko se SE tavara, jota ne aina pitää kädessään,
varmuuden vuoksi...?

Ootteko muuten tietoisia miehen parhaista unileluista ?
- Muna ja kaukosäädin.
Toisessa kädessä toinen ja toisessa toinen.
Kyllä nukuttaa soffan pohjalla kivasti.....
 
kukkis79
Moi!
Joku kävikin mua tänään tuolta kuikuilemassa tänne teidän ketjuun. Eli oon 28v ja kahden pienen (kohta 4v ja 1,5v) lapsen äiti. HIRMUINEN vauvakuume vaivaa ja nyt ollaan jätetty pillerit pois ja greippimehut hommattu jääkaappiin:) Oon opiskelija, amk:ssa tällä hetkellä, yhdet maisterin paperit on jo taskussa, mutta valitettavasti alalta, jolta on ihan mahdoton saada töitä ainakaan jos ei asu pk-seudulla. Mies vakihommissa, joten sillain taloudellinen tilanne sallis vielä yhden käärön...
 
joox3, kirjautumati
No mut hei, Kukkis79 !
Tervetuloa joukkoon vaan ainakin minun puolestani ;o) !
Täällä on kyllä meitä muitakin, jotka vähän niinku on/off-haaveilee,
isommat pesueet kuitenkin kaikilla.
Kestäthän meidän juttuja,
vaikka ei aina niin vauvojenteon ympärillä pyörikään ?
Anyway; tere tulemast jouggon.
 
Titti*
Tervetuloa vaan Kukkis!!! Tänne mahtuu kyllä kun nuo vakkarit ei halua kaikki enää meidän kanssa täällä olla...

Nyt on kyl taas niin väsynyt olo ettei oikein mitään järkevää irtoa tänne, siksi muutenkin olen vähän passaillut kun olis tehnyt mieli vähän raskaushormonihuuruissa sanoa pari kipakkaa kommenttia tuossa aiemmin mutta nyt saanut pahimmat pureskeltua ja voi taas muutaman sanasen heittää...

Ensimmäiset laskut on siis töissä tehty, JEEEEEEE!!!!!!! Hyvällä tuurilla perjantaina saan seuraavat maailmalle ja rauha alkaa palautua maahan. Ottaa vaan niiiin pirusti aivoon kun koko ajan joku on kyselemässä että saako tietoja siitä ja tästä ja tuosta ja en mä pysty kaikkeen nyt venymään!!! Kyllä aika varovasti porukat mun huoneeseen nyt tulee... ; ) Pari valittua sanaa on tullut sanottua, pomolle asti...

Olo on muuten joo ihan siedettävä paitsi toi ilma ja turvotus kohta varmaa räjäyttää koko mahan!!! Disflatyliä ois kaapissa mutta siinä oli suurinpiirtein että ei mielellään jos ei ole pakko... Tää taitaa nyt kyllä olla... Auts!!

Emmää nyt jaksa enämpiä, väsy on tosi kova... palaillaan.
 
joo Xo)
Katoittekos kukaan tosta ellien etusivulta ton "vauvaperheen arkea" - jutun kuvaa ?
Se on musta jotenki niiiiiin ihana, et oikeen kirveltää....
Se juttu on ihan tavishöpinää, normiarkea vauvan kans,
mut se kuva...voin muistaa omista ipanoista ton tunteen,
miltä tuntuu laittaa nenä vauvan poskelle just tolleen
kun vauva nukkuu ja lupsuttaa tuttia.... nyyhh...:ò)

Mua nyyhkyttää tänää kaikki.
Lapset sanoi ruokapöydässä että äiti tekee vielä yhden vauvan meille,
ja sanasotaili siitä keskenään, onko tyttö vai poika ja kuinka
ne sitten siitä vauvasta huolehtii ja tykkää,
ni olio siihen heti " joo-o. saa tehdä, mut ihan itekseen"...
voi perse.
Ottaa pattiin taas joltiseenkin.
Oon muutenki jotenki herkällä päällä kun niitä pikkutypysiä ajattelen,
ja mietin, milloin pääsen nuuskuttamaan niitä vaaveleita ;o)

Jaa, mut ny huomiseen.
 
kukkis79
Iltaa iltaa!

Hyvinhän mä teidän "hulluja" juttuja kestän:) Täytyyhän sitä muutakin juteltavaa olla kuin vauvateko, päähän siinä muuten sekoaa. Vaikka itsellä kyllä tällä hetkellä tuntuu että mun maailmaan ei muuta kuulu kun kauhee vauvakuumeilu. Kaveripiirissä kauhistellaan kuinka uskalletaan yrittää kolmatta, mut mun mielestä ne lapset on hyvä tehdä nyt kun oon vielä nuori ja jaksaa.
Ajattelin eka katsella unelmien poikamiehen päätösjakson (säälittävää, tiedän...) ja alkaa sit lukeen tenttiin, blääh.
 
Aurora Vee
Hei Kukkis!

Kiva saada tänne vähän muitakin "junnuja" joilla suurperhe vasta haaveissa. Minäkin olen 28 vee ja kahden pienen (3 vee ja 1½ vee) äiti, jolla gradu viimeistelyvaiheessa ja mies vakitöissä. Ekat on saatu opiskeluaikana, kolmas saisi tupsahtaa meille aikaisintaan vuoden päästä (varsinkin kuopus on niin vilkas ettei kädet riitä kolmelle ennen sitä). Miestä en ole saanut vakuuttuneeksi vielä.

Ilmoittauduin tänne vähän aikaa sitten seurattuani lystikkään porukan jutustelua jo pitempään - en enää kehdannut enää vaklata. Tämä sekalainen sakki on ollut ihana, varsinkin juuri siitä syystä että juttelevat myös muusta elämästä vaikka tietty vauvahaaveetkin ovat pinnalla. Sullahan ei kuulostaisi olevan epäilyksiä kolmannesta lapsesta, itse olen saanut täältä vahvistusta peloilleni: kolmenkin kanssa pärjää vaikka välillä tuntuu että pää hajoaa. ;-D

Saako kysellä miltä alalta sulta on maisterin paperit? Olet ilmeisesti saanut lapset opiskeluaikana(?), entä onko miehesikin opiskellut lähivuosina? Taidamme olla harvinaisia tapauksia nykypäivänä.

Tulin koneelle pipertämään gradua vielä hetken illalla, joten nyt ei muuta. Hirnun ensin vielä vähän noille teidän vitseille...
 
Tehotyttö.
Kovasti tervetuloa sakkiin sekalaiseen minunkin puolestani!
Itse nyt en ihan virallisesti haaveile.. Mitä nyt ilman ehkäisyä seksiä harrastetaan, mutta ei kait sitä lasketa??? :-D Eli varsinaisesti en haaveilijoihin oikein kuulu, mutta en ole itseäni täältä kokonaan poiskaan koskaan saanut repäistyä. Välillä pidän leipäläpeäni tai pitäiskös sanoa karvaisia sormiani vähän hillitymmällä tässä ketjussa, mutta aika vähän aikaa se onnistuu...

Ei muuta kuin yritä päästä juoneen mukaan. Se ei aina ole helppoa, ei edes meille vakijäsenille.. Joskus kun jää päivä tai pari väliin, niin kolina käy, kun eukko putoaa kärryiltä.

Hei, kyllä se Jooxin olio pitäs nyt pistää johonkin munkkiluostariin hetkeks, niin johan se alkais taipua.... Sitten pienet kiristyksen: ilman ehkäsyä/ohiammuntaa tai ILMAN KOKONAAN!
Ei vaan, mikähän siihen nyt ihan aikuisten oikeesti tepsis. Onkos se olio tunne- vai järki-ihmisiä???

Meitin roskishaamu sitten sai tänään ekan hampaansa :)
Toinen roskishaamu oli siis aito roskishaamu. Taas tuntuu aivan kuin ovista vasta puskis.. On tää tätä. Nyt ei kyllä kaadeta ukkoa. Just isännälle totesin, että eihän tähtäillä. Oisko ihan kohtuullista, etten olis ihan koko aika raskaana??? (syksystä -04 lähes koko ajan ollu raskaana tai imettäny)
Alavatsa pullottaa aivan ku rv 25, plääh! Tainnu jäädä päälle vaan tää raskaustila :-D
 
vieläkö yksi
Huomenta huomenta huomenta :)
Kivaa ku saatte tännekin uutta populaa...aina se mukavampaa ku enemmä mielipiteit ja ajatuksii.

Miun ikuinen haave nyt on päättäny ettei käänny raivotarjontaan vaa pyörii iha muute päin vaa...ollaa istuttu ja poikkitilassakii viihytty ;)
Eli kyl joskus voip oikeest tapahtuu kummii ja tapahtuu ihme...ehä miekää ku 6vuotta haaveillu täst nelosest ja sillokii olin lähes varma etten koskaa edes saa.
Kummast toi meikin olio "luuli" et ku mamma ei puhu vaavist nii voip laukoo ilma suojaa tulematta raskaaks :D...No tsoukki tsoukki!!!!....vaik niihä se käi *kuiskaa*

No juu...koht herättelen nää muksut valmistautuun päivään ja vissii sit täytys vihdoin alottaa pyykkisavotta vaik ei yhtää kiinnostas.

AadaOlavi 31+6
 
joo Xo)
Pikaiset huomenet, arvon Rouvat & Neidit....
Meillä häärätään tänään Pinkin pyörremyrskyn kanssa ( juukeri, että se onkin ollu pahalla päällä koko aamun ;o( !! ) ja ei varmaankaan ehitä paljon jutustelemaan....
pakko keksiä ohjelmaa, ettei ihan mene kokoajan riitelyx...
Illalla sitte taas luen päivän jorinat ;o)

Aijuu, Tehis; Skorpionimiehenä se on niinku tavallaan tunneihminen,
mut täskohtaa vain järki...
Mä oon meistä se skorpioni, joka elää fiilareilla aina...
Toisaalta onnex meillä jollain on kyky ajatella eteenpäinkin asioita,
mut joskus vana tuntus, et liika on liikaa...
oikeesti noi äippisrahatki ois tullu vielä töissäolovuoden mukaan,
jos oisin tänävuonna jääny ä-lomalle...
ensvuonan ne sit tuliskii tän sairisrahan mukaan,
ja siihen ei meillä oo mitenkäänpäin kyllä varaa, plääh.
Ellen löydä pikaseen jotain duunia ennen sitä, kjähkjäh...;o)
 

Yhteistyössä