ISOmpaa pesuetta haaveilevat 20

  • Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti
joox täällä
Phuh...
Talo oli eilen niiiiiiiin täynnä tyttöenergiaa ja kiljuntaa, että !
( Vain 1,5 tuntia, mut sekin oli ihan riittävästi taas vähäx aikaa )
Ja tänään ne sukulaiset...sit se on ohi, onnex.

Paikat on nyt väärällään jotain pikku-Bratz-juttuja ja
Little Petshop-juttuja ja muuta muovisälää....
voisin pian kaupan perustaa, jossa noita myisin.
Oudointa oli se, että tyttö niistä näkyi tykkäävän !
Yleensä siis tykkää autoista ja haluaa lahjaksi autoja, junia, rekkoja, tms...
Pyörremyrskystä on kuoriutumassa EHKÄ piankin prinsessa ;o)

Ihanaa, huomena äitienpäivä ja formulat !
Saan yksin varmaan taas katsoa rauhassa ne ( se on mulle äippislahja ;o) oliolta )
-tai siis ainakin toivon näin.

Terkkuja kaikille ja oikein IHANAA ÄITIENPÄIVÄÄ,
jos en ehi tänne enempiä...
Moiks !

PeeÄs: Papu; Vihdoin pääsit osastollekin,
eiks ollu ihkut pikku tytsät ??


 
Haidi kirjautumati
Rauhallista lauantaiaamua

Ajatus muut suljetulle...hmm...minä en kannata ajatusta, että muita ulkopuolisia liittyy meidän suljetulle. Eikö alkuperäinen ajatus ole juuri se, että tämä suljettu on sitä varten, että tässä ketjussa tutustuneet siellä voivat kirjoitella sitä mitä täällä ei voi jakaa valokuvia jne. Toki uudet tähän ketjuun tuleet kuten aurora voivat sinne tulla, se on ihan ok. Vai mitä olette muut mieltä. Tämä on mun kantani asiaan, jos porukkaa sinne alkaa kovasti tulla muualta niin oletettavasti poistan kuvani ja vaikenen.

Kotitöitä tässä täytyisi vähän hommailla ja sitten iltapäivällä suoriutua ulkoilemaan. Säätiedotus lupaili tänne lämmintä n.20 tälle päivälle, mutta ei tuolla järin lämpimältä näytä.

Haidi kp28/26 täti hukassa vielä...eilenkin mahaa juili ja rinnat kipenee entisestään???
 
Tehotyttö.
Häthätää...
Vähän samoilla linjoilla kyllä Haidin kanssa tuosta suljetusta. On tosi vaikea sitten pitää kontrollia päällä, että ketkä oikeasti joukkoon kuuluu jne. Mä en ole tuota Supereitten ketjua seurannut kuin ihan joskus vaan, joten en edes porukkaa siellä oikein "tunne". En ole nytkään käynyt lukemassa, mitä tästä aiheesta sillä puolella olette puhuneet.. Täytyykin käydä jossain vaiheessa vilkasemassa.

Yhteisön luominen on tosi helppo juttu, joten supereillehan voi joku tehdä uuden. Jos täältä sitten joku/jotkut liittyvät remmiin, niin voi sitten sinne halutessaan anoa jäsenyyttä. Vinkatkaa tänne mulle sieltä puolelta, jos tarviitte apua. Voin kyllä sen perustaa, mutta sitten joku muu ottaa hommat hoitoonsa...
Mulla on ainakin jo "nettituttuja" niin paljon, että en voi millään lisätä :) Ei pysy mitenkään perillä kaikkien tarinoissa ja musta jotenkin noloa sitten alkaa sekoilemaan kuka on kuka...
Olenkin nyt panostanut tuohon ex-kermeihin taas pääasiassa, kun haaveet enempi taka-alalla ja pysyäkseni edes jonkun ketjun juonessa mukana. Taustailupuolella taas tämäkin ketjua enempi.
Mutta ajatuksissa olette kaikki koko ajan! <3

Tehis
 
joo Xo)
Haidin ja Tehiksen kans samoilla linjoilla tosta meidän porukan suljetusta.

Haidi; bd bd b dbd b dbdbdbdbdbdbdbdbdbdbbdbdbdbbdbdbdbdbdbdb : tä
miljaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardilla ;o)
 
Titti*
Jaa, eipä siellä olis ollut kuin pari kolme tulossa. Täytynee perustaa sinne sit oma. Kun siirrytte odotuspuolelle niin turha sit tulla sinne Supereihin, pysykää täällä vaan. Moido!!
 
Aurora Vee
Mä en nyt haluaisi sekaantua tähän suljetun osaston pulmiin, kun en ole siellä jäsenenä ja täälläkin tällainen "puolijäsen" pikkuperheineni. ;-D Itse asiassa olen yrittänyt päästä suljetulle monesti mutten millään tajua miten?! Katsellaan... Voin vaan ulkopuolisena kommentoida seuraavaa:

En tiiä kuinka monta siellä suljetulla on, kauan ootte ollut samalla porukalla jne jne, joten mahdotonta sanoa pitäisikö sinne "päästää" lisää porukkaa vai ei. Onhan se totta että jos kerran jonkun päästää (kuten minut) niin on vaikea vetää rajaa kenelle sanoo kohteliaasti ei. Vähän sellainen back to yläaste, kuka pääsee sisäpiiriin. :-(

Toisaalta ulkopuolelle jäävienkin on ymmärrettävä jos paikka on suljettu, kun kerran tarkoitus on että sinne voi mm. laittaa kuvia ja paljastaa "oikean" minänsä. Olis hyvä löytää jonkinlainen kompromissi, esimerkiksi että suljetulle voi liittyä kirjoitettuaan pari kuukautta tänne/Supereihin aktiivisesti.

No eipä tässä muuta... Mies on koko päivän hautajaisissa sekä sairasta mummoa katsomassa. Onneksi eilen innostuttiin niin ettei kuopuksen herääminen ja rauhoitteleminen vienyt virettä. Kuukauden päästä voisi jo jättää kumit. Tai sitten ei. Tällä viikolla on ollut niin kiire etten ole viitsinyt vaivata ukkoa asialla. En ole itsekään hirveästi ehtinyt pohtia.

Nyt telkkarin ääreen kun kerrankin saa katsoa hömppäohjelmia rauhassa! Kahvikin odottaa.
 
Tehotyttö.
En nyt oikein kyllä ymmärrä, miksi tästä piti tehdä suuttumisasia, mutta en mä aina ymmärrä kaikkea tässä maailmanmenossa muutenkaan :-(

Silti ihanaa ja aurinkoista (ainakin täällä päin Suomea) äitienpäivää kaikille <3

Siis Haidi 29/26 vai 26/29 :) Se on sitä, onhan!?!? Voihan viuhka, oispa!
 
Haidi kirjautumati
Koopee 30 huomenet:)
Ihan melkein meinaa alkaa jännittää...mutta taistelen vastaan, etten putoo kovalla kolinalla alas. Viimeyönä heräsin taas jumalattomaan horkkaan, palelsi ihan mahottomasti. Piti vetää peitto tiukasti korviin, eikä auttanu sekään...normaalisti nukun pelkissä alkkareissa. Kovasti olen nyt hormonien kourissa, mistä ikinä se sit johtuukaan. Eilen tuli 15vrk ovisplussasta, että kyllä pitäs jo täti tulla jos on tullakseen. Aikaisemmin clomeilla on kierto ollut 35, mutta siellä oviskin on ollut myöhemmin...pistää siis miettimään. Aamulla oli vähän huono olo, mutta sehän ei oo ollenkaan epätavallista, että meikäläinen oksentaa kun menkat on alkamassa???
Koitan siis rauhassa (melkein seinillä hyppien) olla vielä muutamia päiviä, ainakin sinne 35 asti, ennen kun etes mietin mitään testaamista.
 
Aurora Vee
Ilmeisesti tätä uusia vai ei suljetulle pohditaan juuri siellä suljetulla, kun mitään ei puhuttu täällä. :)

Niin, huomenta!

Huh huh, Haidi, onpa jännittävää..!!! Mutta ajattelitko tosiaan odottaa vielä lähes viikon? Mietin vaan, kun kirjoitit ettet halua pudota korkealta, niin eikö kannattaisi testata jo nyt, ennen kuin kiipeät korkeammalle jännitystikkaita pitkin? (ohhoh, miten hieno vertauskuva) Vai oletko kokenut odottelun paremmaksi tavaksi?

Niistä jännitystikkaista muistutan siksi että putosin eilen niiltä aika rankasti. Menin kysymään mieheltä sitä meidän toukokuun mietinnän väliraporttia, ja reaktioni miehen tunnelmiin pelästytti. Mies nimittäin sanoi, "ettei fiilikset ole oikein kolmannen puolesta toistaiseksi, on niin kädet täynnä kaikkea jo nyt". Jähmetyin ja hieman yllättäen tunsin suurta pettymystä. Vieläkin sydäntä kirjaimellisesti puristaa ja särkee (pitäisiköhän huolestua huonosta kunnosta...).

Toissapäivänä mies vaikutti tosi innostuneelta kaverin kohta vuoden ikäisestä vauvasta (joka on siis paljon vauvamaisempi kuin vaikkapa 1½-vuotias kuopuksemme), leikki ja otti syliin oma-aloitteisesti. Jotenkin sitä katsellessa olin kai tullut siihen tulokseen, että yksi vauva lisää mahtuisi perheeseemme ja että mieskin olisi hieman lämmennyt ajatukselle. Epäröin vielä, mutta miehen tuella olisin varmasti hurahtanut haaveisiin.

Asia jäi vielä kesken. Ruvettiin illalla riitelemään tosi ilkeästi, mutta aamulla sovittiin onneksi. Asia taisi vaivata kumpaakin, mutta olimme liian vihaisia juttelemaan. Mutta ilmeisesti tässä on vaan ruvettava tekemään surutyötä. Palaan asiaan.
 
joox pikapikaa
Huomenet tänne!
Meillä sataa ja eilinen ä-päivä meni heti aamusta vinoon,
siitä lisää tuonnempana.
Aurora; ei ollu suljetulla mitään tästä osastojubinoista,
en ainakaan havainnut...
Ei toden totta tarvitse suuttua näistä jutuista...
taitaa Tittillä olla hermo hiukka piukeena, ymmärrettävistä syistä ;o)
Enkä ny usko, että tuo lopullisesti meidät hylkäsi kuitenkaan.
Tai, jos niin tekee, kaikkihan me saadaan omia valintojamme tehdä.
Mut kivempiakin tapoja on lopettaa...

Ferrari saapui jo aika-ajoihin, ei malttanut sunnuntain kisaa odotella,
ja on tosi rajulla tuulella vieläkin.
Koopeitä en edes tarkistanu nyt, pitänee kaivaa allakka että pääsee laskuhommiin...
Nyt aamupalaa pojille laittamaan, lisää kuulumisia koitan piirustella myöhemmällä.

Kivaa maaaaaaaaaanantaita kaikille *=o}
 
Aurora Vee
Joox, pahoittelut Ferrarista! Onneksi tuli sentään ajoissa, ettei tarvinnut jännittää miten kisassa käy...

Täällä mieli maassa ja sateinen sää. Vaikea päästä käyntiin töissä kun ajatukset ovat ihan jossain muualla. Harmittaa, että "päästän" itseni taas yhtä alakuloiseksi kuin aiemmin keväällä kun meni huonosti lastenkin kanssa. Kunpa se ei menisi yhtä ikäväksi kuin silloin maaliskuussa. Plaah.
 
joox lisää
Noniin... aamuhommelit hoidettu,
ja onneksi koko hemmetin viikonloppu on ohi !

Perjantai meni siis ihan poskelleen tytön kanssa,
lauantai meni koko armas päivä sukulaisvieraita kestitessä - loput lähti klo 21.30 !
Ja olin aivan puhkipoikki.
Sitten Äitienpäivä; Pah + PöH !
Olin jo toivonut uutta yöpaitaa ( kuten viimevuonnakin )
ja olio siihen oli jo sanonut "okei, mul on sit helppo lahjan hakureissu"...
Minä lähetän sen tytön kans lauantaina kauppaan,
että saan kakun tehä rauhassa loppuun, ja tietenkin oletin(tyhmä minä) sen tajuavan tuon lahjankin hommata ihan ite, vinkkasin vielä,
että "muista sit huominen äitienpäivä".
No juu, ostihan tuo ruukkuruusut minulle ja äidilleen....
Jäi siis yöppis saamatta, ihan niinku viime vuonnakin :eek:(

Lapset siis on odottanut ä-päivää iät,ajat,
kun kaikilla on omatekemä tärkeä lahja äidille.
Noh. illalla vielä sanoin, et huomennahan mä saan nukkua, ja ihanaa, kun on joskus edes mullakin aamupala valmiina ;o) ..olio: "nii-i".

Aamulla herätän olioo 1,5 tuntia, kun lapset jo kärsimättöminä odottaa alakerrassa ja supattelee....olio herää, menee kahvit keittämään - minä
odotan 30 minuuttia, mitään ei kuulu ( paitsi TV:n äänet )
kun meen alakertaan, muksut kattoo telsua, olio tietokoneella surffamassa.
Sanoin vaan " v...ttu edes äitienpäivänä ei vois totakaan jättää"-
ja loukkaannuin niin helvetisti, menin yläkertaan vollottamaan.
Lapset pian tuli lahjoineen, sanomatta mitään.Olio ne sinne käski.
Avasin paketit tietenkin, ja kiittelin ihanista lahjoista...sitten olio tulee: " nonih.Nyt se s..tanan aamupala sit venaa, tuutsä?!"
Ja minä taas vollottamaan. Olio:"no etsä aio lopettaa tota ja tulla?"
Siis mä en voinu edes sanoa mitään sille, oli niin paha mieli.
Sit se yrittää; " no mä oisin just tullu kysyyn, et mitä leipää mä teen sulle, siks viipyi hommat niin kauan..."
Eipä enää tilannetta pystyny tolla pelastamaan.
Koko päivä meni ihan vituiks, etten sanois.

Onneks pääsin edes lenkille naapurin kanssa - tietenkin VASTA sitten kun meidän oliot oli yhdessä katsoneet formulat ( kun me rouvat vahdittiin mukuloita pihalla ).
Käytiin kyllä terassioluetkin nappaamassa lenkillä,
mut kyllä veetutti koko päivä.

Anteeksi. kamala vuodatus, mut pakko jollekin....eikä tässä ollu edes kaikki.
Ei nyt vaan jaxa.

Aurora; tajuan sun fiilarit ton vauva-asian kanssa,
mulle on noin käynyt täs viime vuosina jo n.10 kertaa,
aina tipahdan tosi korkeelta ja aina taas jostain hiton syystä alan uudestaan uskomaan, et kyllä se vielä tästä....
Mulla vaan tuo biologinen kello sanoo kohta,
et nyt ei käy enää.
Toivottavasti sulla on parempi tuuri asian kanssa.
 
Tehotyttö.
Huomenet!

Haidilla on kyllä tosi tosi jänskää.. Eipä sitten meikä voi vaan vähäsen taustailla:)
Oishan se kiva, jos Haidi vaikka testailis meitin iloksi! BEEDEETÄ JA DEEBEETÄ!

Mitähän me Auroran alakulolle keksittäis lääkkeeksi?! Toivottavasti saatte asiat puhuttua "kuntoon" ja löydät jostakin positiivista virtaa.

Jooxille pahoittelut tätösestä:-(
Mikäs siellä se olion mieli tällä hetkellä on tuon asia suhteen? Onko mitään uusia tuulia? Voi olla, että mulla taas vähän jäänyt jotain rivien välejä lukematta ;-)

Mikä Papun tilanne onkaan?!

Ihanat on kyllä ne kaksostytöt, voi hitsi.
Himpula kun ne kasvaa vaan niin äkkiä nuo vaavit. Täytyy käydä laittamassa suljetulle yksi kuva meidän "isosta" kesätytöstä.

Ei tosiaan ollu suljetullakaan tuosta jäsenasiasta enää mitään juttua.
Mä en ainakaan ollut ketään henkilökohtaisesti torjumassa. Kuten sanoin, en ole seurannut supereitten ketjua kuin parin satunnaisen käynnin verran. Eikä mulla ollu mitään käsitystä montako sieltä olisi ollut tulossa. Mutta itse en myöskään halua kuviani vieraiden nähtäväksi. Siinä kun on sellainen juttukin, että uusi jäsen näkee heti toisten kuvat, eikä vielä itse ole tarvinnut "antaa itsestään mitään".
Olen täällä niin paljon saanut tässä matkan varrella tuota paskaa niskaani, että olen kyllä aikas varovainen ja tarkka näissä asioissa.
Tuo on tosiaan "suljettu osasto", joka on tälle meidän omalle tutulle porukalle.
Jos siitä nyt sitten joku Jalostajat nenuunsa vetelee, niin ei voi mitään.
Näky olevan Supereilla nyt oma yhteisö.
Onpa kyllä ikävää, että täällä nyt pulpahtelee "riitaa" asiasta jos toisesta nykyisin...

Täällä haaveilut on sillä tasolla edelleen, että keskusteltu on vieläkö se viides sitten saisi tulla vai ei. Samaan aikaan kun sillontällön ilman kumia liukastellaan.. Täysimetys on päättynyt, mutta tuskinpa sitä hormonitoimintaa vielä alkaa kuulua.

Tehis

 
joox lisää vielä
Niin, naapurin rouva kertoi mulle ( jonka silmätkin oli ihan tomaatit vollottamisen jäljiltä ) kuinka omat lapset ja olio oli laulaneet aamulla sängyn vieressä ihana aamupala tarjottimella,halineet ja antaneet lahjoja.
Sydämenmallisessa rasiassa sai ukoltaan uudet rintaliivit ja pikkarit...
jees. ihanaa. suolaa haavoille.
niinku laulussa sanotaan " Heeeeeeeeeeeeelvetin hyvin menee...."
 
joox lisää ; PeeÄs
Niin, missä Papu ??
Joo, en mäkään ole itseasiassa kertaakaan käynyt lukemassa näitä supereita,
en siis tiedä siitä ketjusta mid.
Mutta ei tarvii tosiaan hernettä vetää nenukkiin.

Meillä ei olio varppii suostu enää mihinkään,
eipä tuota kiinnosta mun kans mitään tehdäkään,
niin- paitsi telsua katsoa..heh.
siinä ei raskaudu, on se tehokasta ehkäsyä.

Mut Haidiin me nyt panostetaan kaik peukut ja varpaat pystyssä,
BeeDeetä miljaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardilla !!
 
Tehotyttö.
Jaa, olikin Joox samaan aikaan vuodattelemassa.. :-(
Voi kurjuuksien kurjuus! Onpas teillä ollut olio ajattelemattomalla tuulella äitienpäivän kunniaksi. Mikähän vaivaa miestä?!?!
Kuinkas monta vuotta teillä onkaan yhdessäoloa takana? Eikös seitsemäs vuosi ole se rankin, oisko sellasta?!
Nyt annat pienen maanpinnallepudotuksen sille oliolle!! Rva Itsestäänselvyyskö se sinä olet ;-) HÖH!
Ei ihme, että sulla oli paha mieli.

Täällä muuten tuo äitienpäiväaamu oli aikas huvittava.. Isäntä kuulemma vain halusi osoittaa, miten äiti on tärkeä, just just!
Ensinnäkin hän oli pakannut pienet autoon aamulla ja lähtenyt hakemaan tuoremehua huoltsikkakaupasta. Ihan älytöntä, yhden mehun takia. Oli sentään kuoharia :) No, tuo poitsu oli sitten reissun päällä maitoparroissa ja yöpaidassa. Isännän mielestä oli ihan normaali paita, jonka hän vaatepinosta löysi :-D
Koko lauantaipäivän olio stressasi (kännykkä muistutteli), että pitäisi lähteä muksujen kanssa hakemaan valkovuokkoja ja askarrella kortti pien(t)en kanssa. Lopulta sanoin, kun hän ahkeroi koko päivän näitä hommia tossa pihalla, että anna nyt hyvänen aika olla sen kortin. Ihan turhaan sitä stressaat ja valkovuokkoja löytyy ihan tosta meidän omasta ojasta, laita E hakemaan... :)

Kultainen keskitie olis varmaan parasta, oliko kellään sellasta?! :-D
 
joo Xo)
Juu...tää on tosiaan se maaginen vuosi. Lucky number 7, ehheh.
Siis mun mielestä. Meillä tuo olio on näistä luvuista paremmin perillä.

Eipä tota olioo tuntunu mitenkään vaivaavan,
kun en eilen sille mitään puhunu edes.
Ohi mennessäni sadattelin vaan iteksein...ei sitäkään noteerannu.

Ai että mulla menee kaikki putkeen nyt; odottelin täs, et pääsen maailmanparannus-lenkkeilemään työkaverin kans. Se just soitti, oli unohtanut,
ja nyt oli anoppia kärräämässä johonkin asioille.
Jää siis lenkkeily taas johonki viikkojen päähän senkin kans.

Pläääääh.
 
ohdakkeenkukka - töissä
Maanantaiaamuja. Olen nukkunut viime yönä pari tuntia ja eilisen homerempan jäljiltä olen aivan kirjaimellisesti paskana. Joka paikkaan sattuu, homehan vaikuttaa jopa keskushermostoon. Oksettaa, kipuilee, pää kuin sumussa..ja pitäisi tuurata pomoa :/

Haidi, mikä tilanne? Täällä jännitellään bdbdbd !!

Pitäisikö munkin nyt kommentoida suljetun tilannetta? Tavallaan mulle on aivan sama jos sinne tulee joku ulkopuolinen, mutta olen aika varuillani juuri valokuvissa ja sellaisissa hyvin henkilökohtaisissa asioissa, mikäli palstalla on joku vieraampi. Tätäkin palstaa seurasin pitkään ja hartaasti ennenkuin tulin "kaapista". Mutta siis Superit oli perustaneet oman yhteisön, eli asia on ilmeisesti hoidettu. Ikävä jos Titti loukkaannuit, toivottavasti et sinä mihinkään katoa :(

Joox, sulla on ollut todella kurja ä-päivä, voi rähmä. Olio sietäisi saada satikutia tosta hyvästä, ei ne aina vaan tajuu. Toivottavasti fiilikset siitä paranee!!

Omaa napaa (taas vaihteeksi :D ) koska on jotakin sydämellä, lukekaa loppuun asti ennenkuin vedätte johtopäätöksiä :

Mä olen aivan pöljä..mulla oli niin oudot oireet ( vuotoa tuli putouksena ja teki mieli homejuustoa ja suklaata..yhtäaikaa :D ) loppuviikosta että oli PAKKO perjantai-iltana tehdä yksi testi, että näen itse etten ole tasan tarkkaan raskaana (kun se gynekin sanoi mulle että onhan se mahdollista että olen tullut raskaaksi, eikä se vielä näy, mutta epätodennäköistä koska vaikutti siltä etten olisi ovuloinut..) ja mä sain haamun. Testiajan sisään (6-8min) tuli haamu mutta ihan selvästi siinä. Valoa vasten sen näki ihan tarkkaan. Tämä Aconin kympillä.
Odotin sunnuntaille ja tein Apteekin testin ja se oli selkeä nega. Ja mä uskon tohon negaan joten aloin pohtimaan että olisiko se Acon näyttänyt oviksen?
Nimittäin sunnuntaiaamuna oli nännit tulleet aivan tajuttoman kipeiksi ja se on mulle tyypillistä oviksen jälkeen.
Olisinko sittenkin voinut ovuloida näin myöhässä munatorven kiinnikkeistä huolimatta?

Tukkeutumaahan ei kaiketi voida sanoa varmaksi ilman sitä erillistä tutkimusta? Siis en tiedä mutta olen käsittänyt näin?
Nyt mua ottaa niiiiiin pattiin ettei tilaamani ovistestit ole toimitettu ihan samalla nopeudella kuin aiemmin toisaalta tilaamani testit, joten en päässyt testaamaan.
Pitää siis katsella josko täti tulisi tasan kahden viikon päästä..
Lauantaipupuilun tuloksia tuskin tarvii jännitellä hierontaöljyjen ja sunnuntaisten hiivalääkkeiden takia :/
Antibiootitkaan ei ole auttaneet pissittämiseen, juoksen edelleen veskissä ja kuuri on ohi >:O

Ohdis (ja maanantaijurotus) kp 34/28-33
 
joo Xo)
Paskaan maanantaihin piristystä:

Sananlaskupäivitys

No niin, nyt vanhat sananlaskut nurkkaan ja uudet tilalle!!!

1. Lopussa on aika ihme, jos seisoo.

2. Se mikä ei tapa, se vituttaa.

3. Odottavan aika on yleensä alle tunti.

4. Tili tuli, tili meni. Näkikö kukaan kumpaakaan tilannetta?

5. Niin makaa kun sattuu sammumaan.

6. Laatta on heitetty.

7. Viina on viisaiden luoma

8. Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin.

9. Avainrengas on kätevä pikku härveli, jonka ansiosta voit hukata
kaikki avaimesi kerralla.

10. Hölkkää, niin kuolet terveempänä.

11. Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.

12. Ihmisiä on kolmenlaisia. Niitä, jotka osaavat laskea, ja niitä,
jotka eivät osaa.

13. Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

14. Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää suunsa kiinni.

15. Kysyvä ei tieltä eksy, hän on jo eksynyt

16. Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee.
 
Papu75*
Nyt sitten vaan pikana yritän heittää kommenttia, meillä on tulossa vieraita tänne (olis vähä noloa "kärähtää" vieraille täältä...)
Mikä ihmeen känkkäränkkä yrittää heitellä torajyviä tänne? Heitetään se hevonkuuseen ja otetaan sipukat päälle =)))))))) Eiks joo!!
Mulla on itseasiassa toooosi vähä kokemusta tästä palstailusta (tää siis ainoa paikka..) ja tuo suljettu on vielä uudempi juttu, että sen takia sanoin aijemmin että ihan sama.... No, kyllähän se tietty on silleen niinkuin muutkin totes, että ihan uusia vieraita immeisiä sinne tulis meitin kuvia katsomaan, olis vähä... no, ei kivaa. Tittille se on hieman erijuttu, kun tuntee heidät pidemmältä aikaa. Elähän Titti nyt ihan hirveästi suutu, ok? Mutta mutta, superit ilmeisestikkin ovat jo saaneet oman suljetun, kiva näin. (Siis olenhan minäkin siellä käynyt kääntymässä muutamaan otteeseen, mutten sen paremmin ole perehtynyt..)

Jaa, ja täällä muutenkin ollut kotosalla kurjia höpinöitä olioitten kanssa. Kökkö homma! Muuten, tuon seitsemännen vuoden kurjuuden voin allekirjoittaa, mikähän siinä oikeen on?

Joox & Aurora; mulla on ihan sama hommeli, niinkuin Jooxi sanoi tuosta tipahtamisesta.... Taas (!!!!!!!) kun sanoin oliolle (Siis tätihän kurvasi paikalle... torstaina.) ettei meille enään vauvoja tuu, v***u antaa olla... niin olio oli ihan huuli pyöreänä... eikö?? Voi *hyyyyyvinrumaärräpää*.... Ei oo helppoa niitten kanssa...
apua vieraat tuli, jatkan myöhemmin :)
 

Yhteistyössä