ISOmpaa pesuetta haaveilevat 29

  • Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti
Mipsa
Mäenala. En ole tänne päässyt taas hetkeen. En tiedä mikä tökkii. Ja juuri kun on halunnut päästä lukemaan Tittin uutisia. No vihdoin täällä. Parin päivän tauko tuntuu ikuisuudelta.

Eli ihan ekaksi oikein PALJON ONNEA koko teidän perheelle pienen prinssin syntymän johdosta!!!
Ja tänään pääset Titti eroon siitä ihanasta ja äänekkäästä naapurista. On kokemusta itselläkin. Olikohan esikoisen kohdalla. Puhu puhelimessa yötä päivää tai sitten vieraita istui siellä koko päivän. Syödä mussutti niin, että käytävään asti kai kuuli ja muutenkin ähki ja puhki. Hoitajat lopulta jo huomautti puhelimessa puhumisesta.

Niin ja minulla ei ole tainnut vielä olla ikinä jälkisupistuksia. Mitä siis voi päätellä minun kohtuni tilasta?! Ja hyvin on kyllä supistunut.

Meinasin muuten hypätä kattoon Safiirin viestistä. Nyt sitten parin viikon tiukka jännitys edessä. Kunpa tuo Tittin vauveli nyt toisi mukanaan plussatuulia.

Mitään erityisiä itsenäisyyspäivä perinteitä meillä ei ole. Kynttilöitä poltan. Linnan juhlat on edelleen vähän evvk, katson kyllä joskus. Ja tuntematontakaan en jaksa katsoa. Ei silti pidä päätellä mitään hätiköityä. Vieraita meille ehkä tulee.
 
Haidi kirjautumati
Heipat täältä sairastuvalta
Kaikki muut paitsi olio on kaatunut tautiin. Viimeyö meni valvoessa kuopuksen korvakipua ja siivotessa koiran ripulia ja oksennusta...tiiättekö, että alkaa olla huumorintajua aika vähissä.
Olio oli illalla firman illallisella ja 23 jälkeehän se siltä vasta kömpi eikä suinkaan surinjaloin kävellyt...ai että mua taas nyppi...ja aamulla alko krapulavonkaaminen, vaikka kuopus oli meidän välissä. Meinasin kuulkaa vääntää siltä palit rusetille.
Ei nuo miehen osaa ajatella kun itseään ja omaa jalkoväliään. Onneksi olin kipeenä ja kotona, kyl olis lapset olleet hätää kärsimässä kipeän koiran kanssa kun isi ruokaili oikein pitkänkaavan mukaan...murr!!!
Omanapa taitaa unohtua tässä tautien nujerruksessa...clomit lopetin eilen, mutta en meinaa tikuttaa ovista tässä kierrossa. Kuulostelen tuntemuksia tuleeko niillä ovista vai ei.
 
Joo Xo)
Kynttilät laitan akkunoille,
Linnanjuhlia olio seuraa toisella silmällä - minä en jaksa.
Emmäkään katso tuntematonta, olio katsoo sen saman s*tanan
leffan aina kun se vaan tulee...... prkl, mua ei sais
katsomaan kirveelläkään jotain sotahörhöilyjä , on tää omakin elämä niin äksöniä täys - joskus kuin sotatanner, tosiaan.

Tänään toinen pikku-ukoista ollu niiiiiiiiiiiin pahalla tuulella, että...
jatkettiin siis eilistä riitaa, ja uusia tuli koulusta mukana.
Opekin soitti, taas oli läksyt tekemäti,
ja mä en tosiaan tiedä, mitä tekisin, että tuo oppis senverran tajuamaan,
että jää niistä joka hemmetin kerta kiinni ???!

Eipä tuo sitte ois niitä eilisiä millään tehny,
ja uusienkin läksyjen kans huusi vaan mulle kitarisat metrin ulkona....
sai mutkin huutamaan hulluna, vaik oli siihen asti ihan hyvä fiilis
( kävin Tiimarissa joulufiiliksiä nuuskimassa =) mut eipä o enää.

Ihan hullua, miten se ei tajua, että joka kerta jää kiinni, kun läksyt ei o tehty.
Teki samaa koko viime vuoden,
eikä tää lukuvuosi ole kovin paljon vahvemmin menny....mitähän
jouluspettarissa sanotaan ? iik.
Ois niin ihana, kun ois jotain hyvääkin sanottavaa ja kehuttavaa poitsusta,
toinen tuo 10 englannin kokeesta kotiin - ja toinen ei viitti edes yhtä vaivasta monistetta lukea kokeeseen....Äh, Aaargh Ja Pah+Pöh!

Haidilaan tervehdys ! Parantukaa pian
- ja joo, ei noi oliot tosiaan ajattele muulla kuin sillä
lötköllä, joka niillä on siinä koipien välissä roikkumassa .........
Viimekeväänä, kun oli vedet vielä kylmät ja oltiin mökillä,
olio seisoi vedessä reisiä myöden laittamassa laituria,
niin mä" Varo vaan, ettei aivos jäädy !" - vähänkö se katto mua himmeesti.

( aijuu, vitzintynkä:
- Mistä tuntee vesilinnun ?
- No niillä on pitkät jalat ja siniset munat ! = )

Safiirille peukutuksia seuraavaksi, Haidille kans salaa ...

Nyt lähen olion kans treffeilel kahvilaan ;o) Moikkis !

PeeÄs : Jokohan Tittilässä on kotiuduttu Prinssi Pulloposken kanssa ?
 
Haidi kirjautumati
Huomenet vaan ja itsepäisyyspäivää kaikille
Tauti jyllää edelleen, ehkä hieman jo helpottaa, mut nyt on sit niskat ihan jumissa...ei muuta kun kylmägeeliä ja kaikkee muuta myrkkyä kehiin, maanantaiksi on pakko olla edes jonkinlaisessa työkunnossa.
Mitäs sitä tänään...taidan vähän järjestellä paikkoja...häpeillen pyhäpäivänä, mutta pakko kun moneen päivään ei oo kyenny tekee mitään. Pyykkiä on pakko pestä ja imuria vähän näyttää lattioille. Illalla sit ne kynttilät ikkunalle ja jos vilkasis linnanjuhlia...en jaksa niitä töllätä kokonaan, mut pakko on muutamat kampaukset arvostella:)
Koirakin alkaa jo parantua luojankiitos, loppuu sotkeminen. Olio oli tänään noheva, käytti koiran aamulla ulkona jne. ja antoi mun nukkua. Pyykitkin näköjään on jo laittanut pyörimään:) onkohan sillä jotain taka-ajatuksia? Hormonit alkaa vaikuttaa kun hiki virtaa kaikenaikaa...ensviikolla vissiin olis ovista odoteltavissa. Pitäsköhän sitä alkaa jo olioo pehmittää. No eipä tuota kyllä tarvii, se on aina valmiina kun kyse on "veturin talliin ajosta"!
Tittilässä aloitellaan eloa uuden perheenjäsenen kanssa...siellä saadaan nuuhkutella tuoretta vauvaa...nyyh...tahtoo kans:))
No jos tässä nyt sais taas tuon asian suhteen rattaat pyörimään kun pääsee tuosta koulusta eroon...kypsytellään nyt Clomien kanssa tilannetta suotuisaksi.

 
Titti*
Heissan... Juu Haidi voisi kyllä mun puolesta valvoa tuon vaavin kanssa että mä saisin vähän nukuttua... ; ) Neljä yötä mennyt nyt 4-5 tunnin unilla, ihan vähän alkaa tuntua jo...

Mut joo, kaikkea pitäisi nyt kirjuuttaa. Synnytyskertomus voisi olla paikallaan. Siis havahduin silloin keskiviikkona neljän aikaan että tulee kipeitä suppareita. Noh, sitkuttelin kuuteen asti sängyssä ja kellottelin ekan tunnin 10-15 välejä, toisen tunnin 6-10 min välejä. Sit nousin ylös kattelemaan jatkuuko ne vai ei. Tuli 15 min tauko, ajattelin että se siitä.. Noh, sit alkoikin tulla 6 minuutin välein ja seiskalta herätin ukon että nyt saisi ruveta nouseen... Aika tuskassa keräilin kamppeita, herättelin muksuja ja saatiin poika tarhaan ja siitä sit synnärille. Neljä senttiä oli siellä auki, suoraan saliin, ysiltä spinaali ja mikä autuus!! Suppareita tuntui enää lähinnä selässä, ei ollenkaan pahana. Jotain 10.45 oli toisella reunalla vielä vähän jäljellä, käänsin kylkeä ja sit 10 min niin alkoi tuntua että nysse tulee!! Kätilö äkkiä paikalle (oli hirmu ruuhka siellä) ja kuudessa minuutissa jäbä pihalla. Aivan loistavan ihana kokemus oli tämä, upee viimeinen synnytys!! Edellisillä kerroilla mullahan oli se kohdunkaulanpuudutus ja ne aiheutti sen että synnytys eteni liian nopsaa ja lähti ihan lapasesta!! Nyt oli miellyttävä ja rauhallinen olo koko ajan. Ainoastaan synnytyksen jälkeen kohtu ei meinannut ruveta palautumaan ja sain sit siihen pussin oksitosiinia, sit kaikki ok. Vitsailinkin että se on jo niin vanha ja väsynyt, voisihan sen jo poiskin ottaa... ; ) Mutta, kaikki siis meni loistavasti, ihan tosi hyvä mieli jäi!!

Jäbä on aavistuksen rauhallisempi kuin isoveljensä, hyvä niin. Tissin se on jo hyvin hokannut, lussuttelee sitä välillä tuntikausia, tai ainakin jos antaisin... Mut tyyntyy enimmäkseen vain tissille, sen takia vähän vätystää. Kaksi edellistäkin mennyt ilman tuttia, korkea kynnys on tällekään sitä antaa. Ite siitä kyl sit kärsin. Mietitään...

Mut nyt laitettava lapsille ruokaa, aamulla jo käytiin kakkosen kanssa lääkärissä kun sillä pissatulehdus.. Kylläpä olivatkin kuin pellossa täällä eläneet kaksi päivää, kyllä paskaan hukkuisivat aika pian jos ei joku siivoisi jälkiä. Eilen oikein oliollekin sanoin että voisitkos oikeasti laittaa tiskit, tää ei tod ole lepokoti!!! Kuinkahan kipeä/väsynyt/huonossa kunnossa sitä pitäisi olla että saisi vähän hemmottelua omassa kotona.. Kukahan nämä on tuollaisiksi opettanut?!?!?!? XD

Mut nyt hyvää itsepäisyyspäivää kaikille!!
 
Joo Xo)
Liikkis tuo Herra Nuppunen ;ò)) !!
Voi , tuo Titti poika meilel, saat nukkua ....
Jaa-a, luulen kyllä, ettet vielä luopuisi kuitenkaan vaavista.
Nauti nyt ja nuuskuta talteen jokainen vaavintuoksuhippunen !

Ihanasti menny tuo synnytys, se on hyvä !
( Jos jääkin vaikka viimoseks ..... )

Nyt toivotan jokaiselle oikein hyvää itsepäisyyspäivää !!

Meillä lapset on mökillä,
mennään suihkuun , väriä silmään ja sitte kylille .
Varasin pöydän meille ,
käydään tos kylillä syömässä "hienommasti" , hih !


 
Titti*
Kiitos Senora!! Ei haittaa häiriköinti.. ; )

Laskuja tulin maksaa ja onhan se sit aina tänne kurkattava... Viime yönä saanut jo 7 tuntia nukuttua ja heti on olo parempi!! Nyt jäbä on nukkunut koko päivän eli ensi yönä sit varmaan enempi saa valvoa. Noh, aikansa kutakin.

Ei sen ihmeempiä täällä, hyvää alkavaa viikkoa kaikille!!
 
Ohdis
Maanantaiaamua..tai -päivää koko ketjulle, Titin taaperolle myös! :}

Viikonloppu meni anoppilassa, ihan mukavaa oli ja ensi viikonloppu meillä onkin "pupuiluloma", eli ollaan Viron puolella Taeblan (vanhempieni) asunnolla pe-su ja käydään samalla Viron tonttujen luona, eli jouluostoksilla.
Vaikeamman kauden jälkeen tuntuu, että parisuhde on taas kunnossa ja jaksaa porskuttaa, kulta on entistäkin rakkaampi. Mikään muu (siis taloasia) ei kyllä ole sinänsä muuttunut, mutta oma rakas ja perhe on kuitenkin se voimavara jolla senkin sitten jaksaa.
Eilen kaivelin joulukoristeita esille ja olin yllättänyt itseni tavalla jota en osannut odottaa: olin edellisvuonna nakannut koristeet menemään! Muutamia juttuja oli tallella mutta katsellessani sitä lähes tyhjää koriste-laatikkoa, muistin että olin päättänyt ostaa uudet koristeet täksi vuodeksi. Ainakin saan mieleiset :} Hopea, punainen ja turkoosi on selkeesti meillä tänä vuonna jouluvärit..Illalla innostuin ompelemaan turkoosin verhon pieneen olkkarin sivuikkunaan, kankaan jämästä syntyi myös sohvatyynyt ja kaitaliina. Että voikin ihminen olla iloinen pienestä <3
 
Joo Xo)
Ihanaa, päivä paistaa sittenkin Ohdikselle olioineen ;o) !
Se on hieno juttu !

Mitenkäs muilla on viikonloppu lopsahtanut ?
Ollankohan Haidilassa jo tervehtymään päin ?? - toivottavasti !

Meillä meni itsepäisyyspäivä rappushommissa, leikkiessä ( meinattiin pahasti myöhästyä ravintolasta...=) ja sitten mentiin kuokkimaan kotibileisiin !
Jeee, mahtavaa oli ! Kotiuduttiin klo 4.30 - ihan aikaisin, siis...
eilinen menikin - noh, vähemmän iloisissa merkeissä .

Lapset oli nauttineet mökillä olosta ja tietenkin valvoneet niin,
että saatiin kääriä unille nuo nuppuset eilen heti klo 19.jälkeen...
ei haitannut ollenkaan, päästiinpä leikkimään taas hiukan =O)

Olio on nyt kotosalla,tuli töistä klo 10.takas "kipeenä" - aloittaa just
paukuttamaan rappushommia -
ja on kait huomisenkin vielä...ehkä hiukan jäis aikaa leikkimisellekin,
nyt kun taas makuun kerran päästiin.
( Hä? aimäkömuka ahne ???? )

No, surullistakin on tapahtunut:
Poikien isä soitti just kun me oltiin siellä hienossa ravintelissa syömässä.
Kuulin heti, et jotain on tapahtunut, ja kun sanoin itse, että kerro nyt vaan,
niin kertoi mummin ( äitinsä,siis ) saaneen aivoverenvuodon Miamin lentokentällä...
just kun olivat parin kuukauden jenkkilän-reissusta palaamassa kotin.
Onneksi eivät olleet koneeseen ehtineet....
Nyt mummi makaa 100 km päässä Miamista sairaalassa,
pitävät koomassa ainakin kuukauden häntä, sitten nähdään aiheutuneet vauriot vasta.
Hän sai jo kerran, 15 vuotta sitten golf-kentällä kesken kaiken tuon saman,
mutta toipui siitä todella hyvin. Nyt siis tuli toinen,
Itsenäisyyspäivänä, heidän 43 v.hääpäivänään :eek:(
Aika surullista....nyt vaari joutuu sitten jäämään sinne kait odottelemaan,
mitä tapahtuu.

En puhunut pojille mitään tuosta, ja asia tietenkin painaa mieltä.
Kiva, että sain teidän kanssa jakaa tämän .
Ex-olio soittaa pojille kuulema keskiviikon kieppeillä viimeistään...
luulisin sen nyt lentäneen Miamiin ekalla lennolla,
kun ei ainakaan textareihin vastaile... aika kauheeta täää on.

Mukavaa viikkoa ihan jokaiselle täältä toivotellaan kaikesta huolimatta !
 
Titti*
Päivää!! Missäs kaikki on...

Täällä ihanan ruhtinaalliset yöunet takana!! 23 nukahdettiin, hereillä 3-4, unta sit kasiin, vähän tisua ja unta puol kymppiin!! Sit jäbä olikin hereillä tähän asti, ihanan rauhallinen tyyppi, kattella tillittelee vaan!! Kolmonen ei varmaan ikinä eläissään ole ollut noin kauaa hiljaa ja paikoillaan... Toivottavasti jo tästä voi vetää johtopäätöksiä, eli siis olisi tämä tapaus yhtä rauhallinen kuin esikko, voi että mä todella toivon sitä!!! ; )

Ihanaa että Ohdiksella ja Jooxilla ollut antoisa viikonloppu, niillä eväillä jaksaa arkea taas todella paljon, hienoa!!! Meillä olio jäi lauantaina jostain syystä kotiin vaikka kamut houkutteli juopottelemaan, outoa... Ei kyllä yleensä ikinä jätä käyttämättä tilaisuuksia lähteä ulkoilemaan.

Nyt tarttis alkaa vähän siivoilemaan, intoa järkkäillä kämppää olisi vaikka muille jakaa mut nyt vähän jomottelee liitoksia ja massua, alkaa paikat palautua paikoilleen näemmä ja se hankaloittaa nyt oloa. Noh, kerkiihän noita...

Mutta muidenkin kuulumisia nyt odotellessa...
 
Titti*
Ai niin, Jooxin poikien mummille huonoja kuuluu, toivotaan että selviäisi kohtauksesta tälläkin kertaa hyvin!! Tsemppiä sinne teille, sitä varmaan tarvitte kunhan pojat kuulee asiasta...
 
Tehotyttö.
Voi sniif, mikä ihanaa pallero täällä on kuvassa <3
Ne on niin sydämensulattajia nuo vastasyntyneet, voi apua!
Ihanaa vauva-arkea Tittilään. Noin ihanasti nukutaankin :)
Kestämisiä liitosten palailuun. Kyllä sä nuorena ihmisenä äkkiä palaudut ;-)
Sekö oli tosiaan vimppa synnytys, joka kuulosti tosi miellyttävältä?

Voimia Jooxilaan. Ikävä tilanne, mutta toivottavasti paranee. Pitkä kuukausi edessä varmasti, kun on pelkkää odottelua. Ei kiva näin joulun aikaan :-(
Mutta ihanalta kuulostaa kyllä teidän ahkerat leikittelyt ;-) Vihreänä eräs, joka yrittää pärjätä sillä, että laatu korvaa määrän, hih. Ei vaan jaksa, niin ei jaksa.

Jokos se Papu tulee paljastamaan suurista muutossuunnitelmista?
Ja mites ne koopeet nyt menikään? Unohdinko nyt jotain vai jättikö kertomatta ;-)

Kuulostaa mukavalta myös Ohdiksen suunnalla. Paitsi tuo koristeiden puuttuminen tietysti pieni takaisku :)

Täällä odotellaan kuumeisesti keskiviikkoa tuon isomman neidin kanssa. Mennään katsomaan Anna A:ta Turkuun.
Perjantaina mulla ilmeisesti ihan vapaailta..
Joulua kohti mennään rauhaisasti tällä(kin?) suunnalla. Ruuhkiin en tänä vuonna ole suostunut ollenkaan menemään. Netistä saa paljon kaikkea. Pitkälti mennään elämyslahjakorttilinjalla tänä vuonna. Krääsäahdistus ja ruuhkafobia ovat päässeet aika pahaksi :) Ihana kotisoffalla vaan funtsailla, mihin ravintolaan tms. kellekin lahjakortin laittais... Ja musavehkeet & cd-levyt saa postiin netistä tilaamalla. Miksi ihmeessä pitäisi mennä tuonne kyynärpäämuussattavaksi, nou tänks!

Tehis
 
Haidi kirjautumati
Heipat...täällä sitä räkää ryystäen painetaan näyttöviikkoa, eka päivä onnellisesti takana. Koville ottaa kun en ehtinyt kunnolla parantua...hiki tippuu kun vähän heilahtaa ja aika monta kertaa joutuu heilahtamaan kun dementikkojen kanssa 8h pyörii:)
Odotin kauhulla näytön alkua kun se vastaanottaja antoi itsestään todella veemeisen kuvan, mutta taisi olla vaan paniikissa itsekin kun ekaa näyttöä vastaan ottaa. Ihan kivasti meni tää päivä ja kiitosta sain...näytön aiheena tänään 8 potilaan lääkkeiden jako viikoksi ja kaikki muu päivään kuuluva. Nyt syömään olion tekemiä lihapullia jne. itse se on kyllä täältä johonkin hävinnyt...pekkaspäivän patoutumia purkamassa varmaan paikallisella huoltsikalla:)
 
ÄssÄ!
Voi IHANAA tota Titin rinssiä ='O) ihan tulee tippa linssiin!!! melkein voin haistaa sen huumaavan tuoksun nenässäni NYYYYYH!!

Onnea vielä ihan hirmuisesti pojan syntymän johdosta teille kaikille! Mites teillä muut lapset on ottaneet pikkusen vastaan? onko innokkaita hoitajia?


Mä en nyt kyllä jaksa lukea kaikkia viestejä läpi, että antakee anteeks...

Nyt vihdoin on kaikki ohi ton km suhteen, eilen olin lopputarkastuksessa omalla gynellä ja tänään alko menkat JEEE! kierto oli nyt 31 pvää ettei venähtäny onneks.

oon leiponu aamun piparkakkutaloja, sellasia miniatyyriversioita. En kans oo sen krääsän ystävä...

vilkutus kaikille! ÄssÄ 1/28-31
 
Haidi kirjautumati
Keskiviikkohuomenia
Eipä mitään uutta auringon alla tällä suunnalla, viikko puolessa hyvä hyvä...kohta on ohi tuskien taival:)
Mietin tuossa juuri, että jouluun ei ole enää kovin hirveästi aikaa ja kaikki valmistelut on aloittamatta...no kynttelikkö on ikkunalla ja koristelaatikko haettu varastosta, et kait sekin on jo jotain:)
Missähän välissä sitä kävisi jouluostoksilla? Varmaan 23 päivä niissä jumalattomissa ruuhkissa, mut eipä taida ennemmin päästä ja keretä. Päätinkin, että vain kummipoika ja omat lapset saa lahjat, muut jääkööt ilman...no ehkä oliolle jotain:)
Äitini heittää taas joulustressin minulle kun ei osaa ostaa lapsille enää mitään, antaa mulle rahaa ja delegoi hommat itseltään pois. No kyllähän mä ne rahat saan tuhlattua ei se siitä ole kiinni:))) ja tietysti tiedän mitä lapset tarvitsevat. En vaan ole sellainen tyyppi mikä viihtyy tuolla ihmispaljoudessa tonkimassa kaikkee mahdollista, vaikka soppailla kyllä tykkäänkin. Tää joulunalusaika vaan on niin vastenmielinen kun joka paikka pursuaa tavaraa ja porukkaa.
Jospa tästä suihkuun, että heräisi kunnolla ja sit olis vuorossa kotihommia, ennen töihin menoa.
 
Joo Xo)
Haidilassa painitaan ihan samojen ongelmien kanssa kuin täälläkin ;o)
En nyt sitten tiedä meidän joulujutuista ... toi rappusremppa leviää
joka suuntaan, nyt ei mahdu enää edes pyykkiteline muualla kuin saunan lauteille ...
kuivata siellä sitten , täytyy pestä 1 koneellinen päivässä vaan .
Toi pyykkivuori on kyllä jo melkoinen ...kääk.

Rappusia on kuitenkin kiva rempata, oli mukavat 2 päivää
olion kanssa, kun se oli kotosalla ja saatiin paljon ( muutakin kuin sotkua ) aikaiseksi,
siitä tuli hyvä mieli, kun pystyttiin yhdessä niin sujuvasti operoimaan
noita hommia.
Tänään sitte yksinäni jatkan täällä , eiliset kamat kertaalleen maalattu
ja tänään 2.pohjamaalikerros - illalla päästään sitten varsinaiseen maalaukseen.
Jumalaton homma muuten edes pestä noita puupintoja,
kun on 32 vuoden kököt niissä kiinni, saa aika myrkyillä vetää ...
Sitten tietenkin pitää uusia pari kattoa täs samalla,
seinän lasikuitutapetit ( osa vaan ), jalkalistat koko alakertaan, yms...
ihan vaan poikii "pikku" lisä- proggista tääkin kokoajan,
joten jouluahan ei oo ehditty ees miettiä vielä.
Rappusten askelmat on valmiina tod.näk. vasta ensvuoden puolella,
joten joulun yli ollaan kaaoksen keskellä...lapset kyseli jo, mihin kuusi laitettais ?
- Vastasin, et naapuriin XD !

No juu, mut hauskaa on puuhastella ihan kunnolla kaikkea,
illat meneekin täs kaaoksessa joutuisasti, vaikka oliolla onkin
ihan kaikkee muutakin puuhastelua mielessä ;o) ... ( nyt oon asiasta ihan
100% varma; sillä on 4-kympin villitys !! Jii-Huu!! =)

Mitenkäs Tittilässä voidaan ?
Onkos nuppunen nukkunut ja syönyt hyvin ?

Ja Aurora ? Miten sujuu ? Montakos viikkoa on jo täys ?

Huh... Nyt meen hakeen toisen kupposen aamukaffetta, sitten
tärpättien ja maalien kimppuun ... onneksi hioin eilen paikat,
tänään vaan maalaan ja puran loppupään alakerran rappusten pinnoista
( sellasia 70-luvun pinnoja on satamäärin rapun reunoilla, ne kaikki otetaan ja maalataan jokapuolelta = kaikkein hankalin homma tässä )
Nyt tarvittais paikalle Papu ... etkös Papu ollutkin sellainen remppaihminen
...jos oikein muistan ??!

PeeÄs: ei olla kuultu poikien mummin voinnista mitään, oon kyllä huolesta sykkyrällä .
 
Joo Xo) vielä
Niin siis piti sanomani ÄssÄlle onnittelut koopee ykkösestä,
asiat alkaa sujumaan taas ;o)

Ja Ohdiksella varmaan kaikki suht hyvin...vai?

Muillekin satamäärin terkkuja !!
( ihanaa, taas eilen tuli lunta, peukut pystyyn että kestää tuo lumipeite !!!=)
 
Ohdis
Hyvin? Missä?

En tiiä oikeen....tyttö soitti aamulla itkusena koululta, että häntä pelottaa kun iskä oli aamulla huutanut ja kiroillut koska pojalta oli ollut hanskat hukassa...soitin sitten Oliolle että mikäs tällainen homma oikeen on, niin se kuulosti toooosi oudolta..
Lisättäköön vielä että sillä ei ole tapana huutaa, saatika sitten kiroilla, vaikka mitä tapahtuisi, joten tää homma haiskahtaa...en vaan tiedä mille :/
Normaali se kuitenkin oli kun mä kotoa läksin, olisiko sitten töistä soitettu tai jotain muuta..vaikee sanoo, ku ei toinen puhu.
Muuten kaikki ihan jees mun puolestani, perjantaiaamua odotellessa, silloin päästään sinne lätäkön toiselle puolen, irtautumaan tästä arjesta.

Tunnustaudun tyypiksi jota toi lumi ottaa aivoon.
Jouluna pitää sataa lunta, muulloin lumi on ehdottomasti kiellettyä. Talvi on huomattavasti siedettävämpää ilman :D

Hienoa että siellä Ässällä on tilanne nollaantunut :}
 
Haidi kirjautumati
Mitenhän tuo olis jos minäkin alkasin rakentaa rappusia tähän kerrostalokämppään...ihan vaikka pienet koristeeksi johonkin nurkkaan...kuulosti senverran mukavalle tuo Jooxin "rappusremppa" voihan sitä tietysti silläkin nimellä kutsua:)))) Pitääkin illalla sanoa oliolle kun se tulee suihkusta, että tules mennään tekee rappusia:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Rakkaalla lapsellahan on tunnetusti monta nimeä...mitähän kaikkee näissä ketjuissa onkaan vastaan tullut täällä keilataan ja tehdään rappusia, aurinkovauvoissa aikoinaan föönattiin jne. kuka ajaa veturia talliin, kuka syöttää makkaraa kalkkunalle tms.
Jaahas taas eksyin tänne, vaikka piti alkaa pestä lattioita...
 
Titti*
Päiviä...

Pari päivää meni taas matalalentoa, ex veti taas vaihteeksi maton todella tylysti alta... Kyllähän se sillä jo uhkaili mutta silti se yllätti: Se on tehnyt sossuun musta/meistä huoli-ilmoituksen!!! Kyllähän siinä itku pääsi mutta asiaa enemmän ajateltuani ex taisi kaivaa nyt vaan itselleen sellaisen kuopan että voipi olla että sen sossutädin käynnin jälkeen tytöt ei enää mene sinne ollenkaan. Tätä just aiemmin puhuinkin että kun itse yritin sinne sossuun ja joka paikkaan soitella niin mistään minä en ole saanut apua mutta ex voi kyllä valitella joka ikiseen paikkaan ihan mistä vaan... No, mut nyt saan ehkä omatkin huoleni kuuluviin ja joku ehkä jopa sen jälkeen tekeekin asioille jotain!!! Pienempi tyttö ei siis nyt ole ollut siellä kuukauteen eikä ole nytkään menossa, ei vaan uskalla. Vanhempikin on vielä kahden vaiheilla, se on vaan sellainen luonne että ahneus voittaa eli iskä ja se eukko ostelevat kaikkea kivaa sille niin se sit sen takia aina sinne menee. Valitettavasti isältään perinyt tuon luonteenpiirteen... : ( Noh, tammikuulle menee kuitenkin tätskän vierailu, sitä odotellessa... Onneksi on omista tekemisistä luottavainen mieli mutta kun on näitä kauhujuttuja kuullut maailmalta niin ainahan se vähän huolettaa, eikä sitä nyt tiiä kuinka paljon se ex on siellä taas paskaa puhunut ja kuinka paljon ne uskoo. Mut jos tää nyt sit loppuis tähän, tai sit niistä ilmoituksista tulee jokaviikkoisia...

Että näin täällä. Vaavi on onneksi aivan ihana ja rauhallinen, yötkin menee loistavasti kun olen pitänyt sen vieressä, omaan sänkyyn laitettaessa aina rupee ähisemään. Ihan vähän kyllä hirvittää vieressä pitäminen, kun tissitkin on sellaiset Pamelamalliset että jos se tukehtuu siihen viereen... Olettekos te muut pitäneet ihan noin pienenä niitä vieressä? Mä en ole aiemmin pitänyt just sen takia kun vähän pelottaa... Neuvolassa eilen painoa oli tullut neljässä päivässä lisää jopa 85 grammaa!! Aika hurjaa.. XD

Siskonlikka yllätti äsken, soitti että nyt olis hänellä pinnasänky kyydissä ja iso säkillinen vauvan vaatteita!!! En ollut muistanut laittaa että vauva oli jo syntynyt, oho... No, nyt on vaatteita koko seuraavaksi kahdeksi vuodeksi niin paljon että voi vaikka päivittäin vaihtaa niitä kaksi kertaa!! Ja aika hieno sänky, on vaan aika iso että en tiiä miten saadaan se mahtumaan makkariin. Tai mahtuu se mut sit ei pääse vaatehuoneeseen.. Kun kolmosenkin sänky laitettiin nyt sinne, ei vaan suostu nukkumaan omassa huoneessa...

Eilen sain täällä vähän jopa siivottua ja laitettua vähän tavaroita, mut sit iski armoton selkäkipu, vasemman pakaran yläpuolella sillei omituisesti pistelee ja kihelmöi ja jomottaa ihan pirusti. Tosi hassun tuntuista... Painokin on vielä tällä viikolla tippunut pari kiloa, nyt ois enää neljä ylimääräistä ja ehkä vielä tavoite olisi siitä viisi kiloa sit joskus saada pois, ensi kesänä... Kunhan pääsisi nyt edes ulos ja vähän lenkille!! Joku päivä sit.

Nyt täytyy lähteä miettimään kauppareissua, jokohan tuon pienen uskaltaisi sinne viedä?? Ihan vähän huolettaa kun se on pärskinyt tämän päivän, kolmosellahan tuli nuha perjantaina ja nyt sit hirvittää jos se pienelle tarttui. Seuraillaan tilannetta...

Omaa napaa taas tuutin täydeltä, anteeksi hirmuisesti!! Halit ja tsempit kaikille teille, yritän paneutua muidenkin asioihin taas jossain välissä paremmin!!

Titti ja pieni mies 1 vk!!
 

Yhteistyössä