ISOmpaa pesuetta haaveilevat 29

  • Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti
Haidi kirjautumati
Huomenta
Titille pahoittelut ex-olion touhuista...no jospa se poikisikin jotain hyvää niin kuin arvelit. Meillä ihan syntymästään esikoinen nukkui vieressä, kyl sitä jotenkin itse osasi varoa nukkuessaankin, ettei pieni jäänyt alle. Kerran sattui vahinko pojan ollessa 5kk ikäinen, hän oli oppinut itse kääntymään ja yöllä imettäessä itse nukahdin. poitsu oli sängynreunan puolella ja pyörähti siitä sitten lattialle...onneksi oli paksu matto alla ja minun pudonnut peitto, selvittiin säikähdyksellä ja pienellä mustelmalla silmäkulmassa. Kyllä se säikäytti senverran, että omat silmät kyllä kestivät auki, ei enää uni tullut kesken imetyksen.
Tää viikko on mennyt kyllä todella nopeasti, huomenna viimeinen näyttöpäivä...jeee!!!
Vielä on edessä itsearvioinnin teko maanantaiksi...hyvin se pitäisi mennä, mutta saattaahan se vähän hermoja vielä kiristää kun ei ole vapaata ja työpäivän jälkeen on tehtävä.
Tänään on taas meidän kuopuksella äitiauta-aamu, ei saa itse aikaseksi mitään. Täytyy mennä laitaa aamupalaa, ettei se myöhästy koulusta...palaamisiin.
 
Joo Xo)
Phiuuuuuuuuuhhh...
Nyt on vihdoin joulukortit kirjoteltu,
pyykkiäkin jo pesty ja tiskikone päällä.
Tänään en maalaile ( heh...ehkä! ) vaan hyppään suihkuun ja meen shoppailemaan
joulupukin konttiin jotakin. Yksin. Ihanaa!

Lasten joulujuhlat tulossa ensiviikolla, tarvitsevat raukat juhlavaatetta
taas, ukoilla on kaikki siistimmät jääny jo pieneksi,
kun nuo venyttävät salaa kättää ja jalkaa niin pitkäksi, pikku gasellit...
( hassua ; niillä puskee finnejä jo nenänpieliin ja poskiin !! 10 vee.... =)

Ex-olio soitti eilen; mummin tilassa ei mitään uutta, koomassa on edelleen,
epäili vaan, kestääkö mummin elimistö enää tota rasitusta...
mutta ovat lähdössä sinne egyptiin jouluksi, kävi miten kävi.
Pojille päätettiin olla puhumatta asiasta, ellei jotain ratkaisevaa tapahdu.
Turha pienten miesten päätä on sekoittaa tolla asialla,
kun kiva joulunodotus menee sitten hukkaan...
Lupasihan tuo ex mulle sitte ilmoitella, jos jotain tulee.

Titti ; toi on niiiiin tuttua, niin tuttua !
Ensin luvataan olla kunnolla, sovitaan asiat ja sitten vedetään matto alta,
kun sitä vähiten osaa odottaa.... just siks pidin "päiväkirjaa" ex-olion tempauksista,
oli ainakin jotain näyttöä asioista.
Ja sitten yks tärkeä asia, josta pidin kiinni: ilman
todistajaa en sitä tavannut ikinä.Eli mulla oli aina joku mukana kuuloetäisyydellä,
kun tavattiin missä merkeissä vaan.
Ettei ainakaan päässy sanomaan, ettei olla sovittu jotain asiaa,
joka selkeästi sovittiin. Oli muuten hyötyä tosta monen monta kertaa.
Koin sen tosi tärkeäksi, koska kyse oli MUN lapsista ja niiden kohtelusta.

Mutta siis Titti; kaikki sympatiat on sun puolella tässä asiassa
ja toivon, että exä tajuaa lopettaa hankaluudet pian....hehheh...toiveajattelua ?

Haidille Super - tsemitykset vimppaan rypistykseen !!
Hyvinhän se menee, sä osaat homman !!

Jaa-a, tosiaan : joulu on tulossa, kun ukko vonkaa piparia tuon tuostakin ;o)
Eilen ei kyl jaksanu enää, maalaushommat kesti niin myöhään....
 
Haidi kirjautumati
Ai että oikein piparia vonkaa:) meillä vaan pelkkää torttua...hah ha haa!
Laulelin tuossa äsken joululauluja...ja ihan vaan siksi, että kellotin kuinka kauan menee aikaa 8 laulun laulamiseen...ai miksikö? No siksi, että olen pestannut kuopuksen muutaman kaverinsa kanssa tänäiltana laulamaan tuonne näyttöpaikkaani vanhuksille joululauluja ja tarttee tietää vähän aikataulua, mitä muuta sitten ehditään tekemään. Jotain kun kuului järäkätä niin sitten tällaista tällä kertaa...luulen, että mummot ja papat tykkää. Simppeli juttu, mutta viralliset paperit siitäkin piti...huoh...suunnitelma > lapset laulaa...mutta tavoite sille, siinä olikin sit haastetta selvittää miten musiikki, lapset jne jne vaikuttaa dementoituneeseen. Onneksi enää huominen...en jaksaisi yhtään enempää:)
Jaahas jos tuonne keittiöön tiskien kimppuun jne. hommat ei lopu tässä mökissä tekemälläkään:)
 
Tehotyttö.
Joo-o, isompien pesueiden emot ne pyllistelee rapuissa piparinmuruja keräillen ja tortut paistuu uunissa. Hieno homma! :-D

Minä täällä pettyneenä, kun ei se Katainen mulle soittanu ;-) Varmaan siksi, että on tuota perhettä kans sen verran paljon ja ois ollu yhteensovittaminen aika hankalaa.

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille ja ihanaa joulun odotusta.

Tehis
 
Joo Xo)
Tehikselle terkkuja !
( ja parempaa onnea Kataisen taholta ens kerralla...=)

Haidilla vimppa rypistys tänään , jeeeee!

Meillä olio tulee tänään ajoissa töistä, että päästään puuhaamaan
aikuisten puuhia ... noh...siis rappusremppaa.
Asia sai taas uutta potkua, kun kuultiin,
et askelmat oiskin valmiina ( hiottu, petsattu,lakattu,jne...) paikalleen laittoon
jo ensiviikolla ! Kääks...onkohan meillä jo jouluna uudet rappuset ??!
Homma on pahasti kesken nyt, kun jotenkin tää aika valuu käsistä
noiden ipanoiden hommia hoitaessa ja tiski-pyykki-siivous-yms...jutuissa.
Kaupassakin pitäis vissiin käydä,
pakkanen syöty tyhjäks jo... - noh, ehkä ensviikolla.... joutaahan sitä.

Eilen Pinkkis kysyi isiltä SEN ison kysymyksen :
" Isiiii , mistä se vauvansiemen menee sinne masuun ? "
- Isi ei vastannu mitään pitkään aikaan, surffaili netissä vaan posket punaisina...
Tyttö kysyi varmaan 12 kertaa samaa, sitten isi:" Emmä vaan tiedä".
Minä siinä vieressä " HÄH ??? - tiedäthän, senku kerrot vaan , mä oon sentään
kertonut tähän asti kaiken asiaan liittyvän, nyt ois sun vuoro "
Ja se vaan jatkaa " emmä tiedä"- linjaa...
Ja " Se on niin pitkä juttu, ei jaksa nyt kertoo"...
Siis oikeesti !! Mä olin ihan äimänä siinä vieressä,
vaikka hiukan naurattikin koko juttu.... ;o)

Noh, minä otan tytön syliin ja kerron, että " Isiltä tulee kikkelistä se siemen kun se on laitettu äidin pimppaan ensin..."
Tyttö : mut missä se säilyttää sitä siementä että se osaa sen sitte antaa ??
- Minä: " No siinä kikkelin alla on sellaiset säilytyspussukat,
siellä ne vauvansiemenet asuu ennenkuin ne annetaan äidille kasvatettavaksi "
Tyttö siihen " NO NII, Isi !!!! Eihän toi ollu pitkä tarina ollenkaan .Sä huijasit!"
Ja lähtee hihittäen yläkertaan unihommiin.... XD !

Tällasta meillä tällä kertaa.
Jouluressiä pukkaa muuten kans, ei o vielä edes suunniteltu mitä syötäis
ja mitä puuhattais. Paitsi aatto, jolloin mennään sipooseen kälylle,
anoppikin tule ukkoineen...onneks siletä joutuu ajoissa lähtemään pois,
kun on niin pitkä kotomatka.
 
ÄssÄ!
Hihhih, hihittelen tääl Jooxin olio parkaa xD
Kurjiakin kuulumisia...varmaan ihan hyvä juttu kertoa pojille siten kun on enemmän tietoa

Haidilla viimeset rutistukset opiskelujen kanssa tosiaan menossa, ihanaaaa!!!!!!! Ihana joululoma myös tiedossa!!!

Titillä huolia... toivottavasti tilanne korjaantuu pian... tollanen on tosi inhottavaa :(

ööö... mitähän muuta...emmämuista..

moon vääntäny piparkakkutalo niin että aivotkin on ihan takinana xD ja leivonnat jatkuu... pitää vielä ainakin 6 piparkakumökkiä tehä. On ne kyllä söötin näkösiä pikkumökkejä (max 10 cm korkeita) , ja sellofaanissahan näyttää kaikki hyvältä xD

Tikut nököttää kaapissa, eli ovista odotellessa.. laskelmien mukaan olis juur joulun aikaan. ÄrrÄ-neiti on saanu alkunsa joulun välipivinä. Ett saas nähä tulee ko tää 'tehistä lainaten B-sarja' sit kans 2 vuoden ikäerolla. A-sarjan tyttöjen ikäero on 2v ja 2pvää.

mut joo kuten ehkä txt paistaakin niin tällä hetkellä mieli on hyvä ja kaikki on 'ihanaa' xD eli kyllä se gyne-käynti taas kummasti paransi mielialaa.

kohta pakkaan kamat ja kunhan ÄrrÄ herää päikkäriltä, lähdetään kummipojan perheelle viemään joulu-tervehdys. pikkumökit kaikille ja pojalle sit paketti =O)

ÄssÄ
 
Titti*
Välillä tännekin kerkiää huikata.. Tissittelyn lomassa aina kännyllä kurkin kuulumisia mutta sillä ei jaksa kirjoitella.

Poika on edelleen aivan ihanan rauhallinen!! Viime yönä nukuttiin yli 11 tuntia vain kolmella herätyksellä!! Tänään ollutkin tosi energinen olo, lukuunottamatta pään jomotusta kun hartiat on niin jumissa.. Eilen särky oli niin kamala että meni melkein maatessa koko päivä. Mutta, kaikki vaavin kanssa hienosti!

Exän kanssa tilanne nyt se että se raivoaa mulle kun pienempi tyttö ei halua sinne mennä ja yrittää pakottaa sen hinnalla millä hyvänsä sinne. Kai paniikkia iskee että eipä näytä hyvälle kun se ei sinne mene. Ja mä sain sitten huudot siitä että estän tapaamisia.. Niinpä. Juoruja kuulin tänään että ne olis sen eukon kanssa purkaneet kihlauksen mutta asuvat vielä saman katon alla, luulisin että se kämppä on sen eukon että ei ihme että exällä paniikkia pukkaa... Noh, tyttö sanoi juuri uudestaan tosi painokkaasti ettei halua sinne mennä, ihan sama mitä se äijä siitä sit sanoo. Huh kun oikeesti pelottaa mihin asti tää menee...

ÄssÄllä valoa näkyvissä, hienoa kuulla!!! Jouluun on vain lyhyt aika... Meillä kolmonenkin saanut alkunsa välipäivänä muuten.. Peukutuksen aloitan jo nyt!!! ; )

Jooxilla rappushommat etenee, hyvä homma. Koittakaa nyt kuitenkin edes vähän sillein ihan oikeesti saada niitä tehtyä!! Hih... Ja elämän tosiasioitakin siellä tuumailtu, ei noi oliot vaan niitä klaaraa. ; )

Haidilla vika työpäivä tänään?? Onnittelut siitä!!

Tehiksellekin terkut, oonko mä vähän pudonnut kärryiltä maailmanmenosta, mikäs Kataisjuttu toi nyt sit on???

Kaikille muillekin vilkutukset, nyt mentävä miettimään tytön lähtöä isälleen ja pelkäämään että yrittääkö se hakea pienemmän väkisin vai ei.. Viddu.
 
Tehotyttö.
ÄssÄ, en ole hakenut patenttia tuolle, joten saa lainata ihan vapaasti :-D
Meillä molemmilla sarjoilla 2v 4kk ikäeroa, joten tuota toistoakin saat lainata! Peukkuja.

Niin, Titti, tuo opetusministeri meni uusiksi ;-) Ois ollu just mun alaa!
Jaksamisia exän kanssa ja pusuja pikku nyytille!

Nyt hamosta päälle ja kutrit ojennukseen.

Tehis
 
Titti*
Ihan vaan vilkutukset heitän, ei mitään erikoista täällä, hyvin menee mutta menköön.. ; ) Viime yönä jäbä vetäisi jopa viiden tunnin unoset!! Tuntuikin että eilen vasta maito nousi oikein kunnolla, nyt sitä sit vasta riittääkin ja se sit näkyy, ja tuntuu, auts.. Mutta hyvää alkavaa viikkoa kaikille!!!
 
Haidi kirjautumati
Pikapyrähdys
Ihan raato olo ja pitäs käydä vääntää huomiseksi itsearviointia. Arviointikeskustelua pukkaa huomenna klo 13.30...apuva. Tosiaan näyttöviikkoni loppui perjantaina, mutta kun noita sairaspoissaoloja oli useampi päivä niin korvasin niitä olemalla töissä vielä eilen ja tänään. Tiukka ilta edessä...yritän valmiiksi ennen aamuyötä. Jos en ehdi niin jään kotiin vielä tekee papereita iltapäivää varten, vaikka aamulla pitäs olla koulussa taas klo 8. No mulla tuo on sallittua jo ihan matkankin vuoksi...jokatapauksessa joudun olemaan iltapäivällä pois niin ei siihen elo kaadu vaikka olen koko päivän.
Tuumailin tuossa, että mulla ei ole mitään päälle laitettavaa ensi lauantaiksi valmistujaisjuhlaan, enkä taida ehtiä missään välissä kaupunkiin edes mitään etsimään. Housut kyllä löytyy kotoa, mutta yläosaa puuttaa...tissiliiveissä sit vissiin on lähdettävä:)
Ei tule valmista jos tässä istun, ylös on noustava ja siirryttävä seuraavalle tuolille tuonne keittiöön paperipinon keskelle.
Huomenna kiitos taas kaikki ulokkeet pystyyn mitä teiltä ikinä löytyykään.
 
Aurora Vee
Heipä hei,
taustalla ollaan ja hengessä mukana, en ole oikein ehtinyt kirjoitella mutta lukenut juttujanne joka päivä. Keskiviikkona on viimeinen työpäivä, mutta loppuviikko menee tiiviisti jouluvalmisteluita tehdessä. Lapset ovat kotona 22.12 alkaen 3 viikkoa, joten täytyisi ehtiä myös lepäämään jossain välissä... Töistä palautumiseen menee vähintään muutama päivä sohvanpohjalla päiväohjelmia töllötellessä. :)

Ärveet ovat tänään tasan 29 virallisen laskurin mukaan (oikeasti pari päivää pitemmällä), ja nythän tää pötsi on alkanut kasvamaan! Vauvakin on sellaisen 1,5 litran maitotölkin kokoinen (vertaan aina mahavauvojani elintarvikkeisiin...) En tiedä, miten olisin jaksanut olla töissä vielä yli kuukauden, niin kuin "normaalit" ihmiset tekevät.

Tammi-helmikuussa lapset ovatkin 2 päivää viikossa tarhassa ja 3 päivää kotona, joten vauhtia piisaa jatkossakin. Nuo pari tarhapäivää tarvitsen levon lisäksi vauvavalmisteluihin - esimerkiksi työhuoneen pitäisi muuttua maagisesti vauvan huoneeksi ja 5 jätesäkillistä lastenvaatteita siististi jaotelluksi garderoobiksi. Huh.

Joulutunnelmaista viikkoa toivottelee
AaVee
 
Joo Xo)
Haidille on ihan jokainen peukku ja varpas pystyssä meillä !!!

Auroralle kans, että ehtii hyvin levätä ja jouluakin laittaa ....

Meillä ei joulua ehditä sitte miettimään tai ainakaan laittamaan ollenkaan ( paitsi mä,
jolla onkin sitte tietenkin kamala stressi aiheesta !! )
Rappusremppaa on tehty koko viikonloppu, aika meni kuin siivillä ... huonoa omaatuntoa potien elettiin pizzalla ja kebabilla koko viikonloppu. Kääk!

Mutta nyt on 2 kertaa vedetty pohjamaalit, hiottu, hikoiltu, kuunneltu törkeen hyviä ikivanhoja biisejä ehkä n.1000 kappaletta, maalattu ja hiottu taas,
poistettu väliaikaisesti rappusia ja kiinnitetty takas,
paitsi alimmat osat joissa tällähetkellä tikkaita pitkin kulku.... uudet askelmat tulee kotiin tiistaina, milloin lie sitte paikalleen menevät, en tiedä.
Saattaa mennä ensvuoden puolelle, ennenkuin tepastellaan tän urakan tuotoksella.
Eli; joulu jää tekemäti sen suuremmin meillä.

Pojathan on siellä egyptissä joulun,
mutta haluisin silti ennen sitä viettää lapsien kanssa joulua, edes syödä kunnon jouluaterian ( olio on sitämieltä, ettei lahjoja jaella kun sitten uudenvuoden aikaan vasta, kun pojat tulee...tästä on vielä neuvottelut hieman kesken ;o)

Yhtään jouluruokaan viittaavaakaan - ellei glögimaustetta oteta lukuun - en
ole ostanut vielä, olio haluis kinkun, mutta sekin on tilaamati.
Enkä nyt sitte tiedä, kun ollaan kälyllä aatto ja mun mutsilla ykspäivä,
että viittiikö sitä niin kotiin noita samoja mössöjä hommatakaan.
- Joo-o...näin mä aina sanon, sitte saan paniikin 2 pv ennen joulua,
ja hommana hikipäässä kaiken, ja heitän sitten sitä ruokaa roskiin kilotolkulla....
osaiskohan sitä olla viisaampi tänä jouluna...? ( heh-heh )

Ei mutta nyt meen laittamaan pyykkiä masiinaan ja raivaamaan tiskipöydän esiin.

Kivaa ja stressitöntä joulunalusviikkoa ( voiks näin sanoa jo ??! =)
jokaiselle !!

*</=o}


 
Ohdis
Pikaiset heipat täältä työkiireiden välistä...pupuiluloma on vietetty eikä siitä kyllä mitään iloa ollut...Olio kun viipotti pää kolmantena jalkana ostoskeskuksesta toiseen ja unohti et se oli tarkotettu meille se aika.
Kaikenlisäksi, eilen vielä Viron puolella ihmeteltiin 40 tuumasta taulutelkkaa joka makso 400e..eikä sit ostettu kun aateltiin et ostetaan keväämmällä, kun vanhakin töllö on vielä hyvä. No kappas kummaa, kotona töllö olikin hajonnut eikä siihen tuu ees virtaa, perskeles....

Peukkuja joka suuntaan, nyt ei ehdi ees erittelemään sen tarkemmin, mutta ootte kaikki ansainneet oman osanne :} tänne ei mitään ihmeellisyyksiä sillä saralla, ei ovista tässäkään kierrossa.

 
safiiri,
Ehtoota.

Kipin kapin piipahtamassa. Kierto lähenee loppuaan - tädin pitäis tulla perjantaina tai lauantaina. Joo, mää oon kehitelly oireita jos jonkinlaisia taas kerran :-D

Huiskutuksia ja vilkutuksia joka talouteen!
 
Mipsa
Heipat kaikille pitkästä aikaa!

En ole tainnu ehtiä käymään täällä yli viikkoon. Eipä sen erityisempää syytä, normaalia kiirettä. Jouluvalmistelutkin vasta ihan alkutekijöissään. Siivousta siirrän koko ajan. Saas nähdä jääkö tällä tahdilla tekemättä. No yritän lohduttautua, että se joulu kyllä tulee ja menee vähän vähemmälläkin. Taas on joku ihme väsymys vaihekkin. Lahjat on sentään hommattu, että enää ei tarvi kaupoissa säntäillä.

Vilkutukset kaikille. En jaksa nyt sen tarkemmin eritellä. Kivoja uutisia ja on täällä sitten niitä vähemmän mukaviakin. Voi kurja Titti sitä sun exää! Mutta ihania nuo vauva kuulumiset. Ja kuva oli siis aivan lutuinen.

Omaa napaa sen verta, että puoliväli lähestyy uhkaavasti. Nyt taitaa olla 17+3. Seulonnan tuloksia ei ole vieläkään tullut. Mutta kai ne nyt sentään olisi jo soittaneet, jos siellä jotain huolestuttavaa olisi. Potkuja tuntuu jo lähes päivittäin.

Niin ja Safiirille peukut ja varpaatkin pystyssä. Plussa uutisia kaivataan!
 
Haidi kirjautumati
Nyt saa onnitella...eilinen loppuarviointi meni paremmin kun osasin odottaa ja nyt voi virallisesti tituleerata lähihoitajaksi. Launtaina sit paperit kouraan kun valmistumisjuhla koittaa:) nyt on hymy herkässä kun kova urakka on takana. Täytyy tästä lähteä kaupunkiin etsimään jotain päälle pantavaa. Mun piti olla viel 3 päivää sairaalassa tutustumisjaksolla, mutta räkätauti estää sen.
Kuulumisiin...kerrankin itseensä tyytyväinen Haidi:)
 
Joo Xo)
ISOT onnittelut Haidille =o} !!!!
Kyllä me se tiedettiin, että suoritat kirkkaasti kaiken .
Susta tuli sitte isona lähihoitaja.
Oikein kunnioitettavaa, ite en varmana jaksais sitä ammattia ollenkaan...

Mipsallakin asiat suht hyvin, hienoa !
Kuulumisia kaivataan täällä aina, nyt just on jotenkin kaikki varmaan
jouluhommissa niin kiireisiä, etteivät tänne ehdi.
Papulta odotellaan jotakin vinkkiä tapahtumista ja elämänvaiheistaan edelleen ....krhm !! ( toivottavasti ei pelkästään huonoja uutisia ... )

Safiirille peukutus, plussia toisaan sais tulla !

Meikä lähtee tänään stadiin humputtelemaan ja
ehkä joulupukin hommiakin hiukan teen.
Nyt on meillä joka päivä nuiden koululaisten ja tarhalaisen pikkujoulua, joulujuhlaa, synttäriä, ties mitä.... ja toi remonttikin pitäis saada tehtyä,
pääsis joulua miettimään.
Stressi-stressi-stressiii .....................
 
Haidi kirjautumati
Kotona jo...en mä mitään viitsinyt edes lähteä etsimään päälle laitettavaa kun olio oli mukana. Se on saikulla jännetuppitulehduksen vuoks ja eihän sen hermo pidä odotella jos naisväki sovittelee vaatetta. Menen yksinäni joku päivä tälläviikolla.
Tein vaan kierroksen keräten muiden ostamia joululahjoja lapsille...ihania nää autottomat sukulaiset. Aina saa ennen joulua kiertää ovelta ovella kasseja hakemassa, et ne tulee ajoissa perille:)
Nyt teen urakan ja selvittelen kaikki koulupaperit, kansiot jne. säilytykseen...siinä ehkä vierähtääkin muutama tovi, sit lähden uudistumaan parturiin.
 
Aurora Vee
Haidille hoitsuonnittelut! Mihin sä erikoistuitkaan, eivätkös lähihoitajat suuntaudu valitsemalleen alalle? Missäs se sun harjoittelu olikaan, varmasti tästä on ollut puhetta monestikin... *kaivaa muistinsa arkistoja*

Vielä piti lohduttaa Tittiä exä-ongelmien kanssa. Noinhan se juuri menee, kuten joku (Joox?) jo kommentoi - juuri kun luulee kaiken menevän parempaan suuntaan, saakin yllättäen saavillisen sitä itseään niskaan. (itse tässä rakkaan faijan uutta solvausviestiä odotellessa, odottaakohan se jouluaattoon)

Viimeisiä viedään työpaikalla, huominen menee kahvitellessa ja kokoustellessa, avaimet ja känny pomolle ja seonmoro. Odotan NIIN paljon lomaa, vaikka yritän pitää ajatukseni realistisena ja muistaa, ettei kotiäidin arki ole niin ruusuista. Mutta odotan kovasti sitä että pääsen ihan oikeasti valmistautumaan vauvan tuloon, monella tapaa. Can't wait!
 
Inkku***
Teillä on ketjussanne niin kivoja uutisia, että on pakko "kuokkia" ja onnitella vanhoja ketjukavereita: Lämpimät onnittelut ensinnäkin Titille ja koko perheelle sekä tietysti Haidille upeasta suorituksesta. Muistelen miten aikoinaan mietit aloittaako opinnot vai ei ja nyt sitten jo valmistuminen. Kyllä se aika rientää. Mukavaa vuoden jatkoa myös kaikille muille ISOille :)
 
ÄssÄ!
Haidille Hirrrrmuisen suuret onnittelut valmistumisen johdosta!!! =O) JES!!!


Safiiri: meinaakko oikeesti olla niin pitkähermoinen ettet aiemmin testaa???!!! uijuijuijui, mua jännittää ihan hirveesti sun puolesta! oireita,oireita??

AaVee: ihanaa että pääset pian jäämään kotiin ja valmistautuun vaavin tuloon =O)
(nyyh.. kateudesta vihreenä täällä, mäki haluuuuuun)

Voi Toisen kerran nyyh! Mipsa saa tunnustella ihanaisia potkuja =O)

Joox siellä meinaa ruveta jouluressaileen =O) nääh, tulee se joulu ilimanki .kommentistani päätellen mun ressi ei ole ihan vielä alkanu... eihän täs oo ku.. öö 8 piparimökkiä kokoomati xD.

ÄrrÄlle nous la iltana kuume, yöllä ja seuraavana päivänä oli ihan kekäleenä... panadol piti just sen reilun 6h inhimillisenä sit heti nousi. eilen ei ollu kun vähän lämpöä tänään ok. nopee oli mikälie-tauti pikkasen sillä nenä vuosi, ei muuta. Nyt jotain nuha-kuume-silmätulehdusta kuulemma liikkeellä. En tiiä onko tota versiota tää neidin, käytiin kyllä 2 viikkoa sitten kylässä yhessä paikassa missä niiden likalla alko just sillon silmä vuotaan ja punotteleen. että itämisaika täsmäis. Noh katellaan..

meillä eskarilaisen joulujuhlat olikin jo viikko sitte, semmonen ulkojuhla. koululaisella vasta 23.12 joulujuhla.

ÄssÄ 8/28-31




 
Titti*
Pikainen huikkaus tänne... Aivan hirmuinen päivä ollut, pää kolmantena jalkana rientänyt koko päivän, huomenna tulee meidän asuntoon ostajaehdokas ja pakko oli ilta olla siellä vähän paikkoja järjestelemässä. Ihan raato nyt..

Haidille suurensuuret onnittelut, hienoa!!!!!!!!!

Inkulle kiitos, kiva kuulla sinustakin!! Mitäs itsellesi kuuluu, haaveita vielä pikkukakkosesta???

Safiirille peukkuja, aika lehmänhermot sulla taas.. ; )

Argh, päätä jomottaa ja vätystää, yritän palailla huomenna... Halauksia kaikille tasapuolisesti!!!
 
Ohdis
Onnea Haidille!

Päivän kevennys:

Olio meni eilenillalla hakemaan polttopuita varastosta, lapset oli pihalla leikkimässä
Olio kyseli vanhemmilta muksuilta, missä Pätkä oli...pimeydestä kuuluu "TÄÄLLÄ, TYHMÄ!"
Olio siristelee, näkee Pätkän makaavan pihatiellä poikittain ja kysyy, mitä Pätkä oikeen hommaa.

"Mä oon naapurin Pena"

Aha.
 
safiiri - ei-lehmänhermoinen
Ei pitäny hermot ei. Tuossa eilisiltapäivänen tikku:

http://www.aijaa.com/img/b/00815/3243666.jpg[/img] Paljain silmin näkyy selvemmin. Ja tököttää tikussa edelleen (kävin just viidettämiljoonatta kertaa tarkistamassa...) Aioin ekaks laittaa kuvan vasta uusintatestistä, jonka siis teen pe tai la, mutta en ois voinu teikäläisten kyselyihin vastata että en testaa aikasemmin ;)
 

Yhteistyössä