ISOmpaa pesuetta haaveilevat 30

  • Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti
Titti*
Huomenta!!

Joox, taitaa jäädä sitä seuraavallekin viikolle jos oikein huonosti käy.. Tänään meinaa kolmonen heräsi ihan pää kuumana, kuumetta tietenkin. Paska. Isoin veli oli vkl lentsussa ja piti sit käydä täällä se tartuttamassa, väännän nenästä sitä seuraavan kerran!!! Noh, tätähän tässä on pidempäänkin jo odoteltu kun koko talvi oltu tähän asti terveenä. Onneksi tuolla pienellä pitäisi olla vielä suojaa tuosta tisumaidosta, toivotaan näin!! Toivotaan ettei tule mulle samanlaista tautia kun oli kakkosen ollessa kolmikuinen, silloin oli viikon yli 39 kuumetta, oli aika raato olo!! Kaksi kiloa putos paino viikon sisään... Jännä juttu muuten miten sitä maitoa riittääkään kuumeisena, ihan liikaakin!! Mutta annas olla kun kuume laski ja tauti alkoi talttua, sit oli kaksi päivää ihan tyhjät pussit kun ei ollut pystynyt juuri syömään. Likka ei vielä pullosta suostunut syömään, olihan vähän hankalat paikat. Tälle neloselle en ole kertaakaan edes kokeillut pulloa, en tiiä miten mahtaisi suhtautua...

Tehikselle tervetuloa takaisin!! Lisää paljastuksia, hoo!! Olitkos jo ihan varma viitosesta silloin elokuussa??? Mikä oli fiilis?

Neljä on täälläkin siis todettu olevan hyvä määrä, olio kyl viime viikolla vitsaili että pitäskö sitä tyttöä vielä yrittää..!?!?!?! Meinasin korville antaa... ; ) Aika jännästi oliolla on molempien vaimojen kanssa järjestyksessä poika-tyttö-poika, meidän tyttö vain ei jäänyt eloon...

Huoh, taidan mennä kaivelemaan viljapussia jostain, niska on taas aikas jumissa..

Aukkista odotellessa täälläkin.
 
Joo Xo)
No voihan kökkö, jos teilläkin tauti iskee , Titti ! :eek:(
Tai siis ihan tavallaan hyvähän se on välillä sairastaa,
säilyy jonkinasteinen tautisuojakin sitten,
mutta kivaa se ei missään nimessä ole.... varsinkin, jos perheenÄiti sairastuu,
sehän ei siis ole lainkaan sallittua, että makoilis vaan soffanpohjalla,
vaikka ois 106:n asteen kuume...
Äidit ei sa sairastaa, pitää vaan jaxaa... vaimitenseoli ???

Kiva kun Tehiskin palautui ruotuun ...
mitähän Papulle kuuluu, kun ei ole kuulunut mitään ??

Voi hitsi mull aoli paljon juttuja, mut en ny muista mitää....
Aukkista jännään, millonkahan kuullaan ??
 
Titti*
No joo, tuntuu kyllä että poitsun tarhauralla kerittiin jo sairastamaan ihan tarpeeksi, ja kun sit ne taudit tulee aina ihan satasella mullekin, sekös pännii... Ja juu kun ukosta ei mitään apua eikä hyötyä ole niin rankkaa tulee. Lauantaina piti vielä mennä kylään yhdelle suurperheen äidille tuolta hoitopuolelta, saa nähdä miten käy...

Hitsi kun on vaikeeta kirjottaa napero sylissä, se kiemurtelee ja hytkyy ja potkii näppistä koko ajan!! Oikein elohopea, juuri luin sellaisesta "Pieni Jousimies"-kirjasta että ne potkiskelee kaiket päivät ja lähtevät juoksemaan heti kun jaloilleen pääsevät!! No esikko ei ainakaan ollut sellainen mutta tämä on!! Ihan turha haaveilla rauhallisista aamuista vaavi kainalossa tuhnuttaen, tää hytkyy ja huitoo niin paljon että oikeesti meinaa mennä hermo!! Sylissäkin aina kiemurtelee niin että pitää pitää kahdella kädellä kiinni. Huoh, ja mä kun kuvittelin että vähän enemmän paikallaan pysyvän pojan saisi kuin toi kolmonen... Jaha, ja nyt se hermostu kun laskin käsistä vähäksi aikaa, täytyy siis mennä.
 
Ohdis
Pikana heippaamassa teitä..

Kiva kun Tehiskin on käynyt ja kiitos vertaistuesta, näinhän se menee ja se meidän yhdistävä tekijä on varmennettu :}

Jooxin ja Titin porukalle pikaista paranemista.

Clomeja kolmatta päivää, eikä enää mitenkään paha olla. *Koputtaa puuta*
 
Haidi kirjautumati
Ohdis ei vielä ei vielä...odotahan kun ovis alkaa tulla:)
Täällä ei uutta auringon alla...suuntaamme illasta cityyn viemään noita konserttiin menijöitä ja sit äipän luo pizzalle...nam!
 
Ohdis
Haidi mokoma :D
Ei saa pelotella...mä juuri tossa jouduin istumaan hiljakseen silmät kii vähän aikaa kun tuli sellainen huimaus-pahoinvointi-aalto, mietinkin että tää päivä on mennyt liian hyvin.

Onko Aurorasta kuulunut fb:n puolellakaan vielä mitään? :/
 
Haidi kirjautumati
Voi tsiisus...ei sitä paljon tarvii kun saa meikäläisen höyrähtämään:)
Serkkupoika ilmoitti tuossa äsken, että hän on hankkimassa itselleen tatuointivehkeitä ja alkaa tekee hommaa kun kysyntä on niin kovaa...ja näin lomautettuna siihen on hänellä aikaakin. Voi hitsi kun pistikin pahan uutisen...minähän pyysin sitä aikaisemmin piirtämään mulle uuden kuvan jonka joskus voisin sitten liikkeessä ottaa. Eipä tarvitsekaan liikkeeseen mennä. Tää poistu on törkeen hyvä piirtäjä. Maalaa vapaa-aikanaan moottoripyöriä, kypäriä, autoihin kuvia jne. Ilmoittauduin koekaniiniksi, johon hän naurahti, että niitä kaneja on jonoksi asti...mutta kyllä sukulaiset menee jonon ohi:)))
Tarvii siis enää saada mies puhuttua ympäri...luulen, että suurin syy vastusteluun on ollut se, ettei se kestä ajatusta vieraasti miehestä hiplaamassa meikäläisen nahkaa, kun se ite on niin piikkikammonen, että mukaankaan ei tuu kattomaan. Kypsyttelen ajatusta ja kuvaa ja sit alan hiostaa sitä:)))))
 
ohdakkeenkukka
Piti oikein kirjautua sisään, että saa linkkejä laitettua...

http://www.flickr.com/photos/31290736@N07/
(aivan mielettömän ihania suuria tatuointeja, osa ehkä liian isoja siihen, mitä Haidi oli ajatellut :D)

http://www.tattoojohnny.com/tattoo-design-gallery.asp?k=flower%20tattoos
(piirroksia, käytä hakulaatikkoa erityyppisten tatuointien hakemiseen)

http://www.tattoofinder.com/
(kokeile myöhemmin, huoltokatkos..lienee maailman suurin tatuointikuvagalleria)

Tai sit sun pitää tulla multa lainaamaan pinkka tatuointilehtiä ;D
 
Joo Xo)
Haidi ; mä kans, mä kans !!
Mun keiju odottaa kaveria edelleen .... toivoin et 5 vuotishäälahjaksi oisin
sen saanu, mutta rahat ei kertakaikkiaan ny riitä mihinkään...

Aijoo; mun siskokin piirtää tatuointeja nykysin,
ryhtyy ehkä "isona" tatuoijaks...

Juu ei ole Aurorasta kuulunut FB:n puolellakaan mitään.
Tasan viikko siitä kun hän oli laittanut sinne, että on menossa vauvaa saamaan...
tai jotain sinnepäin...mä oon niiiiiiiiiiin hyvä tos ruåttissa.
 
Joo Xo) vielä
- hops. Tarkistin asian... ei ole Aukkikselta mitään viestiä :eek:/
Laitoin hälle viestin että me ollaan kaikki täällä huolissaan ,
josko hän lukisi vaikka FB:stä viestejä sitten ... toivotaan parasta !
 
marjuli
Pikaisesti kirjoitan tänne ja heti alkuun toivottavasti Auroralla ja pienellä on kaikki hyvin.

Taisin kirjoittaa viimeksi alkukuusta, tuon jälkeen on tapahtunut senverran että tein positiivisen raskaustestin 10.2 ja tuota muutaman päivän sulateltuani olin onneni kukkuloilla, päätimme kuitenkin olla asiasta hiljaa ennen varhaisultrassa käyntiä.Mutta todella kova vuoto alkoi 18.2 ja keskenmenohan se oli ja vaikka vuoto oli todella kovaa niin kaavinta jouduttiin tekemään.Vuotoa on vieläkin ja olo on todella kamala, lääkäri halusi että odotellaan että elimistö toipuu tästä ja ainakin yhdet normaalit kuukautiset täytyy odottaa ennen uutta yritystä.

Palaan asiaan taas myöhemmin, eiköhän haaveilu kuitenkin jatku edelleen.
 
Joo Xo(
Voi, Marjuli !
Kiva että kävit meitäkin helssaamassa, mutta äärettömän kurja
asia kuitenkin tuo ....
Onneksi teillä kuitenkin vielä haaveillaan.
Paremmalla onnella ja täysin purjein tuulta päin ;o)
 
Aurora Vee
Aim bäk!

Voi, tuntuu vähän ikävältä tulla tänne hehkuttamaan Marjulin huonojen uutisten takia. Pahoitteluni sinne. :-(

Niin, anteeksi rouvat ja neidit ettei ole mitään kuulunut, mutta kun oon ollut nettipimennossa laitoksella kököttämässä viikon. Tänään vasta päästiin kotiin. Kiitos kuitenkin huolenpidostanne! En ehdi nyt lukea viestejänne, ajattelin vaan kertoa että POIKA meille sitten syntyi 18.2 klo 12.33, ärveet olivat virallisen laskennan mukaan 38+4. Strategiset mitat 3415g ja 51cm, ihan kivan kokoinen. Leikkaus meni hyvin (mitä nyt epiduraali-inho vahvistui, yyyyi) ja poika sai 10 pistettä.

Poika vietti neljä ensimmäistä yötä valvontaosastolla sinivalossa. Verta ei jouduttu antamaan, mutta hemppa on matala ja sitä seurataan nyt tosi tarkkaan, samoin keltaisuutta. Olin jo hajota ihan täysin laitoksella, mutta onneksi siellä oli pari muutakin "kantista" joilla takana jo yli viikko virumista, ja juttumme olivat lopulta aika levottomia. Paljon oon valvonut ja huolehtinut, mutta tänään on ollut mahtava päivä kun päästiin omaan kotiin. Poitsu on osittain vaivojensa ja varhaisen syntymän takia hyvin rauhallinen, syö ja nukkuu hyvin.

Nyt vähän mysliä naamaan ja sitten unta kaaliin. Toivon mukaan! Tuun varmaan näkemään unta siitä että hoitsut ramppaavat makuuhuoneessamme koko yön.

Palaillaan asiaan! Tosin, nyt mun pitäisi ihan lopullisesti siirtyä täältä haaveista takavasemmalle. Kaikesta huolimatta tämä taitaa olla vähän väärä paikka. Kaikki vauvan ongelmat ja huoli niistä on sinetöinyt päätöksen, että meidän perhe on nyt tässä. Ja hyvä niin, auton takapenkki oli aika täynnä kakaroita tänään... :-D
 
Haidi kirjautumati
Aikainen huomen
Hereillä ajoissa kun piti kaupunkiin lähteä lasten kanssa, mutta eipä sit lähdetäkään kun pankkitili näyttää nollaa...p**kele. Klo 8 alkaa armoton selvitys mikä mättää. Eilen katsottuani liiton maksuseurantasivulta maksupäiväksi oli merkitty tämä päivä,mutta rahaa ei vaan tilillä näy. V*ttu en tee päivääkään töitä ennen kun nää mun tuloasiat alkaa rullata...nää pätkätyöt sotkee ilmeisesti kaiken.

Aaveelle suuret onnittelut ja pienelle miehelle voimia ongelmien selättämiseen.
Koskaan ei pidä sano ei koskaan, mutta ymmärrän hyvin päätöksenne nyt jos tuntuu, että perhe on nyt tässä.

Marjulille lohturutistus...elämä on epäreilua.

Kaikille muille päivänjatkoja...palailen jos ja kun saan selvitettyä näitä rahakiemuroita!!!
 
Joo Xo)
ONNEA Pikku Prinssistä Aurora Vee:lle *=o} !!!
Ihan kuulla, että olette suht voimissanne kuitenkin kaikki,
vaikka autossa tunkua onkin ... ( heh: sama vika meillä - yhtään ei mahtuis enää ! )
Nyt vaan lepoa ja voimia keräämään, Äiti ja pikkumies kumpikin.

Ei sun Aukkis silti tarvitse meitä hylätä, eihän ??

Haidi; mun tili näytti kans ihan samaa numeroo ... ei tarvinnut
ruokakauppaankaan eilen mennä, saatiin raapia kaapista
jotakin kasaan ( onneks oli tonnikalaa ja pastaa ...=)
Mennään opiskelijaruoka-linjalla, kun mullakin kuntoutusrahat viivästyy 2 viikkoa,
eikä poikien isä ole maksanut taas elareita pariin kuukauteen ... jihuu.
Onneks lapset saa koulussa ja tarhassa ruokaa sentäs.
Huomenna on onneks lapsilisäpäivä ...

Mulla on piiiiiiiitkästä aikaa näköjään verenpaine niin koholla, että nään tähtiä
ja pökerryttää ihan ku liikkuu hiukankin,
huomasin taas heti kun nousin... täytynee mennä ulos tänään rauhalliselle kävelylenkille, jos vaik auttais.
---- nyt tyrkkään pojat koulutielle, moikkis !
 
Tehotyttö.
Pikapikaa taas huomenet!

Ihanaa, suuret onnittelut AaVeen perheelle pikkuprinssistä.
Toivottavasti pikkumiehen veriarvot nyt pysyvät hyvinä, eikä tule enää mitään sairaalareissua. Voin kuvitella, miten tuollainen viikko alkaa jo ahistaa..
AaVeella ei kyllä ole mitään syytä poistua palstalta. Nimim. Ylimääräinen hengailija itsekin :)

Marjulille lohtuhalaus :-(
Keskenmeno on suuri kolaus, mutta onneksi meidät ihmiset on luotu selviytyjiksi, vaikkei se siltä aina hetkittäin tunnukaan.
Jaksamisia!

Nyt ei taaskaan kerkiä enempiä.
Ulkoilureissulle valmistaudutaan..

Tehis (jonka perheen ykkösautossa vielä yksi vapaa paikka olisi :-D )

 
Joo Xo)
X`D ! " Ylimääräisten Hengailijoiden Klubi " --- vaatii perustamistaan ?
Onhan meitä jo jokunen ...KrhMmmm... allekirjoittanutkin...kait.

Asiasta kukkaruukkuun ; te, joilla on pikku poikaset kotona,
( eli Titti ja Aukkis nyt ainakin ) käykääs katsomassa www.pikkuprinssi.fi
- lopettavat ja myyvät kaiken pois -50% !!!
mutta se oli kai vaan helmikuun loppuun asti...vaimitenseoli?
Tsekatkaas ! Siellä oli vaan pieniä kokoja kaikesta, eli alle 86 cm...

 
Joo Xo)
Melkein unohtui Päivän Pinkkis ...

Tyttö otti eilen saunaan mennessä vaatteitaan pois ja ihmetteli ;
" Äiti, muistaks milloin ne tissit oikeen alkaakaan kasvamaan ??"
( hieroo rintamustaan...)
Mä : no en kyl muista ....
Pinkkis: mut voikse olla niin et joillakin ihmisillä on tissit ihan samankokoiset isona ku pienenäkin, eikä ne sitte tarvii tissiiliivejä ?
Mä : joo-o.
Pinkkis: mut kyl varmaan voi valita, kasvattaaks kikkelin vai tissit ...hmmm... mä en ainakaan haluu sitte tollasia isoja pallotissejä,
valkkaan mieluummin kikkelin ... mut sitte ihan pienen vaan!
Mä : no jos valita saa, ni valkkaa ne pienemmät tissit ja isompi kikkeli, jooko ?
( tässä kohtaa olio mulkoili mua jo murhaavasti ...)
Pinkkis: Mut kyl tää äiti on vaikee valinta kuitenkin... ehkä mä
päätän sit isona vasta tästä...sovitaanko näin ?
Mä : joo, näin tehdään. Hyvä idea X`D !

Onnex tyttö meni sitte jo isin kans saunaan - sain hirnua rauhassa ....
 
Titti*
Onnea onnea onnea Aukkis!!!!!!! Hienoa että kaikki nyt hyvin, kyllä me jo oltiin huolissamme! Ja kuvia kiitos ryhmään kunhan ehdit, saadaan kuolata pientä.. ; )

Voi itku Marjuli, tosi isot pahoittelut!!!! Nyt en osaa muuta sanoa.. = (

Meillä kolmonen oli yöllä megakuuma mutta nyt ei mitään! Ääni on vähän käheä ja pikkuisen niiskuttaa, voi kunpa se tuolla menisi ohi... Mutta tosi hyvin nukkui koko yön, täytyy olla tyytyväinen että lentsut ei meillä yleensä valvota mukuloita.

Meitsi liittyy kanssa Yh-klubiin!! Kohtahan meitä on enempi kuin oikeita haaveksijoita... Eiköhän me kaikki tänne mahduta, et Aurora mihinkään häviä!!! ; )

Vide, meille on sit murkku tullut kotiin... Esikko 11 v eilen rupesi saunassa puhumaan että rintsikat pitäisi saada! Eihän sillä ole tissejäkään! Mutku kaikilla muillakin on... Kyselin siinä että tiiätkö mitä varten niitä edes pidetään? Eipä osannut sanoa mutta saatava on. Joopa joo. Seuraava kysymys oli että Mese pitäisi saada, kun kaikilla muillakin. Ja minkä ikäisenä mulla on ollut eka poikaystävä, kun sellainenkin pitäisi tytön nyt saada, kun muillakin.. Huoh, tätä se nyt on, milläs aina kaiken perustelee ettei kaikkea voi saada mitä muillakin on. Toisaalta tyttöjen maailma on niin julma että jos erotut joukosta niin olet todella out, ulkopuolinen. Niin toivoin että olisi vielä muutama vuosi näihin keskusteluihin mennä mutta ei voi mitään, kaverit on niin paljon edellä kehityksessä että tyttökin on vähän herännyt miettimään juttuja erilailla.

Jaa taas mentävä, olio tuli selän taa...
 
Ohdis
Mä jo mietin että Titistä tullut yh, ennenkun tajusin mitä tolla nimenomaisella yh:lla tarkoitettiin ;}

Titti, meillä tyttö sai ekat rinulit 9v, nyt (10,5v) sillä on jo 75A :D että joskus menee näinkin...ja mesettää joka viikonloppu...ja on jo seurustellutkin muutaman kuukauden yhden pojan kanssa, ei tosin enää ;} Niin ne penskat kehittyy eri tahtiin....mutta jos kerran kamuillakin on, niin kaupasta löytyy nuorten puolelta tosi nättejä rinuli-tyyppisiä yläosia, josko sellasilla aloittelisitte :}
 
safiiri,
Auroralle lämpimät onnittelut!! Just kävin naamassa ryhmästä kurkkimassa.

Marjulille puolestaan osanottohalaus!! Katoin että olit nelkun synttäripäivänä plussannu. Onnetonta että sitte kohta alko vuoto :´(
 
Titti*
Kiitos Ohdis!! Meillä toi likka on vaan sellainen lauta (142 cm, 30 kg..), nänskät on ihan aavistuksen vasta turvonnut niin nauratti vaan toi rintsikkajuttu... Mutta tytöllä oli sen verran surkee ilme että tosissaan oli. Juu ajattelinkin käydä kattoo, muistaakseni olen nähnyt ihan sellaisia puuvillaisia ensirintsikoita jossain. Ei kai tuo haitaksi ole, ite vaan olisin onnellinen kun ei tarvis käyttää... Mut taisi se itellekin olla iso juttu saada systerin vanhat rintsikat!! ; )

Mä tota meseä vaan mietin kun nyt jo tytsi istuu vaan koneella että sit se olisi ihan jatkuvasti täällä... Harkitaan. Itestä vaan tuntuu että toi mukelo on vaan aivan liian pieni ja nuori noihin kaikkiin, kuulostaako kliseiseltä... ; ) Ei mun pieni vauva voi kasvaa isoksi, hih...
 

Yhteistyössä