ISOmpaa pesuetta haaveilevat 31

  • Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti
Titti*
LISTA
Haidi 33v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Ohdakkeenkukka -80, t -98, p -00 ja -03, mies -71 + vknloppulapsoset t -98 ja p -96
*Kirsikka78, km -98, tyttö -99, km x 3.-06, poika -07
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03, ja poika syntyi 23.01.2008

(Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06 )
(Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset, km 08/08 )


Plussanneet :

Mipsa tyttö -02, poika -04, tyttö -06 la 24.5.09
Safiiri 36v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö -08, la 29.8.09
ÄssÄ 30v, tytöt -00 ja -02, km11/06, tyttö -08, La 10.10.09


Jo vauvan saaneet :

Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 , Tyttö 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 Poika syntyi 31.5.08
Titti 38 v, t -97, t -99, p -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93/Poika syntyi 3.12.08
Aurora Vee 28, mies 27, t-05, p-06, Poika syntyi 18.2.09

 
Titti*
Mä nyt vähän siistin tuota listaa kun oli muutama tyyppi monessa kohdassa, toivottavasti ei haittaa ketään.. Korjatkaa ihmeessä jos jotain meni pieleen!!!

Mihis se Maisa nyt taas katosi kokonaan??? Tuntui niin hauskalta tyypiltä, harmi jos ei kerkiä tänne ollenkaan enää. Entäs Kirsikka, ei kai vielä luovuttanut?!?!? Olisipa kiva kuulla myös Mirellan kuulumisia, miten siellä mahdetaan voida, onkohan mitään haaveita siellä enää.

Lounas odottaa puolen tunnin päästä, taitaa olla paree mennä sukii tukkaa jo...
 
Joo Xo)
X`D ... Oisko tohon listaan pitänyt listä se Y H (= Ylimääräiset Hengailijat =)
jossa ainakin varmanakin meikä haaveistaan huolimatta
ois ehkä omimmalla paikallaan ....
 
Titti*
Hih, taitaapi olla että nuo vauvan saaneet on kaikki Y H:ta... ; ) Vaikka eihän sitä koskaan tiedä. Mullakin on kai niin kauan mahikset kun torvet on vielä auki, ei sillä että meinaisin tai että haaveita olisi mutta kun on niin hedelmällistä sukua että vähän pelottaa pestä alkkareita olion kanssa samassa koneellisessa... XD

Mutta niinkuin on aiemmin jo moneen kertaan sanottu niin eiköhän me kaikki tänne mahduta, oli tilanne mikä vaan!!! Näin mahtavaa porukkaa olisi sääli hajottaa jonkun tommosen mitättömän pikkuseikan takia.. ; )

Nyt on käyty syömässä ja ulkoilemassa, napero vielä jatkaa unia tossa ulkona. Täytyy siis käyttää hyväksi tämänkin aika, täällä tietysti..
 
Ohdis
Onkos meissä muita aktiivisia Yrittäjiä kun mä ja Haidi? Unohdinko mä pöljä jonkun vai onko tosiaan nyt niin että muut aktiivit ovat joko pudonneet matkan varrella pois, tai on jo plussajunassa ja iso osa jo synnyttäneetkin? :O
Huoh, miten tuli taas sellainen fiilis että täällä on hengattu ikuisuus :D
 
Joo Xo)
Ei o plussattu eikä synnytetty tänä aikana ainakaan mä ja Papu....
Mipsahan ei oo enää plussanneissa, eiks nii-vai muistanko väärin...?

Mipsa ois mun mielestä teidän lisäksi siis Aktiiviyrittäjä....
Safiirihan poikii ilman sen kummempia yrityksiäkin,
niinkus Tittikin...
Mirkustahan ei ny ole tietoa taas vähään aikaan ,
kadonnut jonnekin kuten Maisa ja Marjulikin...

Mielelläni olisin aktiivi itsekin :eek:/ lähettäkää
please vaan vauva-ajatussäteitä olion suuntaan sieltä ;o)

Ja joo ; on täällä tosiaan ikuisuuden verran hengailtu, Ohdis X`D !
 
Titti*
Mitäs se Joox hölisee täällä... Kyllähän Mipsa alkaa olla loppusuoralla kohta!! Elä nyt tuollaisia manaile.. Marjulilla taisi olla se km juuri, ikävää kyllä. Mirkku on heilunut tuolla hoitopuolella sen verran mitä on, ei taida ainakaan juuri nyt haaveilla, ei oo ainakaan meille kertonu.. ; )

Jaaha, napero kitisee...
 
Ohdis
Ja täällä taas...voi elämä oikeesti, kuka hukkas mun työmotivaation, häh?

Aivan, Marjulin surullisen kokemuksen vallan unohdin. Siellähän oli kuitenkin jo päätetty jatkaa yritystä vastoinkäymisistä huolimatta.

Mä voisin lähettää vauva-ajatussäteitä sinne Jooxilaan, mulla tuntus niitä riittävän taas vähän liikaakin. Ovista odotellessa. Niittaan varmaan Olion lakanoihin että on käytettävissä varmasti oikealla hetkellä.
 
Titti*
Joox, se on se neljäkymppiä kun tota tekee.. XD

Vitsi, meillä on vaavi nyt kuumeessa... = ( Toivottavasti menee yhtä nopeesti ohi kuin kolmosella. Ensi yönä ei taida uni tulla kun pitää pienen unta valvoo. Onneksi on jo ihanmelkein kolme kuukautta jo niin ei pitäisi niin vakavaa olla kuin vaikka kuukauden vanhalle. Itelläkin kurkkua kutittaa ihan sikana, pitää köhiä koko ajan. Oli muuten hauska mainos juuri eilen telkussa, höyhenet kutitteli sellaista syötävää kurkkua, oli Codesanin vai tabs vaimikäsenytolikaan mainos.. Joo tutulta tuntuu!! = )

Että näin mukava viikonloppu tulossa, jipii!!!
 
Joo Xo)
Titti, samasta vaivasta kärsitään...mulla alkoi eilen oikein kröhä.
Kökköjen kökkö, oon kyllä niiskutellu pidempään ja lämpöökin oli, mut yskä vielä puuttui... no ny on seki.ji-pii.

Naapurin kauhukakarat oli taas meillä "kylässä vähän aikaa",
eli katsoin sitä huutoa ja tappelua , lyömistä, potkimista ja haukkumista
taas ihan tarpeeks... Kuinka joku äiti voi antaa lapsensa purra, lyödä ja potkia itseään ?? Mä en antais ikinä !!
Eikä meidän ipanat sitä teekään, ei ne kylläkään lyö edes toisiaan.
Ja senverran pitää omia vanhempiaan kunnioittaa, ettei pure tai hauku tyhmäksi paskaksi ( <--- tätä tekee 3 v.tyttö...)
tai potki ja hauku idiootiksi lyöden puupalikoilla ( <---6 v. poika ) ikinä.

Ainakin me ollaan pyritty siihen, että opetetaan kunnioittamaan sekä muista ihmisiä,
että erityisesti omia vanhempiaan niin ettei tommosta tapahdu.
... noh, ehkä mä oon jotenki vanhanaikanen... Hmmm...

( Ai Titti MIKÄ nelkyt ????? - vastahan se 25 tuli mittariin.... vaimitenseoli ??)


 
Titti*
Onpas täällä taas viikonloppuna ollut hiljaista...

Täällä sairastetaan. Pienimmällä oli vielä eilen 37,6 lämpöä ja nyt aivastelee ja röhisee. Mulla kurkku ja keuhkot kipeet, kakkosella yskä ja esikolla kurkku kipee. Aika lieviä oireita mutta ei silti kivaa. Kyllä tekisi mieli sanoa olion pojalle pari valittua sanaa kun kävi tartuttamassa koko porukan. Ei ollut kuitenkaan ihan pakollinen käynti täällä. Prkl.

Eipä sen ihmeempiä täällä, hyvää viikonalkua kaikille!!!
 
ei kai näin saisi sanoa
mutta pakko kuitenkin kommentoida, että todellakin toivon että lapseni isän puoliso ei ole samanmoinen äitipuoli kuin Titti tuntuu täällä tuntuu olevan, no taitaapi jotain vastaavaa kuitenkin olla sielläkin, kun ei tuo minun lapseni miellläni käy enää isällään...
 
Aurora Vee
LISTA
Haidi 33v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Ohdakkeenkukka -80, t -98, p -00 ja -03, mies -71 + vknloppulapsoset t -98 ja p -96
*Kirsikka78, km -98, tyttö -99, km x 3.-06, poika -07
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03, ja poika syntyi 23.01.2008

(Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06 )
(Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset, km 08/08 )


Plussanneet :

Mipsa tyttö -02, poika -04, tyttö -06 la 24.5.09
Safiiri 36v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö -08, la 29.8.09
ÄssÄ 30v, tytöt -00 ja -02, km11/06, tyttö -08, La 10.10.09


Jo vauvan saaneet :

Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 , Tyttö 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 Poika syntyi 31.5.08
Titti 38 v, t -97, t -99, p -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93/Poika syntyi 3.12.08
Aurora Vee 29, mies 28, t-05, p-06, Poika syntyi 18.2.09

Päivitin listaa iän puolesta, valitettavasti... :) Synttärit olivat tuossa pari viikkoa sitten.

Olipa ikävä ja turha kommentti edelliseltä nimettömältä. Älä välitä, Titti!

Meillä kaikki kondiksessa, mitä nyt vauva valvoi illalla ilmeisesti vatsavaivojen takia. Tänäänkin ilmeisesti vähän kipristellyt. Täytynee vähentää linssi-, sipuli- ja soijapöperöitä. Vähän hankalaa kasvissyöjälle... Nimi on edelleen hakusessa, pyöritellään paria vaihtoehtoa ees taas muttei pystytä tekemään päätöstä. Mitä kauemmin niitä pohtii, sen sekavammaksi tulee.

Pelottaa hieman miehen isyysloman loppu reilun viikon kuluttua. Olen vielä toipilaana, kävin tänään ekaa kertaa puistossa isompien lasten kanssa ja se veikin mehut. Pikkupoitsua ei olla saatu viedä vielä ulos lainkaan säitten takia. Toivottavasti vauvalle löytyisi nopeasti jonkinlainen rytmi.

Äääh, ajatus katkeilee jatkuvasti, lopetan tähän. Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille!
 
Titti*
Njoo, enpä oikein osaa mieltää itseäni äitipuoleksi 20-vuotiaalle miehelle!!! ; ) Mutta saapihan sitä olla mitä mieltä vaan...

Aukkiksestakin kuuluu, kiva!! Niin, arki kohta alkaa sielläkin, siinähän se kestävyys punnitaan... Meillä uloslähteminen on aina välillä hankalaa jos ei juuri silloin pääse kun vaavi nukkuu pidempiä unia niin sit se jää päivällä tekemättä. Kun toi vaavi ei oikein viihdy sit vaunuissa jos ei nuku. Onneksi sit keväämmällä sekin varmaan helpottaa kun pieni oppii istumaan.

Jaah, sit syömään, päivä mennyt korismatseissa joten lämmin ruoka jäänyt syömättä. Huikoo!!!
 
Maisa_72
Tulin antamaan elonmerkkejä itsestäni.

Ensinnäkin onnea Titti ja Aurora Vee! Hyvää alkanutta vuotta kaikille ja hei, kohta on KEVÄT! Ihanaa!

Vanhoja ketjuja meinaan lueskella tässä lähipäivinä. Pääsen sitten kärryille mitä ihmisille on tapahtunut.

Mä katosin täältä kokonaan koska mulle tuli sen keskenmenon jälkeen jotenkin niin totaalinen ahdistus kaikkea raskautta koskevaa kohtaan. Koko se rumba että olenko raskaana, ei kohdusta löydy mitään, löytyypäs kaksi alkiota, toinen kesken, sitten toinen. Ja tyhjennykset ym. Sitten kun oli fyysisesti toipunut, tuli se henkinen väsymys koko asiaan.
Miehen kanssa sitten keskusteltiin tosi paljon ja sovittiin että kerran yritetään ja jos menee taas kesken niin yritys loppuu siihen. Ensinnäkin mä en jaksais niitä tunteita taas ja mulla alkaa olla jo ikää. Listassa olen ikinuori, mut tänä vuonna tulee 39 vuotta täyteen. Ja mullahan on tiedossa joka tapauksessa riskiraskaus ja keskenmenon riski on ihan todellinen.

No, nyt on nostettu häntä pystyyn (miehen) ja laitettu uutta matoa koukkuun. Ja niinhän siinä kävi että perjantaina sain plussan tikkuun. Eli raskaana ollaan ja pelko persiissä. Viikon odotan että pysyykö tämä kyydissä ja sitten soitan neuvolaan. Alkaa se verikoe-rumba ja sitten pitäis jo viikolla 8 päästä sisätautilääkärille ja saada lääkkeet. Hirveästi en uskalla iloita mutta toivon tietty parasta. Juhlin sitten jos pääsen synnyttämään. Mutta nyt on hyvä mieli.

Maisa
 
Haidi kirjautumati
Maanataita
Maisakin palannut ja mitä parhaimpien uutisten kanssa...varovaiset onnittelut. Saanko kysyä mitä lääkkeitä sisätaudeilta olet saamassa...liittyykö jotenkin raskauteen?
Jaahas mitäs sitä tällä viikolla? No täti tulee ainakin nyt kp29 eli loppuviikosta sitten.
Mun pitäs alkaa soittokierros töiden löytymiseksi, mutta rehellisesti myönnän, että ei vois vähempää kiinnostaa. Rahantulo olis tietysti ihan jees, mutta nyt jotenkin tökkii ajatus töihin lähtemisestä...edelleenkin se vuorotyö ei ole minua varten ja mitäs muuta tää oma ala on kuin vuorotyötä. Olio ei kuitenkaan tykkää ajatuksesta, että tässä oloneuvoksettarena kovin kauan enää pyörin...huoh...taas yksi riidan aihe:(
Tulis nyt sitä plussaa jostain takavasemmalta niin saisi jäädä kotiin kasvattelee pömppistä, sit voisi joutessaan käydä välillä tekee keikkaa...mut taitaa olla turha toivo.
Näissä mietteissä alkaa viikko täällä...mites muilla?
 
Tehotyttö.
Pikaiset huomenet!

Wautsi wau, alkoipas mukavilla uutisilla tämä viikko. Tietystikään ei ollut kiva kuulla Maisan käymistä fiiliksistä tässä "viimenäkemän", mutta tuo uutinen aivan huippu! <3 Nyt pidetään kaikki mahdolliset ulokkeet pystyssä koko porukka!!!
Kilpirauhasjuttujahan taisi Maisalla olla.. Toivotaan, että sairaudesta huolimatta nyt teidän pikkuinen pysyisi matkassa synnytykseen asti.

Haidille tsemppejä työnhakuun! Tai siis tietysti toivotaan mieluummin sitä parempaa vaihtoehtoa, että työura jäisi tällä erää lyhyeksi keikkailuksi :)

Täällä aloitellaan viikkoa kerhoilulla ja kauppailulla..
Eilinen päivä vietettiin laskettelurinteillä ja niiden juurella :) Oltiin koko perheen voimin ulkoilemassa. Olikin kivaa. Isot lapset vaan lasketteli ja me muut pulkkailtiin&venyttiin.
Illalla oli kyllä aika töttöröö olo, kun tuo sampuran flunssakin on yrittänyt tässä jo pitkään päästä niskan päälle. Taas näyttäis kyllä siltä, että pitkää nenää sai tälläkin kertaa..

Nyt kiirus. Oikein mukavaa ensimmäistä maaliskuun viikkoa kaikille!

Tehis
 
safiiri,
LISTA
Haidi 33v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Ohdakkeenkukka -80, t -98, p -00 ja -03, mies -71 + vknloppulapsoset t -98 ja p -96
*Kirsikka78, km -98, tyttö -99, km x 3.-06, poika -07
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03, ja poika syntyi 23.01.2008

(Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06 )
(Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset, km 08/08 )


Plussanneet :

Mipsa tyttö -02, poika -04, tyttö -06 la 24.5.09
Safiiri 36v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö -08, la 24.8.09
ÄssÄ 30v, tytöt -00 ja -02, km11/06, tyttö -08, La 10.10.09


Jo vauvan saaneet :

Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 , Tyttö 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 Poika syntyi 31.5.08
Titti 38 v, t -97, t -99, p -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93/Poika syntyi 3.12.08
Aurora Vee 29, mies 28, t-05, p-06, Poika syntyi 18.2.09

 
Joo Xo)
Täällä on ukot lähetetty koulutielle ja aamun volinat volistu
vauvanodotus-ohjelman suosiollisella avustuksella :ò} ...
Nyt 3:s kuppi kaffia ja aamutoimiin.

Pakkanen kun tästä hiukan laskee, lähden kävelylenkille...
Perslihakset on kyllä kipiänä eilisestä pulkkailusta - tai kait lähinnä siitä
mäkeä ylös kiipeilystä...ja vatsalihaksissakin tuntuu eloa nauramisen jäljiltä ;o)
 
Maisa_72
Kiitos onniteluista!

Haidi, mullahan on vaikka mitä. Elikkäs kilpirauhasessa on kasvain joka villiintyy istukkahormonista ja sitä myöten alkaa liikatoiminta johon tarviin estolääkkeet. Liikatoiminnan myötä alkaa sydänoireet johon tarviin beetasalpaajat. Veren hyytymistekijät on koholla johon tarviin hepariinin. On muuten hiton kallis lääke. Ja odotettavissa on vielä raskausajan diabetes. Lähinnä mua tuo hyytymistekijä juttu huolestuttaa (ja lääkäreitä) koska tulppariski on aika iso. Ja jos tulppa iskee istukan suoniin niin se on soronoo vauvalle. Tai mulle vaikka päähän. Kaikki tietää mitä se merkitsee. No, kesä menee "toivottavasti" niissä lääkinnällisissä tukisukissa. Saa hameet unohtaa. Nyt täytyy muistaa että lääkäreiden mielestä on kuitenkin hyvät mahdollisuudet selviytyä tästä urakasta hyvällä hoidolla ja tarkalla seurannalla. En mä tähän olisi missään nimessä muuten ryhtynyt.

Mikäs Haidista nyt oikein tuli ammatiltaan? Muistanko oikein että hoitoalaa?

Nyt pitää mennä suikuun ja sheivata kainalot. Karvat laahaa kohta maata. Toisaalata niillä sais lakastua kätevästi leivänmurut lattialta pois. :)

T. Maisa
 
Titti*
Voi että, mahtavaa upeeta Maisa!!!!!! Suuret onnittelut ja toivon sydämeni pohjasta että kaikki sujuu siellä hyvin!! On tuossa listassa vaivaa monenlaista mutta tosiaan tarkalla seurannalla varmasti kaikki sujuu. Onhan teillä jo neljä onnistumista takana, eiköhän tämänkin mene hienosti. Ihanaa!!!

Tuosta kainalokarvojen ajosta (HIH!!) tuli mieleen että mulla hormonitoiminta on aika olematonta kun synnytyksen jälkeen on tarvinnu vain kaksi kertaa sheivata kainaloita... Omituista, en ainakaan ennen ole moista huomannut.

Jees, hyvää viikkoa vaan kaikille!!!!!!
 

Yhteistyössä