ISOmpaa pesuetta haaveilevat 31

  • Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti
Ohdis
No en mä tiedä meinaanko mä kummemmin panikoida :D
Voihan se olla että niin käy, mut olen nyt tankannut tietoa insseistä ja aika simppeliltähän toi vaikuttaa..tosin en tiiä miten "tuottoisa" toi menetelmä loppujen lopuksi sitten ois..mut jos mä sillä saan lääkitykset kohdilleen niin kokeillaan pois :D

Soitin naistentautien polille ja kyselin ajanvarauksen ajankohdasta kun se lapsettomuuspuoli siellä on lomilla, niin meinasivat että todennäkösesti päästäisi jo ensi kierrossa siemennettäväksi.
Tässä kierrossa ovis tuntuu olevan vähän hukassa, periaatteessa ois pitänyt olla jo tai juuri nyt. Ovisoloja muuten ollut kyllä ihan olan takaa, mutta kun ne nännit tulee aina kipeeksi ja nyt ei sitä oo, eikä kyllä testitkään näytä vielä plussaa. Itseäni pelottelen sillä että follikkeli oli tyhjä tai ei vaan irtoo =/

Jooxille ollut mukavia hetkiä pojun kanssa :} harmi toisen pojan murhetta, on lapselle varmasti mielettömän vaikea myöntää että on pettynyt isäänsä..mulle tuli mieleen ihan mun exä, sehän oli kanssa sellainen että koskaan ei itekseen ollut muksujen kanssa, aina piti olla muitakin (sillon kun vielä muksuja tapasi). Tulin siihen tulokseen että se on niin epävarma ollut itestään tai jotain..
Onneksi teilläkin pojat saa oikean miehen mallia sitten sun oliosta ja papastaan.

Olikos muuten niin että teidän pojat tärppäsi vasta ivf:stä? Muistanko mä oikein?

Marjulista saadaan sitten aktiivihaaveilija kesällä! Kuulostaa paraneminen olevan hyvällä mallilla :}

Haidi saa hoivailla vapaapäivinäänkin urakalla...lemmikkien sairastaminen on aina ikävä juttu kun ne ei osaa kertoa, mihin sattuu. Koirakin kun pyrkii salaamaan mahdollisimman paljon vaikka jokin ois vialla. Myös tytölle toivotaan pikaista paranemista. Ja kiitos tarjouksesta, mulla on sun sähköpostiosote tallella, pistän sinne viestiä jos alkaa ahdistamaan :D
 
Joo Xo)
Tässä mun exän tapauksessa on kyse vain ja ainoastaan siitä,
että hän kokee olevansa niin paljon parempi ihminen kuin muut,
eikä halua "alentua " lapsen tasolle, eli leikkiä lapsen kanssa tai edes touhuta jotain ihan tavis-touhuja.... ja tuo vaari on kyllä ihan samanlainen,
ei oo pojasta polvi parantunut pätkääkään...ikävä kyllä.

Juu, meidän poitsut on Ivf-lapsia,
kolmen inseminaation jälkeen ekasta Ivf:stä tulleet...
Mullahan oli noissa insseissäkin tosi kova lääkitys, vika vedettiin ihan piikityksillä,
samoilla siis, joita Ivf:ssäkin käytetään, koska mulla ei saatu muuten muniksia
kypsymään ollenkaan- tai sit niitä oli joku 1-2, mut eivät kypsyneet loppuun asti.
Eli jos sä Ohdis pääset "vain" clomien voimalla itse inssiin,
niin asiat on just hyvin.Sitten saat varmaan ne lugesteronitkin käyttöön.

Soitin äitille ja marisin tosta ex-p*skasta sille,
ei sekään voi millään ymmärtää, miks se haluu edes poikia sinne,
kun ei ikinä tee niiden kans mitään ???! Ja tuollanen tilaisuus,
että on vaan 1 lapsi paikalla, tapahtuu ehkä kerran kahdessa vuodessa,
ni ois ollu ihan hyvä jonkinverran siihen sitte panostaakin....mut ei :eek:(

Missäs muuten kaik muut luuraa ???
 
Haidi kirjautumati
Se siitä vapaasta...täällä etenen vain minä ja vauhdilla talosta toiseen. Taas soi puhelin ja tukkaputkella iltavuoroon, mutta en valita se soitto tuli sieltä kehitysvammahuollosta missä vasta 3 viikkoa tuurailin ja tykkään kovasti. Ainoo vaan, et näin hyppäämällä saattaa vapaat jäädä vähiin kun talo vaihtuu parin päivän välein. Opiskelijakin pitäs vastaan ottaa iltavuorossa ja perehdyttää talon tavoille...haasteita riittää siis illaksi ja muille päiville kun lupaili jatkoa olevan tulossa myös tän ja huomisen jälkeen.
No nyt lykin nopeesti ruokaa lapsille kun olio on matkahommissa iltaan saakka ja jätän tuon kipeen likan hoitamaan kipeetä koiraa:(
Palaan taas kun liekit jalkapohjissa alkaa helpottaa:)
 
Mipsa
Minä ainakin olen täällä pikaisesti pyörähtämässä. Flunssa jatkuu ja kökkö olo sitä myöten. Muutenkin röörit tukossa, niin en olis tälläistä tautia kaivannut. Tuttu homma tosin, kuopusta menin synnyttämään hirveässä flunssassa ja ilokaasu veti nokan ihan tukkoon. No eiköhän tässä vielä toivuta, muuten oliski oikea supertauti.

Joox: ihme tyyppi tuo sinun exä. Varmaan se taistelu lapsista, että siis itse voittaa oli se juttu. Eikä oikeesti edes halunnut lapsia.

Ohdis: päätös tehty, hienoa! Noista jutuista en tiedä yhtään mitään, mutta voin toivottaa onnea matkaan. Ja tietenkin peukut on pystyssä.
Marjulin tilanne kuulostaa myös hyvältä.
Plussia siis kovasti odotetaan!

Täällä on tosi harmaa keli. Mutta lumet on ihan silmissä vähentynyt muutaman päivän aikana. Ja ensi viikonloppuna pitäisi kai olla oikein tooosi lämmin. Lehden mukaan jopa 15 astetta sunnuntaina. Aivan mieletöntä!
 
Ohdis
Kiitokset Jooxille tarkennuksesta :}
Haidille mukavaa työjaksoa taas!

Mipsakin käynyt taasen, toivottavasti se nokka siitä tokenee. Minne päin on luvattu 15 astetta sunnuntaina? =O
*Pakkaa laukkujaan jo*

Mihis Sussukka on hipsinyt kun ei ole kuulunut taas?
 
Mipsa
Täälläpä hiljaista.

Eilisen Aamulehden mukaan sunnuntaiksi luvataan jopa 15 astetta lämmintä. Tampereen seudulle siis.
Mutta eipä nyt näytä siltä. On satanut räntää koko aamun. Kyllä minä niin odotan lämpimämpiä kelejä. En kohta enää tiedä millä tämän pallon peitän.

Missäs kaikki muut luuraa?
 
Ohdis
Mipsa, oletko kuullut Lainapeitteestä ;)
Täällä satoi ihan lunta. Voi kökkö miten masentaa jo kun ei toi koskaan lopu =O

Joox tulee kertomaan sitten neurokirurgin kuulumisia, kun kotiutuu?

Omaa napaa: ovisteltu ja nyt vaan aletaan odottamaan taas...piinalliset kaksi viikkoa.

Aiemmin mainitsemani raskautta yrittävä morsio soitteli taas eilen ja sanoi että varmana on raskaana, hän vaan tietää sen. Olin jälleen tarpeettoman kyyninen mutta otti taas niin aivoon.
Neganhan se on jo testannut, tänäänkin kuulema.
Lääkärille oli nyt negan jälkeen soittanut ja sitten soitti minulle ja kiukutteli että lääkäri ei ota tosissaan (eka yrityskierto siis)...mutta on kuulema jo nyt niin vaikee ja kipee olo että kylläpä tulisi vaikee raskaus, melkein kuulema toivoisi että ei oiskaan raskaana koska ei haluu tollasta vihlontaa ja särkyä. Arrrrggggghhhhhh *repii hiuksia*.

Kaikenkukkuraksi miehestä on paljastunut ikäviä puolia...ovat siis tunteneet nyt vasta muutaman viikon ja mietin haluanko ihan oikeasti edes olla kaasona elokuussa. En välttämättä olisi tollasta kollikissaa kaverilleni toivonut :(

Meni hieman aiheen vierestä mutta tulipahan avauduttua......
 
safiiri,
Rakenteessa kävin tänään. Kaikki hyvin. Jalkoväliinki kurkattiin eikä siellä näkyny "mato matalaa"....... Mutta tytöthän voi vielä pojiksi muuttua tässä vaiheessa.

Terkkuja kaikille. Meillä parhaillaan muuttorumba menossa joten en ehi tässä enempiä istuskella.

Safiiri ja Jänskis 20+1 (yli puoliväli!)
 
Joo Xo)
Palauduttu on, sateisesta ja helvetin kylmästä + pimeästä Helsingistä !
Siellä satoi jotain yhhyä ( oisko räntää? )eikä mulla ollu tieteskään
edes sateenvarjoa muassa...kylmä siis tuli, kun tuulikin vielä, niinku stadissa
melkeen aina...jouduin bussiakin oottelemaan melkein 45 minsaa,
värjöttelin jonkun pubin katoksen alla manskulla, ja nyt kun tulin kotiin,
vetäsin heti villasukat jalkaan ja villatakin päälle, kaffet keitin ja nyt alkaa helpottamaan....huh!
Kyllä tuli tosiaan vilunen olo ..... jaa joo; siitä tulikin mieleen,
olio ja Pinkkis on kumpikin aivan räkäisiä, joten Tittin kans täytyy siirtää
kyläilyy ( taas :eek:( - SORI !!! ) Olio just soitti, että lähteeki töistä aiemmin kotiin,
on niin tukossa, ettei jaksa olla enää siellä...täällä aletaan siis sairastupaa pitelemään ( taas....huoooOoohhhH ...) ja naapuriperhe on vatsataudissa,
me oltiin kivasti niiden kans pihalla sunnuntai, joten kai sekin on meil pian..ji-pii.

No niin siis kuulumiset:
mun oma neuris :)o)!) ei ollu paikalla, mutta sijaistava
naikkonen pistäis mut leikkausjonoon heti...uusintaleikkaus kaularankaan,
nyt takakautta ( se vaarallisempi versio= halvaantumisriski on iso )
mutta kysyy vielä mun omalta neurokirurgilta, kun hän palaa paikalle.
Josko tolla ois kivempi ehdotus....

Lihaksia rentouttavaa troppia pitäis ottaa useemmin ... selitin kyllä sille,
etten voi, kun oon sitte ihan pökkerössä pitkän aikaa. Mut silti pitäis,
että lihakset laikatun kudoksen ympäriltä lakkais kiristämästä...varsinkin,
kun nyt on niska niin jumissa, ettei voi edes antaa hieroa yhtään.

Jaa-a, kukas ottais kakarat pariks viikkoo, ni mä voisin vetää hiukan
niitä kivoja nappeja huuleen ??! - ai siis ei vapaaehtoisia täälläkään ...?
Niinpä niin. Pitäis olla skarppina lasten kans ja jaksaa, vaik noi tropit vetää
mut ihan käyttökelvottomaan kuntoon.
siksipä ovat jääneet ottamati.

Mitäs muuta ? Ohdiksen fiilarit ymmärrän kyllä,
sekä vinotuksen noista "raskaus+vaiva"-jutuista että sitte ton,
kun sivusta katsoo kun joku pilaa elämänsä... eikä varppii usko, vaikka joku sille sanois millanen tuo ukko on. Rakkaus on sokea.........vaimitenseoli ...

Haidi pakertaa taas töissä, mutta miksei Titti ilmoittele itestään mitään ?? häh?

Safiiri; PUOLIVÄLI jo ????! Huuuuuuuuuuuu...aika tosiaan
rientää ihan liian vikkelään !
Ihanaa, että kaikki kunnossa siellä ;o)

 
Titti*
Joox, mä en tosiaan enää tänne mitään kuulumisia kirjoittele kun aina tulee kakkia niskaan... = ) Mut tosiaan, siirretään taas ja koittakaa parantua, ikävää tuollainen kierre!! Halit teille ja muillekin!!
 
Ohdis
Huomenia ketjuun.
Harmi jos Titistä tuntuu siltä ettei enää tänne voi kirjoitella :( sinänsä ymmärrän kyllä, mutta kun ei muutenkaan yhteyksiä pidellä.

Jooxin pesueeseen pikaisia paranemisia, meillä samaa liikenteessä. Mahatautia ollut jo kolme kertaa ja flunssa kahdesti. Ja taas yksi on kotosalla kipeänä..jos oikein hyvin käy, vältän anoppilan reissun pääsiäisenä ;D

Eikö sulle löytyisi jokin toinen lääke, joka ei lamaannuta tuolla tavoin =/
Luulisi että olisi keksitty.....kun onhan se selvää että ethän sä pysty lasten kanssa tokkuroimaan.

Mikä on iso halvaantumisriski? =O
Voisit valaista niin tiedetään, lasketaanko me sua edes sinne ;}

 
Joo Xo)
Niih.
Emmä tiedä, uskallanko edes mennä sinne ... pelottaa.
Halvaantumisriski on iso, koska menevät sisään tuolta niskan puolelta rankaa ropeloimaan....emmää sen enempää tiedä, enkä tiiä, haluanko ees tietää.

Meillon punakuonojen kokoontumisajot menossa,
mutta vaan pistin vielä Pinkkiksen tarhaan,koska mä sain tukanleikkuuajan
tälle päivää... itsekäs Mami, mutta kun kerran puoleen vuoteen pääsee,
ni on mentävä ny.
Kaipa nuo soittaa tarhasta, jos se on liian pipinä... ei ollu kyllä (vielä) edes lämpöä
mutta varmaan jo tänäiltana tulee, oliolla sitä oli ihan reilummastikin,
mutta sen oli pakko ny mennä töissä
käymään jossain hemmetin krisiipalaverissa.hö.

Eli mä saan sitte hoivata noita koko päästäisen ajan, pojat menee isälleen
ja palautuvat sunnuntaina sitten...
Säälittää jo etukäteen, kun MAX:ilta alkaa Golfin Major turnaus,
ja sitä tulee jokapäivä koko pääsiäisen, niin tiedän mitä poikain
isä tekee koko hereilläoloaikansa:
tuijottaa telsua ! ji-pii.
Läheneepä vaan sitte sekin aika, kun ei pojat enää sinne haluakaan.
Vinottaa vaan etukäteen tuoki :eek:(

Joo mulle ei löydy toista lääkettä, kun on tuo sappirakko leikattu niin ei sovi useimmat lääkkeet senvuoksi, ja monet vielä nostaa mun ennestään korkean verenpaineen taivaisiin, eli vaihtoehdot on aika vähissä... onhan täs jo moniakin kokeiltu, nää nyt ois parhaasta päästä,
mutta kun ovat myös mielialalääkkeitä, niin mua kyl arveluttaa popsia niitä
senkin vuoksi... otan toki joskus ( kerran kuussa ) tuommosen,
jos olen niin kipiänä ettei pysty enää olemaan. Mut en oikein muuten .
Ehkä pitäis, ois muilla helpompi elää mun kans..... tai vielä vaikeempi ??!

Titti; alat nyt piirustelemaan viestejä sinne meidän omaan ryhmään,
saadaan sinnekin eloa , jookos ?

Ja Missäs Papu luuraa ??????!
Eipä Aukkiksestakaan kuulu.... vissiin kätöset täynnä hommaa ;o) ?

 
Ohdis
Heh....meidän perhe-elämää.
Poika soitti kotoa. Meidän lemmikkikäärme on karannut terraariostaan :D siellä se makkarissa pönöttää, poika oli vetänyt vaan oven kiinni. Mä olenkin odotellut millon tää tapahtuu, terraarion katossa kun on ollut kolo mikä vaan odotteli, että poju kasvaa tarpeeksi pitkäksi..

...

Ja nyt se soitti taas. Oli kuulema ottanut käärmeen olohuoneeseen :D ei hitto, kai se pitää lähteä käymään kotosalla ----------->
 
ÄssÄ!
Terppa emot!

Safiirilaan onnittelut hyvistä ultrauutisista, tuliko jänskiksestä ny puolijänskis ;O) hih, ei oo sitte isännän taidot päässeet ruostumaan jalkovälinäkymän perusteella

Vähänkö putoilin tota ohdiksen KÄÄRME (en ookkaan tienny että teillä on kärmes) juttua, mikäs se sellainen taloyhtiö on? (tulee ehti mieleen se mainos) onko muuten isokin matonen??

Voi hitsi tota jooxin lääkepulmaa... nyt kaikki hernemaissipaprikababyporkkanapussit olalle, eipä vaan taida nekän auttaa hermosärkyyn..
Onkos sulle muuten koklattu muita kun nappia-naamaan hoitoja?

Haidilassakin on punakuonoja... ja koiruuskin pipinä... paranemisia!

mipsalle kans terkkuja!!

Mulla on ollu eilen ja tänään ihan ok olo! Ainoostaan ÄrrÄn 7 kilon savet housussa on tehny yökkäyksen, välillä on sellanen "maku" suussa kun olis juonu liikaa vettä, sellanen suolasen kaipuu. Elättelen toiveita että paha olo alkais olla kärsitty. Välillä tuntuu sellasia kummia nykäyksiä masussa, mutta en mä niitä vielä virallisiksi liikeiksi laske... taitaa olla mielikuvituksen tuotetta.
Kukahan se muuten jossainvaiheessa kyseli onko tullu jo niitä "poikaakos yritätte" kyssäreitä. Ei oo vielä tullu, ja aateltiin piruuttaan vastata niihin että ei ja jos tulee niin sitte tehään vielä yks xD katotaan kuin naamat venähtää sitte! Olivat oliolle piruilleet että mihinkäs uskontoon me kuultankaan... tai ollaanko "käännytty" hihhuleiks. oloi oli tokassu että "minkäs sen tekee kun me vaimon kanss tykätään niin kovasti vieläki toisistamme" =O)

Aattelin muuten että jos tää kuopus on tyttö niin teetän oliolle paidan "amazing lover" ja selkään "4 tytärtä" tai toisinpäin =O)


palaillaan astialle, ihan semmonen tunne että piti jotain vielä näpytellä... emminämuista..

ÄssÄ +kuopus 13+5
 
Haidi kirjautumati
Voi rakkaat ystävät...huono omatunto soimaa kun en ehdi teitä moikkaamaan...kuka keksi kiireen???
Täällä pidetään vielä sairastupaa pystyssä ja yritetään tehdä töitä samalla. Nyt on pienempi likka ollut pari päivää kuumeessa ja kröhässä ja korvaankin jo illalla koski. Se tietää siis taas lääkärireissua tänään ja sehän onkin vasta kolmas kerta viikon sisällä. Koira onneksi on jo tolpillaan, vaikka jokatoinen päivä silläkin vielä maha reistailee.
Mulla siis työt jatkuu tuolla minne maanantaina menin, kukaan ei vaan tiedä kuinka kauan? Varmuudella pari viikkoa, mutta pomo tokaisi vaan, että voi olla pitkä sijaisuuskin...no kyl se mulle passaa.
Nyt menee pyhät töissä, maanantaina vasta vapaata ja sit lähden paskaterapiaan tallille kun ei sinnekään ole tässä hötäkässä ehtinyt.
Isompi likka täyttää sunnuntaina 15v ja pitäs nekin bileet tässä ehtiä juhlia:) Onneksi olio eilen kotona ollessaan paistoi pullaa ja kakun pohjan valmiiksi. Siivosi ja pesi muutaman maton...mitähän pahaa se on tehny? Voi olla, että sen silmät aukesi kun sille tässä muutailta sit vähän suutahdin...tuli sanottua aika pahasti...ehkä se pisti ajattelemaan? Mut se siitä pääasia, et jotain jossain tapahtui.
Kohta pitää alkaa pommittaa terveyskeskusta et sais ajan heti aamulle niin ei tarviis sit töistä hyppiä lääkäriin tyttöä viemään. Huomenna kun alkaa pyhät niin sit ei täällä taas lääkäriä ole maillahalmeilla, vaan kaupunkiin on ajeltava.

Oikein hyvää ja munarikasta pääsiäistä kaikille tasapuolisesti...syökää, juokaa ja nauttikaa pyhistä...meikä painaa duunia tukkaputkella:)
 
Joo Xo)
ÄssÄlle terkkuja ! Kiva kun sustakin jotain kuulee ...
Ai onko mulle koitettu muita hoitokeinoja ??

Hierontaa, fysikaalista sähköimpulsseineen, jopa chililaastaria (!!)
ja leikattu ensin ranteen hermo, sitten kaularankanikamien väliä avarrettu, että hermo mahtuisi toimimaan mahd.vapaasti.... jamitäsmuuta ??
Ja kokoajan eri nappeja ja lepoa ja ja ja.....äääähH.

Meillon Pinkkis ihan kauheessa röhässä, ja aivan tukossa,
mulla kurkku ja pää taas kipeet....sairastellaan siis koko pässiäinen,
vaikka piti American Car-show`hun suunnistaa pitkästä aikaa....Höh ja Pöh!!

Kaikesta huolimati ;
Teille kaikille toivotetaan meiltäpäin Munarikasta Pääsiäistä *=o} !!
 
Ohdis
Ässälle sen verran, että matonen on sellainen harmiton, pituutta kyllä 170cm mutta muutoin pieni, siro ja kiltimpi kun naapurin koira :}

Jaoin tuotannon pojille kinderit tänään, yksi tuumasi että ei ookkaan tänä pääsiäisenä vielä saanut munaa ;D pakko oli päästä pätemään ja tuumata, että minäpäs oonkin..

Mutta, nyt minä poistun takavasemmalle (anoppilaan) ja kaikille oikein hyvää pääsiäistä!
 
ÄssÄ!
Voih, joox... ihan uskomatonta ettei mistään ole ollu apua kipuun... jännä ettei tosta "sähköhoidostakaan"... Toivon todella että apu löytyis jostain! Oletko ajatellu mitään ns. vaihtoehtohoitoja? mä olen kyllä aika skeptikko niiden suhteen yleensä... toisaalta eipä ne oo ilmasia nekään.

HUI, 170centtinen kiltti käärme... okei uskotaan :O) hahahahahaha vai että on pääsiäisen munasaldo korkattu ;O)

Haidilaan roppakaupalla työpuhtia! pyhätöissä on hyvä puoli ne rahat, kiva jos saat pitemmän pätkän! ei tarvi hyppiä paikasta toiseen.


meillä muuten ÄrrÄllä vuotaa TAAS nenä! Mä en ala jos se taas tulee kuumeeseen,onhan se terveenä ollu melki 2 vkoo... noh, se on turha rypistää, tulee jos on tullakseen.

hyvät pääsiäiset kaikille, jos en keree enää käväseen. ohjelmaa on taas ihan kiitettävästi tiedossa..
 
Ohdis
Ihan kun mulla ois muuta tekemistä :D tulin tänne taas norkkumaan, vaikka tuskin täällä pääsiäisen aikaan kauheesti muita käypi...

Anoppilan reissu siirtyi tälle päivälle sillä yhdellä kaverilla on joku avokriisi menossa ja se pyysi että saa punkata meillä, joten se oli sitten täällä viime yön...

Eilen hieman nosti verenpainetta, Olion exä mankui jälleen rahaa tekstarilla...viestissä luki tyyliin "kävin taas siellä sossussa ja sanoivat että kyllä työssäkäyvällä pitäisi olla rahaa maksaa muutakin kuin elatusmaksu. ymmärrän kyllä että sulla on talolainat ja muitakin elätettäviä mutta kyllä pitäisi maksaa enemmän mitä nykyään."
Jaha.
Olio oli tuumaillut että josko me nyt maksettas ne elarit (joita on alusta asti maksanut enemmän kuin mitä olisi tarvinnut) niinkun ennenkin ja maksettas sitten lasten muitakin menoja, kuten ennenkin. Niin ei käy. Olio mietti että eihän se käykkään kun ei vaatteita voi ryypätä.....
Joten jonkun sortin tilanteen kärjistyminen on edessä.
Tosin vaikka kuinka soppalassakin laskisivat, niin meidän Olion palkka on sen verran pieni ja velkaa sen verran, että eiköhän sieltäkin jo tuumattaisi että enempää ei irtoa.
Mua vaan niin pistää vihaksi tuollainen, koska kuitenkin ite oon tällä hetkellä perheen pääasiallinen elättäjä ja me maksetaan jo Olion lasten harrastukset, vaatteet ja kengät, viedään leffaan ja muutenkin ovat meillä noin kolmena viikonloppuna kuukaudessa. Monasti on ostettu niille jotain tärkeää ja omilta tenavilta on sitten jäänyt jotain pois kun kaikkea ei pysty kerralla ostamaan.
Eikä sieltä ole kertaakaan edes kiitetty Oliota siitä, että huolehtii lapsista ja hoitaa niiden tarvitsemat asiat kuntoon. Aina vaan pitäs saada rahaa.
Miukumauku.
Toivottavasti ei se täti satu mun kulkureitille hetkeen tai voi olla nekku kipeä...

Mitähän muuta tässä nyt sitten runoilisi, tohon ei passaa lopettaa kun on taas niin pasha maku suussa...
Ainaskin täällä on taas täysi talvi. Lunta tuli yöllä varmaan parikyt senttiä taas ja joku puolella on tiet auraamatta.
Anoppila on tästä vielä 150km pohjoseen joten jännä nähdä millainen keli siellä on.

Omaa navanalusta myös pohdin. Mulla ei tällä kertaa ollut minkäännäköstä ovislimailua. Mutta nyt dpo 4 olo on kun etanalla. Ota tosta nyt sit selvää......inssistä oon myös lueskellut kovasti. Ilmeisesti 3-4 inssiä vastaa todennäkösyydeltään yhtä ivf:ää. Ehkäpä se sitten on kokeilemisen arvoista.
 

Yhteistyössä