ISOmpaa pesuetta haaveilevat 31

  • Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti
Joo Xo(
Dogga on diid dukoffa ku vaan olla ja voi...
Eilinen meni maatessa out of order, tänään jakso sentää pyykkiä pestä,
muuat oikeestaan ei. Troppia, troppia, troppia ja unta.
Plataan astialle piakkoin.SnifsnuF.
 
Joo Xo)
Kyllä tää tästä alkaa pikkuhiljaa paranemaan, kait....
Pää ei paina enää tonnia, tavaraa valuu kyllä ihan jatkuvasti,
kröhä on kauhee ja ääni ei toimi kovinkaan hyvin ( jih-hu-huu ! sanoo lapset =)
Eilen en nokkaani ulos pistäny, aurinkokin on karannu johonkin.
Tänää menen stadiin tapaamaan ystävää, vaikka henki menis.
On tavattu viimex joulukuun puolvälissä,
joten eipä täs liian usein treffailla...

Toivotan kaikille oikein hyvää alkanutta viikkoa !
 
Ohdis
Jooxille mukavaa päivää kaupungilla! Toivotaan että se aurinkokin jossain vaiheessa taas näyttäytys..vaikka täällä on kyllä niin harmaata kun olla voi =/

Voi elämä, että ihminen voipi olla PÖLJÄ.
Kuulkaas naiset, enhän mä pysty sormiani pitämään erossa raskaustesteistä vaikka kuinka vannosin. Alotanpas pikkasen aikasempaa tän kertomuksen, että ymmärrätte mitä mä täällä vöyhkään :D

Viime kierrossa, ennen sitä cb:n plussaa, tein kolme herkkää liuskatestiä, jota tuli ovistestien mukana verkkokaupasta.
Eka aamu, puhdas nega. Toinen aamu, puhdas nega. Kolmas aamu testissä olikin sitten hyvin hailakka haamu. Seuravaana aamuna teinkin sen cb:n ja se oli positiivinen, kuten myös seuraavana aamuna.

Nooooh, tilasin lisää ovistestejä kun vuoto tuli. Ja mukana tuli 5 herkkää raskaustestiä. Ja pitihän tänä aamuna sitten kiusata itteensä vaikka vielä eilenillalla vannoin että en testaa yhtään etukäteen. Ja taas sieltä tuli hailakka haamu, enkä oikeesti edes jaksa uskoa siihen, nyt on vasta kp 22 (!!!)
Oireita on taas, aamulla tuli jo hätä syödä aamupalaakin kun oksetti niin kovasti. Tissit on niin kipeät että kyljellään en voi nukkua. Olio nimesi rinnat Hindenburgeiksi, koska ne on niin turvoksissa ;}

Jos jollain on jtn järkevää sanottavaa, niin tänne saa osoittaa, kiitos!
 
Ohdis
Joo, kovin julkisesti ei passaa vielä peukutella ;}
Oirelistalta unohtui muuten vielä se, että useana iltana olen mitannut lämpöä. Ja kyllähän se hiivatulehduskin Oireesta käy kun oikein googlettaa ;D
Ja siis piti sanomani, että kp 23 (dpo 8), tänään ei edelleenkään ole siis maanantai...
 
Haidi kirjautumati
Jaa et järkevää sanottavaa...ei oo muuta kun et tänään on vapaapäivä:)
Täytyy hetki siitä pyhittää soittelemalla uudelle pomolle, vanhalle pomolle, muutamaan vanhaa työpaikkaan jne. paperit täytyy saada kulkemaan...ne kun laahaa jäljessä kun meikäläisellä on niin kova vauhti työpaikkoja vaihdellessa:))
Kunnon räkätauteja on kyllä ollut liikkeellä, ei ole ohi kokonaan vielä täälläkään. Ihme että ite en oo ainakaan vielä sitä saanut, vaikka kotiväki ympärillä räkii.
Tytön synttärit tuli juhlittua...ihan mummo vaan kävi paikan päällä...kummit jne lähettelevät rahakirjeitä eivätkä vaivaudu paikalle. Kaikki kai ajattelee, että kun se on jo niin iso. Torstaina menee likka kirjallisiin mopokorttia varten ja Kuopiosta pitäs käydä sille se pärrä hakemassa. Olion kanssa olivat sen netistä bonganneet ja kaupat sopineet.
Aurinkoa minäkin odottelin tällepäivälle, mutta taitaa olla turha toivo. Ei sada mut ei kyl paistakaan. Jos nuo paperihommat sais kohta pelaamaan niin sit vois lähtee koiruuden kanssa ulkoilemaan kun sekin vihdoin on parantunut...toivottavasti ei enää takapakkia tule.
Täti vieraili pyhinä ja pakkas jo kamansa...toivottelin uudelleen tervetulleeks kk kuluttua. Nyt ei jaksa enää kulkee kalenteri kourassa kaikenaikaa ja ruikkia tikkuihin...antaahan olla hetken aikaa haaveet/yritykset telakalla. Katotaan vähän ajan kuluttua lasketaanko laiva vielä vesille vai ei. Keltarauhashormoni on nyt käytössä siitä yksinkertaisesta syystä, että ehkäistään pitkiä kiertoja ja sitä kautta altistumista esim. kohdunkaulan ja kohdunalueen syöville, joita myös pitkätkierrot aiheuttavat. Pitkästä aikaa sain puhtaat paperit papakokeesta...mullahan on vuosia ollut niitä solumuutoksia ja niiden vuoksi se leikkauskin silloin vuosi sitten tehtiin kohdunsuulle...kontrollit silti sairaalassa jatkuvat ja ihan hyvä niin.
 
Tehotyttö.
Pikaiset huomenet!

Toivon sydämestäni, että tuo Ohdis olisi nyt sitä. Mutta näin monikakkulaistautisena toinen puoli minusta hyvin skeptisenä... Minähän sain elokuussa oikein kunnon plussankin tikkuun (juuri ja juuri sinä aikana kun testitulosta voi lukea) ja melkoista oireilua oli minullakin mukaanlukien lämmöt&palelut. Tuon plussanhan pitäisi syntyä ihan näihin aikoihin :) Menkat mulla alkoi vasta marras- vai joulukuussa..
Minä kyllä peukutan SALAA, että Ohdiksen kohdalla tämä olisi sitä toivottua!!!

Täällä muuten kohta eka kierros ehkäisyrenkaalla päättymässä. Taukoviikko alkaa torstaina. Ei mitään ihmeellistä ole ilmaantunut vielä ainakaan.

Terkut kaikilta räkäpäiltä! Täällä meni myös vähän tauteillessa pääsiäinen ja edelleen jatkuu.. Itselläkin aikas tööt olo.

Tehis
 
Mipsa
Pääsiäisestä on selvitty! Eipä sitä ihmeitä voinut harrastaa kun tauti täälläkin jyllää. Mutta kaipa se tästä vihdoin.

Ohdis: oisko, oisko? Peukutan minäkin salaa, vaikka mitä sanoisitte.

Tehis: olet varmaan tuosta ehkäisyrenkaasta kertonutkin. Mutta kertaus on opintojen äiti, heh. Eli tämä lahopää ei muista mitään. Eipä tuo olio ole vielä tehnyt mitään sen sterilisaation suhteen. Aika lentää, kohtahan tämä nelkku syntyy. Ja sitten... Ei vaan, en taida enää itsekkään jaksaa yhtäkään raskautta. Vaikka ei suurempia vaivoja, niin on tämä pallo vaan jo nyt niin mahtava ja raskas kannettava. Ahdistaa. Ja kaikki vaan sanoo, että pienihän tuo on.
Kiitos muuten Ohdis Lainapeite vinkistä. Jos tuo kevät ei tuosta nopsaa edisty, tulee vinkki enemmän kuin tarpeeseen. Kun vois ulkona jo käyttää jotain läpsyttimiä, niin hyvä olis. Tämän mamman kevät lookkiin kuuluu kumisaappaat.
 
Ohdis
Millos Mipsalla se l.a. taas olikaan?

Haidille mukavaa vapaapäivää! Ja onnittelut papa-tuloksesta :}

Tehis, nii-in, on hyvin muistissa että noita haamuja tulee ihan syyttä suotta =(
Sehän ei tosiaan oo kiinni kun siitä miten kohollaan lh sattuu juuri testipäivänä olemaan.

Sillä hieman toivo heräsi taas, kun kuitenkin olen tolla testillä ihan puhdastakin negaa saanut. Josko loppuviikosta käyn nappaamassa apteekista biocardin (entinen Apteekin Oma) taikka clearbluen ennenkun alan taas haamuihin uskomaan :}

Tosin, niitä liuskatestejä ois vielä se neljä kappaletta...arvatkaas kauanko mun itsehillintäni kestää ;D
 
Tehotyttö.
Huomenet!

Eli tarkoittiko Ohdis tuo sitä, että tänä aamuna tuli nega? Voi kökkö. Mutta voihan se silti vielä plussaksi muuttua, kun ei kierto ihan lopussa ole. PEUKUTELLAAN!

Tämäkin nainen sai puhtaat paperit.. Tuli papakokeen tulokset eilen, luokka 1:tä näytti ja bakteeritkin ok.

En muuten ymmärrä, miten joku voi käyttää pillereitä tai rengasta kaksi satsia putkeen. Mulla oli jo eilen illallla sellainen olo, että tarvis saada rengas ulos ja tyhjennysvuoto alkamaan. Huomisiltaan asti vielä pitää kestää. Mutta mulla onkin tuo alakerta tullut niin herkäksi tässä synnytysten myötä...

Aurinko paistaa täälläkin, mutta nämä räkäpäät joutuu vielä sisätiloissa kärvistelemään.. Hitto, ottaa aivoon. Just viime viikolla pääsin juoksemisen makuun ja nyt tuli sit tauti päälle. ARGH!

Tehis
 
Ohdis
Tehis, sullekin siis onnittelut puhtaista papereista :}
Ihan puhdasta negaa ei tullut tänäänkään mutta tässä kyseessä oli kyllä ennemmin viivanpaikka kun mikään haamu. Eilisessä näkyi punertavuuttakin, jos olisin samaan aikaan testannut ovistestillä, veikkaan että lh:ta olis ilmassa.

"Stupid is as stupid does" -Forrest Gump
 
Mipsa
Huomenia!

Onpa tämä ketju käynyt aika hiljaiseksi.

Ohdis: niin oliko tuo nyt sitten nega vai ei. Eli siis voiko tulla pelkkä viiva eikä se tarkoita yhtään mitään? Höh, tyhmä taas kyselee. Minulla kun on aina tullut selkeä nega tai plussa. Tai siis tämä viimeinen oli ensin "haamu", mutta kuiteskin.

La on 24.5 eli vielä täytyisi reilu kuukausi kestää. Välillä ei vaan enää jaksaisi. Mutta toisaalta jos tämä nyt on viimeinen raskaus, niin pitäisi osata nauttia täysillä.

Aurinko tosiaan paistaa aivan ihanasti. Mikäs saksalainen sääprofeetta lupasi mahtavan lämmintä kesää?! Kunpa pitäisi edes osittain paikkansa.
 
Ohdis
"Jos tämä nyt on viimeinen raskaus"...miten sattuikin tohon alkuun sana JOS ;}

Mulle tulee noita epäselviä tuloksia joskus sen takia kun mulla on sitä ovishormonia elimistössä vaikka muille jakaa, Tehiksella sama juttu. Siksi niin skeptinen aina testejä kohtaan :}

Hiljasta tosiaan, minä oon ollu viime aikoina äänessä enemmän kun tarpeeksi kun juttuseuraa kaipaisin.
Epäilin aiemmin että olette menneet hankkimaan elämän. Mistäs mullekin saataisi? Joudun tällä menolla tekemään töitä :}

Tällä ketjulla on hiljaiset ja eloisat kautensa. Iso osa haaveilijoista vaan ovat jo lisääntyneet, jotkut jo toistakin kertaa.
Osa kirjoittelijoista on kadonnut matkan varrelle....ja jotkut ei lähde kulumallakaan ;D


 
Mipsa
Sana "jos", aivan. Ei ikinä pidä sanoa, että ei ikinä. Varsinkin kun tuo olio ei tosiaan ole sen sterilisaation eteen tehnyt vielä mitään. En aio itse mitään hormonia napsia. Joten voihan huonosti tai hyvin käydä, miten sen nyt ottaa.

Niin ehkä muut ovat hankkineet elämän;-) Kyllä minäkin, jos jaksaisin tämän pallon kanssa liikkua. Tosin ei tämä koneella istuminenkaan enää kovin helppoa ole. Vali, vali. Voipi olla, että toukokuussa on ihan muita kiireitä. Ja jos tosiaan on lämmin kesä tulossa, niin ulkonahan sitä pitää asua.
 
Papu75*
Aurinkoisia vilkutuksia täältä! Minä olen aherrellut tuolla kotirintamalla ja hieman tuolla harrastuspuolellakin. Pääsispäinen sujui oikein mukavasti lainalapsien ja omien kanssa XD Pimukin oppi kulkemaan itse hissillä rinteillä! Mahoton vauhtimimmi!

Mipsa, me ollaan vissiin samalta suunnalta!

Ohdis, kyllä minä nyt pidän sellaiset superpeukutukset, ettei ole moista ikinä nähtykkään!!!!!!!!

Ja taasen mennään ;)
 
Joo Xo)
Täällä ilmottautuu yx, joka ei lähde kulumallakaan ;o) !
Kävin kävelylenkillä työkaverin kanssa aamusta ja sitten istuin meidän sivuterassilla
tuulensuojassa auringosta nauttimassa... ihanaa !!
Saispa jonkun kevätkärpäsen pureksiman,
että iskisi vielä siivousinsipiraatiokin....noh, sitä ootellessa mennään...

Aivan ihana terapiaistunto pidettiin eilen ystävän kanssa,
siis hyvää ruokaa hieman ja olutta paljon.
Hyvä fiilis kaikkiaan ja ajoissa kun aloitettiin,
olin jo ennen kympin uutisia kotona *=o} ( kunnon äippä!!)

Ihania pallomasuja näkyi taas paljon liikenteessä, ihanaa ihanaa ( vai oliko Mipsasta sittenkään...?)
mutta kyllä vaan minusta tollanen pallomasuinen on kaunis näky...
toivottavasti oliokin bongailee samalla silmällä.
Taitaa vaan tiirailla, millos ne minihameet ilmestyy maisemiin...

Eipä tänne muuta kuulu, flunssa kipuilee keuhkoissa vielä, ja yskä on aika rouheena.
Eiköhän tämä tästä taas.
Kiva, että ootte pitäny ketjua elossa ilman mun häröilyjäkin ;o) !!
 
Ohdis
Mä en niin millään kykene pysymään poissa!!
Taas on päivä menny netissä roikkuen, kohta menee jollain hermo kun mun tulos on nolla....
Muutenkin kasvoi kaksmetrinen kikkeli otsaan ja tuli sellainen jurputijurputi-olo. Pims-gorilla?? Jotain vaaleenpunasta vuotoakin havaitsin...mutta eihän se nyt vielä pitäs =O

Vilkutukset Tampereen suunnalle ja Jooxille paranemisia! Pitäs olla kuuma rommitoti eikä mikää olut.....muuten, aivan loistava ja herkullinen flunssalääke on kun kaataa kuumaan veteen kunnon lorauksen Vana Tallinnaa. Toimii :}



 

Yhteistyössä